Sivu 278 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1782282682742752762772782792802812822883283787781278 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,541 - 5,560 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5541

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Amigo Näytä viesti
    No eihän toi amerikan mööpeli menny leimasta läpi
    Alapallonivelessä lappia, korkeus suunnassa.... Ei kun tukivarren ostoon (prässätty nivel)
    Ja ei tykkän myöskään xenoneista
    No ne jätän. Tulkoon korjauskehoitus, mut ku ne alkuperäiset on semmoset tuikut
    Se on kans paskaa toi et xenoneita ratsataan. Vähän vois ihmiset (päättäjät ja katsastusmiehet) käyttää maalaisjärkeä, kumpi on turvallisempi: Joku hyväksyntäleima jossain paskoissa tuikuissa vai oikeasti hyvät ja tehokkaa ajovalot. Hirveetä kikkailua nykyään.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #5542
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Amigo Näytä viesti
    Toi helevatin allekirjoitus, ei kyl pidä paikkaansa, noitten säästöjen suhteen
    Vähintään tuplat (triplat) jo menny, mut mitä sitä ei terveytensä eteen tekis :-\
    Olen ainakin toistaiseksi jaksanut vielä päivitellä allekirjoituksen yhteyteen noita kuluja. Muutama viikko sitten pääsin vasta plussan puolelle tässä harrastuksessa enkä edes omista mitään eGoa ja Lavatubea kummallisempaa.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  3. #5543

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Xenonit ei niille tarkoitetuissa umpiossa on niiiin syvältä perseestä ettei mitään rajaa, vastaan kun ajaa sellanen niin häikäsee silmiin ihan sikana ja väläytän niille aina pitkiä...katelkoon siinä sitten valopalloa vähän aikaa, meinaan löytyy sitä valoa itseltäkin , 2x 3003 Hella ralley Xenon 55w ref 37,5 pitkinä mm...
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  4. #5544

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Amigo Näytä viesti
    No eihän toi amerikan mööpeli menny leimasta läpi
    Alapallonivelessä lappia, korkeus suunnassa.... Ei kun tukivarren ostoon (prässätty nivel)
    Ja ei tykkän myöskään xenoneista
    No ne jätän. Tulkoon korjauskehoitus, mut ku ne alkuperäiset on semmoset tuikut
    Usein tuon saa silti prässättyä irti ja vaihdettua pelkän nivelen.
    Todella paljon halvempaa kuin koko tukivarren vaihto, entisessä bemarissa ostin +300e tukivarren ensin toiselle puolelle.
    Sitten toisella puolella asiaa mietin ja paukautin nivelen irti prässissä ja painoin uuden kiinni, 28e.
    Ja nyppää ne xenonit oikeasti pois, ei mikään vituta niinkuin nuo markettien xenonit pimeällä.
    Niitä ei ole mitenkään mitattu eikä tarkastettu, ne ottaa ihan vitusti silmiin vastaantulijaa. Näkee kai niillä mutta et kai säkään tykkäis jos mä tulisin sua vastaan Hella5000 katolla soihaamassa sua silmiin?

     
     
  5. #5545
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Omassa noi xenonit todellakin toimii, ei häikäise eikä tee kuviosta jotakin epämääräistä. Totta on, et vituttaa itteänikin häikäisevät xenonit.
    Kolme vuotta olen katsastanut noilla valoilla ja nyt tuli sit sanomista, ku se yksi peevelin kirjain puuttuu umpioista

    Kokonaan alatukivarren vaihtoon päädyin siksi, koska varressa olevat puslatkin, alkaa olemaan väljät. Töissä pystyisin prässäämään nivelen, mutta näin pääsen helpommalla ja vaihdan toisenkin samalla.
    (pääsee kokeilemaan uusia kulmien säätölaitteita)

     
     
  6. #5546
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    kaikki maistuu palaneelle, boget, vivit, klearot ja bully. ihan nesteestä ja wateista riippumatta ??? ???

     
     
  7. #5547
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    kaikki maistuu palaneelle, boget, vivit, klearot ja bully. ihan nesteestä ja wateista riippumatta ??? ???
    Kitalaki palanut tai öylätti on jäänyt kurkkuun
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #5548

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Xenonit ei niille tarkoitetuissa umpiossa on niiiin syvältä perseestä ettei mitään rajaa, vastaan kun ajaa sellanen niin häikäsee silmiin ihan sikana ja väläytän niille aina pitkiä...katelkoon siinä sitten valopalloa vähän aikaa, meinaan löytyy sitä valoa itseltäkin , 2x 3003 Hella ralley Xenon 55w ref 37,5 pitkinä mm...
    Tuli valopalloista mieleen kun Kaarinan keskustaan oli joskus vkloppuna keskellä yötä eksynyt joku landepaukku keulimaan traktorinsa valoilla, varmaan kännissä ajeli vieläpä. Ihan sairas kaari lisävaloja traktorin katolla, jokainen ihan tappotehokkaita. Ne päällä se sit ajeli kaikkia vastaan ja itsekin oli pakko pysähtyä autolla samantien tienreunaan odottelemaan, et koska näkis taas jotain muuta ku valkosta. Pari minuuttia siin meni ennen ku viitti lähtee taas ajamaan.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #5549
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    kaikki maistuu palaneelle, boget, vivit, klearot ja bully. ihan nesteestä ja wateista riippumatta ??? ???
    jaa sullaki on Vmaxi.

     
     
  10. #5550

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jaa sullaki on Vmaxi.
    DD
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #5551

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Siamialainen Näytä viesti
    Usein tuon saa silti prässättyä irti ja vaihdettua pelkän nivelen.
    Todella paljon halvempaa kuin koko tukivarren vaihto, entisessä bemarissa ostin +300e tukivarren ensin toiselle puolelle.
    Sitten toisella puolella asiaa mietin ja paukautin nivelen irti prässissä ja painoin uuden kiinni, 28e.
    Ja nyppää ne xenonit oikeasti pois, ei mikään vituta niinkuin nuo markettien xenonit pimeällä.
    Niitä ei ole mitenkään mitattu eikä tarkastettu, ne ottaa ihan vitusti silmiin vastaantulijaa. Näkee kai niillä mutta et kai säkään tykkäis jos mä tulisin sua vastaan Hella5000 katolla soihaamassa sua silmiin?
    miisä bemaris tukivarsi maksaa 300? Ehkä jotku drifting miesten hipohipo seitinohuet..

     
     
  12. #5552

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jaa sullaki on Vmaxi.
    :dd Kiitos tästä
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  13. #5553

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    miisä bemaris tukivarsi maksaa 300? Ehkä jotku drifting miesten hipohipo seitinohuet..
    Kyllä varmaan alkuperäisosana voikin maksaa.

    Olin eräässä tarvikekaupassa töissä niin eräs TARVIKEtukivarsikin maksoi läheltä toistasataa.(Jotain kultaa se taisi ollakki)

    EDit: Kyseinen varsi taisi olla saksalaiseen suurmainostajaan.
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  14. #5554
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jaa sullaki on Vmaxi.
    Repesin!!!

     
     
  15. #5555
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele! Tein setupin mini-DIDiin, kaikki meni kuten niinkuin ennenkin ja otin parit höyryt - kun yhtäkkiä modi kuumeni kädessä ja tuli palaneen makua. Kunnon oikosulku. Ei muuta kuin ato irti, modi auki ja akku ulos laitteesta. No, ei muita vaurioita kuin mini-DIDin liittimen eriste oli sulanut plussapostiin kiinni. Aton purku, ja eristeen irroitus plussapostista.

    Aloin sitten vähän kynsiviilalla hiomaan sulaneita reunoja eristeestä alkuperäiseen muotoonsa, kun slip! - eriste lenti kädestä lattialle ja katosi lattialautojen väliin.

    Nyt ei sitten talossa ole gennyn gennyä, ja näköjään Diabloakin saa odotella vielä pari viikkoa.

    SAATANA.

     
     
  16. #5556

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Perkele! Tein setupin mini-DIDiin, kaikki meni kuten niinkuin ennenkin ja otin parit höyryt - kun yhtäkkiä modi kuumeni kädessä ja tuli palaneen makua. Kunnon oikosulku. Ei muuta kuin ato irti, modi auki ja akku ulos laitteesta. No, ei muita vaurioita kuin mini-DIDin liittimen eriste oli sulanut plussapostiin kiinni. Aton purku, ja eristeen irroitus plussapostista.

    Aloin sitten vähän kynsiviilalla hiomaan sulaneita reunoja eristeestä alkuperäiseen muotoonsa, kun slip! - eriste lenti kädestä lattialle ja katosi lattialautojen väliin.

    Nyt ei sitten talossa ole gennyn gennyä, ja näköjään Diabloakin saa odotella vielä pari viikkoa.

    SAATANA.
    Toi on niin perus sähköröökien kans touhutessa et jos hätäsenä koittaa jotain pientä esinettä näpertää ni se kikkare Aina sinkoaa johonkin helvetin vmäiseen paikkaan. Montakohan elintärkeää sähkiksen osaa oon saanu kaivaa jostain maailman pölyisimmästä nurkasta/raosta.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #5557

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    itellä nytten jo toista päivää vitun moinen nuha/räkätauti kurku hirveen kipee ei voi ees oikeen höyrytellä :'( ja nokka koko ajan tukossa

     
     
  18. #5558
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hah, sainpas perkele sen eristeen lattialankkujen välistä talttapäisellä ruuvarilla. En edes nähnyt koko kikkaretta, mutta sieltä se pompsahti. Nyt on eriste paikallaan, kaikki puhdistettu ja ato koottu uudelleen. Jos nyt tekisin uuden setupin.... Epäilisin että SturmMod oli väännetty liian tiukalle, jonka vuoksi liitin meni oikosulkuun. ??? Mystistä kuitenkin, kun ennen nesteiden laittamista testasin ja kiepit hehkui nätisti tulittaessa enkä yhtään osannut odottaa ongelmia.

    Uusi eriste ei tosin olisi maksanut kuin 2 euroa MMVaporsilla, mutta 12 euron postikulut ja odottelu olisi harmittanut niin paljon että olis pitänyt tilata ENA Drip Tip ja messinkivara-osat kans. Ja Poldiac. Ja DID. Ja... :

    ps: Tökkii taas tää foorumi, ei meinaa viestin muokkauksesta tulla mitään ja välillä tuli teksti "my sql server has gone away"

     
     
  19. #5559
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pitää palauttaa toi GoPro kamera. Vasta eilen löysin jenkkifoorumilta että tarkennusalue alkaa 2 metristä eteenpäin! Kyllä nyt harmittaa ja kunnolla. Pitää aloittaa kameranmetsästys uudestaan prkl!

    Onneksi otin unboxausvideon, ei tuota muuten olis osannut kasata takaisin laatikkoon.

     
     
  20. #5560
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Toi on niin perus sähköröökien kans touhutessa et jos hätäsenä koittaa jotain pientä esinettä näpertää ni se kikkare Aina sinkoaa johonkin helvetin vmäiseen paikkaan. Montakohan elintärkeää sähkiksen osaa oon saanu kaivaa jostain maailman pölyisimmästä nurkasta/raosta.
    Tuttu tunne, nimim. Lambo V4:n keskinapa jousineen jossain.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •