Sivu 279 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1792292692752762772782792802812822832893293797791279 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,561 - 5,580 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5561

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    2? 3:lle ilmoitetaan alkaen 60cm -?
    Mites tämä toimis? https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Ego-ac...94/92365/92389

     
     
  2. #5562
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Pitää palauttaa toi GoPro kamera. Vasta eilen löysin jenkkifoorumilta että tarkennusalue alkaa 2 metristä eteenpäin!
    No johan on.
    Mulla toi vanha rupunen pokkari tarkentaa lähimmillään 0.5 metriin ja pidin sitä jo törkeen pitkänä minimitarkennusetäisyytenä. Nyt on sitten Logitechin C525, joka tarkentaa ~4cm päähän ja pidin sitä suht normaalina nykypäivän videokameralle, mutta olin vissiin väärässä. :P

     
     
  3. #5563

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Urheilukamerassa ei tee yhtään mitään tuommosilla cm tarkennuksilla
    Joskus aikoinaan oli LG Viewty, prkl onhan se vieläkin jossain. Siinä on macrokuvaus ja hidastetut videot Pitäiskin kokeilla mitä sillä saa aikaiseksi Jospa se yllättää ? Tuskin mutta siinä olis kamerajalusta etc

     
     
  4. #5564
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Urheilukamerassa ei tee yhtään mitään tuommosilla cm tarkennuksilla
    Joskus aikoinaan oli LG Viewty, prkl onhan se vieläkin jossain. Siinä on macrokuvaus ja hidastetut videot Pitäiskin kokeilla mitä sillä saa aikaiseksi Jospa se yllättää ? Tuskin mutta siinä olis kamerajalusta etc
    sama vehjas oli ja olihan sillä hidastuksella kiva leikkiä. ja olis kyllä edelleen. laittais videoarvosteluihin vapotteluosuudet nopeutetun sijaan hidastettuna

     
     
  5. #5565
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tänne tämä piti laittaa:

    Clearance instructions from the importer are required.
    Recommended action:
    Importer must provide instructions.


    Sinne jämähti sample-piirit
    Täytyypä ottaa yhteyttä FedExiin ..

    Soittelin aspaan ja kunhan tulli vapauttaa paketin niin nyssäkkä jatkaa matkaansa.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  6. #5566
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Urheilukamerassa ei tee yhtään mitään tuommosilla cm tarkennuksilla
    Se on ihan totta, mutta ois silti voinu kuvitella että tommosessa "paremman luokan" kamerassa ois ollu edes se 0.5m tarkennus.

     
     
  7. #5567
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    perkele laitoin työvaatteet pesukoneeseen ja kuinka ollakkaan kuukauden vanha sgs3 taskussa

     
     
  8. #5568

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    perkele laitoin työvaatteet pesukoneeseen ja kuinka ollakkaan kuukauden vanha sgs3 taskussa
    Ei tollasia hentoja kännyköitä töihin muutenkaan Kai sulla on joku Gigantin "hajoita tahallasi ja hae uusi"-vakuutus siinä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #5569
    Höyryttelijä Shreds's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    33

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kun laitteissa on kiinni paljon markkoja ja tuntuu että helpoimmat ja parhaimmat löylyt antaisi lavatube + rtank... (En vaan osaa)

     
     
  10. #5570

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shreds Näytä viesti
    Kun laitteissa on kiinni paljon markkoja ja tuntuu että helpoimmat ja parhaimmat löylyt antaisi lavatube + rtank... (En vaan osaa)
    Ei ne mekaaniset korumodit kicki apuvälineenä välttistä se käytön kannalta paras vaihtoehto olekaan
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #5571
    Höyryttelijä Shreds's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    33

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    On se ggts+kick+ody v2 silti vaan jotenkin nautinnollisempi kokemus sohvalla makoillessa kuin lavatube+r-tank. psykologista...

     
     
  12. #5572
    Höyryttelijä suolakurkku's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    59

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olin varma että pääsis viimeistään perjantaina Provarin makuun, lauantaina tilattu.
    Itella kuitenkin kusee jotain ja sehän vituttaa suunnattomasti.

    Provari Mini

     
     
  13. #5573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Inaweran pakettia einäy, joutuu ehkä "turvautuu" analogiseen tänä vklp , alkaa olee pahatkin nesteet lopussa. :'(

     
     
  14. #5574
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Niinhän nuo hyvät nesteet alkaa olla lopuillaan. Ja pahojakin kaadoin viemäriin eilen varmaan 100ml ;P
    Noo onhan noita vielä ja tilaamallahan niitä saa taas lisää.
    Mutta mitä nestettä sitä tilais, tuntuu prkl ettei mitään litkua jaksa kovin kauaa vaikka mikä olis :/

     
     
  15. #5575
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ei nyt vituta mutta ärsyttää, kun pistää auton myyntiin -jossa paljon tuningpalikkaa- ja "tiukkahinta" -kyselyitä tulee maili täyteen ja puhelin soi jatkuvasti. Ja sitten saa kuulla paskanjauhamista ettei vastata puhelimeen. Koittais nuo jannut kerätä tai pyytää iskältä rahat. Mamma antaa varmaan pehmonallen kun ei kauppa onnistunutkaan :P

     
     
  16. #5576
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    89

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nulleeet Näytä viesti
    Inaweran pakettia einäy, joutuu ehkä "turvautuu" analogiseen tänä vklp , alkaa olee pahatkin nesteet lopussa. :'(
    Täältä löytyy, jos Lahdesta noutaa!

     
     
  17. #5577

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    ei nyt vituta mutta ärsyttää, kun pistää auton myyntiin -jossa paljon tuningpalikkaa- ja "tiukkahinta" -kyselyitä tulee maili täyteen ja puhelin soi jatkuvasti. Ja sitten saa kuulla paskanjauhamista ettei vastata puhelimeen. Koittais nuo jannut kerätä tai pyytää iskältä rahat. Mamma antaa varmaan pehmonallen kun ei kauppa onnistunutkaan :P
    Luovutin oman vanhan tuning-auton myymisen jo kauan sitten, liian paljon kallista palikkaa kiinni suhteessa tuunaamattomien vastaavien autojen hintoihin.
    Pitäis aina mukamas myydä perusmallin hinnalla tai sit se "ostaja-ehdokas" eli paskaa puhuva, ummet ja lammet lupaileva teinimulkku venyttää ja vanuttaa kauppoja ja lopulta aina joku "isi ei suostunut, liian vaarallinen. ostetaan golf" vastaus siihen loppuun.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #5578
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    autoejn tuunaus on varma tapa iskeä rahansa hevosenkoiranpersiiseen
    koska et kuitenkaan saa tuunattua niin että ostajaa kiinnostaisi

     
     
  19. #5579
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Luovutin oman vanhan tuning-auton myymisen jo kauan sitten, liian paljon kallista palikkaa kiinni suhteessa tuunaamattomien vastaavien autojen hintoihin.
    Pitäis aina mukamas myydä perusmallin hinnalla tai sit se "ostaja-ehdokas" eli paskaa puhuva, ummet ja lammet lupaileva teinimulkku venyttää ja vanuttaa kauppoja ja lopulta aina joku "isi ei suostunut, liian vaarallinen. ostetaan golf" vastaus siihen loppuun.
    Jäbä puhuu mun suulla! Jos laittaisin osina myyntiin ni saisin ehkä 5x hinnan mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Tähän kyllä sopii sanonta "persaukiset älkää vaivautuko"!

     
     
  20. #5580
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Luovutin oman vanhan tuning-auton myymisen jo kauan sitten, liian paljon kallista palikkaa kiinni suhteessa tuunaamattomien vastaavien autojen hintoihin.
    Pitäis aina mukamas myydä perusmallin hinnalla tai sit se "ostaja-ehdokas" eli paskaa puhuva, ummet ja lammet lupaileva teinimulkku venyttää ja vanuttaa kauppoja ja lopulta aina joku "isi ei suostunut, liian vaarallinen. ostetaan golf" vastaus siihen loppuun.
    Jos jonkun klassikon menit tuunaamaan niin tarttis saada halvemmalla kuin tuunaamaton.. menee nääs vitusti rahaa että saa sen taas kuntoon
    Mä joskus hakkasin yhteen brittiin 40tmk.. sain omani takaisin ja voittoakin
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •