Sivu 331 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 231281321327328329330331332333334335341381431831 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,601 - 6,620 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6601
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Joo, suurinpiirtein 1/3 mentholia, 24mg. Usamix ei ollut ku 12mg mutta seuraavaan sekotukseen sitten vaan liraus mentholia, luulis maun tulevan kuitenki läpi, sen verran vahvaa on.

     
     
  2. #6602
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ihan just palaa roppu ton fucking Postin kanssa....03.05 tilattu setti Wizardilta, eikä vieläkään täällä. Missä helvetin vaossa ne jemmailee tota postia kun ei saa tänne asti raahattua. Niin paskaa et tekis taas mieli (kolmannen kerran) mennä tohon paikalliseen konttoriin huutaa pää punaisena kun ei saatana mikään toimi. Ei tää oo mitenkään Wizardin syy vaan tän helvetin postilaitoksen joka on yhtä kusinen ku Katainen...
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  3. #6603
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Ihan just palaa roppu ton fucking Postin kanssa....03.05 tilattu setti Wizardilta, eikä vieläkään täällä. Missä helvetin vaossa ne jemmailee tota postia kun ei saa tänne asti raahattua. Niin paskaa et tekis taas mieli (kolmannen kerran) mennä tohon paikalliseen konttoriin huutaa pää punaisena kun ei saatana mikään toimi. Ei tää oo mitenkään Wizardin syy vaan tän helvetin postilaitoksen joka on yhtä kusinen ku Katainen...
    Pistän paremmaks.. DHL 5pvä jo Kuudentena toimittanevat sen (ja juu välissä vkl ja helatorstai).. Mutta taidokasta evotusta, sen verta että ärinäviestiä helisi siihen suuntaan.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #6604
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    ET ARVAA!!! Mulla on ollu nyt perjantaista lähtien DHL:llä paketti täällä ja on laitettu jo pe aamusta pyydetyt dokumentit tullia varten että saan ennakkolaskun..Arvaa sata kertaa oonko saanu laskua ja onko sielt soiteltu? Kamat on lähteny Suomeen tasan viikko takaperin. Mä viel itse soitin sinne perjantaina kun näin seurannasta et kama on tääl ja tullissa. Oon ite ollu kilpailevassa logistiikkafirmassa duunissa 8 vuotta (lopetin 2012) ja tiedän tasan tarkkaan miten noi menee. Ihme sankopäitä perkele
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #6605
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    ET ARVAA!!! Mulla on ollu nyt perjantaista lähtien DHL:llä paketti täällä ja on laitettu jo pe aamusta pyydetyt dokumentit tullia varten että saan ennakkolaskun..Arvaa sata kertaa oonko saanu laskua ja onko sielt soiteltu? Kamat on lähteny Suomeen tasan viikko takaperin. Mä viel itse soitin sinne perjantaina kun näin seurannasta et kama on tääl ja tullissa. Oon ite ollu kilpailevassa logistiikkafirmassa duunissa 8 vuotta (lopetin 2012) ja tiedän tasan tarkkaan miten noi menee. Ihme sankopäitä perkele
    Mulla posti juuri hukkasi paketin.
    Itella \,,/
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  6. #6606
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    ET ARVAA!!! Mulla on ollu nyt perjantaista lähtien DHL:llä paketti täällä ja on laitettu jo pe aamusta pyydetyt dokumentit tullia varten että saan ennakkolaskun..Arvaa sata kertaa oonko saanu laskua ja onko sielt soiteltu? Kamat on lähteny Suomeen tasan viikko takaperin. Mä viel itse soitin sinne perjantaina kun näin seurannasta et kama on tääl ja tullissa. Oon ite ollu kilpailevassa logistiikkafirmassa duunissa 8 vuotta (lopetin 2012) ja tiedän tasan tarkkaan miten noi menee. Ihme sankopäitä perkele
    Mulla DHL:n kilpailijalla paketti joka on lauantaina lähtenyt Ranskasta, tänä aamun näky että on Vantaalla. Soitin ja ilmoitin sotuni, kun en todellakaan sitä sähköpostiin laita. Nyt seuranta herjaa että tarvii tullaustiedot. Just viime viikolla osasivat kyllä lähettää laskun paketista jonka hain ite Vantaalta...
    No aamulla uudestaan soittamaan että saisko sen tänne 60 km päähän, tosin taitaa olla toive ajattelua, kyllähän tohon matkaan tarvii ainakin pari päivää... Taitaa olla Vantaan reissu taas edessä, muuten on turha odottaa pakettia ennen perjantaita
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  7. #6607
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Koko perkeleen päivän on närästäny, en tiä johtuuko siitä että tänään oon vetäny ainoastaan kaks mikrohampparia Lidlin barbekuusoossilla vai siitä että vapotellu liikaa 24mg nesteellä menty nyt viikko, jos sitä kohta uskaltais laskea.

     
     
  8. #6608
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Melko stydit mehut. Mä alottelin 18mg liemillä ite joskus..vedin melkein kaks askii röpöö kuitenkin ennen. Toi on kyllä aika henkilökohtainen juttu aina. Riippuvuus ja tarve nimittäin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #6609
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Njoo siis varmaan nyt meni vaan överiks ton kans, voihan se tietty olla että nää maut pistää närästämään, tai PG/VG suhde. Kattoo jos kokeilis laimentaa vähän ja aamusta vaan nappaa tätä 24mg.

     
     
  10. #6610
    Alkanu viime aikoina v*tuttamaan ihan tosissaan että myin kaikki vapottelukamat pois eLehikselle... kyllähän se silloin muutama kuukausi sitten oli helppoa, mutta entä nyt kun ilman lämmenneet ja terassikelit vauhdissa... Voi jeesus kun tekee mieli höyryjä

    http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/3...-kai-kkea.html


    Sinne meni vehkeet, lahjotatko eLehis takaisin?
    Viimeksi muokannut Juffe; 14.05.13 kello 12:06.

     
     
  11. #6611
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Datava.. Koittaa ny perkele hommata se lankku varastoon.. Muut palikat jo saksasta tullu tampereelle asti tänään ja maanantaina ne on kätösissä..
    Murrr, ei vieläkään ole seurantakoodia kuulunu. Ja vielä tossa perjantaina tuli Datavalta viestiä että maanantaina saavat varastoon (ja pistävät tulemaan).
    On se odottavan aika pitkä.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  12. #6612
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Aikansa himoinnu kayfun 3.1 löytyväksi jostain, ei näy. no eilen tilasin 2.1 kaupasta, niin tänä aamuna tärähtää myyntipalstalle 3.1, tottakai eikä perse kestä enää sitä ostaa.
    Vittu tätä hommaa. Nyt ne sorvit laulamaan ettei tartte puutteessa ihmisten elää

     
     
  13. #6613
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    ^Svoëmestolla on ainakin 3.1:stä hyllyssä Beta ja Gamma viimeistelyillä..

    Edit. Tosin eipä se siihen budjettivajeeseen paljon auta..

     
     
  14. #6614
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    No ei prkl kyllä ollu sunnuntaina. Jos oli, niin älkää kertoko mulle. Saattas v-käyrä mennä katon läpi.

     
     
  15. #6615
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Juu, ei ollu; tuli tänään saldoille.

     
     
  16. #6616
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Haistakoot vittu kaikki siis

     
     
  17. #6617
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    ja on muuten vittumainen homma kun rupiaa tuo hajuaisti palautumaan. Kissojen ei tarvi kuin ajatella kuselle menoa niin minä rupean kakomaan ja repimään tuuletusikkunoita auki. Eipä tuo odoori ennen haitannut, astiat tuli tyhjennettyä vasta kun elukat rupes huomauttelemaan ettei laatikossa ollut enää kuivaa jalansijaa.
    Nyt se on 4-5 kertaa päivässä vähintään kun on pakko hengitystä pidättäen kusta ja paskaa käydä lapioimassa.

     
     
  18. #6618
    Siksipä ei sisäkissoja talouteen. Porukoille jäänyt meidän vanha 15v sisällä syövä/nukkuva ja ulkona paskantava/saalistava kollikissa ollut koko elinaikanaan hyvinkin huoleton hoidettava ja onnellinen varmaan itsekin myös.
    Eipä tarvitse itse mennä katsomaan/haistamaan/maistamaan millaisia monsterijätöksiä se oikein piilottaakaan takapihan hiekkoihin.
    Okei, valehtelin vähän. Oli sillä joku seniilivaihe päällä parin kuukauden ajan kun sisälle teki ne pelottavat halkopaskat ja niitä sit keräilivät ja ihmettelivät. Mut eipäs ole onneksi enään. Ei toki piikille viety, piristyi itsestään ja nykyään taas hyvinkin jaksava kattivanhus.
    Mamman kissat olleet aina sen itse pelastamia hylkiökatteja, pentuja löytynyt ketun tappaman emon vierestä metsästä yms.
    Vimpan katin pelasti koirilta Espanjassa, oli muuten hiton uskollinen ja fiksu kissa kun hetken tottumisen jälkeen kotiutui. Selviytymisvaistot kans kohdillaan kun pienestä pitäen joutunut oppimaan, antoi isoille koirillekin turpaan tarvittaessa jos tulivat pihapiiriin pullistelemaan. Vähän eri maata mitä kesynä kasvaneet kissat.
    Kissafiilistely, kyynel.

    Nykyään olen myös koiraihminen/koiran omistaja, kuka olisi arvannut, en ainakaan minä vielä jonkin aikaa sitten.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #6619
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Prkleen nettipankki
    Avainluvut finaalissa, tapatalkin kautta ei herjaa tilaamaan uutta listaa. Ei kerkee pankkiin ja perjanaina reisun peelle. Ei sit osteta mitään
    No pikapankista tukko euroja ja muille maille litkimään halapaa öölperiä viikoks
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #6620
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    ilmastoinnin kompura alko kolisemaan, sen siitä saa kun ei ajoissa raaskinu käydä täyttämässä lisää freoneja

    no eihän se uus maksa ku 400 eli hikoillaan sit kesä prkl

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •