Sivu 238 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1381882282342352362372382392402412422482883387381238 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,741 - 4,760 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4741

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Oletko jo pitkään odottellut rahoja? Ajattelin vaan et joskus pankkien välinen rahansiirto ottaa oman aikansa. Esimerkiksi toisesta pankista lähetetty siirto perjantaina saattaa venyä tiistaille...näin ainakin itselleni on käynyt. Jos kyseessä on yli viikko niin hämmästystä tämä kyllä herättää...
    Viikon odotellut,aina selitysta et pitäis olla maksettu..pitäis ja pitäis vittu pitäis omistaa isokivitalo ja ferrarikin....

    Ei ole kun viidestäkympistä kysymys, mut se saatanaan pakkaaminen ja lähettäminen
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  2. #4742
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Notta vittu sentää...on täälläkin näemmä noita kusettajia/kusetusta yrittäviä, vittu jos ei kohta rahaa ala kuulumaan marssin poliisilaitokselle nimen ja osoitteen kanssa ja teen ilmoituksen.

    Älä Mosse hermostu, minäkin kun olen opppinut sanan homo, niin mun homopankin eli padasjoen säästöpankin eli nykyisen helmipankin kautta saattaa maksusuoritus kestää jopa 3 päivää, eli homopankki.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #4743

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Älä Mosse hermostu, minäkin kun olen opppinut sanan homo, niin mun homopankin eli padasjoen säästöpankin eli nykyisen helmipankin kautta saattaa maksusuoritus kestää jopa 3 päivää, eli homopankki.
    homopankki
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  4. #4744
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kassaholvit täynnä homoja O0

     
     
  5. #4745
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ai viikon olet jo odotellu, alkaa olla tälläkin saitilla rötösherrroja liikkeellä, pitää sit ruveta vastaisuudessa postittamaan tuote kun rahat on tilillä, harmi sinänsä kun luottoukkoja kaikki ovat tähänmennessä olleet.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #4746
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Odota Mosse huomiseen ennenkuin rikosilmoituksen teet, sieltähän saattaa vaikka postiluukusta kolahtaa Homo. (anteeksi, olen muutaman oluen nauttinut)

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #4747

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ai viikon olet jo odotellu, alkaa olla tälläkin saitilla rötösherrroja liikkeellä, pitää sit ruveta vastaisuudessa postittamaan tuote kun rahat on tilillä, harmi sinänsä kun luottoukkoja kaikki ovat tähänmennessä olleet.
    Joo se alkaa ny olemaan niin että muutamalle hepulle ketkä on luotettujen listalla saa kamat ilman rahaa matkaan, harmi vaan, kaikki olleet tyytyväisiä ,tavarat saatu nopeasti matkaan kun ei ole tarvinnut odotella suoritusta pankista.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  8. #4748
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa tuommoiset huijarit tämmöisten harvemmin täältä ostavien kannalta. Myyjät foliopipo päässä panttaavat tavaroitaan rahoja odotellessa, eikä ostajakaan innosta hihku kun tavarakaan ei liiku.

    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  9. #4749
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Joo se alkaa ny olemaan niin että muutamalle hepulle ketkä on luotettujen listalla saa kamat ilman rahaa matkaan, harmi vaan, kaikki olleet tyytyväisiä ,tavarat saatu nopeasti matkaan kun ei ole tarvinnut odotella suoritusta pankista.
    No näinhän sen pitäisi mennä kaikkien kanssa, ja harmittaahan se että tännekkin on pesiytynyt noita kusettajia.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #4750
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jo,toi vituttaa oikeesti, toiset pilaa meidän hyvän symbioosin, itsekkin monia tuotteita teiltä ostanut tai myynyt ja olen tavaran saanut ennenkuin olen sen edes maksanut ja muutamalta jopa maksuaikaa saanut, kyllä harmittaa, onneksi on meitä aika isoporukka jotka luottavat toistensa rehellisyyteen.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #4751
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi jepulis tätä maailman menoa...vedätyksiä joka kulmalla. Tarkoitus ei ole kuitenkaan tehdä kauppaa ainoastaan tunnettujen nimimerkkien kanssa vaan laajentaa tätä hommaa oikein kunnolla. Ikävä kyllä käärmeet luikertelee puutarhaan kun ei ole talikkoa käsissä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #4752
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Valitettavasti näitä löytyy aina kun jossain on jotain osto-myynti toimintaa
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  13. #4753
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ärsyttää lueskella kun jonkun foorumin tilille on tunkeuduttu ja kirjoiteltu turhia myynti-ilmoituksia...IP:t yleiseen jakoon ja jahti alkakoon Itselläni salasana on heikoimmillaan 12 kirjainta tai numeroa...lisäksi kirjaimet eivät muodosta mitään virallista sanaa vaan sen on sellainen, minkä itse olen keksinyt. Nyt hyvät käyttäjät päivittäkää itsellenne kunnon salasana...

    esimerkkejä:

    - SotajaSuunta459
    - katselenesavukecomia2387

    Älkää siis käyttäkö näitä vaan nyt kunnon salasanat kehiin niin ei pääse paskahousut tilille...
    vanha mutta hyväksihavaittu koodeksi salasanan tekoon: korvaa kirjaimia numeroilla ja erikoismerkeillä
    esim sanasta "sikamusiikkia" tulee helposti "S1k@mu511kkia" ja saa olla aika seppä että tuon arvaa tai brute forcella murtaa

     
     
  14. #4754
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Piikkiö
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mul on homofocus ja homopremacy ja antakaa niitä homo plussia tonne ruusuihin ja risuihin, ni se laittaa ensin jolta plussat puuttuu.

     
     
  15. #4755
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sitä vaan haluaisi ainakin allekirjoittanyt pitää saman salasanan joka paikassa kun mukamas tällaisilla harmittomilla saiteilla pyörii, mutta vituttaahan se kun nää saatanan epäsikiöt tulee tännekkin
    lisääntymäään, tulis meille vittu niin sais isän kädestä,

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  16. #4756
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei oo onnex vielä huijaria napsahtanu kohille. Jos ja kun sellainen tapahtuu niin kaivan sen huijarin esiin ihan mistä vaan ja teen kyllä selväksi ketä huijaa... Niin että Öja näkyy Ehkä välillä itse liiankin luottavainen ja sinisilmäinen ???
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #4757
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei oo onnex vielä huijaria napsahtanu kohille. Jos ja kun sellainen tapahtuu niin kaivan sen huijarin esiin ihan mistä vaan ja teen kyllä selväksi ketä huijaa... Niin että Öja näky Ehkä välillä itse liiankin luottavainen ja sinisilmäinen ???
    Messissä. Perkele jos suomalaiset höyrypäät kaivaa ameriikoista esiin huijarin, niin eiköhän sama suomesta onnistu.

     
     
  18. #4758
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vanha mutta hyväksihavaittu koodeksi salasanan tekoon: korvaa kirjaimia numeroilla ja erikoismerkeillä
    esim sanasta "sikamusiikkia" tulee helposti "S1k@mu511kkia" ja saa olla aika seppä että tuon arvaa tai brute forcella murtaa
    Tuollaisen aukaisemiseen menisi brute forcelta aika tovi...isoja ja pieniä kirjaimia sekaan niin avot!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  19. #4759

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ikävä tuottaa teille pettymys mutta jos joku huijaa teitä ja asuu vaikka naapurissa niin mitään ette voi tehdä.
    Tavara tai rahat katoaa niin nopeasti että mitään on turha odotella takaisin.
    Sitten jos aiotte korvauksia saada... onnea matkaan.
    Yleensä nuo vehtailijat on piripäitä tai muita elämän onnistujia jotka eivät ikinä tule maksamaan kellekkään mitään.
    Sitten jos menet kouluttamaan tuollaista niin itse olet maksaja.
    Sitten on hieno fiilis kun saa maksaa 3000e korvauksia nulikalle joka kusetti sua alunperin.
    Se on suomessa aivan sama käräjillä selittää että "tuo varasti minulta ja lällätteli päälle, keskisormeakin näytti".
    Niitä kiinnostaa vain se että otit oikeuden omiin käsiin ja siitä saa maksaa täällä.
    Ja voin sanoa että sitten se vasta vituttaakin kun maksat ensin toisen hampaat ja kädesta katkenneen luun, ja jannu tulee uudestaan naaman eteen ilkkumaan "haluatko vieläkin lahjoittaa rahas mulle?" .
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  20. #4760
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lapsikissat prkl tuhoaa mun joulukuusen!!!Ja jossei se riitä niin peikonpoikanen 6v mönkii lisäksi kuusen alla niin että koko perkemn puu liikkuu 5 metriä väärään suuntaan...Kannan kohta koko saaterin näreen ulkokuistille!
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •