Sivu 237 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1371872272332342352362372382392402412472873377371237 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,721 - 4,740 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4721

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lumi XL lasitankki Lavatuben nokassa - Lavatube pöydällä - käsi osuu siihen ja kaatuu ja tankki osuu pöydän kulmaan - kaatumisen jälkeen vierähtää lattialle. Koko tapahtuma on kuin hidastetussa filmissä ja lopputulos:



    :'(

    Ei se sitten iskua niin hyvin kestänytkään. Ja mukava oli kun nesteetkin tottakai räiskyi pitkin huonetta.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  2. #4722

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juffe
    Lumi XL lasitankki Lavatuben nokassa - Lavatube pöydällä - käsi osuu siihen ja kaatuu ja tankki osuu pöydän kulmaan - kaatumisen jälkeen vierähtää lattialle. Koko tapahtuma on kuin hidastetussa filmissä ja lopputulos:



    :'(

    Ei se sitten iskua niin hyvin kestänytkään. Ja mukava oli kun nesteetkin tottakai räiskyi pitkin huonetta.
    Rest in pieces lumi. ;(

     
     
  3. #4723
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt sitten kilahti lopullisesti pöytäkone. Koitetaan emo laittaa takuuseen. Oireet täsmää emovikaan. Ainoa mikä ketuttaa olla ilman editointikonetta. Surffaileen toki pääsee puhelimella, pädillä, androidiTV tikulla ja hätävarana savutta läppärillä.

    Taitaa pädissä olla eniten tehoa videoeditointiin. Silti henkisesti raskasta aina kun pöytäkone on hajalla. Pakko ottaa raksu vitutukseen.

     
     
  4. #4724

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Saimme eilen avovaimon kanssa kuulla että 19 vuotias ystävämme nukkui pois, ei tuon ikäisiä ihmisiä löydetä menehtyneinä asunnoista, se on käsittämätöntä ja epäreilua.

    Sylettää aivan perkeleesti tämä miten elämä kohtelee niitä joilla sitä vielä olisi elettävänä.

     
     
  5. #4725
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Saimme eilen avovaimon kanssa kuulla että 19 vuotias ystävämme nukkui pois, ei tuon ikäisiä ihmisiä löydetä menehtyneinä asunnoista, se on käsittämätöntä ja epäreilua.

    Sylettää aivan perkeleesti tämä miten elämä kohtelee niitä joilla sitä vielä olisi elettävänä.
    Otan osaa. Ymmärrän tuntemuksesi ja sen mielettömyyden kun ystäviä lähtee pois niin nuorena. Olen suhteellisen lyhyen elämäni aikana tehnyt 4 todellista ystävää, johon pystyn luottamaan sata prosenttisesti...näiden puolesta olen valmis tekemään miltein mitä vaan. Ikävä kyllä kaksi näistä ystävistä on mennyt pois...ensimmäinen lähti 18 vuotiaana ja toinen poistui 28 vuotiaana. Ensimmäisen kohdalla ei oikein tiennyt mitä tehdä, mutta apuun tuli tuo toinen ystävä...oli kyllä järkytys kun 10 vuotta tämän jälkeen oli hänen vuoronsa...

    Jaksamista...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  6. #4726
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itse kans kolmisen viikkoa sitten hyvän lapsuuden ystävän menetin,jotenkin ei vaan tahdo uskoa sen tapahtuneen,liian nuorena ja liian hyvämies, ja nistit ei kuole kirveelläkään vaikka sitä kovasti yrittävät.

    Sitten ärsyttää se kun meni muijan mazdasta takaa kallistuksenvakaaja poikki,eili se poikittaistanko missä koiranluut on kiinni, niin eihän sellaista osaa taida saada mistään, netti kahlattu läpi romiksia myöden ja nyt ollaan taas työttömänä kun eukko tarvii mun työauton päivittäin että saa omat duunit hommattua ja näyttää olevan hampaassakin reikä ja eihän tollainen jumankauta tanko pitäisi poikki mennä, mutta kun meikäläinen kyseessä niin kaikkihan on mahdollista, ei auta kuin odotella että eukko pääsee töistä ja mentävä marmoritiskiltä kyseleen löytyiskö heiltä.
    Ei teillä kellään sattus takataskussa oleen mazda premacy -02 kallistuksen vakaajaa

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #4727
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    250 ml DIY banaania... muka
    huomsin sitten että aikoinaan (kk sitten) laittamani banaanit oli 5ml pulloissa ja olin vasta tilannut lisää, se olikin 10ml no kun aikaisempi maustaminen ei tunnu missään lotrasin tuon kolmannen makupullon mukaan, nyt on sitten 260ml nestettä josta 20ml makua, jokohan maistuisi banaani?

    Vittu, ei maistu eikä tuoksu kurkkutuntumaa on mutta tahtoo makua :P

     
     
  8. #4728

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ei teillä kellään sattus takataskussa oleen mazda premacy -02 kallistuksen vakaajaa
    Eihän tuo nyt homma ole korjata tuota.. Ottaa koiranluut irti, kaksi kiinnikettä irti ja se putoaa laattialle.
    Pieni hionta rälläkällä, päälle just nafti 300mm metalliputki johon teet halkiot molempiin päihin.
    Sitten hitsaat halkiot kiinni ja kierrät päät vielä kemppiliimalla.
    Pikkuisen maalia ja baanalle! 8)
    Ja leimamieskään ei tuosta kiinnostu jos sen vain tekee kunnolla.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #4729
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Eihän tuo nyt homma ole korjata tuota.. Ottaa koiranluut irti, kaksi kiinnikettä irti ja se putoaa laattialle.
    Pieni hionta rälläkällä, päälle just nafti 300mm metalliputki johon teet halkiot molempiin päihin.
    Sitten hitsaat halkiot kiinni ja kierrät päät vielä kemppiliimalla.
    Pikkuisen maalia ja baanalle! 8)
    Ja leimamieskään ei tuosta kiinnostu jos sen vain tekee kunnolla.
    Joo kyllä toi korjaaminen kävimielessä, mutta kun toi katkennut osa jäi kaverin korjaamolle, toivotaan että ei ole mennyt kaatopaikalle asti,pitääkin soittaa samantien ja varmistaa asia, kiitti vaan moto, ja onks toi kemppiliima niinkuin hitsisauma vai oikeen jotain liimaa. :P

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #4730
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    hitsaussauma voi sen tedä esabillakin

     
     
  11. #4731
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää lueskella kun jonkun foorumin tilille on tunkeuduttu ja kirjoiteltu turhia myynti-ilmoituksia...IP:t yleiseen jakoon ja jahti alkakoon Itselläni salasana on heikoimmillaan 12 kirjainta tai numeroa...lisäksi kirjaimet eivät muodosta mitään virallista sanaa vaan sen on sellainen, minkä itse olen keksinyt. Nyt hyvät käyttäjät päivittäkää itsellenne kunnon salasana...

    esimerkkejä:

    - SotajaSuunta459
    - katselenesavukecomia2387

    Älkää siis käyttäkö näitä vaan nyt kunnon salasanat kehiin niin ei pääse paskahousut tilille...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #4732
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ärsyttää lueskella kun jonkun foorumin tilille on tunkeuduttu ja kirjoiteltu turhia myynti-ilmoituksia...IP:t yleiseen jakoon ja jahti alkakoon Itselläni salasana on heikoimmillaan 12 kirjainta tai numeroa...lisäksi kirjaimet eivät muodosta mitään virallista sanaa vaan sen on sellainen, minkä itse olen keksinyt. Nyt hyvät käyttäjät päivittäkää itsellenne kunnon salasana...

    esimerkkejä:

    - SotajaSuunta459
    - katselenesavukecomia2387

    Älkää siis käyttäkö näitä vaan nyt kunnon salasanat kehiin niin ei pääse paskahousut tilille...
    Jaa täh? Eikä mun abc123 olekaan varma salasana?

     
     
  13. #4733
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Jaa täh? Eikä mun abc123 olekaan varma salasana?
    Se on ihan hyvä Toisaalta 1234567890 on kanssa perkeleen hyvä...


    edit: typo
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  14. #4734
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kävimpä tossa katsastusmiestä moikkaamassa ja kyselin kuulumisia ja heitin kyssärin jotta jos hitsais ton vakaajan, kun ei mistään tunnu löytyvän niin meni äijällä meisseli sieraimeen ja sano jotta sen kun teet niin hukka jasserin periköön. Ei auttanut vaikka meisselin sieltä sieraimesta ulos kaivelin, ja snickers patukkaa tarjosin, no siitä sitten homo Laakkoselle ja ja kyllähän mä jo mennessä tiesin että on niillä noi homo hinnatkin ja sehän maksaakin vain 257€ ei paha, kun luulin sen kultaa olevan, mutta se kuulemma onkin ihan vesijohtoputkesta Kiinassa lapsityövoimalla väännetty ja vielä kakkoslaadun putkesta ja ei kuulemma kestä kuin pari vuotta.

    Jos ei olis oma auto kyseessä niin vittu vääntäisin tohon vakaajaan setupin 0,20 kanthalista ja 3,5mm silicasta ja sen kun hyvin tohottaa ja kanthalille sytkää näyttää niin veikkaampa että ei vesijohtoputkelle paljoo häviä.
    No vittu onneks ton hampaan saa paikattua ite vaikka plastic baddingilla ku ei vittu hammaslääkäriinkään pääse, no en siellä useasti ole muutenkaan käynyt taitaa olla toinen reikä reilu 40 vuotisen urani aikana ja senkin paikkaaminen on varmaa homokallista.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #4735

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    meni äijällä meisseli sieraimeen
    Olis varmaan pitäny olla tarkempi tässä, eli joo ei se leimasta läpi mene mutta se ei tarkoita että se olisi huono.
    Muttakun teet sen kunnolla eli suomeksi huomaamattomasti, tyyliin ---O========O---, eikä --O--===--O--.
    Nyt tuo on aika sekava, mutta siis että sitä isompaa putkea ei heti erota, ei hyppää silmille.
    Vaikka kiinnikkeestä kiinnikkeeseen iso putki päälle, orkkis raudat kiinnikkeistä ulospäin niin sitä ei huomaa että keskiosa on paksumpi.
    Oon näitä hitsaillu ja leimaillu, leimamiehellä ei oo mitään syytä katsella tuollaisia asioita autosta.
    Pikkuisen massaa päälle jos tekee pienellä putkenpalalla. Sellasta isoa kunnon tiikerimassaa, katsurit pysyy kaukana kun sitä johonkin sutii, on se niin likaista tököttiä.
    Eli putkia vaan haet, hitsaat, massaa päälle ja eri konttorille menet kuin mistä kysyit ja lupaan syödä hattuni jos katsuri asian älyää ja pomppaa 8).
    Mä olen esim. Focus merkkisissä autoissa missä koiranluut kuluu aivan saatanan koko ajan, hitsaillut niitäkin.
    Focukseen kun heittää eri mittaiset koiranluut se ei enää ikinä hajoa.
    Eka koiranluu menee paskaksi niin tekee itse suosiolla tai etsii lyhyemmän niin että vakaaja kangottaa koko ajan.
    Siihen loppuu koiranluiden vaihtelu.
    Olen muuten leimannutkin tuollaisia itse hitsattuja luita, massaa vain päälle ja katsuri pysyi kaukana
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  16. #4736

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Notta vittu sentää...on täälläkin näemmä noita kusettajia/kusetusta yrittäviä, vittu jos ei kohta rahaa ala kuulumaan marssin poliisilaitokselle nimen ja osoitteen kanssa ja teen ilmoituksen.

    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  17. #4737
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Notta vittu sentää...on täälläkin näemmä noita kusettajia/kusetusta yrittäviä, vittu jos ei kohta rahaa ala kuulumaan marssin poliisilaitokselle nimen ja osoitteen kanssa ja teen ilmoituksen.

    Oletko jo pitkään odottellut rahoja? Ajattelin vaan et joskus pankkien välinen rahansiirto ottaa oman aikansa. Esimerkiksi toisesta pankista lähetetty siirto perjantaina saattaa venyä tiistaille...näin ainakin itselleni on käynyt. Jos kyseessä on yli viikko niin hämmästystä tämä kyllä herättää...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #4738
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yhden täyden pankkipäivän viiveellä menee eri pankista maksettaessa.. Puffinin esimerkkicasen suhteen, jos perjantaina 16.30 jälkeen maksettu eri pankista niin pitäisi olla perillä tiistai-aamuna :

     
     
  19. #4739
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ärsyttää lueskella kun jonkun foorumin tilille on tunkeuduttu ja kirjoiteltu turhia myynti-ilmoituksia...IP:t yleiseen jakoon ja jahti alkakoon Itselläni salasana on heikoimmillaan 12 kirjainta tai numeroa...lisäksi kirjaimet eivät muodosta mitään virallista sanaa vaan sen on sellainen, minkä itse olen keksinyt. Nyt hyvät käyttäjät päivittäkää itsellenne kunnon salasana...

    esimerkkejä:

    - SotajaSuunta459
    - katselenesavukecomia2387

    Älkää siis käyttäkö näitä vaan nyt kunnon salasanat kehiin niin ei pääse paskahousut tilille...
    Jos viittaat siihen eiliseen ggts myynti-ilmoitukseen niin kyseessä on nimimerkkiä vaihtanut kaveri joka taannoin huuteli joihinkin huutokauppoihin voittohuudot ja kovasti lupaili maksaa mutta rahoja ei koskaan tullut, sitäkin enemmän selittelyjä kyllä.
    Minun lisäksi parille muulle myyjälle teki saman tempun ja nyt tarinoi että ei olisi itse huutoja tehnyt vaan tilille murtauduttu, joopa joo uskoo ken tahtoo.
    Kokeili varmaan että lähteekö tavara ennen maksua.
    Joten en ihmettele vaikka tämä olisi ollut ihan puhdas huijausyritys, niin pahasti haiskahtaa nuo selitykset siinä "feikki"ilmoituksessa mutta saatanhan mä olla väärässäkin.

     
     
  20. #4740
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hyvä pointti Motomoto, kyllä mää näin oikeasti tekisinkin mutta kun mun kädet on kuin Al Byndyllä eli aina housuissa, ja siloin kun ne ei siellä oo niin niillä kaivellaan omia sieraimia., ja haistellaan miltä omat eritteet haisee, siinä kaikki mitä edes kyseisestä osasta ymmärrän, olen vaan harmiton muurari joka ei oikeesti halua kenellekkään pahaa.
    Ja kun vielä se peukalokin näissä hommissa on starkin pihalla, niin, ei niin sanottu ammattimies joutuu kaikesta maksamaan sen homo hinnan. Kyllä tiedän että oikeesti ton osan arvo ei ole kuin max 20€. Ja hammaskin on edelleen kipee vaikka plastic paddingilla sen juuri paikkasin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •