Sivu 382 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 282332372378379380381382383384385386392432482882 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,621 - 7,640 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7621
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Hohkaa kanthal miinuksesta?

     
     
  2. #7622
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Pienien keskiviikkokännien saldoa: housuntaskun kohdalla lonkassa pieni palorakkula, sompusta plussan eriste / o-rengas sulanu.

    Luulin et oon kaatunu ja tullu jotain muuta (asfaltti)ihottumaa mutta sompun jännittävä maku kannusti tutkimaan asiaa lähemmin juuri

     
     
  3. #7623
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    kerkesin raapustaa toisaalle, siitäkin : voi perseensuti

    Voi viddu, Jokin hemmetin pöpö iski viikko sitten ja nyt on kai maksa paskana! lääkärikin soitti ja ilmoitti että maanantaina uusiin kokeisiin ja alkoholia ei yhtään, kotikalja ja simakin kieltolistalla

     
     
  4. #7624
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    No hemmetti Mulla haima, maksa on vielä toistaiseksi OK, vaikka vähän rasvoittunut kaiketi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #7625
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Joo, en tiedä mikä pöpö, myyräkuumesi ne sen ensin nimesi ja maksahan on ollu jo kauan "rasvamaksa" muttei se noin ole ennen oireillu, ei taida ollakkaan myyräkuumetta no maanatiana kuulen lisää, olin vaan jo huokaisemassa et tää ois loppunu

     
     
  6. #7626
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Dodge Aspen ei ollut uutenakaan kuin neekeritaksi, miksi se nyt olisi haluttu fiude? En tajua.
    No jaa, eikai se muuten mut se hinta (ja lääke autokuumeseen)... Ja tietty museoauton kulut

     
     
  7. #7627
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Museoauto... millaisia kuluja siitä on? Eikös niillä ole se ajaminen aika säännösteltyä, joten ei kai sellainen käyttöautona oikein toimi? Autothan taitaa kestää nykyään, taitaa oma vollenikin olla jo kohta museoikäinen. 1997.. no ei kai sentään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #7628
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Noh, joitain kymppejä vuodessa... Kai niillä saa ajaa 30 päivää vuodessa, mut ne päivät ilmotetaan ite jälkikäteen Tietty remontit ja osat päälle, mut onhan noissa uudemmisaki vikoja, just korjattiin omasta v70:stä turbon ja välijäähdyttimen välinen letku, edellistä mersua vm.-02 sai olla rassaamassa koko ajan, työautoista puhumattakaan...

     
     
  9. #7629
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Le fuk tuon AGA-2Tn kanssa!
    Lähti keskiposti auki, niin joutui vaihtamaan coilin ja siinä sitten meni hetki jos toinen. Huomenna hommaamaan prikkoja, ei noiden hyppyspottien kanssa oikein muuten pääse sinuiksi.
    KGO & Twist

     
     
  10. #7630
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Eihän siinä, kyllähän vittuilla saa hyvinki, huvin ja urheilun nimissä varsinkin, mutta mikä siinä on että se menee semmoseksi saatanan päänrääpimiseksi jota ei vittu osata lopettaa kahteen tuntiin?!? Ei kai sitä jaksa saatanakaan kuunnella etenkään kun asiaa ei hommassa ole nimeksikään vittu!!!
    ..tulee meinaan rauhallisemmalaki miehellä mitta täyteen.. No, ite oli lähettävä, ärrän kautta ylihintanen kaljapäkki messiin, kotona sentään saapi päästellä vaikka kuolometallilla höyryjä, perkele..

    EDIT oliskohan tämän pitäny mennä känniketjuun.. ..ääh, vituttaa just täällä nyt..

     
     
  11. #7631
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Heh, ite just muistelin wanhoja hyviä aikoja kun törmäsin Eternal Tears of Sorrowin A Virgin and a Whore -levyyn. Siinä sulle soundträkkiä illaksi

     
     
  12. #7632
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jan178 Näytä viesti
    Eihän siinä, kyllähän vittuilla saa hyvinki, huvin ja urheilun nimissä varsinkin, mutta mikä siinä on että se menee semmoseksi saatanan päänrääpimiseksi jota ei vittu osata lopettaa kahteen tuntiin?!? Ei kai sitä jaksa saatanakaan kuunnella etenkään kun asiaa ei hommassa ole nimeksikään vittu!!!
    ..tulee meinaan rauhallisemmalaki miehellä mitta täyteen.. No, ite oli lähettävä, ärrän kautta ylihintanen kaljapäkki messiin, kotona sentään saapi päästellä vaikka kuolometallilla höyryjä, perkele..

    EDIT oliskohan tämän pitäny mennä känniketjuun.. ..ääh, vituttaa just täällä nyt..
    Korostus minun. Tuli mieleen muinaiset muistot, kun kotona olo oli yhtä helvettiä. Kun työ on raskas, ja kotona tekisi mieli levätä, niin eiköhän siellä ole sitten pirttihirmu.

    Ei koskaan enää. (no minä olen saanut olla läjissäni jo toista kymmentä vuotta, että ei tarvita paijausta. Mutta kunhan muistelin).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #7633
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    ei tarvita paijausta.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  14. #7634
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Joutu kokkaamaa menthol liemen, kurkku niin s**tanan kipee.
    Japa japa

     
     
  15. #7635
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Auttaako,ihan vaan tulevaisuutta varten pakko udella?
    Hetkellisesti, mut huomen ostettava mynthoneit.
    Japa japa

     
     
  16. #7636
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    12
    Miksi mä rupean aina yöllä väsyneenä väsäämään jotain viestiä asiakaspalveluun? Laitoin viestiä aspaan että tässä yhdessä patruuna paketissa olevista patruunoista puuttuu maut, silloin unohdin kertoa että vaihtaisin normaali tupakka maun mentholiin kun he lähettävät uuden tilalle ja tietysti tilausnumeron.

    ja nyt äsken laitoin viestiä uudestaan jossa mainitsin maun muuttamisesta ja tilausnumeron, mitenkäs muutenkaan ilmoitin tuosta kun "vaihtaisin tilauksesta myös tupakan makuiset patruunat mentholiin (18mg)" nyt he tietysti luulevat että koko paketti ei ole saapunut mulle jollei ne tajua että meinasin sitä korvaavaa tuotetta.

    Tästä lähtien en kirjoita mitään virallisempaa tai tärkeämpää viestiä klo 23 jälkeen.

     
     
  17. #7637
    Mitä ihmeen patruunoita?
    Oletko kenties haksahtanut johonkin ylihintaiseen palveluun jossa sitoudutaan ostamaan nesteet aina samasta paikasta?
    Jotain valmiiksi täytettyjä kertakäyttöisiä vanupatruunoita?

    Noh, ei tämä harrastaminen ja räpellys ole kaikkia varten jos helpolla haluaa päästä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #7638
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    12
    Valmiiksi täytettyjä patruunoita, kyllä. Ja en ole sitoutunut mihinkään vaan ihan itse ostin nuo, tosin eGo-K on tulossa postissa. Ajattelin säilyttää näitä Paul Saaren tupakan kokoisia höyryttimiä varalla taskussa koska tuo säilytysrasia on niin pieni ja ei vie paljoa tilaa.

     
     
  19. #7639
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Luulin jo hetken löytäneeni parhaan foorumitrollin

     
     
  20. #7640
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Ihan vitun kiva et on työterveyshuolto. Kärppänä kasilt soittelin ni sain kuunnella 10min jonotusmusiikkia ja sit ilmoitettiin et kaikki ajat hoitajille ja lääkärille on varattu. Lupas sentää jättää lääkärille soittopyynnön. Siis mitä vittua! Hoidetaaks potilaat nykyää puhelimen välityksel? Voi helvetin kuustoist, kai se on koht lähettävä jonottaa kunnallisee.
    Japa japa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •