Sivu 280 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1802302702762772782792802812822832842903303807801280 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,581 - 5,600 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5581
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Eipähän auton tuunauksessa mitään järkeä ole, varsinkaan rahallisesti. Autoon jos sijoittaa 2000e remonttiin, siitä ei voi laittaa euroakaan myyntihintaan. Jos saman summan sijoittaa tuunaukseen, saa sen vähentää auton jälleenmyyntihinnasta O0

     
     
  2. #5582
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kylläpä vituttaa.

    Vuosi sitten vielä näytti valoisalta. Kaksi vuotta sitten näytti vieläkin valoisammalta. Mutta niin se vaan ehtoo pimenee iltaa myöten, ja näin kävi myös mulle. Laman ja työttömyyden jälkeen kouluttauduin uusiksi, ja sain töitä. Hetkellisesti, mutta sen verran että sai ihan mukavasti paiskia hommia, reissutöitä vielä kaiken kukkuraksi niin rahallisestikin kannattavaa. Sitten loppui reissuhommat ja vaihtuivat tehdashallissa temuamiseen, ja kovat oli puheet että eläkeikään saakka näitä paiskotaan. Urakkaa tehtiin ja viikonloput vietettiin asennustöitä tehden. Joululahjaksi kuitenkin tuli monoa, kun Euroopan tilanne kiristyi ja menekki romahti, ja uusista kavereista oli ensimmäisenä luovuttava. Teknologiateollisuuden työtilanne kuitenkin on niin murskaavan huono alalle uudelleenkouluttautuneelle, ettei kilpailussa pärjää kokeneemmille asentajille. Siispä peukalonpyörittelyn jälkeen otin ihan sattumanvaraista (paska)työtä vastaan, mutta pätkäduunia ilman mitään toivoakaan jatkuvuudesta. Ne pienetkin pätkät hommia loppui syystalvesta, ja tässä sitä sitten ollaan. Hain uudelleenkoulutukseen, mutta en päässyt edes haastatteluun. Istun siis tätä kirjoittamassa työttömänä ja vailla mahdollisuutta uudelleenkouluttautua. Risainen työhistoriani entisestään hankaloittaa töiden saamista, ja joka hetki kun olen vailla töitä, se risoittaa sitä historiaa enempi. Aika paradoksi, eikö? Työnantajat kun ovat entistä varovaisempia nykyään niin ei saa edes mahdollisuutta, vaikka jokainen työtodistus huutaa työntekijän erinomaisuutta. Mutta minkäs teet, kun töitä ei kertakaikkiaan riitä, ja vuokrafirmat riistävät ihmistä.

    Noin vuosi sitten minulla diagnosoitiin erittäin vittumainen (vaikkei suoranaisesti fataali, ja ei, ei ole nuppisairaus) sairaus, joka vaatii 10pv välein lääkehoitoa. En kuole siihen eikä se vaikuta muuten mitenkään elämääni kunhan lääkkeen otan, mutta on sitä ennenkin ihmisiä kravattikiikkuun päätynyt eritoten väärällä diagnoosilla tästä "sairaudesta". Lääkehoito on vielä toistaiseksi kohtuullisen halpa, mutta enenemissä määrin kallistumassa (kiitos mukavan lääketeollisuuden) aivan helvetin kalliiksi.

    Vaimolle ja minulle syntyi tytär 10.12.12. Väsymys koliikkilapsen kanssa on melkoista (tosi lievästi ilmaistuna), ja maitoallergia kurittaa jo muutenkin ohutta lompakkoa. En kuitenkaan tästä sen suuremmin valita, sillä tytär on kuitenkin muuten terve ja iloinen, eikä häneltä ainakaan puutu mitään vaikka isi ja äitee joutuvatkin omistaan luopumaan. Mutta kuten kaikki perheelliset isät/äidit, ymmärrätte varmaan kun sanon että "huh, että vätystää silloin tällöin".

    Vituttaa, kun gixxxerin hybridin toimitukset myöhästyivät. Myin käytännössä koko arsenaalini että pystyin mitenkään tätä rahoittamaan, ja vaikka kyseessä on vain pieni viivästys ja tulossa entistä parempi hybridi, niin ymmärtänee varmaan itse tekijäkin että tällainen kenkuttaa. Ei se boge maistu miltään muulta kuin paskalta vaikka sitä Provarilla lämmitänkin. Mutta kuten sanottua, hyvää kannattaa odottaa.

    Vituttaa, kun budjetti heitti häränpyllyä äkillisen autoremontin vuoksi. Tämä on vanha uutinen, mutta vituttaa se siitä huolimatta vieläkin. Vituttaa, että Arizonalta myytiin loppunutta tuotetta ja ilmoitettiin, että olematon tuote oli postitettukin oikein, mutta unohdettiin ilmoittaa (mutta riitti silti yksi kappale minun jälkeeni tilanneelle?) että ne sitten olikin loppuneet. Rahat laitettiin vasta tänään perjantaina takaisinmaksuun, vaikka maanantaina reklamoin. Pieni summa, mutta tässä kurimuksessa sillä olisin saanut Puffilta takuuvarmasti Dream-aton iltojen ratoksi.

    Mutta ei nyt huonoa ilman hyvääkin; kaimalle sinne Puffille taas kiitoksia, oli kiva kun perjantaiksi sai vähän videon tekemistä varten räplättävää. Kuinka säälittävää se onkaan, niin tuollainenkin piristää muuten melko harmaata arkea, kun pääsee rakkaan harrastuksen parissa temuamaan edes hetkeksi.

    Ai perhana, tänäänhän on perjantai? Minä korkkaan tuosta jääkylmän kolan (en pahemmin alkoholia juo), ja toivotan rattoisaa viikonloppua kaikille.

    Nih, saakeli.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #5583
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Rehellisesti sanottuna tuli paha mieli kun omat vastoinkäymiset nykyään on niin pieniä ja silti niistä osaa valittaa aika ajoin...on saanut pitää terveytensä, työnsä ja lapsella ei ole todettu mitään sairauksia. Olen ottanut sen asenteen nykyään, että kaikki materiaalinen voidaan multa ottaa pois, mutta perheen kanssa tässä silti jatketaan...eikä sitä pysty riistämään multa pois karhukirjeet, eikä verottaja. Funkkis, ilman et menee täysin sananhelinäksi niin perhe on se juttu...kaikki muu on vain kuorrutetta päällä. Voimia Teille kaikille sinne!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  4. #5584
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Rehellisesti sanottuna tuli paha mieli kun omat vastoinkäymiset nykyään on niin pieniä ja silti niistä osaa valittaa aika ajoin...on saanut pitää terveytensä, työnsä ja lapsella ei ole todettu mitään sairauksia. Olen ottanut sen asenteen nykyään, että kaikki materiaalinen voidaan multa ottaa pois, mutta perheen kanssa tässä silti jatketaan...eikä sitä pysty riistämään multa pois karhukirjeet, eikä verottaja. Funkkis, ilman et menee täysin sananhelinäksi niin perhe on se juttu...kaikki muu on vain kuorrutetta päällä. Voimia Teille kaikille sinne!
    Kiitoksia, kyllä tuo asenne on ja pitää itselläkin, vaikka välistä tuntuu kyllä siltä että mitäs perkelettä. Tytär vielä kun on niin pieni että se äiti on Se Juttu, ja käytännössä vain karjuu minulle, niin ajoittain pikkasen kiristelee hermoja. Olisi pitänyt tuon vuodatuksen loppuun mainita, että onneksi mulla on rakastava vaimo ja muuten terve tytär, niin sen verran autuutta suotu karvanaamalle
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #5585
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kylläpä vituttaa.

    Vuosi sitten vielä näytti valoisalta. Kaksi vuotta sitten näytti vieläkin valoisammalta. Mutta niin se vaan ehtoo pimenee iltaa myöten, ja näin kävi myös mulle. Laman ja työttömyyden jälkeen kouluttauduin uusiksi, ja sain töitä. Hetkellisesti, mutta sen verran että sai ihan mukavasti paiskia hommia, reissutöitä vielä kaiken kukkuraksi niin rahallisestikin kannattavaa. Sitten loppui reissuhommat ja vaihtuivat tehdashallissa temuamiseen, ja kovat oli puheet että eläkeikään saakka näitä paiskotaan. Urakkaa tehtiin ja viikonloput vietettiin asennustöitä tehden. Joululahjaksi kuitenkin tuli monoa, kun Euroopan tilanne kiristyi ja menekki romahti, ja uusista kavereista oli ensimmäisenä luovuttava. Teknologiateollisuuden työtilanne kuitenkin on niin murskaavan huono alalle uudelleenkouluttautuneelle, ettei kilpailussa pärjää kokeneemmille asentajille. Siispä peukalonpyörittelyn jälkeen otin ihan sattumanvaraista (paska)työtä vastaan, mutta pätkäduunia ilman mitään toivoakaan jatkuvuudesta. Ne pienetkin pätkät hommia loppui syystalvesta, ja tässä sitä sitten ollaan. Hain uudelleenkoulutukseen, mutta en päässyt edes haastatteluun. Istun siis tätä kirjoittamassa työttömänä ja vailla mahdollisuutta uudelleenkouluttautua. Risainen työhistoriani entisestään hankaloittaa töiden saamista, ja joka hetki kun olen vailla töitä, se risoittaa sitä historiaa enempi. Aika paradoksi, eikö? Työnantajat kun ovat entistä varovaisempia nykyään niin ei saa edes mahdollisuutta, vaikka jokainen työtodistus huutaa työntekijän erinomaisuutta. Mutta minkäs teet, kun töitä ei kertakaikkiaan riitä, ja vuokrafirmat riistävät ihmistä.

    Noin vuosi sitten minulla diagnosoitiin erittäin vittumainen (vaikkei suoranaisesti fataali, ja ei, ei ole nuppisairaus) sairaus, joka vaatii 10pv välein lääkehoitoa. En kuole siihen eikä se vaikuta muuten mitenkään elämääni kunhan lääkkeen otan, mutta on sitä ennenkin ihmisiä kravattikiikkuun päätynyt eritoten väärällä diagnoosilla tästä "sairaudesta". Lääkehoito on vielä toistaiseksi kohtuullisen halpa, mutta enenemissä määrin kallistumassa (kiitos mukavan lääketeollisuuden) aivan helvetin kalliiksi.

    Vaimolle ja minulle syntyi tytär 10.12.12. Väsymys koliikkilapsen kanssa on melkoista (tosi lievästi ilmaistuna), ja maitoallergia kurittaa jo muutenkin ohutta lompakkoa. En kuitenkaan tästä sen suuremmin valita, sillä tytär on kuitenkin muuten terve ja iloinen, eikä häneltä ainakaan puutu mitään vaikka isi ja äitee joutuvatkin omistaan luopumaan. Mutta kuten kaikki perheelliset isät/äidit, ymmärrätte varmaan kun sanon että "huh, että vätystää silloin tällöin".

    Vituttaa, kun gixxxerin hybridin toimitukset myöhästyivät. Myin käytännössä koko arsenaalini että pystyin mitenkään tätä rahoittamaan, ja vaikka kyseessä on vain pieni viivästys ja tulossa entistä parempi hybridi, niin ymmärtänee varmaan itse tekijäkin että tällainen kenkuttaa. Ei se boge maistu miltään muulta kuin paskalta vaikka sitä Provarilla lämmitänkin. Mutta kuten sanottua, hyvää kannattaa odottaa.

    Vituttaa, kun budjetti heitti häränpyllyä äkillisen autoremontin vuoksi. Tämä on vanha uutinen, mutta vituttaa se siitä huolimatta vieläkin. Vituttaa, että Arizonalta myytiin loppunutta tuotetta ja ilmoitettiin, että olematon tuote oli postitettukin oikein, mutta unohdettiin ilmoittaa (mutta riitti silti yksi kappale minun jälkeeni tilanneelle?) että ne sitten olikin loppuneet. Rahat laitettiin vasta tänään perjantaina takaisinmaksuun, vaikka maanantaina reklamoin. Pieni summa, mutta tässä kurimuksessa sillä olisin saanut Puffilta takuuvarmasti Dream-aton iltojen ratoksi.

    Mutta ei nyt huonoa ilman hyvääkin; kaimalle sinne Puffille taas kiitoksia, oli kiva kun perjantaiksi sai vähän videon tekemistä varten räplättävää. Kuinka säälittävää se onkaan, niin tuollainenkin piristää muuten melko harmaata arkea, kun pääsee rakkaan harrastuksen parissa temuamaan edes hetkeksi.

    Ai perhana, tänäänhän on perjantai? Minä korkkaan tuosta jääkylmän kolan (en pahemmin alkoholia juo), ja toivotan rattoisaa viikonloppua kaikille.

    Nih, saakeli.
    ei voi muuta sanoa ku että koeta kestää, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

    työtilanteeseen sanotaan sen verran että ite asun täällä kylmässä pohjolassa ja täällä oli oikeastaan itellä kaksi vaihtoehtoa - joko alan narkkaamaan ja nauttimaan sossun kuukausipalkasta tai sitten keksin jotain ihmeen kaupalla. valitsin ihmeen ja kolmas luettu ammatti tuotti tulosta ja sain vakipaikan toki paskalla palkalla mutta saan sillä palkalla ostettua 4 vuotiaalle prinsessalleni ja vaimolle leipää pöytään (on kyse kaupanalan töistä) sit ku näytti että onni vihdoin kääntyy parempaan niin tuli lottovoitto ja rouvakin pääsi vakkariksi samaan paikkaan.

    jaksamisia koko perheelle!
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  6. #5586
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kiitoksia, kyllä tuo asenne on ja pitää itselläkin, vaikka välistä tuntuu kyllä siltä että mitäs perkelettä. Tytär vielä kun on niin pieni että se äiti on Se Juttu, ja käytännössä vain karjuu minulle, niin ajoittain pikkasen kiristelee hermoja. Olisi pitänyt tuon vuodatuksen loppuun mainita, että onneksi mulla on rakastava vaimo ja muuten terve tytär, niin sen verran autuutta suotu karvanaamalle
    loppujen lopuksi niistä kuoriutuu iskän tyttöjä
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  7. #5587
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    loppujen lopuksi niistä kuoriutuu iskän tyttöjä
    Nimenomaan.. täällä on myös 4v tyttö ja ainut mukelo

     
     
  8. #5588
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    Nimenomaan.. täällä on myös 4v tyttö ja ainut mukelo
    Sais edes sen yhden :'(

     
     
  9. #5589
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kylläpä vituttaa.

    Vuosi sitten vielä näytti valoisalta. Kaksi vuotta sitten näytti vieläkin valoisammalta. Mutta niin se vaan ehtoo pimenee iltaa myöten, ja näin kävi myös mulle. Laman ja työttömyyden jälkeen kouluttauduin uusiksi, ja sain töitä. Hetkellisesti, mutta sen verran että sai ihan mukavasti paiskia hommia, reissutöitä vielä kaiken kukkuraksi niin rahallisestikin kannattavaa. Sitten loppui reissuhommat ja vaihtuivat tehdashallissa temuamiseen, ja kovat oli puheet että eläkeikään saakka näitä paiskotaan. Urakkaa tehtiin ja viikonloput vietettiin asennustöitä tehden. Joululahjaksi kuitenkin tuli monoa, kun Euroopan tilanne kiristyi ja menekki romahti, ja uusista kavereista oli ensimmäisenä luovuttava. Teknologiateollisuuden työtilanne kuitenkin on niin murskaavan huono alalle uudelleenkouluttautuneelle, ettei kilpailussa pärjää kokeneemmille asentajille. Siispä peukalonpyörittelyn jälkeen otin ihan sattumanvaraista (paska)työtä vastaan, mutta pätkäduunia ilman mitään toivoakaan jatkuvuudesta. Ne pienetkin pätkät hommia loppui syystalvesta, ja tässä sitä sitten ollaan. Hain uudelleenkoulutukseen, mutta en päässyt edes haastatteluun. Istun siis tätä kirjoittamassa työttömänä ja vailla mahdollisuutta uudelleenkouluttautua. Risainen työhistoriani entisestään hankaloittaa töiden saamista, ja joka hetki kun olen vailla töitä, se risoittaa sitä historiaa enempi. Aika paradoksi, eikö? Työnantajat kun ovat entistä varovaisempia nykyään niin ei saa edes mahdollisuutta, vaikka jokainen työtodistus huutaa työntekijän erinomaisuutta. Mutta minkäs teet, kun töitä ei kertakaikkiaan riitä, ja vuokrafirmat riistävät ihmistä.

    Noin vuosi sitten minulla diagnosoitiin erittäin vittumainen (vaikkei suoranaisesti fataali, ja ei, ei ole nuppisairaus) sairaus, joka vaatii 10pv välein lääkehoitoa. En kuole siihen eikä se vaikuta muuten mitenkään elämääni kunhan lääkkeen otan, mutta on sitä ennenkin ihmisiä kravattikiikkuun päätynyt eritoten väärällä diagnoosilla tästä "sairaudesta". Lääkehoito on vielä toistaiseksi kohtuullisen halpa, mutta enenemissä määrin kallistumassa (kiitos mukavan lääketeollisuuden) aivan helvetin kalliiksi.

    Vaimolle ja minulle syntyi tytär 10.12.12. Väsymys koliikkilapsen kanssa on melkoista (tosi lievästi ilmaistuna), ja maitoallergia kurittaa jo muutenkin ohutta lompakkoa. En kuitenkaan tästä sen suuremmin valita, sillä tytär on kuitenkin muuten terve ja iloinen, eikä häneltä ainakaan puutu mitään vaikka isi ja äitee joutuvatkin omistaan luopumaan. Mutta kuten kaikki perheelliset isät/äidit, ymmärrätte varmaan kun sanon että "huh, että vätystää silloin tällöin".

    Vituttaa, kun gixxxerin hybridin toimitukset myöhästyivät. Myin käytännössä koko arsenaalini että pystyin mitenkään tätä rahoittamaan, ja vaikka kyseessä on vain pieni viivästys ja tulossa entistä parempi hybridi, niin ymmärtänee varmaan itse tekijäkin että tällainen kenkuttaa. Ei se boge maistu miltään muulta kuin paskalta vaikka sitä Provarilla lämmitänkin. Mutta kuten sanottua, hyvää kannattaa odottaa.

    Vituttaa, kun budjetti heitti häränpyllyä äkillisen autoremontin vuoksi. Tämä on vanha uutinen, mutta vituttaa se siitä huolimatta vieläkin. Vituttaa, että Arizonalta myytiin loppunutta tuotetta ja ilmoitettiin, että olematon tuote oli postitettukin oikein, mutta unohdettiin ilmoittaa (mutta riitti silti yksi kappale minun jälkeeni tilanneelle?) että ne sitten olikin loppuneet. Rahat laitettiin vasta tänään perjantaina takaisinmaksuun, vaikka maanantaina reklamoin. Pieni summa, mutta tässä kurimuksessa sillä olisin saanut Puffilta takuuvarmasti Dream-aton iltojen ratoksi.

    Mutta ei nyt huonoa ilman hyvääkin; kaimalle sinne Puffille taas kiitoksia, oli kiva kun perjantaiksi sai vähän videon tekemistä varten räplättävää. Kuinka säälittävää se onkaan, niin tuollainenkin piristää muuten melko harmaata arkea, kun pääsee rakkaan harrastuksen parissa temuamaan edes hetkeksi.

    Ai perhana, tänäänhän on perjantai? Minä korkkaan tuosta jääkylmän kolan (en pahemmin alkoholia juo), ja toivotan rattoisaa viikonloppua kaikille.

    Nih, saakeli.
    Ei voi muuta sanoa kuin että tiedän tunteen. Jos jotain positiivista voisi sanoa, niin yritä ottaa nyt se ilo vaimosta ja lapsesta. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Itse menetin oman poikani eikä sitä surua ole raha koskaan auttanut. Keep on! Wish you the very best of luck!

     
     
  10. #5590
    Höyrykonkari fmatic's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    139

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta
    Kylläpä vituttaa. Vuosi sitten vielä näytti valoisalta...
    Auts! Sanaton. Tähän voi vaan toivottaa paljon voimia ja toivoa, että jossain välissä elämä taas hymyilee. Kaksosten isänä jotka molemmat kärsi koliikista jotenkin osaan samaistua fiiliksiin. Kyllä se rassaa tolkuttomasti. Rivien välistä kuitenkin huomaa positiivisen asenteen. Rispektiä siitä!

     
     
  11. #5591
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Ei voi muuta sanoa kuin että tiedän tunteen. Jos jotain positiivista voisi sanoa, niin yritä ottaa nyt se ilo vaimosta ja lapsesta. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Itse menetin oman poikani eikä sitä surua ole raha koskaan auttanut. Keep on! Wish you the very best of luck!
    Ai stana, toi pistää hiljaiseksi.
    Niin kauan, kuin on elämää on aina edes se pieni toivonpilkahdus, mutta kun arkun päälle on heitetty ruusu ja mullat ei jää jäljelle mitään.
    Se oli siinä, kaikki haaveet ja toiveet, iäksi maan poveen kätketty.
    KGO & Twist

     
     
  12. #5592
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Huh huh Karuja juttuja... Pistää kyllä hiljaseksi :-[ Itellä ns. kaikki hyvin mut vanha äitee lähtee sunnuntaina Ouluun ja maanantaina leikataan, vaarallinen leikkaus eivätkä voineet kokkolassa leikata ja mahkut selvitä on 50/50 :-\
    Karmivaa lukea oman lapsen poismenosta, itse menetin 6 vuotta sitten veljeni ja isäni samana päivänä 3 vuotta sitten, toivottavasti en menetä äitiäni tulevana maaliskuuna :'(
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #5593
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiitos Troll ja Jasso, teillä on sydäntä. Avaudutaan nyt eli itse olen kieltänyt kaiken tapahtuneen mielessäni ja se on ollut ainoa keino selvitä. Ei se oikea mutta ainoa keino pitää omaa sydäntä hengissä. Joskus ei vaan ole keinoja pitää rakkaimpia lähellä vaikka kuinka haluisi.

    Tunteet ovat niitä, joille kukaan/mikään ei voi mitään; turha toisten tulla sanomaan miltä tuntuu..Tunteet ovat aitoja ja niihin pitää uskoa..ne ovat totta.

    Jasso: sydämestäni toivon ja rukoilen äiteesi puolesta!

     
     
  14. #5594
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kovin tuttua.
    Aikoinaan, kun saattelin oman vaimoni alle 30 vuoden iässä maan poveen ja jäin muksun kanssa kahden ei oikein ollut tilaa antaa liioille tunteille valtaa.
    Näitä sattuu eikä onnea jaeta tasan kaikille.
    KGO & Twist

     
     
  15. #5595
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Menetin itse isäni 13 vuotiaana mikä sotki pahasti koulun käyntiäni ja elämääni pitkään.
    Itse en tätä haluaisi omille lapsilleni ja vaimolleni, aina ei kuitenkaan asioille itse voi mitään tehdä
    mutta sen mitä voin niin teen.
    Vanhin kolmesta(2v2kk, 6.5v ja 8v) tytöistäni täytti tänään 8v ja voi sitä surua kun kaikki naisväki talosta on kipeänä flunssassa
    ja kaveri synttärit jouduttiin perumaan, pidetään toki myöhemmin mutta ei nuo ihanaiset lapset sitä osaa aina käsittää.
    Sen verran pääsi isä(minä) asiaa pelastamaan että pidettiin kunnon perhe synttärit tytölle.
    Joten koittakaa kaikki höyry kollegat jaksaa kurimuksen keskellä.

    ps.Täällä koettu myös kaksi kolikkia joten tiedän mistä puhun kun lapsiin tulee, jaksamisia vielä kaikille.
    pss. serkulleni myös syntyi tänään poika, sama synttäri päivä kuin tytölläni.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  16. #5596
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ketään unohtamatta ja kaikkia muistaen, jaksamista porukalle, sekä kiitoksia tsempeistä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #5597
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tällaisia juttuja kun lukee niin ei harmita pätkääkään vaikka se s****nan vapeonin tilaus oo tullu vieläkään :-X
    Asiat pitäs muistaa aina laittaa tärkeysjärjestykseen :-\
    Kamoja saa aina lisää mut kaikkea ei voi korvata uudella :-[
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #5598

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kovin tuttua.
    Aikoinaan, kun saattelin oman vaimoni alle 30 vuoden iässä maan poveen ja jäin muksun kanssa kahden ei oikein ollut tilaa antaa liioille tunteille valtaa.
    Näitä sattuu eikä onnea jaeta tasan kaikille.
    Luin tuon trollin viestin noin kymmenen kertaa ja täytyy myöntää et pala tuli kurkkuun vaikka en edes tunne koko kaveria. Voin vaan kuvitella sitä tuskaa mitä olet kokenu, tuskin itse pystyisin samaan jos kohtalo olis sama. Tiedän et sulla on voimia mutta tästä vähän lisää vielä. En edes uskalla ajatella mitä jos itselle kävis samalla tavalla. Voimia sulle todella paljon.


    edit. Meni väärään ketjuun.

     
     
  19. #5599
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ketään unohtamatta ja kaikkia muistaen, jaksamista porukalle, sekä kiitoksia tsempeistä
    Jos sulla ei oo mitään muuta kuin bogeja imeskeltävänä, niin laita osoite YV:llä niin laitan Picon postiin
    Sama kaupunki, mutta on niin kiirettä kokoajan, ettei kerkiä tuomaan. Laiha lohtu, mutta kyllä se aina bogen voittaa !
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  20. #5600
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yksi fiksu nainen sanoi tässä taannoin, en nyt muista sanatarkasti miten, mutta se oleellisin oli, että kaikella on tarkoituksensa ja käy kuin on käydäkseen.
    Hitusen paha nieltävä, mutta eipä sitä muuta oikein voi, kuin jatkaa kokka kohti uusia (epä)onnistumisia.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •