Sivu 298 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 198248288294295296297298299300301302308348398798 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,941 - 5,960 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5941
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kuten vois myös tästä alati kasvavasta vasemmistomentaliteetista tällä foorumilla. On se kumma että tuota perisuomalaista - tai perussuomalaista - kateusnarinaa jossa, jokainen jolla on enemmän putkia tai hienompia putkia kuin itsellä on idiootti, saa kylvää aivan loputtomiin ja aina jos joku siihen vastaa, vastaaja lynkataan.

    Pystyn aivan hyvin perustelemaan vaikka kymmenen yhtäaikaisen putken omistamisen jo pelkällä nesterepertuaarilla ja toisen kymmenen putken omistamisen ihan näiden kommunistien kiusaamiseksi.
    Älä ota enää, keulii jo vahvasti

     
     
  2. #5942
    Ne saa ketkä ovat listalla, ne ei saa ketkä eivät ole listalla. Se nyt vaan on niin yksinkertaista. Ei kaikkea voi saada itkemällä, toiset ovat valvoneet ja seuranneet tilanteita vaivoja säästelemättä ja silti laittaneet nettorahalla asioita eteenpäin. Elämä on!

    Mitä tulee tuohon köyhyyden ja vasemmistolais juttujen viljelyyn, tuntuu että vapefestfinlandin porukka kusee kokolailla omiin muroihinsa. Sitä saa mitä tilaa, sääli vain että Lassin tekemä työ tämän asian tiimoilta valuu hiekkaan(tosin mistä mä tiedän mitkä ovat motiivit alunperinkään olleet vapefestin järjestämisessä ja ketkä siinä ovat olleet mukana?)

     
     
  3. #5943
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Miksi vinkua jos toiset tykkää harrastaa ja keräillä laitteistoa ja miksi niitä ylipäätään pitäisi perustella yhtään kenellekään? Eiköhän jokaisella ole oikeus ostaa putkia tms ihan vaikka kaappiin pölyttymään jos siltä tuntuu ilman että siitä nousee paskamyrsky. Toki trokarit on asia erikseen mutta eihän tässä nyt siitä ole kyse.

     
     
  4. #5944
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei vaan ihan yleisestä käytöksestä.
    Kitisemiseen vastaaminen vittuilulla kun ei oikein toimi,
    KGO & Twist

     
     
  5. #5945
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ne saa ketkä ovat listalla, ne ei saa ketkä eivät ole listalla. Se nyt vaan on niin yksinkertaista. Ei kaikkea voi saada itkemällä, toiset ovat valvoneet ja seuranneet tilanteita vaivoja säästelemättä ja silti laittaneet nettorahalla asioita eteenpäin. Elämä on!

    Mitä tulee tuohon köyhyyden ja vasemmistolais juttujen viljelyyn, tuntuu että vapefestfinlandin porukka kusee kokolailla omiin muroihinsa. Sitä saa mitä tilaa, sääli vain että Lassin tekemä työ tämän asian tiimoilta valuu hiekkaan(tosin mistä mä tiedän mitkä ovat motiivit alunperinkään olleet vapefestin järjestämisessä ja ketkä siinä ovat olleet mukana?)
    Olenko "itkenyt" joltain jotain? Keneltä ja mitä?

     
     
  6. #5946
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei vaan ihan yleisestä käytöksestä.
    Kitisemiseen vastaaminen vittuilulla kun ei oikein toimi,
    Mutta jos tämä kuitenkin on lopputulos, miksi edes kitistä?

     
     
  7. #5947
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPS Näytä viesti
    Olenko "itkenyt" joltain jotain? Keneltä ja mitä?
    Ei harmainta aavistustakaan, oletko?

     
     
  8. #5948
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Emt, kait se on jotain perustason psykologiaa traumojen käsittelystä sanomalla ne ääneen.
    KGO & Twist

     
     
  9. #5949
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Miks te valitatte että vingutaan, vittuillaan ja valitetaan teille kun teillä on kalliita ja harvinaisia höyryvermeitä? Minen nyt jummara... En minä täällä ainakaan ole semmoista huomannu, ihan paria yksittäistä tapausta lukuunottamatta. Ei ny passaa melonia hengityselimiin vetää parista yksittäisestä random kommentista. Vai onko mulla menny jotain kunnolla ohi?

     
     
  10. #5950
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ei harmainta aavistustakaan, oletko?
    En ole, enkä tule ja kiellän myös kitisesseeni

     
     
  11. #5951
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    No mutta eikös tämä nyt ole juuri oikea lanka purkaa vitutustaan?

     
     
  12. #5952
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    No mutta eikös tämä nyt ole juuri oikea lanka purkaa vitutustaan?
    Olette oikeassa

     
     
  13. #5953
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No miksi vitussa et keksi jotain vähemmän provoa vastiketta?
    Siksi että en jaksa enään edes koittaa rakentaa järkevää vastausta tuollaisiin naurettaviin möläytyksiin. Tästä aiheesta on väitelty niin monet kerrat täällä ja yhä kasvavissa määrin. Alkuun sitä jaksoi perustella miksi tarvin useamman putken tai miksi haluan käyttää monta sataa euroa yhteen modiin. Sillonkaan en pystynyt ymmärtämään sitä että miten vitussa minun kulutustottumukseni kuuluvat kenellekkään muulle tai miksi en saisi käyttää itse tienaamiani rahoja juuri niinkuin parhaaksi näen. Tykkäsin tästä foorumista aivan sairaasti tosi kauan, mutta viime syksynä joku täällä muuttu ja pahasti. Jatkuvasti saa olla puolustelemassa itseään ja heti jos vertailee halvempaa laitetta kalliimpaan ja toteaa kalliimman paremmaksi niin leimataan elitistiksi. Tuntuu että kaikki harrastelijat ajettiin nurkkaan ja sen sijaan että he saisivat nauttia laitteistaan, niitä olisi kuulunut hävetä.

    Täällä ei kuitenkaan mollata ihmisiä spontaanisti siitä että he höyryttelevät lavatubeilla, mutta heti jos toisella on yli kolme modia niin sillon saa kyllä haukkua. Toisen kulutustottumuksista saa aukoa päätä sillon kun rahaa kuluu enemmän kuin itsellä, mutta tuollaiseen haukkumiseen ei vastapuoli saa vastata?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ne saa ketkä ovat listalla, ne ei saa ketkä eivät ole listalla. Se nyt vaan on niin yksinkertaista. Ei kaikkea voi saada itkemällä, toiset ovat valvoneet ja seuranneet tilanteita vaivoja säästelemättä ja silti laittaneet nettorahalla asioita eteenpäin. Elämä on!

    Mitä tulee tuohon köyhyyden ja vasemmistolais juttujen viljelyyn, tuntuu että vapefestfinlandin porukka kusee kokolailla omiin muroihinsa. Sitä saa mitä tilaa, sääli vain että Lassin tekemä työ tämän asian tiimoilta valuu hiekkaan(tosin mistä mä tiedän mitkä ovat motiivit alunperinkään olleet vapefestin järjestämisessä ja ketkä siinä ovat olleet mukana?)
    VFF perustettiin juuri sen takia, että siellä saa puhua laitteistaan ihan vapaasti, lompakkoon katsomatta ja kaikki harrastelijoita kiinnostamaton löpinä, kuten aloittelijoiden asiat, ei tuki keskusteluja. Koko idea oli että siellä ei arvioida ihmistä sen mukaan kuinka paljon laitteissa on kiinni, oli se 50e tai 50 000e. Kukaan siellä ei ole toisen lompakon paksuuteen puuttunut, mutta siellä saa myös vastata jos joku päätänsä aukoo. VFF:lle saa tulla vaikka 510-tikun ja patruuna-aton kanssa ja siellä ei tarvitse sitä puolustella. Sinne saa tulla myös puhtaasta kullasta sorvatun moditelineen kanssa, eikä sitäkään tuomita.

    Tarkotus ei ole sitä toista foorumia mainostaa vaan selittää miksi omat vastaukset täällä käyvät yhä enemmän äkäisemmiksi ja lyhyemmiksi. Vittu kun jatkuvasti ja yhä enenevissä määrin saa olla vastaamassa panetteluun, idioottiheittoihin, harakkapuheisiin yms ja varsinkin jos kalliimpaa laitettaa sanoo paremmaksi kuin halvempaa kopiota niin kyllä kipinät lentää ja elitistisyytökset leijailee. En ole tietääkseni spontaanisti puuttunut yhtään kenenkään kulutustottumuksiin jos minua ei ole provosoitu ensin.

     
     
  14. #5954
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Minäkin luulin niin...

     
     
  15. #5955
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Ei jjumalauta teijän kanssa, ihanko ootte oikeen tosissanne isot (?!) ihmiset? Kyllä on aivan ihmeellisen kusipäistä lotkotusta!
    Poliittiset hallusinaatiot ja katkera paranoia höystettynä lorauksella ylimielisyyttä=ei hyvä.

    Anteeksi, jos loukkasin jotakuta, joka ei sitä ansainnut.

     
     
  16. #5956
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mutta taitaa olla kyllä vähän niinkin, että osa näistä "keräiliöstä" on tuonut aika monta laitetta tähän maahan. Ja itse en tunne ketään joka näitä hautoisi itsellään, vaan jokainen on laittanut jossain vaiheessa kiertoon ne laitteet mitä ei käytä.
    Ja näin olen myös itse toiminut. Listat ja F5 kisat on kaikille avoimia. Ja myöskin ulkomaisten foorumeiden myyntipalstat. Tosin joihinkin joutuu näkemään hieman vaivaa, että pääsee lukemaan.
    Useimmat höryttelyn "HC" harrastajat viettävät foorumeilla ja netissä tunteja ja taas tunteja ja ottavat selvää asioista. Ja osa heistä ilmoittelee listoista kiltisti myös muille, ettei tartte kaikkien elämäänsä tuhlata koneen äärellä.

    Itseäni lähinännä vituttaa juuri tuo ikeminen, että mä en saanut... Listat on ihan epäreiluja... Miksi ei voida tehdä enemmän... Ihan liian kallista... YMS...
    Ei näitä vehkeitä kukaan saa helpolla. Itse ole esimerkiski nyt useamman viikon yrittänyt metsästää Foggattia, mutta ei ole tärpännyt. On kuitenkin ollut tarjota vaikka ja mitä sekä rahaa. Mutta ei niin ei. Mutta se tunne kun se sitten joskus tärppää, niin uh. Kyllä on taas lastit pöksyssä.
    Se vaan nyt menee niin, että jos jotain itselleen tosissaan haluaa, niin sen eteen useimmiten pitää nähdä vähän vaivaa. Varsinkin tälläisten hommien kohdalla missä tarjonta ja kysyntä ei kohtaa...
    Tämän takia juurikin suuresti tykkään suomen höyryskenestä. Itelle turhat vermeet lähtee kiertoon, ja ainakin osan aikaa ihan oikeella hinnalla. Siks totesinkin, että ne hamsterit jotka jätttää kaiken lojumaan ja pölyttymään, vituttaa, vaikka sekin on oikeutettua.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #5957
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    On muuten vähän nämä veetutuksen aiheet muuttunu. Kävin lukasemassa ekoja viestejä tässä ketjussa. Antaisko ne perspektiiviä muillekin? :beer:
    (sain muuten hyvät naurut Sibin aton kuivapolttelusta)

     
     
  18. #5958
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Siks totesinkin, että ne hamsterit jotka jätttää kaiken lojumaan ja pölyttymään, vituttaa, vaikka sekin on oikeutettua.
    Ihan mielenkiinnosta, onko antaa yhtäkään nimimerkkiä tai esimerkkiä joka tekis niin? Että onko jotain omakohtaista kokemusta jostakin hamsterista joka tahallaan ikään kuin veisi markkinoilta tavaraa vaan pölyttymään? Tiedän montakin tyyppiä jotka hassaa uutuuksia maailmalta, mutta en yhtäkään joka niitä pölyttäs kuin sen aikaa, että saa luovuttua niistä jos ei pidä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #5959
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Niin, mielestäni Vanttila ja kaikki muutkin saavat omistaa vaikka puoli maapalloa, mutta olisiko siinäkään mitään järkeä?

     
     
  20. #5960
    Totuushan on kylmästi se,että te pyöritte(sanalla te, viittaan harrastajiin joita ei nämä perusasiat tavallaan kiinnosta) täällä viljelemässä sanomaanne ja keräämässä vapaita sieluja Ei siinä mitään pahaa ole, näinhän ne asiat kulkee. Lähinnä olen huolissani noista fraaseista, oli ne sitten turhautumista tai puhdasta vihaa niitä kohtaa, jotka tuovat asiat erivalossa esiin. Olen minäkin osuuteni saanut, kaiken lisäksi vielä suomalaiselta kauppiaalta, joka haukkui minua köyhäksi Mitä pyörii ihmisen mielessä, jos ei ymmärrä ettei se tee kovinkaan hyvää vaikutusta? Nyt puhutaan kuitenkin omasta elinkeinosta, yhteisöstä puhumattakaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •