Sivu 235 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1351852252312322332342352362372382392452853357351235 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,681 - 4,700 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4681
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


     
     
  2. #4682
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Kannattihan toikin linkittää tänne...Eihän meistä kukaan lue Iltalehteä...
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  3. #4683
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Kannattihan toikin linkittää tänne...Eihän meistä kukaan lue Iltalehteä...
    Varmasti moni lukeekin, ja eiköhän sama uutinen ole kaikissa muissakin webbiuutissivustoissa. Kunhan tarkensin mikä tässä pännii, kun en suotta jaksanut koko uutista kopioida.

    Pakko vielä lisätä että mikä perkele ihmisiä vaivaa. :'(

     
     
  4. #4684
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Se on osittain tämä automaatio, ku on vieny töitä vähän joka alalla. Ei vartioiden enää tarvii niin ees taas kävellä kaupassa, ku odottaa vaan, että hälytin alkaa ulvoa ja menee sitten kahvikupposen äärestä paikalle selvittelemään.
    Jos tähän voisin heittä pienen jutun. Alasta jokin verran tietoisena voin sanoa, että tällaisesta toiminnasta asiakas ei suostu maksamaan...ymmärrän kommentin automaatiosta, mutta harvassa on ne paikat jossa voisi siemailla kahvia hälytystä odottaessa. Nykyään on niin monen näköistä kilpailijaa liikkeellä, että monet yritykset joutuvat tekemään myönnytyksiä vartijan toimintaan liittyen. Onneksi on yhä asiakkaita, jotka arvostavat ammattilaisen työtä ja antavat hänelle aikaa ja tilaa tehdä tuo työ. Jokaisessa kohteessa on omat ohjeensa ja se kaupassa tallustelun tarkoitus ei ole täysin omaa sitä, että joku saataisiin verekseltään kiinni vaan kyseessä on näkyvyyden luomista. Todellinen työ tehdään nykyään kameroilla, tätä työtä ei tietenkään kaupassa asioiva asiakas näe...ja jos tuona aikana tulee tuotesuojaporttien vuoksi hälytys, tulee vartija paikalle selvittämään sitä. Automaatiota voidaan viedä vaikka kuinka pitkälle, mutta sitä viimeistä työtä se ei pysty tekemään...kuten mahdollisten varkaiden tunnistaminen ja kiinniotto.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  5. #4685
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiva nähdä, että vielä löytyy vartijain ammattikunnasta ammattiylpeää väkeä. Itsekin entisenä väijynä voin allekirjoittaa tuon Truepuffin kannanoton. Työ ette veljet tiää, minkälaisen hatullisen paskaa noissa hommissa saa välillä haukatakseen. Vartijat on yksi aliarvostetuimmista ammateista ja nuo kaverit kyllä sitä arvostusta ansaitsisivat.

     
     
  6. #4686
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itella

    Menin hakeen pa... kirjattua kirjettä, tai kahta, toinen ei näkynyt missään rekisterissä, tai no se näkyi että oli tullut suomeen ja minulla oli saapumisilmoitus molemmista ja meidän posti noudetaan (paketit jne) R-kioskilta, nyt oli jonos ovelle saakka ja yksi asiakaspalvelija, ei löytynyt kuin yksi lähetys
    Huomenna meen koittaan uudelleen kun siellä on silloin kaksi asiakapalvelijaa, kuulemma.

    No toinen, se jonka sain ilmoitettiin saantitodistuksella, se lappu pitäisi laittaa romaniaan (lähettäjä tietää lähetyksen perilletulosta) mutta meneekö se, ei tiennyt R:n tyttö mikä on saantitodistus mutta ei tainnut tietää postissakaan kun sillä ilmoittivat

     
     
  7. #4687
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Alkaa ärsyttää myydä täällä enään yhtään mitään erikoisempaa..

    Kaks dogia myynnissä ja neljä on laittanut viestiä että ostaa ja sitten kohta tulee viesti että en ostakkaan. Tosin YKSI näistä laitto viestin mukaan että tottakai ostaa ku lupas jos niin haluan..

    Nyt sitte laitoin odyn myyntiin niin taas alkaa tämä huudetaan tai eipä huudetakkaan meininki..

    Parempi mennä myymään nämä vehkeet vissiin ulkomaan foorumeille. Itse vain mielellään tarjoan niitä Suomessa ensin edullisemmin että saadaan tännekkin ihmisille mieluisia laitteita...

    Perkele....

    Nii...

    Perkele...

     
     
  8. #4688

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Oma sisälukutaidon puute. PRKL :-\
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  9. #4689

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tossa aikasemmin lämmittelin glökiä ja pääsin pieneen nousuun =) sit söin tossa mahantäyteen =) pihviä ja kermaperunaa..... niin kävi nukuttaa perkeleesti... ajattelin että menenpä sit nukkumaan kello oli vajaa 21.00

    Nyt sit heräsin 2h unien jälkeen, pienen nousun tilalla päänsärky eikä nukuta yhtäää vittu jeees !

     
     
  10. #4690
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    EDEN out of stock ((

     
     
  11. #4691

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    EDEN out of stock ((
    Itse kattelin samaa ...

     
     
  12. #4692
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Voi Jasseriparka kun lähdit täältä pohjolan lakeuksilta : etelään ison leivän perään... Eipä täälläkään oo enää ku noi isot piiput ja satama.
    Mut onhan meillä täällä puurokari ja suntti ja 2 viinakauppaa ja kälviä ja ullavakin vielä
    Suntti, joo ja ennenvanhaa oli noi suntinrannan harmittomat juopot, jotka yöksi menivät sinne mesilään missä sinäkin nykyään asustat, siellä oli juoppojen yömaja,mahdatko muistaa rakennusta, siinä kyljessä luki( OHGAI) ja se oli niiden radioamatöörien tunnus. Eikä ollut mun aikoina kuin yksi viinakauppa siinä anttilan kupeessa,kälviä,ullava,toholampi, kannus, halsua, himanka,kruunupyy,rödsö,jopa jeppis, kaikki ym,kuuluu samaan ihanuuteen eli keskipohjanmaahan.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #4693
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ragepäissäni otin naturalesia 120ml^

    E: ja tilasimpa viel java juiceakin.... tulipa tästä kallis ilta..

     
     
  14. #4694

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Ragepäissäni otin naturalesia 120ml^

    E: ja tilasimpa viel java juiceakin.... tulipa tästä kallis ilta..
    Alkon kautta oisit päässy halvemmalla

     
     
  15. #4695
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Suntti, joo ja ennenvanhaa oli noi suntinrannan harmittomat juopot, jotka yöksi menivät sinne mesilään missä sinäkin nykyään asustat, siellä oli juoppojen yömaja,mahdatko muistaa rakennusta, siinä kyljessä luki( OHGAI) ja se oli niiden radioamatöörien tunnus. Eikä ollut mun aikoina kuin yksi viinakauppa siinä anttilan kupeessa,kälviä,ullava,toholampi, kannus, halsua, himanka,kruunupyy,rödsö,jopa jeppis, kaikki ym,kuuluu samaan ihanuuteen eli keskipohjanmaahan.
    ei ihan siellä Niin mut kaikki käläviät ullavat sun muut on nykyään kokkolaa... Muistan vanhat deekut jotka majaili siinä nykyisen kaupingintalon (entinen kalahallin kenttä) kupeessa terijoensalavien katveessa aperitahöyryjen keskellä
    Hienoa aikaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #4696
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Niin ja ne oli suntinrannan pultsareita, kaikki taitaa olla jo kuopattu. Muistan itsekkin kun KPV pelas kalahallin kentällä futista ja kun pallo lensi sunttiin, niin sitä soutuveneellä sieltä haettiin, ja se oli sen ajan mestareidenliigaa

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #4697
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Niin ja ne oli suntinrannan pultsareita, kaikki taitaa olla jo kuopattu. Muistan itsekkin kun KPV pelas kalahallin kentällä futista ja kun pallo lensi sunttiin, niin sitä soutuveneellä sieltä haettiin, ja se oli sen ajan mestareidenliigaa
    Kyllä muistan ja kalahallin jäällä ekat maitohampaat katkottiin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #4698
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kyllä muistan ja kalahallin jäällä ekat maitohampaat katkottiin

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #4699
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Siellä oli se rusettiluistelu muistaakseni joka keskiviikko,discomusa pauhas ja sitten epätoivoisesti yritettiin tehdä tyttöihin jonkinlaista vaikutusta, mutta se oli 70lukua ja se oli mahtavaa aikaa ja sellaista ei tänäkään päivänä ole missään, sellaista nykynuorisokin kaipaisi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #4700
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Siellä oli se rusettiluistelu muistaakseni joka keskiviikko,discomusa pauhas ja sitten epätoivoisesti yritettiin tehdä tyttöihin jonkinlaista vaikutusta, mutta se oli 70lukua ja se oli mahtavaa aikaa ja sellaista ei tänäkään päivänä ole missään, sellaista nykynuorisokin kaipaisi.
    Näähän rupeis kuulumaan humutusketjuun
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •