Sivu 347 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 247297337343344345346347348349350351357397447847 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,921 - 6,940 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6921
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    mua vituttaa se että häviän joka saatanan pelin wotissa taas tänään ja eilen ja...
    Pistä yyveenä nikkis ni pelataan kimpassa!

     
     
  2. #6922
    Vituttaa. Sorruin analogisiin, ja nyt on kurkku paskasen tuntonen. Jospa tänään tulis sitä nestettä!
    Tupakatta 1.1.11

     
     
  3. #6923
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Tilasin tässä jokuaikasitten eräältä suomalaiselta liikkeeltä 500€ arvosen tuotteen, ja kun se sitte kolahti postiin niin vehje on naarmuilla ja niin käytetyn näkönen ku voi olla. Lähetin sitte sähköpostia että ootteko nää tosissanne ja sieltähä kolahti vastaus: "No vooi kiisseli! No jos yhtään lohduttaa, meillä on täällä yks toinenki samanmallinen tuote naarmuilla."

    180px-Tonninseteli.jpg

    Tosiaan kyseessähän ei ollut höyryliike
    Viimeksi muokannut Bambonaattori; 10.06.13 kello 15:45. Syy: selvennys
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  4. #6924
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Ei näy kuva?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  5. #6925
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    kaiffari ei suostu yhteistyöhön yhtään - kokoajan palaneen makua ja sit ku wickaa niin tulee joka rööristä
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  6. #6926
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Muista pystypuhallus. Sen jälkeen yleensä pelittää upeesti.

    Edit: tämä siis khaimeralle.

     
     
  7. #6927
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mitähän se Dhl taas puuhaa...Torstaina noudettu paketti Varsovasta. Saapunut Dhl toimipisteeseen Varsovaan torstaina ja lähtenyt sieltä torstaina. Saapunut Dhl toimipisteeseen Varsovassa perjantaina...käsittelyssä Dhl toimipisteessä Varsovassa EDELLEEN!!!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #6928
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    puolan pojat innostuneet sun Swaggerista??

     
     
  9. #6929
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Swagger pitää mielen kirkkaana ja pistää vipinää! Mut nyt on jotain muuta meneillään. Ehkä niiden pitäis tilaa sitä kans Vapeonilta

    Hmmh...ehkä niil on toi Toron Puros siel imailussa...se kyl lamaannuttaa, kuten oon täs tänää huomannut

    Mut joo. Inawera shopin eka tilaus tulossa ja mulla on nyt suuri osa tulevista videoista jäissä kun pohjat on reissussa..prkl
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #6930
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Mulla on tullut kaikista El Toroista päänsärkyä ensimmäiset 2-3 päivää ennen kuin kroppa on niihin tottunut. Just lauantaina korkkasin Virginia Prime 18:n eka kertaa ja tänään on viimein jomotus ruvennut helpottamaan. Sinänsä erikoista että se päänsärky iski vielä tuostakin, koska noita muita Toroja on sen kolmisen litraa tullut höyryteltyä. Pitäis varmaan niksoja alkaa laskeen??

    Ja päänsärkyhän harmittaa aina, ettei mene offtopiciksi.

    ..ja swagger oli pieni pettymys, sekin ärsyttää. Liikaa kookosta mun makuun. Meni kaappiin kypsymään, josko se kookos siitä painuisi vähän taustalle.

     
     
  11. #6931
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Voinee muuten pitää paikkaansa tuo päänsärky. Tosin mulla lähinnä jos imailen ihan hullun ja otan yhden kaks kaljaa päälle. Voisko se niksa sit olla syy? Veikkaisin kyllä. Siin helpolla tulee vedettyy aika raskaastikkin. 12mg on mulle max nykyään. Toron litkuissa sekin polttelee suuta herkästi.

    Jännä toi vahva kookos, minkä oot swaggeristä löytänyt. Mä en oo ees ajatellu mokomaa, koska en maista kookosta siinä. Toisin ku sit vaikka Halo Malibu tai Psv Jamaican me crazy, jotka ei muuta olekkaan.

    Siinä just se ero käyttäjien aisteissa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #6932
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    voipi olla että steeppauksella se sieltä katoaa. Ei se varmaan niin kovin vahvana siellä ole mutta kun satun inhoamaan kookosta niin ei se paljoa vaadikaan että rupeaa mulla tökkimään. Onhan tuossa kyllä potentiaalia. Helkkarin miehekäs jälkimaku jää nenään ja ikeniin pörräämään. Tuntee tosiaan että jottain on tullut höyryteltyä. Koettais vaikka Guevaran kanssa miksailla jos ei kypsentämällä päästä yhteisymmärykseen.

     
     
  13. #6933
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulla seiso yks pullo vahingossa kerean kuukausia puolillaan ja se vaan paranee koko ajan. Swagger on yksinään todella vahvan makuinen neste kyllä. Ehdottomasti vahvimpia, mitä itse oon kokeillut. Laita ihmees se johonkin hyvään tupakkapohjaan 15-20% suhteella!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #6934
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Huh, ajattelin että olen ainut joka saa toron nesteestä hedarin. Vitullinen migreeni välillä eikä mitkään, siis MITKÄÄN lääkkeet auttanu. Sain sen vihdoin todetuksi että on noi toron nesteet jotka sen tekee... Never ever again vaikka hyviä onkin...

    Miten voi edes olla mahdollista...?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  15. #6935
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Huh, ajattelin että olen ainut joka saa toron nesteestä hedarin. Vitullinen migreeni välillä eikä mitkään, siis MITKÄÄN lääkkeet auttanu. Sain sen vihdoin todetuksi että on noi toron nesteet jotka sen tekee... Never ever again vaikka hyviä onkin...

    Miten voi edes olla mahdollista...?
    voisiko siinä olla jotain eroa kun osa nikotiinista tulee siinä liuotusprosessissa suoraan tupakanlehdistä. Go and know.
    Muistan kyllä hyvin kun ensimmäistä kertaa Cigarillos 18:aa viime syksynä maistelin. Muutaman millilitran jälkeen tuli just sellainen tyhmä kohina korvien väliin kuin olisi vetänyt askillisen punaista mallua putkeen. Ei välttämättä kovin miellyttävä kokemus mutta maku oli törkeän hyvä ja röökit jäi kyllä tarkalleen juuri siihen.
    Muutamassa päivässä pääkin sitten onneksi tottui siihen. Myöhemmin Guevaralla ja Puroksella ihan samat kokemukset, ja nyt melkein vuosi noiden jälkeen myös tuon Primen kanssa.

     
     
  16. #6936
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mulla seiso yks pullo vahingossa kerean kuukausia puolillaan ja se vaan paranee koko ajan. Swagger on yksinään todella vahvan makuinen neste kyllä. Ehdottomasti vahvimpia, mitä itse oon kokeillut. Laita ihmees se johonkin hyvään tupakkapohjaan 15-20% suhteella!
    kylläpäs peittyi Guevara ton alle kokonaan. Hmm, toi Swagger on tietty tiivaria eli eihän se ihme. Taitaa muutama tippa riittää.

     
     
  17. #6937
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mulla seiso yks pullo vahingossa kerean kuukausia puolillaan ja se vaan paranee koko ajan.
    En tiennyt et viiniä saa e-nesteenä

     
     
  18. #6938
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Saatanan Somnium. Vanha malli on niin vitun volatiili että reissussa jos on taskussa sekunnin vinossa niin oksentaa kaikki nesteet vittuun. Jos esimerkiksi himassa yrittää kallistella niin ei vuoda tippaakaan. Onneks toi kaapeliwikki pystyy imemään tankin kuiviin vaikka on 1/10 ml nestettä pohjalla. E-geeliä tänne ja sassiin kiitos.

     
     
  19. #6939
    Tuliko siitä geelistä muuten koskaan mitään vai jäikö huhuiluksi?
    Eiköhän 100% VG liisteri auta alkuun?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  20. #6940
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Jee jee just soittivat pankista että ei kannata Visa Electronilla koittaa ostaa mitään ovat sulkeneet sen.

    Joku vuotanut kortin tiedot ja aamusta kokeiltu muutamaan otteeseen käyttää yli tonnin summia. Eikä viimeiseen vuoteen oo tullu jaettua kortin numeroita muuten ku Paypalin kautta.

    Rahaa ei ole hävinnyt mutta lompakossa on vajaa 20 e käteistä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •