Sivu 288 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 188238278284285286287288289290291292298338388788 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,741 - 5,760 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5741
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ne korkit ei oo viihtyny kuorissa näköjään..

     
     
  2. #5742
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun foorumista on tullu chattipalsta. Asiaketjut pilataan kaikenmaailman "mä kans tilasin tänään", "mä tilaan ku tulee palkka", "mulle saapui tänään paketti", "onko toi hyvää", "kuinka pitkä teillä on toimitusaika" ym. scheissea. Yritä nyt sieltä löytää jotain mikä oikeasti on tärkeätä. Liekö ihmiset saaneet naamakirjasta vaikutteita, kun pitää jokaikinen pitsantilaaminen tai paskallakäynti ilmoittaa. Kuitenkin on chattiryhmiä ja asiaan kuulumattomille viesteille omat paikkansa.

    Tekis mieli alkaa luuposeks!

    Ai niin, mun setuppi ei onnistunut mut sit huomasin ettei mulla ollut akkua mut sain mä tänään korvatunturilta kirjeen :P

     
     
  3. #5743
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Ärsyttää kun foorumista on tullu chattipalsta.
    On vaan niin paljon käyttäjiä, että löytyy jokalähtöön porukkaa. Lisäksi täällä on edelleen yllättävän letkeä tunnelma.
    Ymmärrän että oikean tiedon löytäminen vie aikansa... Mut ei viittis alottaa natsilinjalla pilaamaan tätäkin foorumia.

    Pitäisihän normaalin ihmisen tajuta että viestillä vois olla jotain annettavaakin, siis muutakin kuin se
    että "postilaatikko kolahti tänään <3" tms.

    Mua vituttaa tää teidän ainainen itkeminen joka aiheesta

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #5744
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Nonnih, en tiedä pitäskö mennä humutusketjuun vai tänne. Enemmän kyllä just nyt vituttaa...

    Kuukaus sitten huomasin että noin 500€ puntosta (talvi auto) on takapuskuri halki. Ajattelin että omassa käytöss mennyt koska en liioin ole autoa säälinyt. Tänään (lauantaina) kun aamulla menin futsal turnaukseen muuan heppu huusi parvekkelta että olenko huomannut että on puskuri halki. Minä että joo taisin paskoa ite. No enpäs ollukkaan...
    Noin kuukausi takaperin oli samaisella parkkiksella majaileva volvon paska kuski siihen päräyttänyt kun ei ollut laseja putsannut kunnolla. Vitun apina ei ollu jättäny mitään lappua tai muuta. Tämä parveke tupakoitsija oli kirjannu päivämäärän ja kellonajan lapulle ja vielä soittanut hätäkeskuksen kautta poliisille ilmoittamaan.
    Vitun saatana mulkut jotak ei vittu jätä lappuja...Samalla parkkiksella vielä.

    Noh, nytten on hepun nimi teidossa niin eikun ovia kiertämään ja kahtomaan missä asuu. Sil on tasan 4 vaihtoehtoa. Maksaa rahalla, ottaa vakuutuksesta (joka varmaan hänelle kallein vaihtoehto), mennä poliisin kautta (saa apina vielä sakotkin) tai sitten alkaa inisemään vastaan vaikka mulla on silminnäkijä hommalle. Siinä vaiheessä lähtee jätkältä pää irti! Saatanan heinäkeppi...
    Paska homma vaan että motonetissä maksaa uus puskuri 60€ ... Joka on vitun halpa... Siihen sitten asennus hommat päälle niin varmaan siinä 150€-200€ koko kustannus. Mieluiten tietenkin rahat handuun koska en minä sitä halua korjata, ei alenna auton arvoa sitten sentilläkään...

    Vituttaa tollaset selkärangatomat PASKAT!!!
    Venäläisetkin rehellisempiä, huoh!!!!
    Kaverin faija oli Lappeenrannassa ja venäläinen anto autolle pusun kaupan parkkiksella. Jätti laput ja kaikki. Ei heti uskois mutta näin. Oli vielä joku Lada kuski. Ja maksokin vielä.


    Helpotti...Kiitos
    Syyllistä käyty jututtamassa. Ei myöntänyt mutta ei myöskään kieltänyt. Minä sitä paska fiiua korjaa joten sovittiin etää 200€ käteen kuun viimonen päivä ja thats it. Säästy ainakin siltä bonarit vakuutuksessa. Mä olen tyytyväinen. Se ei varmaan kun jäi kiinni mutta samapa tuo mulle on.
    Sanoi että jos olisi huomannut niin olisi toki lapun jättänyt ilman muuta. Partsi kyttääjä sanoi että molemmat autot heilahti kyllä sen verta että varmasti huomas.

    Noh, saa taas ostaa jotain kivaa.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  5. #5745
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ikuisuus-itkuvinku "Ennen kaikki oli paremmin".
    Tekee gutaa uusille, ehkä aavistuksen epävarmoille käyttäjille ja kun se pointti on, että tällä foorumilla pelastetaan jumalauta ihmisten terveyksiä nyt vähintään, voisi hitusen miettiä sitä omaakin käyttäytymistä.
    Vanha internetin viisaus:
    "Jos vituttaa, vaihda mestaa."
    En mä toki täysin ns. 0-infofloodin ajoittaista ärsyttämistä kiellä, mutta eipä se muunkaan sanomiset aina syvällisiä ja informatiivisia ole.
    KGO & Twist

     
     
  6. #5746
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vähän tilanteesta kiinni. Mua ainakin vituttaisi, jos kysymykseen tulee vastaus "lue sata sivua taaksepäin" tai "tästä on paljon puhuttu eri threadissa joskus jossan, / jossain kohtaa threadia". Eri asia sitten, jos vastaus onkin mainittu tyyliin yläpuolella.

    Ajan mittaan väkisinkin threadit täyttyy vähemmän informatiivisista onelinereista ja muusta yhden sanan viesteistä (kiitos jne.). Joskus jossain foorumilla otettiin käyttöön plus/miinus-sydeemi. Ei tuokaan hirveästi auta, mutta jotain osviittaa antaa, jos kahlailee montakymmentä sivua läpi.

     
     
  7. #5747
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Ärsyttää kun foorumista on tullu chattipalsta. Asiaketjut pilataan kaikenmaailman "mä kans tilasin tänään", "mä tilaan ku tulee palkka", "mulle saapui tänään paketti", "onko toi hyvää", "kuinka pitkä teillä on toimitusaika" ym. scheissea. Yritä nyt sieltä löytää jotain mikä oikeasti on tärkeätä. Liekö ihmiset saaneet naamakirjasta vaikutteita, kun pitää jokaikinen pitsantilaaminen tai paskallakäynti ilmoittaa. Kuitenkin on chattiryhmiä ja asiaan kuulumattomille viesteille omat paikkansa.

    Tekis mieli alkaa luuposeks!

    Ai niin, mun setuppi ei onnistunut mut sit huomasin ettei mulla ollut akkua mut sain mä tänään korvatunturilta kirjeen :P

    No kerro ny mitä siinä korvatunturilta tulleessa kirjeessä luki?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  8. #5748
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pukki kertoi ettei sitä ole oikeesti olemassa
    Hyvä pointti luuposelta ja muilta, koitan saada omaan päähäni jonkun sortin overflow -putken josta noi nollaviestit hurahtaa ohi

     
     
  9. #5749
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^ Eläköön Suoli24 ja vauvafoorumi kjäh!
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #5750
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ^ Eläköön Suoli24 ja vauvafoorumi kjäh!
    Mainitsiko joku ot:n?
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  11. #5751
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Mainitsiko joku ot:n?
    tootte niin lapsellista porukkaa et mä lähen kaksplus.fi :P

     
     
  12. #5752
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Laatikossa oli tänään Tase kirjanen ja samassa lappunen talonyhtiön hallituksen kokoukseen, joka on näppärästi tämän viikon perjantaina klo 16:30 -


     
     
  13. #5753

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    gummy bearssit shipattu 2viikkoa sitte ja ei oo vieläkään tullu.. pohja näkyy vikasta pullosta..
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  14. #5754
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nykänen
    gummy bearssit shipattu 2viikkoa sitte ja ei oo vieläkään tullu.. pohja näkyy vikasta pullosta..
    Kannattaisiko hieman varautua, vaikka noin 1/2 litralla, tai isomalla määrällä niin ei hätä yllätä.

     
     
  15. #5755
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele, aina tää sama marina liemiloppuu, posti on paska, firma josta tilasin PASKA, en tilaa ikinä enään koskaan VITTU. Ei vikkaa, vikkaa liikaa vittu IHAN PASKA VITTU. HYVÄÄ YÖTÄ KAIKESTA HUOLIMATIO0O0O0O0O0O0

     
     
  16. #5756

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller
    Kannattaisiko hieman varautua, vaikka noin 1/2 litralla, tai isomalla määrällä niin ei hätä yllätä.
    Oli tossa 240ml gummyä mutta kelasin et siin 90ml kohdalla on hyvä tilata uudet mutta näköjään oli taas harhaluulo. Ens tilaus lähtee siinä 150ml kohdalla ettei käy vanhanaikaisesti enää. 360ml siis tulossa.
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  17. #5757
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Avokki päätti hankkia kissalle "kaveriksi" toisen kissan ja ne tappeli koko illan ja alkuyön, ei merkkiäkään kaveruudesta. Yöunet jäi sen verran lyhyeksi että nyt ei meinaa töissä pysyä hereillä
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  18. #5758
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^Taitaa kaikilla elukoilla kuulua asiaan se, että selvitetään ensin kumpi on pomo ja vasta sen jälkeen ollaan ehkä kavereita. :P

     
     
  19. #5759
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun
    ^Taitaa kaikilla elukoilla kuulua asiaan se, että selvitetään ensin kumpi on pomo ja vasta sen jälkeen ollaan ehkä kavereita. :P
    Kyllä. Mitä suurempi ikä(ja koko)ero, sen helpommin tuo hoituu.

    Meillä meinas mennä pojan ristiäiset pipariksi ku kummitädin terrieri ei suostunu uskomaan että meidän saksanpaimenkoira nielaisis sen kokonaisena.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #5760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ihanaa olla alipalkattu yh... Tonni meni laskuihin tässä kuussa, ei tunnu missään :'(

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •