Sivu 388 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 288338378384385386387388389390391392398438488888 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,741 - 7,760 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7741
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Joo, jos se maku tulee meshistä, niin siinä ei vaihto auta, paitsi jos vaihtaa meshin valmistajaa (jonka selvittäminen voikin olla melko hankalaa) tai ainakin ostopaikkaa (mutta silloinkin on mahdollista, että tulee samaa kamaa)..

     
     
  2. #7742
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Täytyy seuraavan kerran meshiä ja muuta rompetta tilatessa vilkuilla mesh-companyä.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  3. #7743
    Olo nuutunut ja vituttaa (nainen syynä ylläri pylläri), viikonloppu tuli oltua töissä ja huomenna taas kuuteen töihin. Huoh. Höyryt sille, meinasin jo ratketa tupakkaan taas :/ Mutta ei vaan

     
     
  4. #7744
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vielä viikko pitää olla anoppilassa evakossa vessaremppaa paossa, pikkuhiljaa alkaa kyrsiä kommentointi joka ikiseen asiaan. Akkeli on jo kerran pakannu kamat ja mentiin takaas kämpille. Seuraavana päivänä sitten taas takaas kun ei ollutkaan kovin kivaa ilman vessaa

     
     
  5. #7745
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Jos on tuore tohottamaton setuppi (myös jotkut tohotetut meshitkin) niin usein maistuu alkuun metalliselle (erilaiselle kuin dry hitti tai hot spotti, mutta metalliselle silti).. Siinä pitää vaan imeskellä joku pari-kolme milliä pahemman makusta höyryä, tai yrittää löytää meshi, josta ei makuja tule.
    Tohon käytän semmosta taktiikkaa että tulitan uuden setupin läpi millin pari nestettä hattu irti. Tohon voi käyttää vaikka jotain pohjanestettä jos ei hyvää nestettä halua tuhlata. Samalla näkee jos lanka hohkaa tms.

     
     
  6. #7746
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Minen oo kyllä törmännyt siihen, että mesh maistuisi metalliselle, ellei ole hotspotteja. Se metallin maku kuulostaa pelottavalle. Mehän kaikki pelätään saavamme cr6 kromia näistä, ja jos tosiaan metalli maistuu... niin ei kiitos.

    Mutta tosiaan k.o. metallin makua itse en ole tavannut. En tiedä miksi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #7747
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Riippuu ihan meshistä, tuleeko makuja vai ei..

    Edit. Äsken Diablon tuore setuppi maistu sienelle. Ei siis aina ole metallinen se maku, vaan voi ihan muuten vaan olla paska..

     
     
  8. #7748
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Vielä viikko pitää olla anoppilassa evakossa vessaremppaa paossa, pikkuhiljaa alkaa kyrsiä kommentointi joka ikiseen asiaan. Akkeli on jo kerran pakannu kamat ja mentiin takaas kämpille. Seuraavana päivänä sitten taas takaas kun ei ollutkaan kovin kivaa ilman vessaa
    Ämpäri? Riukupaska? Omakotitalossa jos asutte niin luultavasti pihalla voi ihan hyvin käydä tarpeillaan jos tarpeeksi syvän kuopan kaivaa ja taloyhtiöissä nyt luulis olevan yhteisvessa?

    Meilläkin oli kylpyhuoneremontti pari vuotta takaperin, samasta rapusta tosin löytyi vessa. Ei silti ollut lasten kanssa mitään herkkua, varsinkin kun remontti yllättäen venyi viikolla...

     
     
  9. #7749
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Herkkusienet on jees.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #7750
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Suurin osa sienistä on hyviä, mutta ei kyllä höyrytellessä toimi.

     
     
  11. #7751
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Anvia ei kytkenyt adsl:ää prkl. Puhelimen kaksmegasella koittanu surffailla. Tänään maksiminopeus on ollut 10kt/s. Suomessa on maailman eniten langattomia nettiyhteyksiä ja sen kyllä huomaa, kukaan ei pääse mihinkään. Saatana perkele vittu helvetti... noin lievästi ilmaistuna. Anviakin saa kuulla kunniansa huomenna. Sonera olikin jo hoidettu aikaisemmin.

     
     
  12. #7752
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ämpäri? Riukupaska? Omakotitalossa jos asutte niin luultavasti pihalla voi ihan hyvin käydä tarpeillaan jos tarpeeksi syvän kuopan kaivaa ja taloyhtiöissä nyt luulis olevan yhteisvessa?

    Meilläkin oli kylpyhuoneremontti pari vuotta takaperin, samasta rapusta tosin löytyi vessa. Ei silti ollut lasten kanssa mitään herkkua, varsinkin kun remontti yllättäen venyi viikolla...
    Rivari kyseessä, yleinen vessa löytyy matkaa se 100m että vois onnistuakkin jos olis päkki juomista per päivä kun tuo parempi puolisko on selvänä hyvin tarkka missä asioi

     
     
  13. #7753
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kyllä 4G toimii, kun kohdalle sattuu. Mulla on nyt varayhteytenä Soneran (Tele Finland) 4G, ja pingit on 15-13ms. Downloadaa yötä päivää puhtaasti 45-50 megaa, mikä on tolle liittymälle katto.

    Alun perin se oli Saunalahti, mutta se ei suostunut toimimaan kuin hyvällä tsägällä 3G-moodissa, ja silläkin tuskin ollenkaan. Soneralla taitaa olla hyvä kunnon LTE, eli jos vaan peittoa niin toimii.

    Mulla reititittimessä yleisyhteys 10 megan ADSL, mutta tosiaan rinnalla tuo mokkula, jonka kautta on reititetty downloadia tarjoavat sitet, ja pystyy latailemaan täysillä muun verkon häiriintymättä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #7754
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Enpä luottais Särinän LTE-verkkoon. Särinä kun ei osaa edes kaupunkialueella pitää kunnolla pystyssä vanhaa puhelinverkko laajakaistaa ja kuulemma myös kaapelilaajakaistassa on luvattoman paljon ongelmia Särinällä.

     
     
  15. #7755
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Surinaa mäkin olen vihannut aina ysäriltä asti, kun heidän kanssaan silloin jotain yrittelin. Ei tullut lasta eikä jaskaa, ja jaksanut kuunnella niiden "sun koneessa on windowsissa vikaa vikaa vikaa" kun tiesin alan ammattilaisena kyllä että modeemi toimi hyvin kilpureiden yhteyksillä.

    Nyt vasta tänä vuonna eksyin taas siihen leiriin, kun DNA on toinen paska ja sinne ei tee mieli edes pieraista, ja Saunalahti yritti ehdotella mulle parhaiden Dual Carrier 3G -yhteksien suuntaan virittämistä, kun olin just sen 4G-mokkulan heiltä ostanut.

    Nyt se Surina vain pelaa, ja hyvä niin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #7756
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    No, hyvä, että jonkulla toimii. Vanhemmilla vähän odotellaan milloin Särinältä tulee kirjettä, että puhelinverkko poistuu ja pitäisi maksaa XX XXX€ kaapelin asentamisesta (matkaa liitäntä kohtaan on tontin verran + mitä omasta tontista tulee). Onneksi sentään kaupunki alueella, niin voi laittaa takaisin kirjettä, että se kaapeli on joko ilmainen tai puhelinyhteyttä ei katkaista vedoten siihen, että internet-yhteys on nykyään jo perusoikeus periaatteessa ja on kumminkin Särinän yhteys ollut alusta asti. Ja mokkulaahan ei siihen taloon tule, niin kauan kun itse olen se jolta kysytään laitehankinnoista. Yksi jo tuli ilmaiseksi, mutta ei sillä roskalla pystynyt mitään tekemään kun oli niin surkea roska.

     
     
  17. #7757
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Rivari kyseessä, yleinen vessa löytyy matkaa se 100m että vois onnistuakkin jos olis päkki juomista per päivä kun tuo parempi puolisko on selvänä hyvin tarkka missä asioi
    No niin, sinähän ratkaisit ongelman jo tuossa, jopa kaks eri vaihtoehtoa. Kännit joka päivä tai sitten jätät vaimon anoppilaan ja meet ite kotiin.

     
     
  18. #7758
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Noi isot monopolit on kyl syvältä just tuossa.

    Itsellä on ysäriltä lähtien pääasiassa olleet ISP:t pieniä toimijoita
    EUnet Finland
    Netsonic
    Localloop

    Tämä nyt on tämä 4G nyt sitten tätä taas...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #7759
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Tuo 4G on kyllä vekkuli laitos. Työkaverilla ihastelin kun tuli 50Mbit/s sen pari minuuttia ja sitten oltiin vartti modeemiajassa ja taas tuli tavaraa tuutin täydeltä hetken. Ei noihin voi luottaa sitten yhtään mitenkään. Nettiliittymä pitää olla sellainen ettei tollaisia ihme jumituksia tule ja tällä hetkellä sen saa vain kuidulla, nopealla LAN kiinteistönetillä tai adsl:llä. Jos haluaa pelata verkkopelejä edes välttävästi hyvällä tasolla niin kukaan täysjärkinen (tai pro gamer) ei hommaa langatonta nettiä, itkuhan siinä tulee kun on klaanimatsi mutta kun EDGE.

    Kuparilla ne oikeat nettiliittymät kytketään sano mitä sano. Tai kuidulla ja loppumatka kuparilla.

     
     
  20. #7760
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Joka tapauksessa siellä jossain se kupari on. Itsellä käytössä nyt vaimokkeen kämpillä 100/100M kuitu ja rinnakkaisilla johdoilla toteutettu LAN, ettei olisi mitää rajoitteitta missään. Vanhemmilal taas maksimit mitä puhelinverkosta saa, eli 8/1M sillä alueella kun verkko taitaa olla jostain 70-luvulta ja senkin omistaa Särinä. Joskus kyselin mitä sinne olisi Velhon liittymä maksanut, kun mainostivat halvemmalla kuin Särinä, mutta olisi maksanut reippaasti enemmän kuin Särinän yhteys johtuen juurikin tuosta Särinän verkosta.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •