Sivu 346 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 246296336342343344345346347348349350356396446846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,901 - 6,920 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6901
    nyt osaa ihmistä vituttaa enää nestettä jäljellä 12 milliä ja sillä pitäs viikko pärjätä ei taija onnistua enää tällä kertaa pitää alkaa kyseleen oisko kavereilla yli määräsiä litkuja

     
     
  2. #6902
    Muutama "uskovainen" facessa saarnaa anteeksiannosta ja armahduksesta... mä niin toivon että minne vaan nää pojat joutuu, linnaan/vapauteen, siellä porukka kiduttais ne pitkän kaavan kautta hengiltä. Tätä tapausta ei vaan voi antaa anteeksi!

     
     
  3. #6903
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Olisiko saarna samanlainen, jos uhri olisi ollut vaikka Alavuden kirkkoherra?

     
     
  4. #6904
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eiköhän noiden elämä ole tämän jälkeen aikas pitkälti eletty.
    Mobmentality on iloinen asia ja vaikka sitä joskus on vaikea niellä, laki ON sama kaikille.
    Omankädenoikeudesta ja persraiskauksista suihkussa puhuvilla unohtuu vain se yksi oleellinen pointti, nimittäin mihin se loppuu.
    KGO & Twist

     
     
  5. #6905
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kysyn edelleen, mihin se loppuu?
    Oikeutta kadunvarressa kuseksiville?
    Rikoksentekovälineet valtiolle?
    KGO & Twist

     
     
  6. #6906
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Aivan enpäs tätä ollutkaan huomannut. Kaleppon linjoilla, osa ei vaan opi ennen kuin saa itse turpaan. Saapa nähdä mitä tuostakin tulee, jokunen vuosi linnaa joka tapauksessa, joku saanee enempi. Tuskin murhana menee, tappona luultavasti.

     
     
  7. #6907
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Vapaa kasvatus on näköjään tuottanut tulosta.
    Eläs ny, eihän vanhemmissa/kasvatuksessa ole koskaan mitään vikaa. Syy on aina televisiossa, videopeleissä, yhteiskunnassa, koulussa, alkoholissa, Kanadassa, tms.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kysyn edelleen, mihin se loppuu?
    Siihen kun ruumis kylmenee?

     
     
  8. #6908
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Aivan enpäs tätä ollutkaan huomannut. Kaleppon linjoilla, osa ei vaan opi ennen kuin saa itse turpaan. Saapa nähdä mitä tuostakin tulee, jokunen vuosi linnaa joka tapauksessa, joku saanee enempi. Tuskin murhana menee, tappona luultavasti.
    ..jos nälkäänsä hirven salaa kaataa niin todennäköisesti saa melkein enemmän ja ase ja kuljetusväline valtiolle.

     
     
  9. #6909
    Jumalauta! Just ostin 2 Paulig Frezzaa, molemmissa jotain ihme herakissankusikahvipaskasörsseliä. 2 semmosta hukkaan, ei pysty juomaan kun meinaa tukehtua niihin v*tun herasaarekkeisiin. Yök.

     
     
  10. #6910
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    elä osta, keitä kahvi ite. protip.

    mua vituttaa se että häviän joka saatanan pelin wotissa taas tänään ja eilen ja...


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #6911
    Halusin maistaa noita suklaaversioita höyryttelyn merkeissä, mutta ei. Jotain hapanta paskaa.

    Normaalistihan keitänkin kahvin itse. Mokka on parasta.

     
     
  12. #6912
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Nuo madeleinen pershäät sun muut estellen kiinnostavat käännökset..
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  13. #6913
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Pizza tippui lattialle kun kaveri jahkas jotain ja meni ajatus sekaisin


    Väkivaltarikollisille on tosiaan oma paikka vaikka liian harvoin, ja toivotaan että siellä jotain oppii, oli ikä sitten mitä tahansa..

     
     
  14. #6914
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233
    Älysin tossa justiisa työvuorolistoja kattellessa ettei juhannuksen jälkeen oo kahteen kuukauteen yhtään kahta perättäistä vitun vapaapäivää

     
     
  15. #6915
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blurry Näytä viesti
    Älysin tossa justiisa työvuorolistoja kattellessa ettei juhannuksen jälkeen oo kahteen kuukauteen yhtään kahta perättäistä vitun vapaapäivää
    Mulla alkaa ma kans työlista jossa 1vapaa/vko, ja lyhyitä vuoroja. ..ttu mitä paskaa.

     
     
  16. #6916
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kaiken maailman salasanat on ihan persiistä! Just aamulla aikaisin kun linnutkaan ei viellä laula? Ajattelin tyhjentää koneet kaikesta paskasta mitä taas kuukaudessa oli kertynyt, niin eikös vaan täydellinen Black outti foorumin salasanan kanssa, ei minkään laista hajuakaan mikä se voisi olla. Parin tunnin ahkeran miettimisen jälkeen kolahti Whiiiuh !!! Ja Heh Täällä ollaan!
    Taidan lisätä B-12 vitamiinin annostusta. Vitamiineista puuheen ollen >MSM:n edut ja yleinen käyttö - FinnMSM Oy

     
     
  17. #6917
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mulla alkaa ma kans työlista jossa 1vapaa/vko, ja lyhyitä vuoroja. ..ttu mitä paskaa.
    Ja tämähän jatkuu > Zyskowicz vastaa köyhyyspilkkaan: "Perheeni asui vuokrayksiössä" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

    Jotenkin Vituttaa tämä edustajien touhu ollaanko niin saamattomia ettei tähän kusetukseen saa mitään ROTIA !!!!!!

     
     
  18. #6918
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

     
     
  19. #6919
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Vamo otti ja hajos, vilkuttaa satunnaisesti valoja, kerran saanu tulittamaan muutaman tunnin aikana. Varmaan joku kosketushärö

     
     
  20. #6920
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    elä osta, keitä kahvi ite. protip.

    mua vituttaa se että häviän joka saatanan pelin wotissa taas tänään ja eilen ja...

    F2P, P2W
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •