Sivu 289 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 189239279285286287288289290291292293299339389789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,761 - 5,780 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5761
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ihanaa olla alipalkattu yh... Tonni meni laskuihin tässä kuussa, ei tunnu missään :'(
    Tsemppiä. Ei se oo opiskelijallakaan liiaksi pyffee, tosin eipä oo ketää kaitsittavanakaan. :-\

     
     
  2. #5762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa tilailla omasta mielestään laadukkaita vehkeitä ja sitten huomata että ei ole vaivaudutta testaamaan tuotetta ennen lähetystä vaikka erät on pienet....vi**n kierteet ja vi**n sopii ei sovi touhu...prkl....stna...llu...

    Helpotti hiukan, nyt pikku höyryt diablosta niin kyllä se taas tästä
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #5763

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Tsemppiä. Ei se oo opiskelijallakaan liiaksi pyffee, tosin eipä oo ketää kaitsittavanakaan. :-\
    Kiitos tsemppauksesta

    Mulla ei olis varaa opiskella vaikka kovasti haluaisin. No, onneks on sentään vakituinen työ ja vakituiset tulot vaikka ei niin suuret ookkaan työn määrään ja laatuun nähden

     
     
  4. #5764

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ...Kun tilasin aloituspakkauksen. Jääny jumiin valmisnesteisiin. Höyryän jatkuvasti. Röökiä ei enää voi polttaa, kun se maistuu niin hirveältä ja alkaa oksettaan se liman määrä, jota keho alkaa keuhkojen suojaksi puskea lähes välittömästi. Oon huomannu sen rahamäärän mikä kuluu noihin valmisnesteisiin, joten tilaampa pian vg&pg pohjat ja alan höyrykemistiksi.
    Miksi en tilannut heti alussa Lavatubea? Se höyryn määrä tuben videoissa on niin kunnioitettavan massiivinen
    Ja se kun näissä aloitushöyrypakkauksien akuissa ei ole varoitusvaloa, joka ilmottaisi virran loppumisen. ttu se vituttaa kun on se hetki jolloin tarvis välittömästi höyryä. Yhet ja...

     
     
  5. #5765
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keuhko Näytä viesti
    ...Kun tilasin aloituspakkauksen. Jääny jumiin valmisnesteisiin. Höyryän jatkuvasti. Röökiä ei enää voi polttaa, kun se maistuu niin hirveältä ja alkaa oksettaan se liman määrä, jota keho alkaa keuhkojen suojaksi puskea lähes välittömästi. Oon huomannu sen rahamäärän mikä kuluu noihin valmisnesteisiin, joten tilaampa pian vg&pg pohjat ja alan höyrykemistiksi.
    Miksi en tilannut heti alussa Lavatubea? Se höyryn määrä tuben videoissa on niin kunnioitettavan massiivinen
    Ja se kun näissä aloitushöyrypakkauksien akuissa ei ole varoitusvaloa, joka ilmottaisi virran loppumisen. ttu se vituttaa kun on se hetki jolloin tarvis välittömästi höyryä. Yhet ja...
    Oon tätä toitottanut varmaan sadassa viestissä mutta kerran vielä Ei se lavatube sua höyrynirvanaan vie vaan se mille annat sillä virtaa. Ja jos massiivisia höyryjä metsästää niin sitten mekaaninen modi on oikeampi vaihtoehto virtalähteeksi.

     
     
  6. #5766

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Taitaa kaikilla elukoilla kuulua asiaan se, että selvitetään ensin kumpi on pomo ja vasta sen jälkeen ollaan ehkä kavereita. :P
    Ehkä mullakin on vielä sitten toivoa.. kollinrontit tuli toimeen siihen saakka kun ne täytti vuoden, sen jälkeen seuraavat 9 vuotta ne onkin selvitelleet välejään. :


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  7. #5767
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jos ei ne vieläkään ole saaneet pomoa selville?

     
     
  8. #5768

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    REO pasko jo toisen tankkauskortin... ne kun lipsahtaa niin helposti samaan taskuun... :-

     
     
  9. #5769
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840
    Ei tuu uni

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  10. #5770
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    muistilappu itselle: kun seuraavan kerran saat kuningasidean sekoitella litkuja keskenään, laita puteliin edes joku merkki
    shire malt maistuu aika paskalta miksattuna sitrunoidulla moondropilla

     
     
  11. #5771
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Viime viikko meni tosi vähillä unilla, kun en saanut nukutuksi. Torstaina loppuivat vahvemmat nesteet ja jouduin siirtymään taas 6 mg, kunnes seuraava tilaus saapuu. Nyt olen sitten nukkunut kuin porsas, viime yönäkin 13 tuntia. Ärsytystä herättää aivan järjetön tupakan himo! Tekee mieli ihan tuhosti. Taitaapa siis mun unettomuus olla kytköksissä nikotiinin saantiin. Mutta kun, noi viimesimmätkin pullot on olleet 12-18 mg niksoilla eikä JV:tä taida pienemmillä euroopasta edes saada.

     
     
  12. #5772
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos Juicy Vaporia meinaat, niin eikös Switch 2 E-cigsiltä saa tilattua haluamallansa nikotiinivahvuudella, kuten myös PG/VG-suhteella?

     
     
  13. #5773
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Niin saa, mutta sitten siinä tilauksessa menee todennäkösesti ainakin pari viikkoa ja niin kauan en näillä varanesteillä voi odottaa. Kaksi tilausta sisällä, toinen 12 mg niksoilla eli hyllytavarasta ja toinen pienemmillä. Katsotaan kauanko kestää pikkuniksoilla kotiutua, kun eivät ole vielä edes lähteneet switchiltä ja toiset ovat jo Suomen päässä, vaikkakaan ei vielä postilaatikossa. Samana päivänä tilasin molemmat.

     
     
  14. #5774
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ärsyttää ku vihdoin toimiva? setup sompussa ja kärsi pitkään imeskellä kun joko nappi tai hattu lämpenee sen verra reilusti.... vaikka kaikki kontakti pinnat hiottu ja viilattu

     
     
  15. #5775
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Alku näytti lupaavalle... eamodin putsaus jälleen tuotti tulosta ja somppu jyrää eteenpäin täyttä häkää jano sil ainaki tuntu olevan kun aamu rageilun aikana tankilline meni juiccii.

    Rohkeena menin sit vaihtaa nautiluksen setupin kun ei höyryä enää piisannutkaan ulos ja siinä samassa purku hommassa huomasin että kirkas pohja putki on säpäleenä, eikä siinä vielä kaikki, kierteet oli halennu juuresta irti kokonaan.

    Nautiin uus setuppi sisään, ei vamo tulita, eamodi nokkaan ja testing. 0.8ohm tuplalangalla, fuuuuuuuu. Höyryä kyl piisaa mut eipä ole ku yks akku putki ja siinäki somppu sisässä.

    Eli operaatio jonka piti olla simppeli, coilien vaihto -> litkut sisään -> paketti kasaan ja nauttimaan muuttuki tikkarin imemiseks tikku päästä kun ei ole kirkasta tankkia välissä. Eikai se auta muutakun lähteä metästämään myydään osioo jos jollakin olis sopivaa kappaletta ylimääräsenä joka käy nautin long modeen, kehtais postikuluja maksaa sakemanneille et saa lasi/muovituubin pohjan ja yläputken väliin sika hinnalla.

    Ei ehkä tykänny tankki hyvää pirates bootystä? Toisaalta muuallaki käyttäny samaista ainetta ilman sivuoireita.

     
     
  16. #5776
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    8-vuotiaan Eerikan surma: Molemmat syytetyt syyntakeisia | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Jumalauta kun on ihmisiä, joita pitäisi vedellä saatana sorkkaraudalla turpaan...eikä sekään riitä. Tällaisia ihmisiä ei todellakaan saa päästää kärsimyksistään vaan piinata koko elämän vankeudessa. Jutun isä saa varmasti kokea kaikkea kivaa linnassa, mutta äitipuoli ei varmaan saa kovinkaan kovaa kohtelua naisilta linnassa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #5777
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Fail.
    TuollA saisi enää vaikutusta aikaiseksi. Jos 11 ilmoituksen jälkeen lastensuojelu ei tee mitään, käyttelisin sitä sorkkista siellä, jolloin tälläistä ei ehkä enää tapahtuisi.
    KGO & Twist

     
     
  18. #5778
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    ^^

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #5779
    En pysty ees seuraamaan koko uutisointia, tekee niin pahaa

     
     
  20. #5780
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    En pysty ees seuraamaan koko uutisointia, tekee niin pahaa
    Just ja justa viitsii otsikoita lukea, ku nostattaa verenpainetta tuo aihe. Itsellä kun on lähes samanikäinen tytär..
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •