Sivu 283 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1832332732792802812822832842852862872933333837831283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,641 - 5,660 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5641
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Loimaa
    Viestit
    45

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vatsa kuralla koko päivän. Alkoi mukavasti kesken yöllisen lehtienjakolenkin ja sit kaahasinkin jo 5km matkan taajama-alueella keskinopeudella pauttiarallaa 90kmh Noh, nyt on sitten naposteltu maitohappobakteeriloita ja silti loskakeli jatkuu.
    Luoja, tuntuu ku olis kiskonu pari kilometriä natolankaa berberistä. :'(

     
     
  2. #5642
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    no ei mee taas mikkään kohtuuella:
    misä helevetissä mun banaanijuissi on?

     
     
  3. #5643
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Päättäjät, EU, europarlamentti, valtapuolueet, kotityöt, pojan oksentelu.. Näitähän riittää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #5644

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja karvanoppaelvis Näytä viesti
    Vatsa kuralla koko päivän. Alkoi mukavasti kesken yöllisen lehtienjakolenkin ja sit kaahasinkin jo 5km matkan taajama-alueella keskinopeudella pauttiarallaa 90kmh Noh, nyt on sitten naposteltu maitohappobakteeriloita ja silti loskakeli jatkuu.
    Luoja, tuntuu ku olis kiskonu pari kilometriä natolankaa berberistä. :'(
    Vetäse ibuprofeiinia kourallinen, sanotaan vaikka tuhat milligrammaa ibumaxia.
    Tukkii aika hyvin putket.

     
     
  5. #5645
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    19

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaapinpäältä löytyneessä tankissa jotain tosiherkkua muttei mitään muistikuvaa mitä olen sinne sekoittanut ...ja iltalehden tapa uutisoida, tai vielä enempi se että siellä sivuilla tulee käytyä kuin vahingossa monta kertaa päivässä.

     
     
  6. #5646
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    no ei mee taas mikkään kohtuuella:
    misä helevetissä mun banaanijuissi on?
    voi vatun puusilmä, pari tuntia etsin apinan raivolla ja luovutin
    nyt vilkasin tuohon vapopakkiin niin siinähän se juissi oli just missä pitikin ::naamapalmu

     
     
  7. #5647
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkeleenmoinen vatsakipu joka on jatkunu koko päivän :/

     
     
  8. #5648
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep Näytä viesti
    Perkeleenmoinen vatsakipu joka on jatkunu koko päivän :/
    Separaattorimainen kierto ja möyrinä mahassa, keralla kivun. Itse aiheutettua, mitäs menin syömään puolikkaan habaneron.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #5649
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    En oo näköjään ainoo, en vaan tiiä tän kivun syytä :/

     
     
  10. #5650
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep Näytä viesti
    En oo näköjään ainoo, en vaan tiiä tän kivun syytä :/
    Separaattorimainen kierto ja möyrinä mahassa, keralla kivun. Itse aiheutettua, mitäs menin syömään puolikkaan habaneron.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #5651

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    JUMALAUTA, AKKU RÄJÄHTI LATURISSA!
    saakeli meinas tulla paskat housuun vaikkei mitenkään sirpalekranaattina lähtenykkään, semmonen papatin voimakkuuksinen pamaus ja aivan järkyttävä haju.

    onneksi oli ite paikalla, ollu paha tapa jättää yöksikin akkuja laturiin, olis kerenny käryämään aika huolella
    No hui saatana. Nyt loppu noi yölatailut. Osuipas hyvään saumaan, ku kaikki akut suht tyhjiä ja ennen nukkumaan menoa olisin ne tonne seinään iskeny latailemaan. Nyt ei uskalla.
    Tosin laturina Xtar II jos se jotain merkkaa?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #5652
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu
    No hui saatana. Nyt loppu noi yölatailut. Osuipas hyvään saumaan, ku kaikki akut suht tyhjiä ja ennen nukkumaan menoa olisin ne tonne seinään iskeny latailemaan. Nyt ei uskalla.
    Tosin laturina Xtar II jos se jotain merkkaa?
    Muistaakseni on ollu täällä ainakin yks tapaus että mokoma on yliladannu. Ite käytän tuota Nitecorea, ja se järjestään hyrskyttelee yöt läpeensä. Ei lämpene, ei sirise.

    Vaikka ei sillä, samalla tavalla se voi antaa periksi kun muutkin, mutta toistaiseksi luotan siihen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #5653

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Muistaakseni on ollu täällä ainakin yks tapaus että mokoma on yliladannu. Ite käytän tuota Nitecorea, ja se järjestään hyrskyttelee yöt läpeensä. Ei lämpene, ei sirise.

    Vaikka ei sillä, samalla tavalla se voi antaa periksi kun muutkin, mutta toistaiseksi luotan siihen.
    Jip jap, ei uskalla enään noita kaikkista edullisimpia käyttääkään.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #5654
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No voi pers. Se olis vkonloppuna tiedossa sähköjohtojen vetoa, kesken lumen työntelyn veti rakvaattorin sähköt oikoseen ja kaikki piuhat suli Onneksi on -50 luvun mallia niin on yksinkertaiset johdotukset eikä ajotietokone ottanu itteensä :

     
     
  15. #5655
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ostakaa Losecia, ainoo mikä mulla auttaa, tosin parin tunnin kuluttua mutta sitte onkin helpotus reilun vrk:n. Noi muut samariinit ja renniet on ihan /c:stä

     
     
  16. #5656
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yritän hyvää hyvyyttäni neuvoa opiskelutoverille mitä on ja miten tapahtuu kommunikaatiokansion mallittaminen, ja toinen huutaa melkee vieres IHAN vääriä neuvoja, siis ei näin..

    Ja kun ei kehtaa ärähtääkään. Aina kun pysähtyy vetämään henkeä niin vierestä kuuluu että "tai siis minä ainakin..!"

    Se ei oo mielipidekysymys, turpa umpeen jos ei oo fiksua sanomista!

    Phuuuuh..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #5657
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kommunikaatiokansio. Tuolla semmoinen keittiönpöydällä majailee. Enempi vähempi päivittäisessä käytössä.
    Pitäis vaan keräillä omia kuvia siihen. Nyt vieläkin "tehdasasetuksilla"

    Kyllä tuo meidän nelivuotias sillä lauseita rakentelee kun ei muuten kykene.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  18. #5658
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Loimaa
    Viestit
    45

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt alkaa loppumaan huumori tän jatkuvan paskomisen kans. Mitään uskalla syödäkään kun puolentunnin jälkeen se tulee ammuttuna ulos ja Arabiassa säästyy vesi juomakelpoisena.

     
     
  19. #5659
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki, ajoittain Tampere
    Viestit
    53

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taitaisi kuulua oikeastaan tupakkalain käsittelyketjuun, mutta on senverta tukkonen olo, että pistän tänne.

    Suomessa kuten muuallakin maalimassa on erilaisia kieltolakeja kokeiltu usein ja aina ne on jouduttu purkamaan. Suomen muutamia esimerkkejä ovat mm. kahvin kielto ja alkoholin kielto:

    Kahvin kieltolaki asetettiin 1756 ja purettiin 1761

    Näin sitä perusteltiin:
    "Kahvi on juoma-aine, joka meillä on päässyt sellaiseen valtaan, ettei kukaan, joka pitää itseään tavallista talonpoikaa parempana, luule voivansa ja tarvitsevansa olla sitä vailla. Ei voi siitä syystä kyllin ihmetellä sitä, että niin inhottava ja ikään kuin itse luontoakin ellottava juoma on sellaisella nopeudella niin suuressa osassa maailmaa otettu yleisesti käyttöön, vieläpä siinä osassa, joka jos jollakin tavalla on olevinansa muita maanosia valistuneempi. Mutta mitäpä muoti ja tottumus eivät saisi aikaan!"

    Alkoholin kieltolaki asetettiin 1919 ja purettiin 1931

    Perusteluja eduskunnasta:
    Kieltolaki toteuttaa kansan enemmistön tahdon ”juovutusjuomain tuottaman turmion” hillitsemisestä. Alkoholin käyttö lisää rikollisuutta ja ajaa ”nauttijan siveellisesti rappiolle”.

    Seuraukset olivat surkeita:
    Kieltolaki lisäsi alkoholinkulutusta ja se raaisti juomatapoja, koska kansa siirtyi miedoista alkoholeista kirkkaisiin viinoihin. Kieltolaki romutti yleistä lainkuuliaisuutta ja se synnytti ensimmäistä kertaa todellista järjestäytynyttä rikollisuutta Suomeen.

    Kieltolain astuessa voimaan Viron pirtulaivasto oli jo syntymässä eikä missään päin suomea varsinaista viinanpuutetta lain aikana koettu.

    Jos kaikki nyt ihan perseelleen menee ja ahdasmielisin nikokieltolaki saadaan aikaiseksi, kannattanee vaan varautua odottamaan joitakin vuosia. Miten tässä käy, jää nähtäväksi. Nimiä adresseihin, postia mepeille ja luettavaksi Veikko Huovisen Hamsterit (1957).

     
     
  20. #5660
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei perse että on kyllä niin paska päivä että.. Väsyttää, Sählypelit meni lie juuri tuosta syystä ihan perseelleen ja kaiken kruunuksi tuli tilinauha ja TaDaa lisät on unohtunu jonnekkin. Kyse on kuitenkin abou 500e joka ainakin meikäläisen budjettiin tekee melkosen loven.. Ai vittu että korpee, pitiköhän jättää setupin teot toiselle illalle..
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •