Sivu 319 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 219269309315316317318319320321322323329369419819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,361 - 6,380 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #6361
    Mä en tiiä onko tä joku uus juttu, mut en oo kun nyt muuataman päivän kiinnittäny huomiota tähän. Eli minkä helvetin takia youtube pitää lyhentää YT? Näyttää kohtalaisen typerältä ja veikkaan, et kaikki ei välttämättä edes tajua mitä tolla YT:llä haetaan.

     
     
  2. #6362
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    YT=yhteistoiminta, kaikki muu käyttö pannaan.
    KGO & Twist

     
     
  3. #6363
    Mitäs vittua. Onko tänään joku sellainen päivä ettei posti kulje juuri meidän taloyhtiöön.
    Kolme identtistä rakennusta vierekkäin ja ainoastaan yhdessä kävi postiauto.
    Tiedän nämä siksi koska odotin erittäin mielenkiinnolla postista pakettia ja kyyläilin välillä ikkunoista niihin aikoihin kun posti meille yleensä saapuu. Ja siitä on jo 1.5tuntia.


    Voiko oikeasti olla niin laiska postinkantaja/autokuski et jättää kierroksellaan taloja välistä?
    Aina ennen se auto on kiertänyt vuoronperään kaikki kolme rakennusta aloittaen siitä ensimmäisestä jonka pihalta se tällä kertaa lähti suoraan pois. Kuitenkin toistakymmentä asuntoa per rakennus niin ei voi senkään piikkiin laittaa ettei tänään just tähän rakennukseen olis ollut mitään postitettavaa.


    Just kun olis ollut tänään aikaa availla pakettia ja ruveta räpeltämään jo päivällä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  4. #6364
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Todennäköisesti liian iso maha joka vetää gravitaation voimasta itseään alas etuviistoon aiheuttaen selän mutkalle menon. No,oma vika,kuka käski olla läski.
    Se on todennäkösesti just se. Meikäläiselläki ku on komia kumpu täs vyötäisillä, niin muutenkin ylikorostunu lannelordoori, elikkä juurikin se saatanan notko perseen yläpuolella, vääntyy entisestään. Ja sen takia juilii. Plus, sukurasite löytyy, saattaapi tuo selkärankareuma puhjeta joskus täälläkin.

    Ja nyt taas vituttaa vähä kaikki, 3 tuntia sitte oli komiat fiilikset ku selvisin hengissä ~8 kilsan lenkistä. Koiraki perkele otti ja oksensi loppumatkasta.

    edit. Ja juurikin noiden lihasten harjoottaminen. Mulla on aina ollu selkälihakset kuosis, jostain syystä oon reenaamatta pärjänny kuntotesteis selän osuuksis valtaosaa paremmin. Mutta maha painaa silti.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #6365
    Niin mut se selkä- ja vatsalihasten tasapaino
    Kyllä ne lihakset jokaisella kuihtuu sinne aloittelijatasolle takaisin hyvin nopeasti jos ei säännöllisesti reenaa.
    En nyt tietenkään tarkoita mitään sikaniska-bodarimeininkiä vaan terveellistä yleisen lihaskunnon harjoittamista et paikat pysyy kunnossa.

    Mut joo pistäähän naisillakin liian isot rinnat selän kipiäksi
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  6. #6366
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Subarusta putki poikki. Nyt olis kansalle tarjolla pauketta ja pörinää kolme tuumasesta rännistä pelkän katin läpi.

     
     
  7. #6367
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    perkele nyt himottas MISTer.
    onneksi ei ole rahahuolia kun ei ole rahaa, niin saahan sitä haaveilla

     
     
  8. #6368
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Niin mut se selkä- ja vatsalihasten tasapaino
    Kyllä ne lihakset jokaisella kuihtuu sinne aloittelijatasolle takaisin hyvin nopeasti jos ei säännöllisesti reenaa.
    En nyt tietenkään tarkoita mitään sikaniska-bodarimeininkiä vaan terveellistä yleisen lihaskunnon harjoittamista et paikat pysyy kunnossa.

    Mut joo pistäähän naisillakin liian isot rinnat selän kipiäksi
    Mulla on tällä hetkellä se etu, että tuon nassikan kanssa harjootan suunnilleen jokaista lihasryhmää mitä lapsen muotoisella 12 kilon "kahvakuulalla" voi harjoittaa. Mutta tosiaan, painon pudotus ja yleiskunnon kohotus on nyt ne ykköset täällä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #6369
    Veli totes kans just sunnuntaina et kuinka hyvää kahvakuula-reeniä toi nassikan ylös nostelu on
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #6370
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    En tiä itkiskö vai naurais. Huomasin illalla että työpaikkani on mol:ssa haettavana. Eikä menny kuin tunti niin ehdotettiin että mitä jos pitäisit vähän kesälomaa. Kysyin et miksi tämmönen pelleily, eikö vois sn lapun kirjottaa samoin tein. Sitäpaitsi lomakausi alkaa vasta 2.5. Nyt kiinnostaa perustelut. Ei ole tainnutkaan tyyppi vielä tutustua työtuomioistuimen toimintaan. V☆ttu.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  11. #6371
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ymmärtäisin sen perinteisen "Tuotannollinen&tekninen", mille ei kukaan voi mitään kunhan se pelataan oikein, mutta toi on yksinkertaisesti tyhmä veto.
    Kyseessähän EI ole määräaikainen?
    KGO & Twist

     
     
  12. #6372
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Vakituinen on. Tuotannollinen ja taloudellinen oliskin herkullinen syy jos ottavat siihen heti toisen. Henkilökohtainen taas... no olenhan mä kertonut mielipiteeni jos on sanottavaa ollut mutta en kyllä painavan syyn arvoisesti. Nyt ymmärrän miksi siellä muut ovat hattu kädessä kumartelemassa, hankalat siivotaan pois. Konstejahan riittää kyllä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  13. #6373
    Taas uutta vitutuksen aihetta.
    Älkää koskaan, siis vittu ikinä suostuko mihinkään puhelinmyyjien kusetushöpötyksiin.
    Hirveä kiire päällä ja samalla sit soitti joku Suomen energiayhtiön kaupustelija tarjoten halvempaa sähkösopparia. Luetteli vaan nopeasti et paljonko halvemmat kilowattitunnit Fortumiin verraten ja että vielä kuukausi ilmaista sähköä kaupanpäälle.
    Kiireen humussa sit sanoin että laitappa tarjousta tulemaan sitten vaan. Tämä kysyi sit sotu-tunnuksen vielä tarkistaakseen mun vanhan sopimuksen ja sanoi et puhelu nauhoitetaan ja kiitos näkemiin.
    Nyt sitten kun ehtisin tarkemmin tutustua asiaan netin kautta niin sotun antaessani sopimus on käytännössä lyöty lukkoon ja kaiken lisäksi päälle lyödään vielä kaikenmaailman 50€ perusmaksut ja kuukausimaksut jne. Sinne se säästö sitten katoaa ja joudun jatkossa pelaamaan kahden laskun kanssa erikseen.
    Noh koitin sitten soittaa asiakaspalveluun. Mukava suomiäijä-henkinen myyjä olikin vaihtunut viroa höpöttävään naisihmiseen. Sain sentään hommasta sen verran selvää et toi myyntipuoli on kokonaan ulkoistettu palvelu ja täten peruuttaminen ei vielä onnistu heidän kauttaan. Täytyy odottaa 1.5kk et sieltä tulee sopimuspaperit kotiin ja samantien soittaa ja peruuttaa ennen kuin katkaisevat mun vanhan sopparin ja sopimus 6kk minimiajalla alkaa.

    En millään jaksais rasittaa itseäni tällaisilla ylimääräisillä paskoilla. Tahallaan tehty tolleen ettei siihen ulkoistettuun palveluun voi ottaa yhteyttä peruuttaakseen vaan täytyy odottaa niitä papereita.

    Edit: lisäyksenä vielä et mul on ollut kyl tarkoitus kilpailuttaa sähköyhtiöitä lähiaikoina ja siks tarttusin kiinni tähän ansaan. Sen kilpailutuksen olisin halunnut hoitaa kyllä kaikessa rauhassa mut nyt tä paska sotki ja viivästytti sen homman sit kokonaan. Joutuu jotain papereita odottelee, huokaisu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #6374
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Mulle soitti samaisesta puljusta mukavan kuuloinen nais immeinen ja myi niin v.tun halpaa sähköö. Suostuin sit ottaan tarjouksen vastaan kun siinä oli kuukausi aikaa perua jos ei sitä tarjousta halunnut pitää. Ne laput tuli parissa viikossa ja samantien soitin asiakaspalveluun ja sielläkin mukava tyttönen otti peruutuksen ilman mukinoita vastaan. Ei tullu mitään maksuja ja peruutus onnistui ihan helposti.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  15. #6375
    Itse en raaski puhelinmyyjiä kiusata, ehkä olen liian kiltti tapaus. Joku opiskelijanuorukainen siellä henkensä pitimiksi koittaa jotain myydä, joskus vähän liiankin väkisin tyrkyttämällä.

    Mut joo ilmoitin nyt Fortumille jo ennalta ehkäisevästi ettei mitään muutoksia tulla tekemään.
    Sit laitoin sähköpostia sinne SEY:lle jo ennakkoon että peruutan puheeni vaihdosta.

    Pahimmassa tapauksessa joudun odottamaan niitä sopimuspapereita ja sitten vasta soittelemaan peruutuksia kuten Koskt mainitsikin.
    En vain halua että vanhoja soppareita ehditään sörkkimään milläänlailla.

    Sanoi muuten Fortumin neiti että "ei ole ihan valkoisia jauhoja pussissa tolla firmalla".
    Mitä nyt netistä luin niin itse olen vielä aika selvillä vesillä tässä mut puheiden mukaan jos sopimus ehtii tulla voimaan niin siitä on kuulema aikas vaikea päästä sitten irti jopa sopimuskauden loputtuakin.

    Edit: Aina Fortumin vastaisena olen pitänyt sitä firmaa kalliina mutta pikaisen hintavertailun tuloksena sijoittuu kyllä sinne halvimpien joukkoon ja 100% vesisähköä jos jollekin se ekologisuus on tärkeätä. Näin ainakin täälläpäin.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #6376
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Muistan kun ekan kerran sain laskun Fortumilta Olin ottanut just ton "100% vesisähköä" -systeemin joka oli olevinaan yhtä halpa jne, joten why not. Slaagi tuli sitten ekan laskun yhteydessä kun tuli myös Kuopion Energialta tasan samansuuruinen lasku. Ragesin niin kovaa ja soittelin yhtiöihin josta sanottiin että Fortum on sähkön tuottaja ja Kuopion Energia sähkön siirtäjä. Ei vaan mennyt jakeluun miksi kummallekkin piti maksaa 50 e että sai sähköä kämppään.

     
     
  17. #6377
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Joopa joo, tää on niin selkee homma, tarjous on tarjous, soppari on sit ihan erikseen. Jos sanot:"lähettäkää tarjous", ja sieltä tulee soppari ja vanha katkaistaan, voi soittaa vanhalle yhtiölle ja sanoo: "en oo tilannu tätä". Hoitavat sit keskenään. Jos ette oo tilannu mitään, älkää maksako sitä, muistakaa reklamoida.

     
     
  18. #6378
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Kiireen humussa sit sanoin että laitappa tarjousta tulemaan sitten vaan. Tämä kysyi sit sotu-tunnuksen vielä tarkistaakseen mun vanhan sopimuksen ja sanoi et puhelu nauhoitetaan ja kiitos näkemiin.
    Ei mee läpi toi että en oo tilannu tätä.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  19. #6379
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    En tiä itkiskö vai naurais. Huomasin illalla että työpaikkani on mol:ssa haettavana. Eikä menny kuin tunti niin ehdotettiin että mitä jos pitäisit vähän kesälomaa. Kysyin et miksi tämmönen pelleily, eikö vois sn lapun kirjottaa samoin tein. Sitäpaitsi lomakausi alkaa vasta 2.5. Nyt kiinnostaa perustelut. Ei ole tainnutkaan tyyppi vielä tutustua työtuomioistuimen toimintaan. V☆ttu.
    No huh huh, olipa tehty paskamaisesti. Cash rules everything around me...herrat vaan sippailee punaviiniä ja ruksaa ylitse numeroita. Ei paljon kiinnosta niitä, että numeron takana on oikea ihminen. Oma nimeni katosi aikoja sitten...nyt olen 25*** (täytyy vähän sensuroida).
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #6380
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    ^^Toi Suomen Energiayhtiö on ollut tapetilla ja intertnetissä tunnettuna koijarilafkana. Harmi, kun ei ollut tarttunut tieto takaraivoon tuosta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •