Sivu 38 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2834353637383940414248881385381038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #741

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Scaha Näytä viesti

    Sitten itse ärsytykseen. On se kumma että foorumilla on jatkuva valitus kun ulkomaantilaukset eivät tulleetkaan viikossa. Foorumia lukeneena tulee sellainen olo että iso osa on tälläisiä kaikkimullehetinyt -penskoja. On toki harmillista että välillä paketeissa kestää reilusti pidempään kuin nopeimmillaan tullessaan. Kuitenkin ulkomaan tilauksen tullessa tuollaisessa viikossa parissa on erittäin nopeaa eikä suinkaan pitäisi olettaa näin aina onnistuvan. Matkan varrella useita välikäsiä ja ei ole tavatonta että jossain kohdin hiukan eksyy tai viivästyy. Välillä paketti voi seilata kuukaudenkin ennen kuin löytää perille.
    Malttia ja ymmärrystä!
    Ensimmäinen viesti foorumille ja heti täyttä asiaa!!

     
     
  2. #742

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Scaha Näytä viesti
    Sitten itse ärsytykseen. On se kumma että foorumilla on jatkuva valitus kun ulkomaantilaukset eivät tulleetkaan viikossa. Foorumia lukeneena tulee sellainen olo että iso osa on tälläisiä kaikkimullehetinyt -penskoja. On toki harmillista että välillä paketeissa kestää reilusti pidempään kuin nopeimmillaan tullessaan.
    Ärsyttää kun Scaha on täysin samoilla linjoilla allekirjoitaneen kanssa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #743

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun ihmisiä, jotka tahtovat maksamalleen palvelulle vastinetta, pidetään mullehetikaikki-tyyppeinä.

     
     
  4. #744

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    Ärsyttää kun ihmisiä, jotka tahtovat maksamalleen palvelulle vastinetta, pidetään mullehetikaikki-tyyppeinä.
    Jouluna kun ei yksikään maailman postitoimistoista ole ruuhkautettu. Ja Jouluna kun juuri 'minä' tyypit ovat niitä ainuita, jotka tilaavat/ostavat siitä yhdestä kaupasta jolla jotain myytävää on....
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kouvolan sanomat
    Minä tahdon asiakaspalvelua 16.12.2009 4:00
    Hei sinä, juuri sinä, siellä kaupan kassalla. Tahtoisin muistuttaa sinua parista asiasta, koska joulu on tulossa ja meillä ihmisillä on kiire ja paljon asioita hoidettavana.

    Sinun on tarkistettava salaattikerät ja muut sellaiset, ettei ole sellaista mustaa sisällä, kun ostan sellaisen. Minä en ehdi niitä pyöritellä, enkä näe sinne sisälle.

    Ja jos muka päivällä on niin kiire siinä kassalla istuessa, ettei muka ehdi (mitä epäilen) opetella ulkoa niitä hintoja ja tarjouksia, niin opettele ne sitten, kun ovet suljetaan meiltä asiakkailta. En minä jaksa aina vahtia jokaisen tavaran hintaa, että menikö se nyt oikein. Sen on vaan kuule mentävä oikein! Ja onko siitäkin joka kerta sanottava erikseen, että tuote on ilmainen, jos se kummallinen koodi ei toimi?

    Äläkä aina kysele sitä pankki- vai luottokorttia. Minähän maksan aina Visalla, paitsi joskus. Sehän on aivan päivänselvää, mikä siinä on niin vaikeaa? Minua ei todellakaan huvita puhua sinulle yhtään mitään. Sinä palvelet minua!

    Sekin on niin turhaa ja tympeää, kun yrität hymyillä, ärsyttää oikeastaan. Minä en sinulle hymyille, miksi ihmeessä niin tekisin?

    Mutta se on hyvä, että aukioloajat pitenevät. Ehdin paremmin, kun aina ollaan jo kiinni laittamassa, kun minä tulen jotain pientä vielä ostamaan. Mihin ihmeeseen sinulla on niin kiire olevinaan, ettet voi istua siinä sen puoli tuntia pitempään, minkä tarvitsen.

    Minulla on myös oikeuksia, joista haluan muistuttaa tässä.

    Minä saan heittää sinua tavaralla, jos olet kerran laittanut jotain huonoa hyllyyn tai laitat sen hinnan väärin sinne koneeseen. Saan myös ojentaa tai olla ojentamatta kättäni kuittia tarjotessa. Saan myös puhua tärkeän puheluni siinä missä haluan, turhaan siinä silloin minulle alat loppusummaa tai muutakaan pulisemaan.

    Ja opettele laittamaan ne tavarat oikeassa järjestyksessä sinne pakkauspuolelle. Se on sinun tehtäväsi, ei minun.

    Sitäkin kyllä ihmettelen kovasti, että kerran minä näin yhden kaupan kassan yökerhossa, ja oli tainnut ottaa alkoholiakin. Minä kyllä menin kysymään siltä, että mitä ihmettä kassa tekee täällä. Se sanoi olevansa vapaalla ja mutisi jotain hauskanpitämisestä. Lasketaanko ne vapaallekin? Olen kyllä kuullut joskus jonkun sanovan, että niillä olisi lapsiakin ja perhe. Miksi ihmeessä?

    Toivottavasti tämä nyt tuli selväksi, ja minä saan jouluasiani hoidettua tässä kiireessä ja pääsen sitten joulun viettoon ajoissa, mutta onneksi kaupat ovat auki aattonakin, että voin sen tuoreen kerman ja leivän hakea, kun ehdin.

    Hyvää joulun odotusta minulle ja muille ihmisille!
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #745

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itse en kuulu ihmisiin joille on ihan ok, että posti tulee miten sattuu vai tuleeko kenties lainkaan. Jouluruuhkan vaikutukset postin kulkuun ymmärrän. Junien, bussien ja muidenkin joukkoliikennevälineiden toivon kulkevan kuten on sovittu/luvattu. Arvostan myös sopimuksista ja lupauksista kiinni pitämistä. Jos jotain luvataan tehdä tietyllä aikataululla, niin se myös hoidetaan silloin, eikä vasta seuraavalla viikolla. En kuitenkaan koe kuuluvani mullehetikaikki-ryhmään. Jos kuuluisin, imuttelisin nyt Lavatubea, enkä edelleen odottelisi ehtivätköhän ne perkeleet toimittamaan sen Premium Kitin ennen joulua

     
     
  6. #746
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    30

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^Tuon vuoksi itse suosin kuriiripalveluita jos vain tarjotaan siihen mahdollisuus. Hommat toimii luotettavasti kun sama firma hoitaa kuljetuksen ovelta-ovelle. Useimmissa muissa tapauksissa ketjussa on niin monta lenkkiä että turha odottaa että aina menee putkeen. Myös syypään etsiminen on näissä aika turhanpäiväistä. Niissä harvoissa tapauksissa kun paketti tosiaan hukkuu matkalla niin katsotaan myyjäliikkeen palvelun taso. Ainuttakaan liikettä jonka kanssa olen elämäni aikana asioinut maailmalla en ole voinut näistä asioista moittia.

    Täällä nyt ei ole tullut seuraavanlaista vastaan tai ainakaan omaan silmään osunut mutta muualla kyllä. Ollaan meuhkattu paketin kestosta myyjäliikkeelle joka sitten on laittanutkin uutta tulemaan ja sitten onkin alkuperäinenkin lähetys löytänyt tiensä perille. Tästähän toki on hyvä retostella kun saatiin tavara tuplasti.
    No tuo nyt oli tälläinen mieleen pulkahtanut esimerkki jollaiseen on kyllä tullut vuosien aikana törmättyä muutenkin kuin kerran.

     
     
  7. #747
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Eipä näy shipped viestiä laavatuubasta ei...in stock näyttäs myyvän noita jo mutta preordereita ei vaan käsitellä saatana..ja standard kitistähän on kysymys...tube onlythän rupee olee jo niin kauan sit toimitettu et koht takuu umpeutuu v***n wizardi

     
     
  8. #748

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Himskatti, jäi eGo:n laturi ja vara-akku mun työmaakoppiin latinkiin. Tällä akulla ei koko iltaa vapotella. No, onneks on varalla tuo 510-T...

     
     
  9. #749

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    Eipä näy shipped viestiä laavatuubasta ei...in stock näyttäs myyvän noita jo mutta preordereita ei vaan käsitellä saatana..ja standard kitistähän on kysymys...tube onlythän rupee olee jo niin kauan sit toimitettu et koht takuu umpeutuu v***n wizardi
    Niinhän sitä vois luulla että Standard Kittiä voi suoraan tilata. Tilaussivulla kuitenkin lukee edelleen: "Varastossamme on,
    Pre Order Only".
    Koko ongelma taitaa ihan oikeasti olla noissa Trustfiren latureissa, joita heillä ei ole. Latureiden toimitusaikataulu on kussut ja nyt keksitään millon mitäkin selityksiä. Eli kaikkea muuta Kittiin löytyvää sieltä löytyy, muttei latureita.

     
     
  10. #750

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja nyt vielä enemmän... meinasin ladata 510-T:n täyteen niin oon näköjään aamulla ottanu 510-T:n laturin ja tökänny eGo:n akun sillä seinään. Mahtaakohan tuo akku nyt tykätä kyttyrää? Taisin samalla ladata jo eilen tätä toistakin eGo:n akkua... ääh. Pitää varmaan laittaa joku tarra toiseen laturiin, ihän noita muuten erota toisistaan.

     
     
  11. #751
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Istuin ego-t päälle... siinä oli 510 ato kiinni ja koko liitin osa nappeineen lähti irti ja juotokset myös....Saas nähä yltääkö tuota enään mitenkään juottaan kasaan. Noi johdon pätkät on niin lyhyet enkä saa akku pakettia vedettyä esiin koska se on liimattu sinne kiinni.

     
     
  12. #752
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    laavan valmistajalta terveisiä hukkuvat tilauksiin ja tekevät kolmessa vuorossa duunia(kiinassa aivan uusi käsitys) että saavat laitteet tehtyä/lähetettyä.pyysivät kertomaan terveisiä
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  13. #753

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Ja nyt vielä enemmän... meinasin ladata 510-T:n täyteen niin oon näköjään aamulla ottanu 510-T:n laturin ja tökänny eGo:n akun sillä seinään. Mahtaakohan tuo akku nyt tykätä kyttyrää? Taisin samalla ladata jo eilen tätä toistakin eGo:n akkua... ääh. Pitää varmaan laittaa joku tarra toiseen laturiin, ihän noita muuten erota toisistaan.
    jos akkusi koko on 280mAh tai suurempi niin sen voi kaiketi ladata egonkin akulla aikas huoletta 8)

     
     
  14. #754

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taitaapi olla vaan 220v, mut en kerinnä tota tökätä vaan nyt on eGo siinä 510:n laturissa. näin päinhän ei taida käydä kovin suurta vahinkoo.

     
     
  15. #755
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Taitaapi olla vaan 220v, mut en kerinnä tota tökätä vaan nyt on eGo siinä 510:n laturissa. näin päinhän ei taida käydä kovin suurta vahinkoo.
    Ei tuosta mitään vahinkoa tule, lataus vain keeeeeeestääääääää...
    Eikä toisinkaan päin sano poks, akun käyttöikä voi hiukan pienentyä pikalatauksesta.

     
     
  16. #756
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "Ärsyttää" koska putkessa höyryää 18mg TW:n Absinth ja sitä makua ei voi purra ja niellä. Pitää vaan imeä
    Im Alive And Vaping

     
     
  17. #757

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vienosti harmittaa kun 8.12 tilatut pommit ei vieläkään saapunu. Ois ollu niiiiiiin kiva vkloppuna testailla.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  18. #758
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    92

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Piti käydä luomassa facebook-tunnus Finnvapen alennuskoodia varten. Nyt on koodi saatu ja tunnus poistettu.

    331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

     
     
  19. #759

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuulakärkikynä kosahtanu taskuun.. Nyt on kaik sormet musteessa. Puhelin musteessa. Reisi musteessa. Onneks ei sentään vapo ole musteessa <3
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #760
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kuulakärkikynä kosahtanu taskuun.. Nyt on kaik sormet musteessa. Puhelin musteessa. Reisi musteessa. Onneks ei sentään vapo ole musteessa <3
    Onko nenä musteessa?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •