Sivu 333 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233283323329330331332333334335336337343383433833 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,641 - 6,660 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6641
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Entropay tarjoaa virtuaali-Visaa, muutaman prosentin toki ottavat välistä kun sinne siirrät rahaa mutta taatusti toimii.
    Ei paljoa pääsee tutkimaan kun molemmat Chrome ja Foxi valittaa, että sivu luuppaa itteensä loputtomiin (kun jotain koittaa painaa etusivulta).

    Itsellä on käytössä Moneybookerssin Masteri https://www.moneybookers.com/app/
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #6642
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kurkkuun alkaa tulla pala Pro Tankillakin ja watteja nätit 10 Kickin kautta.
    Nesteestä tuskin johtuu, tuskin Atmos lisää liemiinsä "Talon majoneesia", joten joutunee nostamaan kädet pystyyn silicavehkeiden kanssa.
    Pitänee metsästää jostain APS, AMP jää kyllä ostamatta.
    KGO & Twist

     
     
  3. #6643
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Hintakitinät myyntiosiolla.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #6644
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    yhyy vittu

     
     
  5. #6645
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    yhyy vittu
    Nimenomaan, onneksi Kiinan kommunistinen tasavalta tuottaa sullekin parit halvat ja hyvät Chinavelat.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #6646
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Pakko sanoa sen verran, että mulle on aivan sama mitä joku laite maksaa (ostan, tai jätän ostamatta, jos ei ole rahaa, tai laite ei mun mielestä ole sen hinnan väärti), mutta mun mielestä siitä pitäs mennä rahat tekijälle, eikä jollekin joka nyt on sattunut johonkin superminimaaliseen listaan nimensä saamaan..

    Kai mä sitten vaan olen paska jätkä, kun haluaisin, että rahat menee tekijälle, eikä jollekin random-henkilölle ja olen omatkin laitteet myynyt eteenpäin listahinnoilla omakustannehintaan, vaikka esim. Misteriä vailla on varmasti useampikin tyyppi ja siitä ois voinu katetta itselleenkin ottaa (itseasiassa otin siinä kaupassa postien verran takkiinkin).
    Viimeksi muokannut Charun; 16.05.13 kello 16:35.

     
     
  7. #6647
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Paljos sä saitkaa sun ody+ggts? Ei tainnu aivan listahinta olla...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #6648
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Laitteen myyminen ostohintaan ei mielestäni ole lainkaan huono kauppa. Laitteesta on saanut nauttia xx ajan ja sen jälkeen saa omat rahat pois niin sehän on hemmetin hyvä juttu. Meitä on moneen junaan ja jokainen pelaa korttinsa kuinka itse haluaa, eikä sille voi mitään. Mun tehtäväni ei ole tuomita, enkä sitä myöskään tee...itse haluan parempaa yhteisöä ja toveruutta, joten pelaan korttini sen mukaan.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  9. #6649
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Paljos sä saitkaa sun ody+ggts? Ei tainnu aivan listahinta olla...
    No joo, ehkä omakustannehinta ois ollu oikeampi termi (plus, että siinä tais olla reilulla huntilla tavaraa pelkän Odyn ja GGTS:n lisäksi ).. Mutta enihuu, voisitko funkkis vaikka kertoa, miksi sun mielestä käytetystä laitteesta kuuluu maksaa enemmän kuin uudesta (mielellään jotain muuta, kuin se iänikuinen "kysyntä&tarjonta"-vastaus )ja miksi se on oikein, että siitä saatava voitto menee muualle kuin tekijän taskuun?

     
     
  10. #6650
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuossa on kyse periaatteessa samasta asiasta kuin lippujen trokauksessa. Kysyntä ylittää tarjonnan niin paskiaiset vetää sitten reipasta ylihintaa...

     
     
  11. #6651
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Kyllähän se on se kysynnän ja tarjonnan laki. Esim. tuon swanin ovh:han oli ihan käypä, mutta jos käytettyjen hinnat menee jo lähelle tuplaa niin sehän tarkoittaa että laitteita on sitten liian vähän.

    Ja topikkiin: nopea eka setuppi mini kaiffariin ja uutta nestettä päälle (ei en opi koskaan). Vittu ku maistuki pahalle, nyt saa ihmetellä oliko neste noin pahaa vai paska setuppi, oli melko ahdasta työstää 3mm ekowooli tuonne, ja meni vähän räveltämiseksi. Perkeles, pitää paremmalla ajalla purkaa toi ja tehdä parempi.

     
     
  12. #6652
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ehkä sen verran eroa, että itse en kyllä ihan usko, että Tonic tuota Swania hommas pelkästään voitontekotarkoituksessa, kuten trokarit käsittääkseni tekee.

     
     
  13. #6653
    Eikös toi swan kahdella putkella ja kiillotuksella ole maksanut uutena 110+19+15=144€
    Ei tota nyt ihan satasella kannata myydä.

     
     
  14. #6654
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Sokeakin näki mm. kiinavelakuvista että topcäpin kierteet olivat täyttä paskaa. Mä tosin vihaan kiinakopioita luonnostaan joten mulle se oli samantekevää

    Olen niin vihainen kiinakopioista että kirjoitan nyt tänne. Eikä mun hiukset pysy tarpeeksi pystyssä FML

     
     
  15. #6655
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mikämikä nyt mättää
    Isot miehet kitisee ja väittelee taas yhen putken hinnasta
    Kauppa tulee kun myyjän ja ostajan näkemys kohtaa. Vittuako se muille kuuluu
    Mua vituttaa lukea tällaisia vuodatuksia
    Taidan imaista muutaman öölberin pelin kunniaksi ja viettää kunnon hiihtoloman ens viikolla
    Jaksuhaleja kaikille elämän murjomille höyryveljille ku naapurin pentti osti vähänkäytetyn ooppelin huutonetistä halavalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #6656
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mun mielestä asia on tapauskohtainen, ja jossain määrin myös vaihtoarvo voidaan ottaa huomioon.

    Eli vaikka tuo Swan. Haluttu laadukas putki. Tehty 30kpl erä ilmeisesti käsisorvilla ja viimeistely siihen päälle. Sold out, eikä tietoa milloin tulee lisää ja kuinka paljon. Vaihtuu helposti maailmalla johonkin muuhun "yksisarviseen", tai vaikka iHybrid LE:hen. Muutama kymppi ovh:n päälle ei millään muotoa kohtuutonta. Tai vaikka 40-50€. Esineillä voi olla myös realistinen arvo, ja se voi silti olla kohtuullinen. 400 euroa Swanista ei olisi kohtuullista.

    Precise+, työnlaatu erittäin korkealla tasolla. Mitähän näitä olis valmistettu... joitain satoja, tuhansia? Mutta noita saa hyllystä verrattain helposti. Onko järkeä maksaa käytetystä ja kenties naarmuisesta yli ovh:n? Vaihtoarvo on suunnilleen ovh-hinta, tuskin mihinkään huippuhybrideihin edes vaihtuu. Onko jotenkin silti huonompi, tai häviääkö laadussa Swanille?

    Caravelan hinnat on maailmalla mennyt ihan silkkaan keinotteluun ja ahneuteen. 500-1500 euron hinnat ei millään muotoa perusteltavissa.

    Oma lukunsa on ihmistyyppi nimeltä flipperit, jotka roikkuvat jokaisilla listoilla ja tyhjentävät kauppojen saldot (out of stock) silkassa sijoitusmielessä, sen sijaan että laite tulisi ihan aidosti käyttöön. Tai tekevät tätä samaa classifiedseissä, hamstraavat kaiken käytetyn millä näkevät olevan jonkunlaista jälleenmyyntipotentiaalia ja pistävät reilulla voitolla toiselle palstalle myyntiin. Ihan samat systeemit käytettyjen LP-levyjen, tai aika monen muunkin tavaran kohdalla, näin se vaan maailma makaa ja turha siitä on mussuttaa ja itkeä. Omalla kuluttamisellaan voi vaikuttaa parhaiten asioihin. Niin kauan kuin kukaan ei maksa törkeitä ylihintoja, niin hankala niitä on silloin pyytääkään.

     
     
  17. #6657
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    inb4 "MIKSEI SE SORVI LAULA LISÄÄ SWANEJA!!!=!111"
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #6658
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Vaimo tuppaa nalkuttamaan höyryostoksista.

    Nyt on tilaisuus päästä antamaan palautetta.
    Vaimo osti nettikirpputorilta kengät. Viime torstaina myyjä ilmoitti, että postittaa ne perjantaina. Ei kuulu, ei näy kenkiä, postinlappuja sun muita.
    Eikä myöskään myyjä vastaa viesteihin netin tai puhelimenkaan kautta. Katsellaan ja odotellaan
    Itseitseäni lainaten.

    Eukko oli töistä tullessa niin vihainen tuosta tapauksesta, ettei kehdannut edes piruilla. Olis repinyt pään irti paljain käsin ja syönyt loput. Pääperkelekkin ois ollu oppipoika tuon rinnalla.

    Oli myyjä laittanut viestiä ettei tartte hätäillä, ottaa yhteyttä 16:00 jälkeen.
    Yllätys, ei ole kuulunut mitään ja nimeä guuglettemalla ei ainakaan tilanne parantunut yhtään. Vissiin jotain aiempaakin juttuja samalla tavalla.

    Ensimmäinen ja viimeinen ostos Tori.fi:stä.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #6659
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kumpikos noita toivoi?:P
    Tarina kertoo, että kerran muinoin mies tilasi vaimolleen moiset ja päätyi ulkoruokintaan.
    Tarinan opetus: Kysy ensin tai opettele lukemaan rivien välistä.
    Kyllähän niitä kauniimpi osapuoli toivoi (kumpi se onkaan?) Kun semmoisia tykkää käyttää ja minä tykkään että käyttää
    E: Tai siis on toivonut jo aikoja mutta tilaappa narut joiden pelkät postikulut on 15% kuukausi tuloista. Nyt sitten ajattelin repäistä kun kesätöistä tuli ensimmäinen tili.
    (Pakkohan ne on jostain tilata tulee aika pervo oli jos alusvaateosastolla viettää aikaa )
    Viimeksi muokannut smami; 16.05.13 kello 18:18.

     
     
  20. #6660
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    ^Menet nyt vaan kiltisti johonkin kivijalkamyymälään hakemaan niitä hepeneitä ja pyydät myyjiä esittelemään miten eri mallit istuu.


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •