Sivu 342 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242292332338339340341342343344345346352392442842 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,821 - 6,840 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6821
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    18
    ärsyttää ja harmittaa kun rommipullo on tyhjä ja lasissa enään viimeinen huikka...

     
     
  2. #6822
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Saakeli, löysin kadonneen kanthalin pätkän... jalkapohjastani, tuntuu jokaisella askeleella mutta on niin pieni tai syvällä ettei näin jäykkäselkäinen saa siitä otetta edes pinseteillä

    Sitten tuo EVOD... sen nappia saa etsiä joka kerta kun aikoo imaista miksen ottanut vaikka automaattia tai normi eGoa.

     
     
  3. #6823
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Saatana. Meni viikonloppu kosteissa merkeissä ja hävitin sitten eVic+Pro tank kombon ja MISTerin.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  4. #6824
    Ei tartte nauttia päivänvalosta työpäinän aikana seuraavaan pariin kuukauteen. Tuleva työpiste 436m merenpinnan alapuolella...

     
     
  5. #6825
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Saatana. Meni viikonloppu kosteissa merkeissä ja hävitin sitten eVic+Pro tank kombon ja MISTerin.
    Auts. :S

     
     
  6. #6826
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei tartte nauttia päivänvalosta työpäinän aikana seuraavaan pariin kuukauteen. Tuleva työpiste 436m merenpinnan alapuolella...
    Ja se on mikä?
    Kaivos?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  7. #6827
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei tartte nauttia päivänvalosta työpäinän aikana seuraavaan pariin kuukauteen. Tuleva työpiste 436m merenpinnan alapuolella...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Ja se on mikä?
    Kaivos?
    Sama ihmetytti minuakin. Agentointia venäläisellä ydinsukellusveneellä keskellä atlantia?

     
     
  8. #6828
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Kaikki nesteet maistuu paskalle, mikään laite ei toimi hyvin. Tarvis tilata uusia nesteitä ja vermeitä, mutta finanssipuoli heikolla hapella
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  9. #6829
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nakke Näytä viesti
    Kaikki nesteet maistuu paskalle, mikään laite ei toimi hyvin. Tarvis tilata uusia nesteitä ja vermeitä, mutta finanssipuoli heikolla hapella
    Kiva kun kerroit. Nyt voin nukkua, hyvillä mielin

     
     
  10. #6830
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Ja se on mikä?
    Kaivos?
    Onkalo Olkiluodos

     
     
  11. #6831
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Auts. :S
    Tää kuuluis ehkä tonne humuttelu osastolle mutta MISTer löyty. Olin ihan itse laittanut piilon viereen talteen
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  12. #6832
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Tää kuuluis ehkä tonne humuttelu osastolle mutta MISTer löyty. Olin ihan itse laittanut piilon viereen talteen
    Hyvä että edes se löytyi.

     
     
  13. #6833
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Yks hammas poistettu tänään ja vieläkin koskee niin perkeleesti. Eikä saa edes kahvia juoda koko vitun päivänä.

     
     
  14. #6834
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulle sanottiin et jonkun 4 tunnin päästä voi haaleeta litkua imailla jo. Itsellä taisteluarpina 2 hammasta revitty ja molemmilla kerroilla sama tarina. Aika henkilökohtaista on toi paraneminen.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #6835
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    riippuu ihan hammaslääkäristä noi suositukset. Itsellä eka hammaskirurginen toimenpide kunnallisella ja ei saanut pariin päivään syödä mitään puuroa ihmeellisempää. Seuraavana sitten viisaudenhampaiden poisto kirurgisesti yksityisellä ja kun kysyin syömisestä, niin vastukseksi tuli "Sit syödään ku kivulta voidaan". Ei se kuuman sumpin imeminen välttämättä kaikein mukavin kokemus ole kun suussa kunnon "haava", mutta omalla kokemuksellani sitä varmaan voi ihan rauhassa juoda, muttakannattaa antaa jäähtyä ja kunnolla.

     
     
  16. #6836
    Laitetaan jatkoa Kurikan Arvauskeskuksesta.
    Aiemmin oli ajat kolmella kertaa vajaan tunnin myöhässä, ja lopulta ei koko firmassa ollut edes lääkäriä kun siellä oli aika varattuna.
    Ajat kuulemma on vain viitteelliset.
    Soitin muutama viikko sitten asemalle että tarttis labraan aikaa ja sieltä annettiin soittoaika lääkärille jonka kanssa voi asiasta keskustella.
    Tämä oli reilun viikon päähän.
    Noh laitoin kalenteriin ylös asian ja odottelin viikon päivät ja ihmettelin kun ei soittoa tullut luvattuna kellonaikana.
    Odotin tunnin ja soitin itse takaisin, "Teille ei vain ole vielä ehditty soittaa, ajat ovat viitteelliset".
    Lopetin puhelun niin 30 sec ja lääkäri soitti mulle, sovittiin labrakokeista ja lekuri kehui että "käy vaikka huomenna labrassa".
    Minä poika tempaisin seuraavana päivänä labralle, Kiinni.
    Ei ole perjantaisin auki.
    Siinä tuli jo sellainen "on tämä ny vittu pelleilyä että käsketään mutta ei tiedetä edes että onko koko paska auki".
    Odotin sitten maanantaihin, menin hieman 12 jälkeen paikalle.
    Labra suljettu.
    Rimputin summeria ja kun täti avasi oven, selitin tilanteen ja täti kertoi että ei se olisi muutenkaan onnistunut tänään.
    Koe joka otetaan vaatii pientä valmistelua josta sain nyt vasta tiedon, ja ei muutakuin taas seuraavalle päivälle.

    Nyt olin aikaisin aamulla liikkeellä kaikki valmistelu tehty kuten pitää.
    Pääsin sisään ja hoitaja kysyi (oli outo hoitsu) että "voikohan tämän ottaa näin tämän näytteen?".
    Minä, siis asiakas, jouduin kertomaan että tämä koe vaatii tämmöisen ja tämmöisen valmistelun ja kyllä voit ottaa.
    Ja ei ollut harjoittelija, oli jotain +50v nainen.
    Siinä sitten kun veri oli otettu hoitsu kirjoitti mulle soittoajan, viikon päähän.
    Tiedän kokemuksesta tämän kestävän ainakin 2 viikkoa koska mitattiin testosteronitasoakin, joten aikaisemmin ei tuloksia ole.
    Täti vähän kummasteli ja kirjoitti "Runsas viikko" lappuun.
    Kävelin sitten akvaariolle aulaan ja sanoin että "olin tuolla, tehtiin näin, ja tässä lappu että soittoaikaa pitäis varata".
    Kysyin tältä akvaarion asukilta että voisko se tarkistaa että mä luulen tietäväni että kaksi viikkoa minimissä on oltava väliä soittoajalla ennenkuin on tuloksia.
    Se tarkistettiin ja olin oikeassa eli soittoaika laitettiin sinne.
    Lääkäri lupasi soittaa.
    Nyt soittoaika tuli ja meni eilen, ei puhelua. Varmistin vielä kopilla numeron että se on oikein.
    Eihän tässä oo mitään järkeä.
    Jestas mitä pelleilyä, ei yksinkertaisia asioita voi hoitaa tuolla.
    En todellakaan vie muksua tuonne kun jotain tulee.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  17. #6837
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Ja sitten ihmetellään, että jokut ottavat pikavippejä yksityiselle lääkäriasemalle päästäkseen... Vittu, ei näin!!!

     
     
  18. #6838
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ite kävin viime vuoden alussa 4 kertaa terkkarissa kun oli outoja kipuja rinnassa ajoittain. Ekaksi ne sano että normaalia närästystä, anto reseptin ja ulos. Eipä lääkkeet auttanu, kivut jatku, uudestaan lekuriin. Tällä kertaa povattiin ruokatorven tulehdusta, lääkkeet siihen ja ulos. Kivut jatku, lääkkeet ei auttanu. No närästystä ja tulehdusta anto parilla seuraavallaki kerralla tulokseks, verikokeet otettiin kerran. Kerran lääkäri sano että vältä syömästä paprikaa tms närästystä aiheuttavia ruokia.
    Viimeisen lekurikäynnin jälkeen kivut ei loppuneet vaan oli melkein jatkuvaa. viikonloppu oli ovella. Päätin odottaa josko ne loppuis, paheni ja paheni kunnes soitin keskellä yötä ambulanssin.
    Sairaalassa meni se aamuyö + seuraava päivä ennenku ne totes, että sulla on sappi tulehtunut ja sappikiviä. Jouduin vielä odottamaan seuraavan yön yli ennenku leikattiin koko sappi sitten pois.
    Tais olla aurora mihin ambulanssi vei ekana, siellä lekuri sano että kipulääkettä et saa koska lääkärien täytyy "nähdä" kipu jotta voi selvittää mistä se johtuu. Siellä olin 6-8h kunnes ne siirsi meilahteen. Meikussa ne anto jotain kipulääkettä mikä ei auttanut yhtään, sanoin siitä hoitajalle, joka tokas vaan että "sä feikkaat, et saa mitään kipulääkettä". Jepjep, Vaikka ne totesi sen sappikivet+sappitulehduksen niin siltikään en saanut semmosia kipulääkkeitä mitkä olisi auttanut. Onneks sitte jossain vaiheessa pääsin leikkaussaliin. Kivut loppu ku seinään..

    Ei oo pahemmin luottoa suomen terveysasemiin ton episodin jälkeen ja se harmittaa...

     
     
  19. #6839
    Vittu kun tuli jätettyä pääsykokeisiin lukeminen liian viimetippaan ni nyt saa olla nenä kiinni kirjassa kaikki nää viimiset päivät. Olis pitäny pari kuukautta sit jo alotella lukemaan, mut kaikki pitää aina jättää vimetippaan.

     
     
  20. #6840
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    nää arvauskeskuskokemukset on ihan suosikkeja. Itselläni myös lähemmäs kymmenkunta omakohtaista kauhutarinaa.
    Paras edelleen taitaa olla se kun umppari rupesi oireilemaan 17-kesäisenä, jumalaton kipu alavatsassa. Tomera, iäkkäämpi
    hoitsutäti sitten paikallisessa arvauskeskuksessa tulkitsi lihaskrampiksi tms. ja lykkäsi kunnon puudutuspiikin sinne alavatsaan,
    mutta onneksi ei osunut kohdalleen sillä jos olis siihen umpisuoleen tienoille se piikki napsahtanut niin olis kivut helpottaneet ja umppari
    saanut kaikessa rauhassa puhjeta. Seuraavaksi ois sitten lapioitu multaa pään päälle.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •