Sivu 25 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1521222324252627282935751255251025 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #481
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Muutama päivä sitten duunikaveri kehuskeli, kuinka meidän toimistohuoneessa on hyvä tuoksu mun vapottamisen seurauksena. Tänään sama tyyppi kuitenki sanoi et voisinko lopettaa ku "jos siitä kuitenki tulee jotain huoneilmaan". Vituttaa.
    Sitä on joku ASHol varmaan valistanu ja nyt se pelkää myrkytystä.
    Joo,joku kerkes tekee "käännytystyötä"...hyi hyi sähkörööki .
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  2. #482
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Miksei näitä härystimiä ollut (minulla) silloin 2008 kun painoindeksi oli edes hetken lievän ylipainon puolella? Nyt on 6 viikkoa höyrytelty, ei yhtään analogista, ja paino silti pudonnut kolmisen kiloa. Silloin aikanaan loppui hetkeksi liikkuminen ja samantien (lue kolmeen kuukauteen) 15kg takas.

    Nyt nimittäin tuntuis että voi hyvinkin jaksaa sen puolentoista tunnin reippaan kävelyn ilman puolikuolemaa, henki kulkee ihan eri lailla... pitäisköhän ihan alkaa käyttämään portaita?

     
     
  3. #483
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Paskoja nää nykyiset näppikset, varsinkin läppäreissä. Toista oli vanha kunnon IBM naksunäppis. Ei tullu tuplapainalluksia. Muut typot on kyllä ennallaan...

     
     
  4. #484

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Voisivat ripotella noita kovia pelijulkaisuja ympäri vuotta, eikä aina tähän vuoden vaihteen kieppeille prkl!
    Yllättävää että jouluks vaan kaikki mutta totta turiset vähän vois olla hajautusta.
    Maaliskuussahan tuo ens vuoden kovin peli tulee, eli massa efekti kolomonen.

     
     
  5. #485
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Maaliskuussahan tuo ens vuoden kovin peli tulee, eli massa efekti kolomonen.
    Näinpä! Muita hankinta listalla: Arkham City, The Old Republic ja tietysti Skyrim! Ärsyttää odotella julkaisupäivää. Hyvistä peleistä kuuluisi kertoa vasta kun ne on julkaistu.

     
     
  6. #486

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Näinpä! Muita hankinta listalla: Arkham City, The Old Republic ja tietysti Skyrim!
    Sulla on ilmeisesti enemmän tunteja vuorokaudes kuin mulla...

     
     
  7. #487
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Sulla on ilmeisesti enemmän tunteja vuorokaudes kuin mulla...
    ja silti välillä tuntuu, etteivät ne 25h/vrk riitä
    emäntäkin tykkää! :

     
     
  8. #488
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kohta joskus tässä julkastaa kai Final fantasy xiii-2. Ja sims 3 lemmikki laajennus tuli kans just, et muistakaa hommata se aahhiii.
    Dead rising 2 off the recordsi vois olla kiva kans

    ps. Ärsyttää olla näin aikasin hereillä. Argh.

    "Vaping, 'cause smoking is so mainstream"

     
     
  9. #489
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    BF3:n co-op on kahdelle (2) pelaajalle. Ei enempää. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

     
     
  10. #490
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voiko ihanammin päivän alottaa ku töissä Hämeenkatu 10 katolla että jos joku onnistuu bongaamaan nii hyvä niin se musta Taskinen sääli jolla on puhelin Koreassa

    E: jep huawei päätti mitä kirjotetaan takkinen ei Taskinen ja kourassa eikä Koreassa

     
     
  11. #491

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Voiko ihanammin päivän alottaa ku töissä Hämeenkatu 10 katolla että jos joku onnistuu bongaamaan nii hyvä niin se musta Taskinen sääli jolla on puhelin Koreassa

    E: jep huawei päätti mitä kirjotetaan takkinen ei Taskinen ja kourassa eikä Koreassa
    Ja sälli on sääli... Huawei ftw
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #492
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kaikki pelimonsterien ärsytykset

    Mutta vakasti puhuen sieppaa nyt ja joskus se, että tekis ihan sikana mieli pelata FIFAa, Pro evolution socceria tai NHLää, mutta tietää ettei siitä tule yhtään mitään. En meinaan vaan pärjää niissä riittävän hyvin ja vitutus nousee potenssiin sata. Se nyt vaan olisi tärkeää joskus voittaakin se "pelkkä peli", eikä harjoitusmodillakaan jaksais "muka-nauttia" ihan vaan pelaamisesta. Vielä jokin päivä näytän kyllä itelleni... Berhana 8)

     
     
  13. #493
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Mutta vakasti puhuen sieppaa nyt ja joskus se, että tekis ihan sikana mieli pelata FIFAa, Pro evolution socceria tai NHLää, mutta tietää ettei siitä tule yhtään mitään.
    Welcome to my world!

     
     
  14. #494
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Voiko ihanammin päivän alottaa ku töissä Hämeenkatu 10 katolla että jos joku onnistuu bongaamaan nii hyvä niin se musta Taskinen sääli jolla on puhelin Koreassa

    E: jep huawei päätti mitä kirjotetaan takkinen ei Taskinen ja kourassa eikä Koreassa
    Ja sälli on sääli... Huawei ftw
    Joo tää puhelin päättää mitä laitetaan no ehkä se on enemmän tän slidenäppäimistön erikoisuus ku puhelimen

     
     
  15. #495
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Meni, prkl, liikaa persikan makua tohon liemeen! Pullo jotenkin muljahti kädessä ja annostus poskelleen!
    Täytyy lantata puoliks, niin eiköhön se siitä parane. Muuten maku on hyvä.

     
     
  16. #496
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan

     
     
  17. #497
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan
    Meillä muu perhe kävi kyläreissulla ja kotiin tultua kersat 9v ja 6v rupes arvuuttelemaan mikse ne syöny siellä chipsejä kuin vähän alkuun... No paikallinen 3v oli hämmentäny niitä käsillään ja lopuks sylkeny sekaan. Yäk! Noista kumpikaan ei ois edes 3v:nä tehny mitään tommosta... oikeestaan mua ei ärsytäkään tää juttu: omilla kersoilla on päässä muutakin kuin sahajauhoja ja edes alkeellisia käytöstapoja.

     
     
  18. #498
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan
    Jea, mitkä jutut sulla ...Ja samalla deitti muoto, jos vaimo on kans siellä

    Itellä vahvat menthol-fiilarit, kun oon siekaillut siellä täällä, MUT, ainoa ärsytys on, et ku rahat loppuuuuuu, kun kokoajan pukkaa jotain sikasiistiä tilattavaa

     
     
  19. #499
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tilattiin sapuskaa ja sain pizzan nokan etee ja tempasin ekan palasen jo huiviin ku eukko rupes jutteleen vieressä ruokaan räkimisestä.. No se pizza jäi sitten siihen.. Vois kostoks käydä vetämässä vaimon kebabit jostain bioastian alta ja palauttaa samaan paikkaan... Toisaalta toimiva dietti muoto jos vaan saa tarpeeks vahvan mielikuvan
    Meillä muu perhe kävi kyläreissulla ja kotiin tultua kersat 9v ja 6v rupes arvuuttelemaan mikse ne syöny siellä chipsejä kuin vähän alkuun... No paikallinen 3v oli hämmentäny niitä käsillään ja lopuks sylkeny sekaan. Yäk! Noista kumpikaan ei ois edes 3v:nä tehny mitään tommosta... oikeestaan mua ei ärsytäkään tää juttu: omilla kersoilla on päässä muutakin kuin sahajauhoja ja edes alkeellisia käytöstapoja.
    Mikää ole nii herkkua ku kerran kuolatut sipsit Nii ja vanhainkodin kanakeitto... melkeen yhtä oksettavia molemmat

    jman jostain syystä se vaihto huonetta tuon jälkeen.. en kyllä osaa sanoa miksi

     
     
  20. #500
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ärsyttää ku BF3 pilaa mun elämän..
    Ei se mitään pilaa..kaunistaa vaan. Nyt sitten hopi hopi kirjautumaan battlelogiin...sieltä etsit vapaan Konsolifin platoonin...löytyy suomalaista peliseuraa helpommin.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •