Sivu 376 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 276326366372373374375376377378379380386426476876 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,501 - 7,520 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7501
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ruuhka-aikana Keskisellä nostaa misamtropian pintaan.
    Miksi vitussa piti lähteä?!?
    KGO & Twist

     
     
  2. #7502
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ruuhka-aikana Keskisellä nostaa misamtropian pintaan.
    Miksi vitussa piti lähteä?!?
    Heitän sulle haasteen.
    En ole koko elämäni aikana kävellyt etuovelle yli 50m matkaa.
    Käynyt oon kuitenkin useammat kymmenet kerrat.
    Se uus parkkeerausjärjestelmä mikä vuosia sitten tuli hieman tätä pilasi mutta kyllä sieltä vieläkin paikka oven edestä löytyy kun vain on tarpeeksi luova.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  3. #7503
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Juu, feilasin haasteen, parkkiin ruokapuolen taakse. Iski parkkeeraus-rage, eli "ihan sama minne, mutta en siirrä enää".
    Saldo kaksi suklaapatukkaa kolmen tunnin pyörimisestä.
    KGO & Twist

     
     
  4. #7504
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kerran Keskisellä käynyt joskus ysärin alussa. Hyviä ostoksia, oikein hyviä.

    Uudelleen ei tullut käytyä sitten. Tuli avioero, ja shoppailu jäi (minähän opin kerrasta, toista avioeroa ei tullut eikä tule).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #7505
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202
    Niksaöverit 6-10mg nesteillä. Kai sitä pitäs lopetella. Vittuako noilla nikotiinittomilla tekee, samalla vois lopettaa koko homman. Nytkin jotain ry4sta, jossa kai pitäs olla tupakkaa. Aika nuhaista toffeeta, jes hei.

     
     
  6. #7506
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Ei niissä tupakkaa ole. Tuhkakupin makua vain (ikään kuin ei parempiakin makuja olisi tupakointia lopettavalle? )
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #7507
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    http://senio-mods.com/senisis_list.php

    Hitusen hidas on vauhti, mutta koska tuossa ei otetta varausmaksuja joutaa odottamaan, ei nääs maksa mitään.
    KGO & Twist

     
     
  8. #7508
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Senisis List

    Hitusen hidas on vauhti, mutta koska tuossa ei otetta varausmaksuja joutaa odottamaan, ei nääs maksa mitään.
    On muuten lepposin tahti modaajalla IKINÄ
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #7509
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Paremman puoliskon läppäri pamahti, tyypillinen Helvetin Paviaanin vika eli emolevyhän se paskoi alleen. Rahanarvoiset osat talteen ja sitten sen seuraavan verenpaineen nostajan kimppuun eli uuden etsimiseen.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  10. #7510
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Tämä varmaan pitäisi olla huumori-osastolla, mutta mutta...muutamia päiviä sitten kuuntelin korvat punaisena kun minua syytettiin maanpetoksesta. Syytteen takana oli se fakta, että minulla on applen tekemä puhelin ja syyttäjällä nokian valmistama Minulle kerrotti, että jos ei osta nokian puhelinta niin se suorastaan rikos isänmaata kohtaan. Samassa hengenvedossa syyttäjä mutisi, että kun sen puhelin taas sekosi Minäpä vilkaisin netistä, että kuinka suuren rikoksen olen suorittanut...se mitä sieltä lueskelin niin vaikutti siltä, että syytetyn roolissa pitäisi olla aivan täysin joku muu kuin minä!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #7511
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Joo, eikä paljon enää tule välillisiäkään verorahoja kun työvoimaa Suomesta on karsittu niin rankalla kädellä.

     
     
  12. #7512
    Perkeleen perkele kun 2 wickiä kärähti yhden päivän sisällä. Ja nesteitä vaihdellaan tankista tankkiin. "kun mikään ei riitä".


     
     
  13. #7513
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Sain sitten misterin + postin eristeet sulahtamaan. Laitoin uuden akun tupiin ja lähdin taloyhtiön vessaa kohti (vesssremppa kämpillä) vedin siinä höyryt ja jäi laittamatta nappi lukkoon. Pöntöllä istuessa ihmettelin suhinaa, sitten tuttua hajua, tuli mieleen vetää höyryt niin misteri oli niin kuuma ettei sekunttia kauempaa käres pystyny pitää. Akku ei ollut normaalia lämpimämpi mutta kaikki muu oli

     
     
  14. #7514
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    NYT Shitella toi netposti kuntoon, perkele hyvä on postipalvelu netissä ku koko roska alhaalla.

     
     
  15. #7515
    Saatanan Itellan kesähessuilijat taas. Maksat sitten ekstraa siitä, että posti tulisi nopeemmin ja luvattiin ottaa yhteyttä puhelimitse että sovitaan sitten tänään mihin kellonaikaan paketti kiikutetaan kotiovelle. Soiton pitäs kuulemman tulla klo 9-16, vielä mitään oo kuulunu. Ja tuskin kuuluu tänään ainakaan.


     
     
  16. #7516
    Jaaha, on kuulemma 'tapahtunut virhe' paketin toimituksessa. Viety lähimpään Postiin. En tiennytkään että kotini sijaitsee Postissa, _kotiin_kuljetus.



     
     
  17. #7517
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Chatti auki osoitteessa Posti kuluttajille - Etusivu ja pyyntö virheen korjaamiseen. Eiköhän se toimi, on ennenkin toiminut.

    EDiT: Kumma. Ei siellä mitään chattia ole. Aivan varmasti oli, kun viimeksi oli itsellä paketti hukassa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #7518
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Ei nyt varsinaisesti ärsyttävä aihe, mutta kummastuttaa näin omasta luolasta katsottuna.

    Monessa asiassa mitä itse ottaa ja kokeilee itsekseen "ahaa, näinkin tän voi tehdä", moni kyselee "Voiko näin tehdä", "Saako tehdä näin"
    Tottakai se on ok kysellä ja varmistella asioita, mutta itse tykkään pähkäillä ja tehdä ensin, kaivella tietoa ja kun ei ota onnistuakseen, sitten kysellä "Miksi ei tämä toimi?"

    Tällä mun tavalla ehkä menee enemmän aikaa, enemmän harmaita hiuksia, enemmän hermojen palamista, mutta tykkään tehdä näinpäin vastamäkeen asiat muutenkin.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #7519
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    ^samaa vikaa täällä.
    Itselleni oon tuon selittäny sillä, että siinä tulee opittua paljon enemmän ja tulevaisuudessa saattaa jopa sattua se ihme ettei tee joitain samoja virheitä uudelleen...

     
     
  20. #7520
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286
    Itella, hautonu nestelähetystä perjantaista asti ulkomaanterminaalissa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •