Sivu 389 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289339379385386387388389390391392393399439489889 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,761 - 7,780 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7761
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Jonkun verran noitten mokkuloiden kanssa myös pelannut paras kokemus ja tulokset on saanut tuolla TP-Link TL-MR3420 jonka asetuksista pystyy muokkamaan tuota mokkulaa. Tuolla juttua lisää TP-Link TL-MR3420 - halpa 3G-reititin - MuroBBS.

     
     
  2. #7762
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Kyllä noita nettiliittymiin liittyviä murheita lukiessa kiittää cthulhua siitä, että jyväskylässö KOAS:n kämpissä tulee suoraan seinästä netti, jonka tarjoajana toimii jyväskylän yliopisto. Ja maksu kuuluu vuokraan. On nopeudet ja vakaus sitä luokkaa ettei samanlaista tarjonnut kotona asuessa surina eikä elisa. Puhelimessa mulla on surinan liittymä ja täytyy sanoa että kyl tää toimii itselläni, 3G maks. nopeudella eikä minkäänlaista speed droppia havaittu.. (vielä )

    Harmi että tuosta JYU:n namiverkosta maksimissaan enää sen pari vuotta saa nauttia
    Niin ja ei tämäkään ole ruusuilla tanssimista aina, 100/100 jatkuva nopeus mutta rajoitettu 16gb/24h. Vituttaa kun esim. steamista lataa pelin niin sit mennään modeeminopeuksilla seuraavat 24h. Onneksi nettiselain ja spotifyn liikenteen voi ohjata proxyn kautta joka ei sitten tuota quotaa kuluta.

     
     
  3. #7763
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Täällä korvessa ei tarttee miettiä et mistä netti, ei saa kun ainoastaan mokkulasta ja elisa/saunalahti on ainut mikä toimii edes välttävästi

     
     
  4. #7764
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Nyt on piru merrassa. Arrowista meni lasitankki tänään paskaks, uutta ei oo eikä huushollissa ole toista atoa.

    Apua, mistäs vitusta sitä nyt höyryjä vedettäisiin!? Ihan joka siwa kun ei myy noita arrowin lasitankkeja.

    Yhyy!

    Joku tamperelainen vois äkkiseltää myydä mulle jonku hätävara -laitteen, vaikkapa diablon? Tai muun hyvän bybridin. Caravela + fogatti kelpais myös paremman puutteessa.

     
     
  5. #7765
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ite otin tuollaisen tilanteen varalle ylimääräisen pleksitankin Team Rampagelta. Toki mulla ei sitä enää ole, koska möin Arrowinkin pois. Muta, joku muukin on varmaan tehnyt saman... joten, kokeile laittaa ostoilmoitus forkalle että raaskisiko joku luopua varatankistaan? Pleksi on toki pleksi, että ei kestä kaikkia nesteitä kuten pyrex.

    Olis mulla tossa AC9, johon tein juuri minuutti sitten ässäsetupin kun kukaan ei sitä ole vielä multa poiminu aurinkoiselta kesäkirppikseltä.

     
     
  6. #7766
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Jees.

    Vittu ku pysty aina olee nii tyhmä ja naiivi ettei älyä hommata varatankkeja ajoissa.

    Kattelinki AC:tas, mutta sopiva putkiki pitäs hommata. Kahtelaa eka jos sais h-attyn runkattua itelle.

     
     
  7. #7767
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Nää lasitankit on kyllä melkonen riesa, nimimerkillä neljä somniumin tankkia paskonut

     
     
  8. #7768
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ite olen höyry-urani aikana yhden hajoittanu, se oli ihka ensimmäinen lasinen Lumi-tankkini. Vitun tiukassa ne on kyllä välillä joissain atoissa.

     
     
  9. #7769
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Taas alkoi sama nesterumba. KAIKKI muut paitsi Copsat maistuu paskalta. Kai postihessut hukkaa mun tulevat tiivarit, ja sitten imeskellään homeisen perseen makuista Pina Coladaa. Tulis vaikka flunssa takais tai jotain.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #7770
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mä olen aloittanut tuossa maaliskuussa tekemään joka toinen päivä 10 km sauvakävelylenkin. Aina lenkin jälkeen maistuu taas samat nesteet tosi vahvalta.
    Spoileri!



     
     
  11. #7771
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Niin oli se Anvia kytkenyt netin mutta tyhmä kun olen niin en hoksannut että se onkin kuituyhteys... <--- ärsytys

    Sähkökaapin RJ-45:seen Njetworkin wlankytkinboksi ja toinen letku kiinni makkarin RJ-45:seen ja hoplaa saatana! Alko hommat rokkaan!

    Ookla Speedtest - My Results

    Vittu mikä pingi! Jumalauta! Brr brrr.. mutta ollaan jo edellä. Liittymä 10/1 siis. Voi olla että nälkä alkaa kasvamaan ahhh... nami nami.

     
     
  12. #7772
    Olisko kellään ideoita miten sais lumiaan musiikkia albumeittain?
    Pökkää puhelimen kiinni niin puhelin tunnistuu, avaan music kansion ja teen sinne "humppaa" kansion.
    Kansio sisältää kasan mp3 tiedostoja.
    Nyt sitten puhelimen kansio on vain Unknown ja biisit on kaikki samassa listassa muiden biisien kanssa.
    Koitin lisätä äänikirjan puhelimeen niin sama ongelma, kaikki biisit on muiden seassa ja vaikka muutan nimen "kappale 1" niin se ei näytä sitä.
    Tuo näyttää ilmeisesti vain biisin titlen?
    Miten sitä pääsis muokkaamaan järkevästi?
    Meinaan kun laitoin Deify:n levyn puhelimeen, niin siinä ilmeisesti on titlet tms kaikki kunnossa koska sen puhelin tunnistaa oikeaksi albumiksi.
    Kaikki kappaleet on sen albumin sisällä järjestyksessä.
    Ehkä asia mitä haluan kysyä, "onko mahdollista tehdä sekalaisesta kansiosta järkevästi toimivaa ja siistiä albumia?".
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  13. #7773
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Elevaattori siirtyi taas hamaan tulevaisuuteen. Voi olla että koko sorvausfirma pannaan uusiksi. Jos näin käy, mä kyllä vedän rahani takaisin (jos sieltä mitään edes saa). Täytyy kai alkaa etsiä korvaavaa DNA20-laitetta. Kick 2 voisi tällä hetkellä olla jonkinlainen, ehkä hyväkin, hätävara. Ensi viikko näyttänee suunnan joka tapauksessa mun höyryttelylle. Kumma juttu muuten miten joku simppeli juttu (Diablo Label) voi sitten tulla ja kyseenalaistaa kaikki mun suunnitelmat laitteiden osalta. Lauantaista alkaen ei juuri mikään muu laite ole huulilla käynytkään. No, ens viikolla mulla on kuitenkin taas ihan uudet jutut mielessä. Niinkuin aina ennenkin.

     
     
  14. #7774
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    ^^Kuulostaa siltä, että ID3-tägit puuttuu. Eli jos oot CD-levyiltä ne kappaleet kopioinu, niin vaikka Windows Media Playerillä lisäät niihin tiedot, niin ne menee suoraan tiedoston metadataan. Sen tiedoston uudelleen nimeäminen ei vaikuta asiaan mitenkään, vaan pitää saada siihen tiedostoon itseensä ne tiedot. Jos CD-levyiltä niitä kopioit, niin kannattaa antaa sen Media Playerin (jos sitä käytät) hakea ne tiedot siitä CD-levystä ennen kuin alat kopioimaan. Toinen työläämpi tapa lisätä nuo ID3-tägit on avata jokaisen tiedoston ominaisuudet ja tiedot-välilehdeltä lisätä sinne kappaleen nimi, artisti jne.

    Jos taas tiedostojen ID3-tägit on kunnossa, niin sitten vika on Lumiassa. Yleensä kun mp3-soittimetkin käyttävät ID3-tägejä kappaleiden tunnistamiseen, niin vaikak olisi kaikki kappaleet samassa kansiossa, niin soitin jaottelee ne artistien, albumien sum muiden mukaan.

     
     
  15. #7775
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Mä laitoin Lumian piuhalla kiinni ja siirsin resurssienhallinnassa levyt kansioittain puhelimeen. Knallille oma ja Eläkeläisille omat.

     
     
  16. #7776
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Menin sitten pilaamaan herkkupullon (50 /50 VR KY4 /VR KVB) työntämällä siihen neulakärjen jossa oli tippa jotain oksennuksenmakuista cappuccino-nestettä..

    Ilmeeni kun pilasin karton ja 20ml herkkuva...

     
     
  17. #7777
    2884418775.png
    // vittuilu on
    Tämä riittää mainiosti. 24 megaa oli kuitenkin liian hidas kun noita kunnon futis-streameja tulee katsottua. //vittuilu off


     
     
  18. #7778
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    http://www.speedtest.net/result/2884418775.png2884418775.png
    // vittuilu on
    24 megaa oli kuitenkin liian hidas kun noita kunnon futis-streameja tulee katsottua. //vittuilu off

    Hieno on.

    Mutta mittasin pöytäkoneellani kaistaa, kun katsoin omalta NASsilta nfs:n yli .mkv muotoon pakattua Full-HD leffaa. 20 megaa se vei, vähän alle. Luulisi optimoidun streamin tulevan 24 megalla oikein hyvin, jos se linja siis lupauksensa pitää.

    No, eihän ne koskaan pidä. Itsellä tosiaan ADSL2+ 24 megaa antaa alas 10M.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #7779
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    2884418775.png
    // vittuilu on
    Tämä riittää mainiosti. 24 megaa oli kuitenkin liian hidas kun noita kunnon futis-streameja tulee katsottua. //vittuilu off

    Heikko.

    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #7780
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Olisko kellään ideoita miten sais lumiaan musiikkia albumeittain?
    Kyllä mulla tunnistuu (N9) albumit, vähän turhan hyvinkin kun tunkee muokkaamattoman pätkän eli musiikkikappaleesta lyhennetyn soittoäänenkin alkuperäiseen albumiin.
    Muokkaa tietsikalla niitä MP3:n tägejä jollakin 'mp3tag' ohjelmalla, oli windows aikana joku mp3tag, ja vastaava näkyisi jääneen ubuntuunkin päivityksen jälkeen mp3tägin muokkausohjelma asentamatta mutta enpä ole musiikkiakaan vähään aikaa puhelimelle ladannut, laitoin tägejä muokatessani myös pienen albumin kansikuvan ja tämä N9 osaa näyttää senkin no tää kuuluisi siihen toiseen ketjuun

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •