Sivu 276 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1762262662722732742752762772782792802863263767761276 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,501 - 5,520 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5501
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Se et ei oo tarpeeks kaljaa koko super bowl finaalin ajaksi.

     
     
  2. #5502

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardanay Näytä viesti
    Se et ei oo tarpeeks kaljaa koko super bowl finaalin ajaksi.
    Oli kyllä hurja peli.
    Täällä ihmiset menossa just nukkumaan Super Bowlin jälkitunnelmissa. Oli olutta riittävästi, hot wingsit, sipsit dipit, heset ynnä muut mätöt ja niitä tuhoamassa minä + veli + 4 sen jenkkifutis-joukkuelaista. Oli mukava hostata kisakatsomo Viimevuonna oli sama juttu, näköjään muuttuu koht perinteeksi
    Baltimoren ja Ninersin kesken meni kannatusjoukkueet tasan, meidän puolue hävisi. Ei sitä kuitenkaan voi rage-threadiin liittää, hyviä molemmat tiimit. Öitä. Tai aamuja..
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #5503
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Niin se alotus vai? Epäilen että ei koska ei tää nyt lähde jytäämään. Mietin jo tuossa että vaikuttaako PG neste tähän että kroppa ei mene ketoosiin?
    Ei ainakaan muijalla vaikuttanut höyryttely ketoosiin "pääsemiseen"... Motivaatio kylläkin tyssäsi lopulta-
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  4. #5504

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Ei ainakaan muijalla vaikuttanut höyryttely ketoosiin "pääsemiseen"... Motivaatio kylläkin tyssäsi lopulta-
    Miks ihmiset eivät mene salille ja syö normaalisti kuten ennenkin.
    Tollanen jonkun asian syömättömyys (tässä tapauksess hiilarit) vaan heikentää ihmistä

    Mul on aina silleen et jos käyn jonkunmittaisen kauden salilla ja en muista bulkata/syödä helvetisti ni paino pysyy kokoajan samassa millä aloitinkin, mut läski muuttuu pikkuhiljaa lihakseksi. Sit ku taas tulee pitkä saliton tauko ni paino romahtaa kun noi lihakset taas pienenee alta pois ja nesteet lähtee kehosta jota toi creatiinikin vähän keräilee. Täl tyylillä paino laskenut kuin itsestään vaikka tuskin sille tarvetta oliskaan, söisin mieluummin enempi jos jaksaisin ja nostaisin sitä painoa samalla salilla käydessä Nyt 191cm ja 89.7kg näköjään, viimeks pari viikkoa sit oli 93kg taas. Heittelee aina tos 89-97kg välillä. Joskus 5-4v sit olin viel langanlaiha (suhtees pituuteen) 78kg ja siitä se reippaasti pikkuhiljaa nousi kohti satasta, kunto/punttisalin avulla pidän kuitenkin sen kurissa ettei satasen yli mene. Muijakin pysyy hyvin timmeissä mitoissa, kun sen ottaa mukaan salille
    Isä joskus kans tiputti parissa kuukaudessa 30kg salilla, kun kyllästyi noihin turhiin MeNaiset-lehtien kaalikeitto-dieetteihin.

    Kaks tapaa kiinteytyä, eli ei siis pelkästään laihtua löysäksi muovipussiksi = Huhkia se läski pois sieltä ja treenaa lihasta tilalle, varsinkin naisia koskien sellainen info, että noi kaikkista timmeimmässä kunnossa olevat fitnessmallit, naiset ynnä miehet vetävät molemmat melkein identtisiä raskaita (lyhyitä ja keskipitkiä sarjoja) salitreenejä rautojen kanssa ja syövät helvetisti, eli eivät laihduta syömättömyydellään tai jumppaa jollakin kilon käsipainoilla sadan toiston sarjoilla.

    Tässä topicissa ärsyttää se, miten paljon jaksan kirjoittaa paskaa ohi aiheen Anteeksi.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #5505
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Postin "tilannepäivitykset". Mistään saa mitään selkoa. Tuntuu että paketti jumittaa lähetysmaassa. (Kyseessä ulkomailta tilaus). Olis kiva kuitenki tietää, et liikkuuko se paketti vai ei. Vai onko huvikseen jätetty päivittämättä paketin tila. Viiveestä ei voi puhua, kun ollut kuitenkin "jo" yli vuorokauden samassa pisteessä.

    Sit vasta ragettaaki, jollei paketti ilmesty tän viikon aikana postiin. Ku noi nesteenpirulaiset on SUHT lopussa. (Onneks nyt viel on karkeesti arvioiden n 60ml jäljellä, josta puolet on WizMix'n RY4:ää. Sekin ragettaa hiukan, ku kyseessä on pakastevihannespussi-RY4)

     
     
  6. #5506
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "toho" matkannu DealExtremestä 6vkoa Suomeen. Ennätys alkaa olla jo lähellä.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #5507
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    112

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ärsyttää ja jokseenkin jännittää; ainut ego laturi ehkä(?) paskana, pelkkiä ego akkuja käytössä...ei mitään tietoja paljonko akuissa on virtaa jäljellä. Enkä varma ole edes tosta laturin kuosista, pelkkä punanen led palaa kun normaalisti jos ei akkua laturissa kiinni niin vihreä....eikä myöskään vilkahda tuo vihreä kun lataa, normaalisti kun se vilkahtaa tasaisin väliajoin. Ehkä lataa, ehkä ei...eipä o vielä virta loppunu akuista ja sekin vielä kun FV:ltä odoteltu nyt viikon verran postia...siinä kun ois laturia, akkuja ja 14500 putkea. saatanan posti vois pistää vauhtia

     
     
  8. #5508
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mekaanisen kytkimen teko harjoitukset jatkuu kunhan löydän jousen ja napin jostain.
    kilahduksen mukaan ainakin laskeutui jonnekkin.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  9. #5509
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun pitäisi alkaa askartelee paskartelee jonku hemmetin koottavan atomisaattorin kanssa, mutta tältä riivatun keskustelupalstalta ei hittoakaan ota selvää millainen pönttö pitäisi ostaa!

     
     
  10. #5510
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hirsipuutarhuri Näytä viesti
    Ärsyttää kun pitäisi alkaa askartelee paskartelee jonku hemmetin koottavan atomisaattorin kanssa, mutta tältä riivatun keskustelupalstalta ei hittoakaan ota selvää millainen pönttö pitäisi ostaa!
    Helppo homma. Nappaat tuolta myyntiosastolta käytetyn DID:n edullisesti.

     
     
  11. #5511
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mikäpä muukaan vapottajaa ärsyttäisi kuin posti/Itella; piti olla ma/ti Somnium perillä (vissiin siis perjantaina postitettu), mutta eipä näkyny ja venäjältä tulossa olevan Stalkkerin seurantakoodi ei ole näyttänyt elonmerkkejä 25.1. jälkeen..

     
     
  12. #5512
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Meni illalla hermot koittaa väkertää alusta asti omaa kytkintä modiin.
    Ei miljoonalaatikon sisältö ja omat ajatukset kohtaa, niin on parempi vaan selata internetsistä valmiit kappaleet ja jatkaa harjoituksia myöhemmin.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  13. #5513
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja foorumikin jökkii taas.

     
     
  14. #5514
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    100

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    jumalauta mie sanon että tuo maailman lopun aparaatti lentää kohta tuonne pellolle lumhankhen niin kauas että sitä ei sieltä löyä ees hyvällä taholla eilen siitä saatanan diablosta katos maku ja piti koko päivä reissunpäällä höyrytellä ilman minkhän laista tietoakhan mausta ja tänhän on sitte tehty uutta setuppia pää punasena... ja se maku missä vitussa se nyt sitte taas on? kaikki variaatiot setupeista kokkeiltu mitä nuilla minun hommilla pystyy ja niin se vain loistaa poissa olollaan... olen mie ennen osannu saatana senthän ja sitte se vitun eriste sulasi siitä plussan ja rungon välistä... lapset tappelee ja huutaa että ei tässä mihinkhän voi keskittyä. lunta on satanu taas pari päivää ja nekki hommat vielä tekemättä. lapset on sotkenu koko saatanan talon että ei kävellä voi astumatta jonku helevetin leekon päälle ja sehän se mieltä kohentaa... kaiken lisäksi yö on laukottu laittamhan tutti nuoremmalle suuhun ko nukkuu huonosti ja sen myötä väsyttää aika mukavasti... meshi loppu just ja nesteet kohta rahatki niin vähissä että uusien tillaaminen tullee onnistumhan vasta loppu viikosta minun tuurilla ne sitte vielä varmasti katoaa välille mutta muuten mennee ihan kivasti... taian lähteä lumitöihin että saapi tämän suman ees jostaki päin aukeahman...

     
     
  15. #5515
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    44

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mikäpä muukaan vapottajaa ärsyttäisi kuin posti/Itella; piti olla ma/ti Somnium perillä (vissiin siis perjantaina postitettu), mutta eipä näkyny ja venäjältä tulossa olevan Stalkkerin seurantakoodi ei ole näyttänyt elonmerkkejä 25.1. jälkeen..
    Joo kyllä tässä vitutuskäyrä on ottanut pystysuoran suunnan ylöspäin, en tiedä kumpi ryssii saksan dhl vai itella 29.1 hampuri viimeinen merkintä.

     
     
  16. #5516
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ekat mesh kokeilut tehty. Eilen illalla 3 pätkää kanthalia poikki 4:s ei pala poikki mutta mesh ei vikkaa :'(
    Tänään 5 pätkää kanthalia poikki. Taidan jerkele pysytellä noissa boge tankeissa, kohta lähtee kaikki vermeet myyntiin ja palataan takas analogisiin menee järki... Vai toimiskohan tuo terminator/nautilus helepommin....

     
     
  17. #5517
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^Silicavehkeet on noin yleisesti ottaen paljon helpompi saada toimimaan oikein, kuin meshilaitteet..

     
     
  18. #5518
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jep kaippa se ois yritettävä tilata tuon eamodin kaveriksi nautilus. Ei kehtaa boge tankkeja sil käyttää

     
     
  19. #5519
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    yrittäjä-/tukkumyyjän arkea. Jälleenmyyjäasiakas tienaa tuotteistasi lähes tuplasti sen mitä sinä itse, sitten vitkuttelee yli puoli vuotta muutaman hassun sadan euron laskujensa maksun kanssa samalla kun itse lomailee kuukausittain ulkomailla ja laajentaa putiikkiansa. Sitten kun et jaksa enää muistutuksia lähetellä ja laitat ulkoiseen perintään niin oletkin se tarinan pahuri ja ilmoitetaan että tämä yhteistyö saa kyllä nyt riittää - no shit, sherlock!!!

     
     
  20. #5520
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyllä nyt V*TTU S*ATANAN P*RKELE. Kun ei täs helvetinloukos pysy mikään kahta sekuntia kauempaa paikallaan ja tallessa! Just löysin silmälasit muutaman päivän kadotuksen jälkeen, EMÄNTÄ NOSTANU NE LEIVÄNPAAHTIMEN PÄÄLLE KEITTIÖN PIMEIMPÄÄN NURKKAAN. Sitten tulin siihen lopputulokseen että alkaa valmiiksi maustetut nesteet/makuaineet ola vähissä, tilaan siis lisää. PERJANTAINA TYÖPÖYDÄLLE JÄTETYT VERKKOPANKKIEN TUNNUSLUVUT EI OO MISSÄÄN. Joo, vois ymmärtää ja naureskella näille helpommin jos poika yltäis jo ja tekis tämmösiä, mutta kun vittuperkeleensaatana muuttaa läppärin ja työpöydän pois toimistosta olohuoneen nurkkaan että voi ruveta raivailemaan pojalle tulevaa huonetta etukäteen niin ei mikään pysy tallessa vaikka vaan ja ainoastaan aikuuset ihmiset yltää. Viikonloppuna muistaakseni vielä lauantaina kävin tilin saldon kurkkaamas.

    Siis vittu nyt oikeesti alkaa verenpaine rikkoa suonia, missä on kirves ja pullo silloon ku tarvittis.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •