Sivu 350 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 250300340346347348349350351352353354360400450850 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,981 - 7,000 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6981
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    4.8 1.5 ohmiin on 3.2 A ja 15 wattia, Twisteillä on tietääkseni limitti 3A

     
     
  2. #6982
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jeps, itsekin lykkäsin aina suosiolla Smokin WOOn pulssisyleilyyn nuo puffin tuplacoilit. Siinä tulee jo ihan törkeä ero Twistin 4,8:aan verrattuna. Ihan hyviä kartoja ne muistaakseni olivat.

     
     
  3. #6983
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Twist antaa vaivoin sen 10 wattia hetkellisesti, arviolta sekunnin minkä jälkeen tippuu cutoffiin asti.
    KGO & Twist

     
     
  4. #6984
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Ei muuta kuin kiinapulssia sormettamaan

     
     
  5. #6985
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ehkä vittumaisin juttu on se, että mulla on muutama kaveri joilla on peruslaitteet ja kauhee innostus tähän homman, mutta ei mktään halua ottaa asioista itse selvää!

    Oon tuhat kertaa sanonu, et foorumille vaan lukee. Vastaus on että ei mua niin paljon kiinnosta. Heti perään sit kuitenkin tulee kysymyksenä et siis mikä nyt sit on se tosissaan paras clearo minkä ostaa? Mistä vitusta mä tiedän mikä on toiselle se paras??!

    Sit jos sanon et osta vaikka Evod, niin viikon päästä tulee se sama kysymys, eikä sitä Evodia näy vieläkään. Sit kauhee vääntö siitä kun sama kaveri puhuu varmalla tiedolla vieressä et kaikki nesteet on samaa kamaa ja vaikka mitä.

    K: Mistä mun kannattaa nyt tilaa noita nesteitä ja mitkä on hyviä?
    M: No ootko lukenu foorumia ja ladannu sen käsikirjan e-savukkeen sivuilta?
    K: En oo ehtiny, eikä mua niin kiinnosta. Kerro sä kun siel foorumeilla pyörit
    M: No kannattais lukee, niin opit ja näet alennuskoodit jne.
    K: Ai et voi sit kertoo vaan mulle?

    VITTU!!!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #6986
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Sama homma itsellä, mitään ei jakseta itse selvittää. Kerran kaveri ihan omatoimisesti kurkki Puffin sivuja mutta silti piti minulle soittaa ja kysellä kaikesta kaikki. "Mitä tää cone meinaa? Kumman ostan egon vai 510- aloituspaketin ku puhuit niist 510-kierteist ni eihä ne sit käy toho egoo.....vai? Sopiiks nää modit sit kumpaanki alotuspakettii ku nää o nii hienoi kuorii?" Herranjestas.

     
     
  7. #6987
    Ärsyttää kun kavereille olis vaikka mitä hienoja ja toimivia laitteita ehdottaa mut en ole varma et selviääkö yksikään noista toopeista niiden laitteiden kanssa sit viimeistään siinä kohtaa kun laite alkaa kurlaamaan, tulee dryhit tai vastus pitäisi vaihtaa. Pitäs kavereille löytyä joku sellainen laite joka on oikeasti hyvä, tehokas ja helppo/vaivaton.
    Monille tullut yllätyksenä se et näihin tosiaan täytyy ostaa varaosia. Evod-startterikaan ei kaikille kelpaa.
    Sit ku monet on kovin kiinnostunut näistä ja tiristänyt kaiken mahdollisen infon musta irti ---> kuukauden päästä silti pölli vielä huulessa ja tuotelinkkejä ei olla viitsitty edes katsoa läpi. "Katson sitten paremmalla ajalla tarkemmin ku oikein keskityn siihen et minkä haluan."
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #6988
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    Joillaki asiat on niiiin semmosia, että pään menetys pelottaa. joku imagokäsitys ja ennakkoluulot, että käsitys näistä on jo valmiina, tai pikku takaisku on viimeinen e-nestepisara.

    Jos itelläki ois hieman ennakkoluuloja ja pelko, että "teen ittestäni pellen, jos tohon lähen". niin tuskin oisin ny ilman nikotiinia(tupakkaa).
    Selviää, kun teet niille ekan kokoonpanon. ja vaikka valmiina käpälää valmis setuppi.
    Niistä itestä kiinni, jos ei nappaa.

     
     
  9. #6989
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Se jakauma täydellisen laiskan paskan ja oma-aloitteisen höyryttelijän välillä on aika tiukka. Mä tunnen muutaman, jotka keskittyy johonkin omaan teknisesti vaativaan juttuun ihan täysillä, mut sit heittäytyy ihan juntiks näiden kohdalla.

    Yks kans mikä ottaa ihan vitusti päähän on se, et kysytään jotain, sit annan oikeasti pätevän vastauksen. Vaikka nyt se Evod juttu. Sitä lun vastausta ei edes kuunnella, vaan sit tullaan parin päivän tai viikon päästä Evod kourassa elvistelee, kuinka HÄN keksi ja löysi tämmösen hienon laitteen. Sama pätee monessa kuussakin asiassa näiden kavereiden kanssa. Kaiki on paskaa jos et itse keksi.

    Sit toinen on toi ikuinen väittely noista härveleistä, mistä mä ihan tasan varmaan tiedän omalla parin vuoden kokemuksella enemmän kuin 2 viikkoa sit höyryttelyn aloittanut kaveri, joka tietää kaikesta kaiken, mutta ei tiedä mikä on karto.

    Esim. Nyt tuli taas esiin toi kiinalaisten feikku Vivi Nova, jota muutamat tuolla tekee (kyllä, Kiinalainen kopio Kiinalaiselta). Eli se atopää paljastaa, ettei oo Visionin tuotos ja omat katselemani videot kertoo karua tarinaa sen tomivuudesta.

    No ne nyt sit kaveri löys hintaan 3 dollaria kappale. Minimiostos 10kpl tms. Totesin että älä tilaa niitä, kun niistä on ollu juttua maailmalla. Mutta kun EI!!! Tuskimpa niissä nyt mitään eroa ole kuitenkaan.....pakko olla samaa kun lukee Vivi Nova.

    Mutta niin on mersun näköinen Kiinalainen vastinekkin..onks sekin ihan sama ku se alkuperäinen mersu Saksassa?

    Mitä vittua tommoselle vastarannan kiiskille voi enää sanoo?


    Sit tuli taas toi modi kysymys vastaan. Nyt on pakko saada se PARAS modi kun mä oon kehunu omiani. Siltikin just pysyy ego kädessä ja senkin käyttöä vois vähän tehostaa niin sais vähän paremman nautinnon. Mutta kun on nyt saatava.

    Ja sit vielä. Osta tommonen VV sit jos ostat. Ihan turhaa lähdet tolle wattipuolelle tossa kohtaa säätämään ja kikkailee kun et ynmärrä ees noiden vastusten ja jännitteiden merkitystä noissa laitteissa. Loppuviimein ihan samaa tekevät, mutta puhtaalla ja simppelillä VV vehkeellä pääset paremmin jyvälle sen säädön ideasta. Sen jälkeen yommaat sit jonkun kunnon laitteen jossa on kaikki pelit ja rensselit.

    Mikä on vastaus? No ihan eri asiahan se on säätää watteja kukn voltteja....varmaan tulee ihan tosissaan sit erilaiset höyryt..

    Meinasin hyppää parvekkeelta alas, mut siin oli just auto alla...AAAAAAAAARGH
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #6990
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    kaverisuhteet on aivan yliarvostettuja!!

     
     
  11. #6991
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Sul on Rotary liikaa hipstereitä kavereina..

     
     
  12. #6992
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä kans veikkaan joo. Ei nää kuitenkaan oo mitään niin vaikeita juttuja, jos vähän viittis ite ottaa selkoo. Mäki kattelin eilen tossa sun Deam videon kun ei ollu mitää käryy koko laitteesta. Nyt on. Ei syöny mun ajasta kuin minuutteja. Nyt on sekin asia selvä ja voin alkaa tilailee.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #6993
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    vittsi. toinen käsi pitää luuria, joka yhteyes elisan aspaan... joku lasku jääny maksamat(tönään maksoin sen, mist ilmo tuli) no selvis, että o joku aikasempi tullu
    ... johtunu siitä että tuo elisan nettilaskutus 3g-verkon yli kyykänny........
    just ny jonotan selvittelyyn...

    Toto - Hold The Line (From "Live In Amsterdam") - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?v=JXgsEKA9934

    aspan antia!!!

     
     
  14. #6994
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    meininki ihan kännystä akku loppu!... kallista musakkia.


    alottaa alusta
    Viimeksi muokannut Krisu_fi; 14.06.13 kello 16:58.

     
     
  15. #6995
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    joo jonotus jatkuu... ainut, mitä kuulen oli joku paska lapsenraisksus ääni ja joku hirvee musakki...
    laskuja ei oo tapana jättää maksamatta, ja sitä hoidan, mu tää musakki on hirveetä(tästäkö jonotus maksaa=?

     
     
  16. #6996
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    ihme ettei tää oo viel tullu:

    Adam Lambert - Whataya Want From Me - YouTube
    tää mikä jonos soi, ni on jotain, mistä itsemurha tulee lähinnä mielee, mut en luovuta...

     
     
  17. #6997
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    hyvin soitettu nestori miikkulainen. erittäin kaunisiano ja viulu.



    Edelleen jonossa... se ei ainakaa lisää tunnelmaa

     
     
  18. #6998
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    ois helppo laittaa kajafril fönest mut tää in noksun 3210(?) ja tabiin en laita simiä ny ku täs on jo jonotettu ja jumalat varjelkoo siltä et alottasin jonon alusta

    mä oon ruvennu täs 15 min aikan miettiin uskoontuloa paitsi tää musakki ei nappaa


    tätä musakkia riittää ja pitkää onki...
    siitä asti väh. ku ekaa kertaa voi päätellä.

    onneks on rsst ja liquian cola tos nokassa

     
     
  19. #6999
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    ei piä liikaa argumentoia tot musakkia, ettei joku mainosmiäs tee täst aspasoittamisest viel hirveempää

     
     
  20. #7000
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mielenkiintoinen monologi täällä käynnissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •