Sivu 325 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 225275315321322323324325326327328329335375425825 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,481 - 6,500 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6481
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Millä lailla ne testaa tota anestesiakelpoisuutta? Mulla tolla 9-vuotiaalla (rotuisekseen vanha) ei kyllä muuta tehty kuin kuunneltiin sydän ennen leikkausta.
    Jotain verikokeita ja muita tekevät ennen varsinaista aikaa.. Tiedä sitten mitä kaikkea testaavat.
    Tämäkin luultavasti riippuu melkoisesti eläinlääkäriasemasta.

     
     
  2. #6482
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Etkös sä ollu vielä hetki sitten sitä mieltä, että noi keinottelun "estävät" säännöt oli hyvä juttu?
    Foorumin sisällä joo, mutta se ei tarkoita sitä, kuten VWlläkin sanoin asiasta, että tarvisi alkaa seuraamaan mitä tapahtuu muualla.
    Jos joku ostaa Swanin ja sen jälkeen myy sen esimerkiksi ECFllä kolminkertaisella hinnalla, ei se imo kuulu muille. Jos joku haluaa moisesta lyödä kyseisen kaverin mustalle listalle siitä vaan, koska onhan toi touhu toki kyseenalaista, mutta kun se ei tapahdu ns. kotipihalla tapahtukoon.
    Joo, onhan tämä hitusen "see no evil, hear no evil, speak no evil", mutta ennemin näin.
    Se vaihtoehto, missä aletaan kytätä foorumilaisten tekemisiä muualla on turhan DDR.
    KGO & Twist

     
     
  3. #6483
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Hot spot.... Nyt saatan kuulostaa niin idiootilta, mutta en vain saa hotspottia AGI:sta pois, vaikka mesh on ihan kiinni prikassa. Siis siinä ei ole edes tilaa hotspotille, mutta hotspotti siinä vain on. Vääntänyt nyt jo 4 wickiä ja jokaista aluks tohottamattomana ja sitten tohotettuna ja kanthalia on varmaan palanut metrin verran 0.2, puol metriä 0.25 ja 1-2 metriä lattanaa. Jam iten voi olla hotspot, vaikka AGIn plus postissa kanthalit kiinni kahdessa mesisnki/kupari prikassa?

    ...En vain osaa...

     
     
  4. #6484
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    VOI VITUNJEESUKSENSAATANANVERINENPERSEREIKÄ
    teleskooppi putos saunan lattialle ja nappi poikki
    VOIJUMALAUTASAATANA

     
     
  5. #6485
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Foorumin sisällä joo, mutta se ei tarkoita sitä, kuten VWlläkin sanoin asiasta, että tarvisi alkaa seuraamaan mitä tapahtuu muualla.
    Jos joku ostaa Swanin ja sen jälkeen myy sen esimerkiksi ECFllä kolminkertaisella hinnalla, ei se imo kuulu muille. Jos joku haluaa moisesta lyödä kyseisen kaverin mustalle listalle siitä vaan, koska onhan toi touhu toki kyseenalaista, mutta kun se ei tapahdu ns. kotipihalla tapahtukoon.
    Joo, onhan tämä hitusen "see no evil, hear no evil, speak no evil", mutta ennemin näin.
    Se vaihtoehto, missä aletaan kytätä foorumilaisten tekemisiä muualla on turhan DDR.
    Toi voi olla kaksiteräinen miekka, mutta itse en ole näin sinisilmäinen tän asian suhteen... oon montakin harvinaista laitetta myyny järkihinnalla vain sen takia, että useampi muukin höyryttelijä saa mahdollisuuden kokeilla niitä.
    En todellakaan myis sellaselle kaverille, jonka tietäisin että se ostaa laitteen VAIN siksi kun saa edullisesti, eikä edes aio käyttää sitä, vaan laittaa myyntiin kolminkertaisella hinnalla toiselle foorumille.

    Ei mua haittaa vaikka harvinaisuuksista saa käyvän katteen katteen päälle, eikä mua haittaa sekään jos olen myynyt jollekin halvemmalla ja se myöhemmin myy sen eteenpäin hieman kalliimmalla, mutta se mua vituttaa jos laitteita hankitaan pelkästään myynti ja etenkin rahastustarkoituksessa! Vittuako tollaset limakasat edes listoja täyttää, osa ei edes oo vapottelijoita, tekee koko hommaa vaan rahan takia, joten banaani on ansaittu.

     
     
  6. #6486
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Toi voi olla kaksiteräinen miekka, mutta itse en ole näin sinisilmäinen tän asian suhteen... oon montakin harvinaista laitetta myyny järkihinnalla vain sen takia, että useampi muukin höyryttelijä saa mahdollisuuden kokeilla niitä.
    En todellakaan myis sellaselle kaverille, jonka tietäisin että se ostaa laitteen VAIN siksi kun saa edullisesti, eikä edes aio käyttää sitä, vaan laittaa myyntiin kolminkertaisella hinnalla toiselle foorumille.

    Ei mua haittaa vaikka harvinaisuuksista saa käyvän katteen katteen päälle, eikä mua haittaa sekään jos olen myynyt jollekin halvemmalla ja se myöhemmin myy sen eteenpäin hieman kalliimmalla, mutta se mua vituttaa jos laitteita hankitaan pelkästään myynti ja etenkin rahastustarkoituksessa! Vittuako tollaset limakasat edes listoja täyttää, osa ei edes oo vapottelijoita, tekee koko hommaa vaan rahan takia, joten banaani on ansaittu.
    En voi sanoa muutakuin, että "ugh!". Itsellä ei tätä ongelmaa vielä ole vapottelussa ollut (köyhä opiskelija, jolla ei oel varaa kuin Pirkkaan, mutta haluja muuhun), mutta konserttilipuissa trokarit on P. Erseestä. Onneksi itsellä sen verran tuota kaveripiiriä, ettei ole vielä yhdellekkään keikalle ostaa lippua trokarilta vana aina joku on ollut jonottamassa ja ostanut sit muillekin. Trokarit on hanurista, tekivät rahaa sitten keikkalipuilla tai vapokamoilla.

     
     
  7. #6487
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Resident Evil 6.

    Hyvä esimerkki siitä, miksi pelit pitäisi merirosvota ennen ostamista. Tykkäsin ResEvil vitosesta, ihan viihdyttävä narikkaräiskintä. Ajattelin että RE6 olis aika pitkälti samaa soopaa, zombimätöt kun on mun lemppareita ollu aina.

    Mutta tämä on jo pelin irvikuva. Tai voiko tätä enää peliksi edes kutsua? Tulee mieleen enemmän joku hieno multimediasovellus, jossa nappia painetaan joskus. Intro oli paskin, mitä olen missään pelissä ikinä nähnyt. Visuaalista tykitystä, todella paskaa "aktivoi tietty nappi just tietyllä sekunnilla" -tyylistä cutscene hömppää. Oma panos koko alkuintroon täysin nolla. Pari kertaa paukutat pyssyllä ja taas sama juttu. Kaikki vapaa liikkuminen suljettu pois, jos yrität mennä mihinkään muualle kuin suoraan, pysähdyt näkymättömään seinään. Luulin alkuun että päähahmo törmäsi tolppaan, mutta ei; hänet pysäytti vesilammikko.

    Mitä vittua nyt oikeasti? 29,90€ maksoin tästä kun harhaisessa kuvitelmassa ajattelin että notta jos tämän kerran jotain peliä pääsis vapaaehtoona pelailee. No kyllähän tuo tuossa ruudulla pyörii, mutta en ole vieläkään päässyt mitään peliä pelaamaan. Castlevania: Lords of Shadowissa meni aika pitkälle kans tuo (ymmärtääkseni alunperin God of Warin ajoista?) nappirämpytysajoitus-homma, mutta siinä oli sentäs mukavaa äksöniä seassa.

    Eissssaaatana, ärsyttää niin helvetisti tällä hetkellä! Mielummin meen tekee taas uutta coilia vaikka AGA:an kuin käynnistän RE6 uusiksi. Toivottavasti tuo "peli" käynnistyy tuosta ja pääsee jotain muutakin tekemään kuin juoksemaan 20m - uusi cutscene - juokse 10m - uusi cutscene - hiippaile 15m - uusi cutscene - juokse jotain lentävää vittua pakoon ja hakkaa random nappeja järjestyksessä - uusi cutscene.

    Nyt on pakko kyllä todeta että saatana on nuoriso pilannut maailman. Tai ainakin hyvästä konseptista lähteneet pelit.

    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #6488
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    ^Pelit menevät huonompaan suuntaan. Itse en Resident Evileitä ole pelannut sitten kolmosen, ja senkin vain koska toivoin, että olisivat palaneet enemmän ykkösen tyyliin (itse sisi pidän enemmän Silent Hillistä). Uusin Tomb Raiderkin näyttää nykyajalle tyypilliseltä "Quickly tap A to do shit"-peliltä, jossa oikeastaan ei tarvitse tehdä muuta kuin painaa jotain nappia oikeaan aikaan tai rämpyttää jotain nappia tarpeeksi nopeasti. Alettaan menemään liikaa visual novel -asenteella tekemään pelejä kuin oikeasti tekemään pelejä.

     
     
  9. #6489
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Viestit
    145
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:31.

     
     
  10. #6490
    Mikä vittu siinä on ettei näihin vitun pirkka gennyihin saa saatana valmiiksi tarpeeks isoja meshi reikiä. Ei vittu, että kiehuu. Ime persettä foggy. Laittas nyt saatana sit tohon rahaan edes sen poran mukaan millä sais nuo kierteet noista vittuun.

    :kännipostaus:

    Nimimerkillä litra jekkua ja kolme vitun tuntia. Jospa sitä huomenna selvinpäin uusiks. :beer:

     
     
  11. #6491
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kyllä tuo tuosta pikkuhiljaa lähtee käynnistymään, kun jaksaa pelata. Aivan älytön putkijuoksu tuokin kyllä on, ja vieläpä kohtalaisen ärsyttävä kun jatkuvasti pulaa ammuksista, zombit kestää 2-5 osumaa PÄÄHÄN ja superagentin osumatarkkuus on aikalailla mitä sattuu. Kauas ollaan kyllä jääty niistä hyvistä hetkistä alkupään Ressujen kanssa, mutta pakko tämä on läpi pelata kun menin sen ostamaan. Vaikka väkisin saatana.

    Ellet ole DH Ressu fanboi niin vältä tämä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #6492
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Ärsyttää työpaikkojen ruokapoliisit! Syöt vähän hesen mättöä ja työpaikan nihilisti surffaa paikalle torumaan annostasi. Nuo on niin rasvaisia ja epäterveellisiä...onko näin, olen sen verran tyhmä, etten asiaan tiennyt. Samainen nihilisti syö hetken päästä saarioisten roiskeläppää, johon kommentointi: "jaa, sä syöt tuollaista einestä"...nihilisti puolustautuu jyrkästi, että: "minä kuule syön tällaista todella harvoin". Mitä tästä oppimme? Ruokapoliisit voi painua v******!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #6493
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Itse päättänyt, että sitten aikanaan ainut minkä muksut saavat ovat tietokoneen (siis minkä suostun ostamaan) - mopedit ja muut shaisset jos sellaisia haluaa, niin sitten töitähommia painamaan.
    Ihan hyvä asenne, tietokone kun kuuluu mielestäni aika pitkälle yleissivistyksen pariin ja mieluummin pennulla sitten oma tietokone, ainakin kaverin perheen muksu on laittanut niiden ihan sekaisin vaikka onkin melkein täysi-ikäinen

    Itseasiassa tarkemmin mietittynä ei tuu yhtäkään perheenisää mieleen joka ei olisi mulle valittanut siitä kun tietokone sekaisin jos yhteisessä käytössä ja varsinkin vielä samoilla käyttäjatunnuksilla
    Viimeksi muokannut 4.0v; 04.05.13 kello 11:38.

     
     
  14. #6494
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ärsyttää työpaikkojen ruokapoliisit! Syöt vähän hesen mättöä ja työpaikan nihilisti surffaa paikalle torumaan annostasi. Nuo on niin rasvaisia ja epäterveellisiä...onko näin, olen sen verran tyhmä, etten asiaan tiennyt. Samainen nihilisti syö hetken päästä saarioisten roiskeläppää, johon kommentointi: "jaa, sä syöt tuollaista einestä"...nihilisti puolustautuu jyrkästi, että: "minä kuule syön tällaista todella harvoin". Mitä tästä oppimme? Ruokapoliisit voi painua v******!
    Oletko kenties naispuolinen ? Kuulostaa uskomattomalta että miehiä ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä toinen syö.

     
     
  15. #6495
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    mutta se mua vituttaa jos laitteita hankitaan pelkästään myynti ja etenkin rahastustarkoituksessa! Vittuako tollaset limakasat edes listoja täyttää, osa ei edes oo vapottelijoita, tekee koko hommaa vaan rahan takia, joten banaani on ansaittu.
    Tota kutsutaan ainakin espoossa trokaamiseksi / jobbaamiseksi ja kyllä vituttaa, kirpputoreilla ikävän tuttu ilmiö ollut jo pitkään. Ei tohon pure muuta kuin ottamalla itse selvää tuotteensa arvosta ja pyytämällä hintaa sen mukaan. Esim. huudossa ja murossa menee muutamassa minuutissa "osta heti hinnalla" tavara jos on halpaa, sen verran tehokkaita nuo ammattilaiset ovat.
    Viimeksi muokannut 4.0v; 04.05.13 kello 11:56.

     
     
  16. #6496
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Aina löytyy se itseoppinut ravitsemusterapeutti.
    Omalla työpaikalla löytyy 150 kiloinen, joka tietää kaiken ravitsemusterapiasta, koska käynyt kokkikoulun 25 V sitten plus lukenut asiasta, mutta silti lihoo vuosi toisensa perästä.
    Silti pätee osaamisellaan, vaikka näytöt puhuvat päinvastaista.
    KGO & Twist

     
     
  17. #6497
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Uusi puoskari ei osaa muuta kuin valittaa ja perseillä, vaikka pitäisi olla juuri toisinpäin Onneksi edelliseen saa vielä yhteyttä jos tulee isompia ongelmia..

     
     
  18. #6498
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lisää ragea: tein vahingossa liian vahvan drinkin itselleni Liian monta asiaa mielessä näemmä, ei siinä muuta kuin että pitäisi korkata uusi kallis energiajuomapullo jotta tasottuisi

     
     
  19. #6499
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    Jenkkilän kaverin kaa hiukka vaihtokauppoja ja kaveri nakkas kommenttia et arvioin sisällön kirjeeseen 500$ ku en muutakaan keksiny... woot. Toivotaan ettei jää tulliin.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  20. #6500
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Oletko kenties naispuolinen ? Kuulostaa uskomattomalta että miehiä ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä toinen syö.
    En ole naispuolinen, mutta nihilisti on
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •