Sivu 239 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1391892292352362372382392402412422432492893397391239 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,761 - 4,780 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4761

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sähkötupakkien kehitystyö maksoi täällä tänään työpaikan, mutta menipähän sentään hyvään tarkoitukseen. Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8) Noh ei tämä tähän lopu, tämähän on vasta lopun alkua isommilla panoksilla.


     
     
  2. #4762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Sähkötupakkien kehitystyö maksoi täällä tänään työpaikan, mutta menipähän sentään hyvään tarkoitukseen. Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8) Noh ei tämä tähän lopu, tämähän on vasta lopun alkua isommilla panoksilla.

    Mitä vittua ? milläs alalla työskentelit ? WTF

     
     
  3. #4763
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Sähkötupakkien kehitystyö maksoi täällä tänään työpaikan, mutta menipähän sentään hyvään tarkoitukseen. Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8) Noh ei tämä tähän lopu, tämähän on vasta lopun alkua isommilla panoksilla.

    No voi helvetti! Taidat kuitenkin olla sen verran ammattimies, että töitä löytyy aivan varmasti. Jätkä lykkää protoja sorvista läpi samaa tahtia, ku mä väännän setupin.

    Veljonin sorvauspalvelu modaajille worldwide tyyppinen ratkasu ois poikaa. Olis sorvari joka osaa, ja ymmärtää kentän vaatimukset. Toki taitaa vielä olla sen verran pienet kuviot näissä piireissä, että ei niillä ei suuria konehankintoja kuoleteta?




     
     
  4. #4764

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    No voi helvetti! Taidat kuitenkin olla sen verran ammattimies, että töitä löytyy aivan varmasti. Jätkä lykkää protoja sorvista läpi samaa tahtia, ku mä väännän setupin.

    Veljonin sorvauspalvelu modaajille worldwide tyyppinen ratkasu ois poikaa. Olis sorvari joka osaa, ja ymmärtää kentän vaatimukset. Toki taitaa vielä olla sen verran pienet kuviot näissä piireissä, että ei niillä ei suuria konehankintoja kuoleteta?
    Tän nimimerkin taakse piiloutuu itseasiassa kaksi nuorta herraa, tehtiin vaan yksi tunnari että pysytään molemmat kärryillä. Toinen siis sai kalossin kuvan istumalihakseen, meikäläinen tuli vielä kuitenkin tänään töihin. Nyt on kyllä semmonen fiilis että pari viikkoa ja maisema vaihtuu, menkööt kämppä ja auto jos tilanne vaatii. Näitten hommien parissa on tarkoitus kuitenkin jatkaa, on kanavat auki jo niin moneen paikkaan ettei parane tähänkään jättää 8)

    Omaa konetta ollaan harkittu myös ihan tosissaan, ihan hirveesti ei edes hommia tarviis enää löytää niin vois laittaa pikku touhupajan pystyyn Katotaan mihin tuulet puhaltaa, eiköhän tämä tästä voitoksi vielä käännetä :

     
     
  5. #4765
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Asenne on ainakin kohdillaan ja sitä tulevat yrittäjät tarvitsee! Tähän mennessä markkinoille tulleiden tuotteiden laatu on loistava, sekä esteettisyys huippu tasolla! Noin hyville tuotteille on varmasti kysyntää tässä skenessä tulevaisuudessakin.

    Tsemppiä tuleviin koitoksiin, molemmille.

     
     
  6. #4766
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tsemppiä Veljon11 herroille vaikka saattaa vituttaakin kuin hampaatonta oravaa pakkasessa jäätyny käpy suussa. Asenne on herroilla kohdallaan..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #4767

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nöyrimmät kiitokset tsempistä Hellraiser & Thomssi! Sähkötupakkeihinkin liittyen markkinoilla on jo aika paljon muitakin meidän veistoksia kuin mitä tähän nimimerkkiin osaa yhdistääkään. Hyvin ovat tosiaan kelvanneet joten tuosta on vähän lisäpotkua löytynytkin touhuiluun

     
     
  8. #4768

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Laadukkaalle höyrytavaralle on maailmanlaajuinen markkina-alue, vaikka sarjat olisivat pienempiäkin
    Pienimmät setit rinnastetaan käpyjen keräämiseen

     
     
  9. #4769

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Laadukkaalle höyrytavaralle on maailmanlaajuinen markkina-alue, vaikka sarjat olisivat pienempiäkin
    Pienimmät setit rinnastetaan käpyjen keräämiseen
    Tämä on tullut huomattua kyllä Yksi ongelma on heti siinä että pitäisi aina pienen sarjan jälkeen keksiä taas uutta, eli käytännössä päivittäin jos puhutaan alle 100kpl sarjoista. Isompiakin sarjoja menisi varmasti kun vaan hinta on kohillaan. Tämä ala on vaan vähän arveluttava, ei tiedä vaikka huomenna Räsänen hoksaa että noihan on pirun vaarallisia, voi tippua vaikka varpaille.

    Aiemmin keskityttiin lähinnä kelkkojen, prätkien ja kilpa-autojen osiin ja niilläkin tuntui olevan menekkiä jonkin verran. Jos nämä kaikki hoitaisi ja olisi säännöllisiä isompia tilauksia niin sorvi ois jo kuukauden päästä tallissa hymyilemässä

     
     
  10. #4770
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Tämä on tullut huomattua kyllä Yksi ongelma on heti siinä että pitäisi aina pienen sarjan jälkeen keksiä taas uutta, eli käytännössä päivittäin jos puhutaan alle 100kpl sarjoista. Isompiakin sarjoja menisi varmasti kun vaan hinta on kohillaan. Tämä ala on vaan vähän arveluttava, ei tiedä vaikka huomenna Räsänen hoksaa että noihan on pirun vaarallisia, voi tippua vaikka varpaille.

    Aiemmin keskityttiin lähinnä kelkkojen, prätkien ja kilpa-autojen osiin ja niilläkin tuntui olevan menekkiä jonkin verran. Jos nämä kaikki hoitaisi ja olisi säännöllisiä isompia tilauksia niin sorvi ois jo kuukauden päästä tallissa hymyilemässä
    Ei muuta kun ennakkotilaukset pystyyn ennakko maksulla. Niillä koneet ja lupaus koska saadaan.
    Uskoisin että teidän laitoksilla ja kokemuksella aikas monta ennakkoa saisi.
    Itse tilaan heti teidän SilicaHybridin! Ja valmis ennakkoonkin maksamaan!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  11. #4771
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8)
    No, johan on avara katseista toimintaa Tsemppiä

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  12. #4772
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Ei muuta kun ennakkotilaukset pystyyn ennakko maksulla. Niillä koneet ja lupaus koska saadaan.
    Uskoisin että teidän laitoksilla ja kokemuksella aikas monta ennakkoa saisi.
    Itse tilaan heti teidän SilicaHybridin! Ja valmis ennakkoonkin maksamaan!
    Mäkin olisin kyllä valmis laittamaan latini likoon, sen verran hyvästä asiasta on kyse.

     
     
  13. #4773
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No vittu onneks ton hampaan saa paikattua ite vaikka plastic baddingilla ku ei vittu hammaslääkäriinkään pääse, no en siellä useasti ole muutenkaan käynyt taitaa olla toinen reikä reilu 40 vuotisen urani aikana ja senkin paikkaaminen on varmaa homokallista.

    Just eilen kävin, kiitos sinun kirjoituksesta muistaneena soitin hampilääkäriin ja sain ajan samalle päivälle
    [tt]Hampaaseen juurihoito et setra 98 - kela 20 = 78,23 €
    suun aueen puuduts, auts 19 - kela 6 = 13.48 €
    ja Hammasröntgen 37 - kela 7.16 = 39,36 €
    [/tt]Hampilääkärin eka käynti yht 122 € Siis eka käynti, hampaassa on lääkepaikka, tammikuussa jatketaan.
    Löytyi sieltä suusta muutakin hommaa joten torstaina hoidetaam lisää, yleensä olen puristellut hampilääkärissä käsinojaa rystyset valkoisina mutta perskules, olivat vaihtaneet edellisen käyntini jälkeen tuolin, eihän siinä ollu käsinojia piti omaa nyrkkiä puristaa

    Kyllä ne hampaat kannattaa hoidattaa, itellä jääny vähän toisarvoiseen asemaan ja se näkyy, ikävä kyllä.

     
     
  14. #4774
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Viikon odotellut,aina selitysta et pitäis olla maksettu..pitäis ja pitäis vittu pitäis omistaa isokivitalo ja ferrarikin....

    Ei ole kun viidestäkympistä kysymys, mut se saatanaan pakkaaminen ja lähettäminen
    Pyydä verkkopankin (arkistointi) tositetta vaikka eipä sekään mikään varma tieto ole vai pääseekö sen tarkistamaan "ei tilinomistaja", kyllähän nuo liikkeet jonkinlaisen tarkistuksen tekee mutta pääseekö yksityinen tarkistamaan jonkun maksun tilan?

     
     
  15. #4775

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Pyydä verkkopankin (arkistointi) tositetta vaikka eipä sekään mikään varma tieto ole vai pääseekö sen tarkistamaan "ei tilinomistaja", kyllähän nuo liikkeet jonkinlaisen tarkistuksen tekee mutta pääseekö yksityinen tarkistamaan jonkun maksun tilan?
    Tämä homma ratkesi ihan inhimilliseen syyhyn, case closed
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  16. #4776

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Sähkötupakkien kehitystyö maksoi täällä tänään työpaikan, mutta menipähän sentään hyvään tarkoitukseen. Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8) Noh ei tämä tähän lopu, tämähän on vasta lopun alkua isommilla panoksilla.

    :O
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #4777
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Sähkötupakkien kehitystyö maksoi täällä tänään työpaikan, mutta menipähän sentään hyvään tarkoitukseen. Nimimerkillä "kilpaileva toiminta" 8) Noh ei tämä tähän lopu, tämähän on vasta lopun alkua isommilla panoksilla.

    Kilpaileva toiminta...voi jeesus, mitä paskaa. Ymmärtäisin kyseisen ilmoituksen jos ko. firma tekisi myös höyryttelyyn liittyviä tavaroita, mutta tekstin perusteella näin ei kuitenkaan ole..? Jos käytitte yhtiön työkaluja niin kilpaileva toiminta ei ole oikea termi...eikä siitä pitäisi tulla välitöntä irtisanomista.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #4778

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kai tästä tulee vihat päälle, mutta jos ajatellaan yrittäjän kannalta asiaa niin onhan tuo aika perseestä.
    Maksat palkan ja vakuutukset työntekijästä mikä kuluttaa sun materiaaleja, sun koneita, sun sähköä ja tekee omaan tiliin tuotteita joista firma ei hyödy penniäkään.,
    En ota tapahtuneeseen sen enempää kantaa koska en tiedä mitä on tapahtunut, eikä tuosta pitäisi kerrasta mono antaa.
    Mutta varmasti tuollainen yrittäjää korpeaa.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  19. #4779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Kai tästä tulee vihat päälle, mutta jos ajatellaan yrittäjän kannalta asiaa niin onhan tuo aika perseestä.
    Maksat palkan ja vakuutukset työntekijästä mikä kuluttaa sun materiaaleja, sun koneita, sun sähköä ja tekee omaan tiliin tuotteita joista firma ei hyödy penniäkään.,
    En ota tapahtuneeseen sen enempää kantaa koska en tiedä mitä on tapahtunut, eikä tuosta pitäisi kerrasta mono antaa.
    Mutta varmasti tuollainen yrittäjää korpeaa.
    Yleensä omia projekteja - vastaanvanlaisissa pesteissä (oma kokemus/mitä kuullut) voi töiden jälkeen tai safkiksella työstää.
    Materiaaleista myös yleensä joutuu maksamaan sen sisäänostohinnan. Tämä kyllä monessa pikkupaikassa menee lähimmän esimiehen taskuun

    * Profiilitehtaal - puuterimaalaus omiin palikoihin, vaikka auton vanteet jos siltä tuntui.
    * Lasifirmas - peilejä ja pöytälevyjä (jämäpalat ilmaiseksi, freeseistä metrihinta, karkasu minimiveloituksel)
    * Nokia - no siellä et saanu edes puhelintas ladata

    Eli selityksen makua kyllä jos ko. firma 'normi käytännöllä' noita antaa työntekijöidensä tehdä.
    Työpaikkojen leikkailua ja helpompi heittää pihalle tekaistuin perustein kuin YT:n kautta.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #4780
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    meillä töissä saa tehä tauoilla tai töiden jälkeen omia hommia saa käyttää jyrsimiä, sorveja tai vaikka hitsata hukka metalli paloja saa käyttää ilmaiseksi mutta isommista täytyy maksaa kilohinta

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •