Sivu 31 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541811315311031 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #601

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    PERKELE!!! Ostin Healthcabinin Musta Perjantai - alesta 2,5 ohmisia dual coileja ja muuta sälää ja unohdin näpytellä alennuskoodin. On se nyt helvetti. Oi miksi miksi?!?? WHY MEEEEE???? Ainakin pari euroa tuli takkiin. Millä nyt ruokin lapseni, koiran, vaimon, naapurin kissan ja lähibaarin Erkin? OLIS TAAS KIRVEELLÄ TÖITÄ, KATAISEN HALLITUS ON PASKA JA SOITTAKAA NYT EDES KARPOLLE!!
    Hitler, jopa ehkä?
    Ei kai mun Hitleriä tarvitse ruokkia?

     
     
  2. #602
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Hitler, jopa ehkä?
    Ei kai mun Hitleriä tarvitse ruokkia?
    Ei minusta, postimaksut Argentiinaan ovat aika huimat jos vähänkään isompaa herkkupakettia laittaa.

     
     
  3. #603
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    PERKELE! Nyt ilmeisesti simahti toinenkin SmokTech LR-akku! Näyttää laturissa kiinteästi vihreää valoa, mutta ei kartossa anna mitään ulos. Valo palaa vaikka tunnin, jos vain jaksaa painaa nappia. Akun napaa olen nykinyt, mutta ei tunnu saavan kontaktia mihinkään, ei laturiin eikä kartoon. Tai sitten jotain muuta. Mutta ei toimi.

    Akut vähenee silmissä!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #604
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Jee jee, näin ne urbaanilegendat toimii Itsekin olen kuullut jostain, että sähkötupakoitsijoiden itsemurhariski olisi moninkertainen. Tavallisinta kuulemma on, että he hyppäävät alas viidennestä kerroksesta
    loistava oon kuullu samaa
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  5. #605
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarppe Näytä viesti
    Vituttaa, kun yliylihuomenna olisi ollut "saldot" +- 0€ analogiset vs. höyrytin, mutta tänään taaaaaas piti mennä ostamaan akkuja ja nesteitä. Miksi mikään ei riitä?
    Sama juttu näiden härpäkkeiden kanssa kuin tietokoneiden kanssa, yhtä välineurheilua molemmat
    sanos muuta. itse aion tästä lähtien tilata vain tarpeeseen. muutenki tulee ressiä kun pitää kokoajan seurata lähetyksiä ja ootta sitä posteljoonia


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  6. #606
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    PERKELE! Nyt ilmeisesti simahti toinenkin SmokTech LR-akku! Näyttää laturissa kiinteästi vihreää valoa, mutta ei kartossa anna mitään ulos. Valo palaa vaikka tunnin, jos vain jaksaa painaa nappia. Akun napaa olen nykinyt, mutta ei tunnu saavan kontaktia mihinkään, ei laturiin eikä kartoon. Tai sitten jotain muuta. Mutta ei toimi.

    Akut vähenee silmissä!
    Mulla särkyi yksi Riva-akku (==eGo) pudottuaan lattialle; samat oireet, valo syttyi, laturissa vihreää, mutta kartolle ei tullut virtaa. Miinusnavan kuoreen kytkenyt piuhanpätkä oli irronnut kuoren puolelta. Sitä en olisi saanut takaisin kiinni ikinä, mutta tinasin napaan kuparisäikeitä ja painoin akun takaisin niin että säikeet jäivät akun ja kuoren väliin - toimii! Olisko sama vika?

     
     
  7. #607
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Velholta tilatut "laatulaitteet." Aikoja sitten toinen eGo-T starttipaketin akku lopetti toimintansa. Juuri äsken meinasin saada paskahalvauksen, kun saman starttipaketin verkkolaturi kuoli pamahduksen ja välähdyksen myötä ihan vieressä. Ugh.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  8. #608
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Velholta tilatut "laatulaitteet." Aikoja sitten toinen eGo-T starttipaketin akku lopetti toimintansa. Juuri äsken meinasin saada paskahalvauksen, kun saman starttipaketin verkkolaturi kuoli pamahduksen ja välähdyksen myötä ihan vieressä. Ugh.
    Ei velholta saa laatulaitteita. Eivät he itsekään niin väitä. Itsellä on kans sieltä startteri, ja niistä ei ole jäljellä enää kuin laturi ja tankit. Noi toinen ato kai vielä toimii, mutta en edes viitsi kokeilla, kun käytän LR-vehkeitä nykyään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #609
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja jumankauta -tana-kele , kun ei analogisten vieroitusoireet lopu vaikka omasekottamaa n 16-18 mg nestettä höyrytän...prklprklprklprkl!!!! Tulis jo uudet nesteet kun tampiona aloittelijana tilasin vain tupakanmakuista nestettä joka on vähän per.....huonon makuista, ja sitä olen sekoitellut 0mg nesteeseen....PRKL!UUH!

     
     
  10. #610
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomppa Näytä viesti
    Ja jumankauta -tana-kele , kun ei analogisten vieroitusoireet lopu vaikka omasekottamaa n 16-18 mg nestettä höyrytän...prklprklprklprkl!!!! Tulis jo uudet nesteet kun tampiona aloittelijana tilasin vain tupakanmakuista nestettä joka on vähän per.....huonon makuista, ja sitä olen sekoitellut 0mg nesteeseen....PRKL!UUH!
    Täräytäs enemmän niksaa jos teet nuita ite... loppuu se analogisen tahtominen...

     
     
  11. #611
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Joo kyllä mullekin on 24mg riittänyt tähän asti hyvin, vaikka 3 askia punaista on mulla tossa alaosan mittarissa laskurina ollut. Ei tee mieli analogista, mutta lisää höyryä kyllä!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #612
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Siis WTF??? Nyt on jo pariin otteeseen kirjoitettu viesti vaan kadonnut bittiavaruuteen. Ja tuohon viimeisimpään kaivoin vielä kohtalaisesti linkkejäkin.

    Aina on kumminkin se, että kun painan "lähetä", niin softa sanoo jotain "varoitus: tähän säikeeseen on kirjoitettu lisää viestejä, haluatko tarkistaa ne ensin" ja minä tsekkaan ja lähetän uudelleen. Ja sinne meni. Saatana.

     
     
  13. #613
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Siis WTF??? Nyt on jo pariin otteeseen kirjoitettu viesti vaan kadonnut bittiavaruuteen. Ja tuohon viimeisimpään kaivoin vielä kohtalaisesti linkkejäkin.

    Aina on kumminkin se, että kun painan "lähetä", niin softa sanoo jotain "varoitus: tähän säikeeseen on kirjoitettu lisää viestejä, haluatko tarkistaa ne ensin" ja minä tsekkaan ja lähetän uudelleen. Ja sinne meni. Saatana.
    äläpä välitä omaki romaani meni sinne samaan paikkaan jossaki muussa keskustelussa

     
     
  14. #614

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ettei vain "kadonneiden" kirjoituksien polku johtaisi itse sylttytehtaalle , eli toisin sanoen Luupposeen

     
     
  15. #615
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    eipähän johda. en poista mitään ilmoittamatta asiasta joko asianomaiselle tai lankaan jossa temmelsin. fakta.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #616
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiitos vinkeistä toinen veetutuksen aihe on jatkuva tankin täyttely, kun ei ole tyhjiä puteleita, enkä niitä tietenkään tilannu, niin saa kahdesta eri pullosta aina tankin täytää....olisikohan sopivia tyhjiä pulloja missään ukta lähempänä.......

     
     
  17. #617
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Ettei vain "kadonneiden" kirjoituksien polku johtaisi itse sylttytehtaalle , eli toisin sanoen Luupposeen
    No sen tarttis kyllä olla mun nettiletkussa rosvoliittimellä kiinni että tollaset reaktioajat sais aikaseksi

     
     
  18. #618

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    [quote=vps;26586]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Ettei vain "kadonneiden" kirjoituksien polku johtaisi itse sylttytehtaalle , eli toisin sanoen Luupposeen
    No sen tarttis kyllä olla mun nettiletkussa rosvoliittimellä kiinni että tollaset reaktioajat sais aikaseksi
    [/quote nuorena leikittiin joskus poliisia ja rosvoa jospa se LIITTYIS tähän asiaan 8)

     
     
  19. #619
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hitto kun kaatuilee tämä tapatalkki koko ajan! Ja nykyään nukkumaanmeno pitkittyy kun sängyssäkin voi vielä käydä lukemassa uusimmat viestit!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  20. #620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Harmittaa asiakkaan puolesta, hemmo on tilannut mut keikoille suht paljon ja kysellyt myös alustavasti päivämäärälle X tuttuun keikkapaikkaan, ei tosin ollut varma oliko päivämäärä X vai Y ja että mikä minun roolini olisi. Hän lupasi ottaa yhteyttä ja varmistaa asian mutta mitään ei ollut kuulunut.

    Tänään sitten eräs toinen asiakas varmisti jo syksyllä kysymänsä keikan päivämäärän joka sattuu olemaan juuri päivämäärä X. Koska en ollut saanut varmistusta tältä "kantisasiakkaalta" niin ajattelin että päivä oli vapaana. Laitoin kumminkin kantikselle viestiä että koska teiltä ei ole kuulunut mikä päivämäärä teillä on tapahtumat niin voin kertoa etten ole käytettävissä päivämääränä X. Vastaus tuli todella nopeasti, he kun jo olettivat että minä olen tulossa vaikka mitään ei oltu vielä lyöty lukkoon.

    Neljän keikkavuoteni aikana eka tuplabuukkaus ja en tätä pidä edes omana vikanani (ehkäpä informaatiokatkoksena?), tosin nyt harmittaa tosiaan tämän kantiksen puolesta. Tästä lähdin vaadin viimeistään aina tilaajan varmistamaan keikan e-mailina jossa mainitaan päivämäärä, sovittu hinta ja ohjelmatoive. Alkaa menemään muuten liian sekavaksi, varsinkin kun keikkaa alkaa olemaan jo enempi.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •