Sivu 297 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 197247287293294295296297298299300301307347397797 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,921 - 5,940 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5921
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78
    No voi kilin vittu. Olin tuossa tiistaina lähdössä autolla duuniin. Kun ajoin autoa tallista, niin samalla tiekarhut auraa tietä, jolloin tuonne portille tulee n. 40 senttiä korkeat nietokset jäätä ja lunta. No eipäs mitään, kola käteen ja kolailemaan. Pienen osan kolasin isoon kasaan omaan pihaan ja suurimman osan laittomasti tien yli, kaupungin alueelle. Lämminhän siinä 10 minuutin hommassa tuli, joten ajattelin nopeasti vetää makoisat höyryt ja eikun lamboa kaivamaan povarista. Mutta perkele, missä mun höyrytin!?! Sepäs oli näppärästi tippunut kolatessani povarista ja olin kolannut sen jonnekin. Eilen kävin kaivamassa kaikki vitun kasat läpi, mutta lambo+artic-tankki ovat kateissa. Tuolla yhdistelmällä olen pärjännyt tähän päivään saakka vallan mainiosti. Onneksi on varalaitteena Bolt ja siihen boge kiinni. Ei tämä tällä mitään herkkua ole. Kiire tulee hankkia itselleni uusi laite, sillä kuukauden ulkomaanmatka on lähellä.

    Vaikkei tämä mikään osta-topic olekaan, niin inboxiin voi laittaa viestiä jos löytyy ylimääräinen modi+tankki (normi bogeille).

     
     
  2. #5922
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mahatauti. Viime yönä alko jumalaton polttelu mahassa, tänään ei löytyny enää kunnon asentoa mitenkään päin. Tähän mennessä saalis viis yrjöä ja järkyttävät tärinät. Ihan ku ois pahasti darrassa. Kuume kohoilee jo kohti taivaita. Ei hyvä. Särkylääkekään ei pysy sisällä, jokaisen vesilasin jälkeen saa viiden minuutin päästä laatata ämpäriin.

     
     
  3. #5923
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Anna sen särkylääkkeen sulaa kielen alla. Ei maistu hyvälle, mut ei myöskään ärsytä mahaa niin paljon.
    En kerro mistä olen tämän tempun oppinut aikanaan.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  4. #5924
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117
    ja Imodium Plussaa naamaan, ni masukin tykkää. Itselläni ainakin auttoi

     
     
  5. #5925
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322
    Mistään eikä keltään ei saa iHybridiä. Ei vaihdolla eikä rahalla. PRKL.

     
     
  6. #5926
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Oddystä setuppi paskaks kuivapoltellessa. Yleismittarin mukaan 20 ohmin vastus
    Ei millään viitsisi tänään purkaa ja kasata uudestaan.

    E: Pihinä sain pelastettua hopealangat, mutta muuten tuo karstapallo roskikseen
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  7. #5927
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Saatanan vitun paska.
    "lapsen"lapset tuli käymään iltapäivällä ja jäivät sitten lennosta yökylään. Mulle asiasta kerrottiin sitten, kun kysyin.
    Ihania pikku vitun palleroita, 2 ja 5. Pienempi räpyttää valokatkaisijoita ja levittää ruokatahnaa kaikille pinnoille. Isompi on potentiaalinen tuleva kusipää. Olen pannarissa evakossa.
    Eniten vituttaa nyt se, etten voi juoda viinaa vittumaisen lääkekuurin takia. Kun lekuri kirjoittaa reseptin lääkkeelle, jonka aikana ei voi ottaa käytännössä yhtään mitään, se voisi saman tien kirjoittaa purkillisen jotain nopea-ja pitkävaikutteisia rauhoittavia, toisaalta miksipä ei vaikka lauantai-illan spesiaali-viihdenappejakin.

     
     
  8. #5928
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Närästää nuo kaikki perkeleen hamsterit, jotka vaan haalii tavaraa hyllynkoristeeksi ja kehuttavaksi. Kerätkää vaikka postimerkkejä. Kaikille 3 modin/hybridin rajoitus. UGH!

     
     
  9. #5929
    Köyhät ja kateelliset taas vikisee.

     
     
  10. #5930
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPS Näytä viesti
    Närästää nuo kaikki perkeleen hamsterit, jotka vaan haalii tavaraa hyllynkoristeeksi ja kehuttavaksi. Kerätkää vaikka postimerkkejä. Kaikille 3 modin/hybridin rajoitus. UGH!
    Samaa mieltä. Jos laite ei oikeesti pääse käyttöön, ja saatavuus on rajootettu, miks viedä paikka joltakin joka oikeesti käyttäis sitä? Mutta täs tullaan taas siihen ihmisen etiikan rannalle, missä kaikki tekee omat valintansa. Esmerk Funkkis ei edes yrittäny päästä Swanin listalle, juurikin oikeista syistä, ja siitä helvetin iso peukku! Onhan niitä syitä, joihin voi vedota kun uutta hankkii ja tukkii listalle vaikka oliskin jo sitä arsenaalia, mutta jos oikeesti vaan hamstraa, niin se vituttaa. Siihenkin on tietysti täysi oikeus, ei sitä voi kieltää, se vaan on sellanen juttu joka meikäläistä suututtaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #5931
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Köyhät ja kateelliset taas vikisee.
    Ainaki meikäläisellä tää on periaatekysymys. Jos se ei tuu käyttöön/oo käytössä, mitä sillä tekee? Keräilijät on keräilijöitä, saa ne silti vituttaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #5932
    Saahan ne vituttaa mutta kai mullekkin sallitaan vastavitutus näitä ainaisia persunarisijoita vastaan?

     
     
  13. #5933
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Köyhät ja kateelliset taas vikisee.
    No mutta, siinäpä järkevä kommentti.

     
     
  14. #5934
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tuosta "köyhät" heitosta voisi alkaa jaella banaania pikkuhiljaa.
    Keräily on ihan ok, vaikka itse en moista viimekädessä ymmärrä, kaksihan kättä ihmisellä on, mutta se audismin muoto, että keräilyharvinaisuus nostaa automaagisesti muita paremmaksi ja oikeutetuksi vittuilemaan ON väärin.
    KGO & Twist

     
     
  15. #5935
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPS Näytä viesti
    Närästää nuo kaikki perkeleen hamsterit, jotka vaan haalii tavaraa hyllynkoristeeksi ja kehuttavaksi. Kerätkää vaikka postimerkkejä. Kaikille 3 modin/hybridin rajoitus. UGH!

    Lasketaanko ego-t modiksi? Niitä mulla pyörii noin 5kpl, no ei taida olla tuleva keräilyharvinaisuus.. Ssfiddu, niiden ja kaikkien paska-atojen hinnalla ois saanu jo diablon tai macavelin.
    Joo joo, köyhä oon, mutta oon mä aika kipeekin.
    Ehkä Vanttila harrastaa sarkasmia, vai mitä käänteis-jotakin-hommaa?

     
     
  16. #5936
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tuosta "köyhät" heitosta voisi alkaa jaella banaania pikkuhiljaa.
    Keräily on ihan ok, vaikka itse en moista viimekädessä ymmärrä, kaksihan kättä ihmisellä on, mutta se audismin muoto, että keräilyharvinaisuus nostaa automaagisesti muita paremmaksi ja oikeutetuksi vittuilemaan ON väärin.
    Kuten vois myös tästä alati kasvavasta vasemmistomentaliteetista tällä foorumilla. On se kumma että tuota perisuomalaista - tai perussuomalaista - kateusnarinaa jossa, jokainen jolla on enemmän putkia tai hienompia putkia kuin itsellä on idiootti, saa kylvää aivan loputtomiin ja aina jos joku siihen vastaa, vastaaja lynkataan.

    Pystyn aivan hyvin perustelemaan vaikka kymmenen yhtäaikaisen putken omistamisen jo pelkällä nesterepertuaarilla ja toisen kymmenen putken omistamisen ihan näiden kommunistien kiusaamiseksi.

     
     
  17. #5937
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No miksi vitussa et keksi jotain vähemmän provoa vastiketta?
    KGO & Twist

     
     
  18. #5938
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Nuo kaikki laitteet on hankittu käytettäviksi, vaikka jonkinlaista hamsterin vikaa meikäläisessä onkin.
    |
    V

     
     
  19. #5939
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tervattu mies Näytä viesti
    Lasketaanko ego-t modiksi? Niitä mulla pyörii noin 5kpl, no ei taida olla tuleva keräilyharvinaisuus.. Ssfiddu, niiden ja kaikkien paska-atojen hinnalla ois saanu jo diablon tai macavelin.
    Jos saatavuus on rajaton, saa omistaa rajattomasti, Tarpeeseen n. 3 mutta, kaikille tarve ei riitä. Pitää saada enemmän, tai ainakin enemmän kuin muilla...

     
     
  20. #5940
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332
    Mutta taitaa olla kyllä vähän niinkin, että osa näistä "keräiliöstä" on tuonut aika monta laitetta tähän maahan. Ja itse en tunne ketään joka näitä hautoisi itsellään, vaan jokainen on laittanut jossain vaiheessa kiertoon ne laitteet mitä ei käytä.
    Ja näin olen myös itse toiminut. Listat ja F5 kisat on kaikille avoimia. Ja myöskin ulkomaisten foorumeiden myyntipalstat. Tosin joihinkin joutuu näkemään hieman vaivaa, että pääsee lukemaan.
    Useimmat höryttelyn "HC" harrastajat viettävät foorumeilla ja netissä tunteja ja taas tunteja ja ottavat selvää asioista. Ja osa heistä ilmoittelee listoista kiltisti myös muille, ettei tartte kaikkien elämäänsä tuhlata koneen äärellä.

    Itseäni lähinännä vituttaa juuri tuo ikeminen, että mä en saanut... Listat on ihan epäreiluja... Miksi ei voida tehdä enemmän... Ihan liian kallista... YMS...
    Ei näitä vehkeitä kukaan saa helpolla. Itse ole esimerkiski nyt useamman viikon yrittänyt metsästää Foggattia, mutta ei ole tärpännyt. On kuitenkin ollut tarjota vaikka ja mitä sekä rahaa. Mutta ei niin ei. Mutta se tunne kun se sitten joskus tärppää, niin uh. Kyllä on taas lastit pöksyssä.
    Se vaan nyt menee niin, että jos jotain itselleen tosissaan haluaa, niin sen eteen useimmiten pitää nähdä vähän vaivaa. Varsinkin tälläisten hommien kohdalla missä tarjonta ja kysyntä ei kohtaa...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •