Sivu 274 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1742242642702712722732742752762772782843243747741274 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,461 - 5,480 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #5461

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    onhan noita kaiffari- ja ody- yms. kopioita jo kiinasta kyllä liukuhihnalta tullut ja koko ajan tulee lisää, ja jonkin GGTS:n perusidea on kopioitu jo niin moneen kertaan ettei sormet riitä. Hinnat on about noin neljänneksen alkuperäisistä, mutta eivät ne silti näytä vaikuttavan originaalien kysyntään. Sen perusteella voisi kuvitella että laatu ei näillä kopioilla ole lähelläkään samaa luokkaa vaikka omakohtaista kokemusta noista kalliimmista laitteista ei kyllä ole (eikä tule. Onhan se vaan kumma juttu ettei siellä teknologian kehdossa kiinassa muka tietotaito riitä tekemään hyvää yksiyhteen kopiota jostain teleskooppiputkesta tai drippiatosta. Keksimisessähän sen haasteen nykyään luulisi olevan eikä valmistuksessa.
    Kiinalaiset tekevät sellaista tavaraa mitä tehtaalta tilataan Kyllä ne laadukastakin pystyvät tehdä jos hinta on sopiva, harmittavan usein kaikki kuitenkin yrittävät päästä mahdollisimman halvalla. Materiaalit, viimeistely yms unohdetaan täysin kun tuote halutaan äkkipikaa markkinoille niin kauan kuin buumia kestää. Isäukko ollut joskus aikoinaan Nokian ja Salcompin (valmistaa kännyköiden laturit) Kiinan tehtailla tuotantoa vetämässä (eri vuosina tietenkin) ja se oli hyvinkin tunnettu asia, että kiinalaisten kanssa ei kannata liikaa ruveta tinkimään kaupoissa/sopimuksissa. Kyllä ne halvimpaankin tinkaukseen suostuu, mut mitä sieltä tehtaalta tulee ulos, se on eri asia
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #5462

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyllä ainakin SMtec:in toiminnassa on alkanut haisemaan jo hieman rahastuksen maku. Päivityksiä päivitysten perään. Erä koot ovat varmasti kokonaismäärältään suht. isoja, mutta kyllä tuosta silti paistaa tarkoituksellinen tarjonnan rajoittaminen. Ei luulisi olevan tuotantokapasiteetistä kiinni.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  3. #5463
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu
    Miettiny joskus et ei siellä vauva.fi kyllä mitkään äidit kirjoittele Välillä törmää siellä sellaisiin juttuihin, että huhhuh.
    Jos on nähny mitä nainen tekee synnytyssalis, ei noita enää niin ihmettele.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #5464
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    alkolukko pitäis koneelle asentaa, 120ml nestettä väärillä niksoilla ::naamapalmu

     
     
  5. #5465
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole
    Jos on nähny mitä nainen tekee synnytyssalis, ei noita enää niin ihmettele.
    Ai dataa, vai?
    Kyllä noista Vauva.fi:n jutuista paistaa läpi, että kyllä siellä taasen troolari on vedetty vesille ja verkkoja viritellään.
    KGO & Twist

     
     
  6. #5466
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    alkolukko pitäis koneelle asentaa, 120ml nestettä väärillä niksoilla ::naamapalmu
    Ja tääl suunnaton vitutus, ku ei niit litkuja tänään tullutkaan :-(

    Kunhan täs ei vaan tarvis tarttuu käppyröihin :'(

     
     
  7. #5467

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ai dataa, vai?
    Kyllä noista Vauva.fi:n jutuista paistaa läpi, että kyllä siellä taasen troolari on vedetty vesille ja verkkoja viritellään.
    Onneks siihen synnytyssaliin on vielä muutama vuosi matkaa, oli veljen vuoro ensiksi hoitaa homma kotiin.

    Juu siel vauva.fi aina jotain perus "Tälleen ~itsekin naisena~ olen huomannut, että tuntuu tosi höpöltä jos pistää sormen pinppiin, mites teillä? Vaihdellaan siskot omia kokemuksia miltä tuntuu!" Joku perus maansiirtofirman-jarmo siellä kalastelee kiimoissaan
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #5468
    Höyrykonkari nAku's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    134

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vittu! Onnistuin toholla lämmittämään käteni! Kirvelee nii perkeleesti!

     
     
  9. #5469
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Onneks siihen synnytyssaliin on vielä muutama vuosi matkaa, oli veljen vuoro ensiksi hoitaa homma kotiin.

    Juu siel vauva.fi aina jotain perus "Tälleen ~itsekin naisena~ olen huomannut, että tuntuu tosi höpöltä jos pistää sormen pinppiin, mites teillä? Vaihdellaan siskot omia kokemuksia miltä tuntuu!" Joku perus maansiirtofirman-jarmo siellä kalastelee kiimoissaan
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ai dataa, vai?
    Kyllä noista Vauva.fi:n jutuista paistaa läpi, että kyllä siellä taasen troolari on vedetty vesille ja verkkoja viritellään.
    On siellä noitaki, samooten ku jokaases tsätis ja ympäri nettiä. Miehet on miehiä, naiset on miehiä, ja pikkutytöt on liittovaltion agentteja ne sanoo. Mutta tullu vastaan useestiki naisia jotka on äijempiä ku monet miehet joilta jääny se tärkee pari kasvattamatta. Eikä välttämättä mitään saksalaisia kuulantyöntäjiä, vaan sellasia viimesen päälle mulkun herkkuleivoksia, mutta ku suunsa avaa niin heikommalla menee sormi suuhun ja toinen perseeseen.

    Mutta aiheeseen. Soittivat töihin, mutta ei näin lyhyellä varootusajalla pysty kolmea yötä tekemään. x_x
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #5470
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Skootterin laturiin ei tunnu löytyvän sopivaa NTC pulikkaa. Tänään tulleet poksahti saman tien. Sentään uusi kamera tuli mutta nyt microSDHC kortti alkoi temppuilemaan. Nälkäkin olis ja kaupassa pitäs käydä.

     
     
  11. #5471

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa. Tänään kotiutui Joyetech Mod ja alkuinto kääntyi hermoja kiristäväksi vitutukseksi, kun tätä kyseistä laitetta varten myyty Efestin 18650 imr (samankokoinen kuin Aw imri) ei vaan VITTU millään mahdu tonne putkeen silleen että noi molemmat päät, akun ja liittimen pää menisivät kierteilleen! Suunnattomalla väkivallalla sain toisen pään kierrettyä kiinni ja akkupään kierteet ovat ihan parin varassa, selvähän se on että tätä touhua noi kierteet kestää ehkä 2-3 kertaa kunnes heikko alumiini antaa periksi ja menee jauhoksi.
    Millä helvetin akuilla tätä pitäs oikeen käyttää jos Aw imr:kin on liian pitkä?! Se siitä kivasta Joye Mod + Vapeonly BCC -kokonaisuudesta. Ei varmana ole akkua sisällä noissa esmoken promokuvissa..
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #5472
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nAku Näytä viesti
    Vittu! Onnistuin toholla lämmittämään käteni! Kirvelee nii perkeleesti!
    Tais tulla hot spot
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  13. #5473
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Tais tulla hot spot
    Eikös lähde pois kun sitä vähän lämmittäisi uudelleen...ja tökkisi vaikka neulan kanssa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  14. #5474
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hivenen vituttaa kun ei tonne emiraattien lomamatkalle uskaltanut tota hybridiä uittaa mukanaan. Viikossa tuli vedettyä se vajaa kartsa Camelia, mikä kyllä alkoikin maistumaan erittäin hyvältä. Matkan jälkeen 4 päivää kuumeessa ja nyt tuntuu taas tuo höyryttely aiheuttavan vitunmoiset yskäkohtaukset.

    No siitä se taas lähtee saatana.

     
     
  15. #5475
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stroh74 Näytä viesti
    Hivenen vituttaa kun ei tonne emiraattien lomamatkalle uskaltanut tota hybridiä uittaa mukanaan. Viikossa tuli vedettyä se vajaa kartsa Camelia, mikä kyllä alkoikin maistumaan erittäin hyvältä. Matkan jälkeen 4 päivää kuumeessa ja nyt tuntuu taas tuo höyryttely aiheuttavan vitunmoiset yskäkohtaukset.

    No siitä se taas lähtee saatana.
    Joo itekin olin noilla hoodeilla marraskuussa eikä sinne tosiaan uskaltanut viedä höyryttimiä ja halpaa röökiä paloi sitten viikon aikana reilusti.
    Pelottavan hyvältähän se maistui taas ensimmäisen jälkeen.
    No onneksi se röökaus loppui siihen kun pääsi kotiin ja sai Provarin kouraan.

     
     
  16. #5476
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Joo itekin olin noilla hoodeilla marraskuussa eikä sinne tosiaan uskaltanut viedä höyryttimiä ja halpaa röökiä paloi sitten viikon aikana reilusti.
    Pelottavan hyvältähän se maistui taas ensimmäisen jälkeen.
    No onneksi se röökaus loppui siihen kun pääsi kotiin ja sai Provarin kouraan.
    Joo, siellä se normi norttikin on vielä ihan kohtuu hinnoissa

    Melko unbeliivalble mesta kyllä näin Kempeleen jälkeen.

    Olenkin muistellut että melkoista kakomistahan tuo höyryttelyn aloittelu oli sillon aikoinaankin, eli pikku hiljaa, baby steps baby steps.

    Ja tietty pihinä miehenä on pakko myös vetää nuo kartsasta jääneet röökit keuhkoihinsa kun ei raaski nakata poiskaan

     
     
  17. #5477
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olihan se hieno paikka mut alkoi jo se bling bling loppuviikosta kyllästyttään.
    Ihan eri meno oli kun poikkesi sinne basaarialueelle, mikä sen nimi nyt olikaan, ainoina pohjoismaalaisen näköisinä alkoi hieman ahistaan siellä hämrärillä kujilla mutta hyvinpä sieltä selvittiin
    Ja olihan toi ensimmäinen etelänmatka ilman alakomahoolia kun ei sitä oikein saanut mistään.
    Paras juttu oli jeeppisafari siellä aavikolla. Autokin kärsi damagea kun vähän putos dyyniltä, niin ja vuokrattiinhan me kaheksi tunniksi jonkun englantilaispariskunnan kanssa paatti ja risteiltiin ristiinrastiin.
    Mutta asiaan, nyt alkoi ärsyttään se että alkoi tekemään mieli reissuun.

     
     
  18. #5478
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää ajatus, että olen ollut liian laiska käyttääkseni ebaytä...kestää kuitenkin rekisteröityminen ja kaikki on niin vaikeaa jne. Nyt korkattiin sekin neitsyys...nyt tulee sit vaan 25 metriä awg 32 ja awg 31...arkki meshiä päälle. Olis vaan pitänyt heti alkuunsa ostaa ebaystä...noh, tästä lähin sieltä sitten
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  19. #5479
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Helsinkiin uusi kirjastoauto...voi jepulis! Haja-asutusalueille ei moisia vekottimia aina edes riittä, mutta kyllä punavuoressa asuvan taitelijan täytyy päästä saatana kirjastoautoon hengittämään maalaisromantiikkaa


    edit: nyt odotellaan pk-seudulta saapuvaa hyökkäystä
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #5480
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin
    Ärsyttää ajatus, että olen ollut liian laiska käyttääkseni ebaytä...kestää kuitenkin rekisteröityminen ja kaikki on niin vaikeaa jne. Nyt korkattiin sekin neitsyys...nyt tulee sit vaan 25 metriä awg 32 ja awg 31...arkki meshiä päälle. Olis vaan pitänyt heti alkuunsa ostaa ebaystä...noh, tästä lähin sieltä sitten
    Ei, löytyy varmempi ja halvempikin mesta, jossa kansainvälinen postitus ei ole 25 taalaa.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •