Sivu 246 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1461962362422432442452462472482492502562963467461246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,901 - 4,920 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4901

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No mulla noita vastoin käymisiä tuntuu olevan liikaakin, nytki ajellu joka vitun päivä Hollolasta,Espooseen töihin ,vajaa 300km päivä ja kun omalla yrityksellä yritän eteenpäin porskuttaa niin,eihän tässä oo mitään vitun järkee, työmatka kestää päivässä 4h, ja työt päälle päivän pituus 12h, ja sit ilmoitetaan että sun pitäs muutama euro tunnilta hintaa tiputtaa kun ois noita itämiehiehiä tulossa.

    Saavat mun puolesta tulla,on tässä jo muutama vitunläheltä piti tilanne muutenkin moottoritiellä sattunut ihme kun olen edes hengissä, ja ei ne oo kummoiset kulkupelit millä jasseri tuota väliä suhaa edestakaisin, vittu puolet huonommat kun nuilla idänihmeillä.

    Yks kaunis päivä lähdin tapiolasta ajeleen kotio, niin eikös tuusulan rampissa ollu joku peräänajo,koko tunneli leppävaarassa suljettu ja liikenne seisoi tuntitolkulla himassa olin puoliysi, safkat naamariin ja nukkumaan ja aamulla taas vartin yli neljä ylös ja koiraa kusettamaan ja taas vittu baanalle, ei tää oikeesti ole tän arvosta.
    Joo siis aivan älytön työmatka..... Ei tulis itelle mieleenkäää... mut yrittäjällä toinen juttu ....

    Työläisenä on helppoa.... jos ei oo hommia niin suht iisisti saa rahaa liitolta...

     
     
  2. #4902
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No eikai kukaan selväjärkinen tähän alkaisikaan, ja sitähän minä en ole. Olis muuten osakeyhtiö myytävänä jos jotain kiinnostaa,laaja toimiala kaikkialla mailmassa ja myyn halvalla,suorastaan ilmaiseksi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #4903
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mä kans nuorena ja hulluna laitoin yhden miehen Oy:n pystyyn, mutta sitten repes jaksut, tuli avioero ja sekosin. On se firma vielä jossain pöytälaatikossa, mutta en enää tässä vaiheessa elämää ikinä uskalla sitä laittaa toimintaan.

    Turvaverkot on duunarilla niin hyvät, ettei millä hermo kestäis yrittämistä. Aikoinaan sen kyllä lopetin voitollisesti ja kannattavana, ei vain enää jaksanut ryynätä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #4904
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mä kans nuorena ja hulluna laitoin yhden miehen Oy:n pystyyn, mutta sitten repes jaksut, tuli avioero ja sekosin. On se firma vielä jossain pöytälaatikossa, mutta en enää tässä vaiheessa elämää ikinä uskalla sitä laittaa toimintaan.

    Turvaverkot on duunarilla niin hyvät, ettei millä hermo kestäis yrittämistä. Aikoinaan sen kyllä lopetin voitollisesti ja kannattavana, ei vain enää jaksanut ryynätä.
    Mutta mun firma onkin missä ÄÖ ei OY

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #4905
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Olis muuten osakeyhtiö myytävänä jos jotain kiinnostaa,laaja toimiala kaikkialla mailmassa ja myyn halvalla,suorastaan ilmaiseksi.
    No mikäs tämä on jos ei OY?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #4906
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    No mikäs tämä on jos ei OY?
    No mutta tarkoitin jotta vähällä älykkyysosamäärällä perustettu OY.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #4907
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No mutta tarkoitin jotta vähällä älykkyysosamäärällä perustettu OY.
    Joo no eihän siihen perustamiseen tarvita kuin kynä ja paperia, kirjekuori. Postimerkkiä ei edes tarvita. Ykkösvaiheessa ei tarvita edes sitä kirjekuorta.

    Toiminta voi alkaa älyttömän nopeasti perustettavan osakeyhtiön nimiin, ja monesti mullistavat älyttömyydet palkitaan markkinoilla erikoisina juttuina!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #4908
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Joo no eihän siihen perustamiseen tarvita kuin kynä ja paperia, kirjekuori. Postimerkkiä ei edes tarvita. Ykkösvaiheessa ei tarvita edes sitä kirjekuorta.

    Toiminta voi alkaa älyttömän nopeasti perustettavan osakeyhtiön nimiin, ja monesti mullistavat älyttömyydet palkitaan markkinoilla erikoisina juttuina!
    Nyt Jarif pipo päähän ja koiran kanssa lenkille, en ole perustanut firmaani justiin, enkä ilman postimerkkiä, on ollut jopa yli 30 työntekijää aikoinaan, niistä sen enempää. Kiitokseni annankin kaikille vuokrafirmoille ja kaikille muillekkin yrittäjille mm, olkiluoto jossa ilmeni että 139 yrittäjää tekee hommia siellä ja maksaa ilmeisesti palkkansa pimeesti tai no 3€ tunti, no kyllähän toi mullekkin kelpais ennenkuin totaali työttömyys.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #4909

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki
    Saitko firman nimee selville..ettei ollu sama bartstore ku mulla viime viikolla..
    Joo, sama tais olla. Ei ne tuon syvemmälle asiakaspalvelussa taida nähdä.

     
     
  10. #4910
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Sorry jasseri jos loukkasin, ei ollut tarkoitus. :-[

    Sullahan tosiaan ihan kunnon firma sitten, olet työllistänytkin. Harmin paikka jos nyt käy niin että sun oma työllisyys on vaarassa.

    Tsemppiä!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #4911
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jasseri, ikävä kuulla vastoinkäymisistäsi...harmi, että pitää osua anteliaan ja hyvän miehen kohdalle tällainen. Itse väistin taas hetkeksi YT-luodin, mutta arvonalennusta ja muuta tulee silti...pakko sitä silti on töissä käydä kun on perhe ja koti...ehkä sitten jossain vaiheessa otan itseäni niskasta kiinni ja etsin uuden duunin. Ei ne köydet poista alkuperäistä ongelmaa, joten tollasta paskaa et kyllä enää jauha...nyt kun höyryttelyn verkosto on kasvanut niin suureksi niin eiköhän hyvälle miehelle vois löytyä duunia tämän kautta..? Totta puhut tuosta olkiluodosta (OL3)...touhu on kuin aikoinaan villissä lännessä...työntekijät ovat akselilta Puola-Viro-Venäjä-Liettua-Ukraina. Esimiehet löytyy sunnalta Ranska ja Saksa. Näin läheltä seurattuani voin sanoa faktoihin ja tilastoihin nojaten, että konnia löytyy huomattavasti enemmän juuri noilta itäblokin työntekijöiden joukosta.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #4912
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Meillä täällä Nokian kotikunnailla on yrittäjä buumi meneillään, valtio ja työkkäri patistavat kaikkia nyt perustamaan yritystä? Jos jollekkin idealle taputetaan, ja sanotaan juu juu hyvä juttu! Pankista lainaa vaan jos taloa ja omaisuutta on takeeksi! Voi juma,,,! Että ihmiset on tyhmiiii! Tilastot vaan kauniiks ja pullistellaan että näin meillä homma hoidetaan.
    Puolen vuoden päästä on 90% firmoista konkassa! Ja porukoilta talot pankeilla!
    Kiinteistö välityksiä on joka nurkassa ja lisää perustetaan, kun kaikki Nokian toimihenkilöt haluaa pitää solmiot ja korkkarit työvaatteina.
    Yrittäjän tie ei ole helppo, kyllä Duunarina on helpompaa vaikka yritetään kusettaa koko ajan!

     
     
  13. #4913
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kissa järjesti jouluyllärin: Oli onnistunut nielaisemaan neulan ja puoli metriä lankaa. Tänään sitten röntgenin kautta leikkaukseen. Uudenvuoden budjetti menikin sitten siinä.








    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  14. #4914

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No johan on kehveli O_o

     
     
  15. #4915
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taas yksi päivä takana kun on käynyt lukemassa modaajan itkua kopioinnista. Mites olis jos asiaa katsottaisiin myös toisen nimimerkin kautta? Eikö genesis atojen luojana pidetä saksalaista tyyppiä nimeltä: Raidy...hän halusi luoda skenelle jotain uutta ja jokaisella olisi mahdollisuus saada sellainen käyttöönsä. Rahaa ei pyytänyt vaan halusi kehittää yhteisöä...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #4916
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sry jos loukkaan jotakuta. Imeo on APINA!

    Vapaa maa ja vapaat ajatukset/mielipiteet saa olla. Mutta kun aletaan omimaan kaikkea jonkin asian saralla on se hulluutta ja turhamaisuutta ja itserakkautta...

    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  17. #4917
    Höyrykonkari fmatic's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    139

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin
    Taas yksi päivä takana kun on käynyt lukemassa modaajan itkua kopioinnista.
    Sen paremmin näitä kyseisiä kreikkalaisia vermeitä tuntematta fanitus kieltämättä on Apple-luokkaa ellei ylikin. Paikoitellen koomisia piirteitä havaittavissa Eikös parhaat ideat ole tehty pöllittäväksi sanoi Jobs-vainaakin

     
     
  18. #4918
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ei oo vasenta kivestä, eikä audia, eikä rahaa,eikä oo kyllä mitsuakaan. :-[ Ja tätä kirjoittaessa tuli puhelinsoitto: no ei oo sitten enään töitäkään, voiko enään paremmin mennä.
    Onnex täällä pohjosemmassa ei näitä ulkomaisia vielä pahemmin pyöri työmailla, vielä :P
    Vinkvink Jasseri
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #4919
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Onnex täällä pohjosemmassa ei näitä ulkomaisia vielä pahemmin pyöri työmailla, vielä :P
    Vinkvink Jasseri
    Ai muuta kun jasseri pohjosee Jasson tykö missä töitä ja vielä vanha tyttöystävä kaupanpäälle

     
     
  20. #4920

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuume nousee, toivottavasti ei rasvakeuhkokuume. Pitäkää peukkuja, ilmoittelen jos selvisin :'(

    Gusi on Paskaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •