Sivu 234 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1341842242302312322332342352362372382442843347341234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,661 - 4,680 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4661
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    no ei niin pitää vaan nyt kestää bogeilla... opiskelijan budjetti ei oo kauheen iso

     
     
  2. #4662
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No tuu vaikka hakeen jos asut lähellä (p-helsinki).
    Pitäähän sitä uusia pelejä päästä räveltämään

     
     
  3. #4663
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ei onnistu... asuinpaikkana jkl :/

     
     
  4. #4664
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää ja vituttaa kun joutuu joka päivä ajaan 280km, että saa käydä töissä. Työmatka on vittu 140km suuntaansa ja kun tollasella peugeotin partnerilla ajelee niin saa viiden minuutin välein tehdä ristinmerkkejä, ja lumenpaskaa tulee joka vitun päivä ja alla on vielä kitkarenkaat. Taidan kuitenkin olla herran suosiossa kun en henkeäni ole vielä menettänyt. Ja työpäivien pituushan ei ole kuin 12-16 tuntia riippuen siitä, miten kehäkolmonen vetää.

    Äiti sanoi aikoinaan kun koulussa olin jotta jaska käy koulut kunnolla ja muista lukea kokeisiin niin saat hyvän ammatin, vittu arvaa kuuntelinko, nyt saa painaa joka vitun päivä Lahdesta Espooseen ja tehdä hommia virolaisten,kosovolaisten ja onhan siellä yksi tyyppi sri lankasta(en ees viitti kirjoittaa maiden nimiä isolla)ollaan vittu yhtä suurta perhettä ja kukaan ei ymmärrä mitä toinen sanoo, no ei pidä valittaa kun taas hengissä selvisin teitä kiusaamaan,thats it näillä mennään.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #4665
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ärsyttää ja vituttaa kun joutuu joka päivä ajaan 280km, että saa käydä töissä. Työmatka on vittu 140km suuntaansa ja kun tollasella peugeotin partnerilla ajelee niin saa viiden minuutin välein tehdä ristinmerkkejä, ja lumenpaskaa tulee joka vitun päivä ja alla on vielä kitkarenkaat. Taidan kuitenkin olla herran suosiossa kun en henkeäni ole vielä menettänyt. Ja työpäivien pituushan ei ole kuin 12-16 tuntia riippuen siitä, miten kehäkolmonen vetää.

    Äiti sanoi aikoinaan kun koulussa olin jotta jaska käy koulut kunnolla ja muista lukea kokeisiin niin saat hyvän ammatin, vittu arvaa kuuntelinko, nyt saa painaa joka vitun päivä Lahdesta Espooseen ja tehdä hommia virolaisten,kosovolaisten ja onhan siellä yksi tyyppi sri lankasta(en ees viitti kirjoittaa maiden nimiä isolla)ollaan vittu yhtä suurta perhettä ja kukaan ei ymmärrä mitä toinen sanoo, no ei pidä valittaa kun taas hengissä selvisin teitä kiusaamaan,thats it näillä mennään.
    Niin se vähän on, että kähtävä on aina kähtävä. Kyllä sitä itsekin miettii näin talven pimeinä tunteina, että olis pitänyt panostaa opiskeluun. Nyt kun kaverit insinöörejä ja lääkäreitä niin palkkojen ero on huomattava...mut ne jaksoi opiskella, joten kaikki kunnia heille. En siis missään nimessä ole katkera tai kateellinen vaan enemmänkin tyytyväinen siihen, että saan erittäin huokealla hinnalla rakennusinsinöörin tai lääkärin antamia palveluita...muutama piirrustus toiselta ja toiselta pullo pirtua

    edit: eihän sitä oikeasti kehtaa pyytää kaverilta pirtua...ties vaikka joutuis hankaluuksiin
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  6. #4666
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Äiti sanoi aikoinaan kun koulussa olin jotta jaska käy koulut kunnolla ja muista lukea kokeisiin niin saat hyvän ammatin, vittu arvaa kuuntelinko, nyt saa painaa joka vitun päivä Lahdesta Espooseen ja tehdä hommia virolaisten,kosovolaisten ja onhan siellä yksi tyyppi sri lankasta(en ees viitti kirjoittaa maiden nimiä isolla)ollaan vittu yhtä suurta perhettä ja kukaan ei ymmärrä mitä toinen sanoo, no ei pidä valittaa kun taas hengissä selvisin teitä kiusaamaan,thats it näillä mennään.
    Näin munkin äitini sai myt pysymään koulun penkillä, eikä olla kaduttu päivääkään.

    Oma tytär on ollut vähän huolimaton koulussaan, mutta on nyt kuulemma päättänyt että haluaa "toimistoon, ja voi kävellä siellä kahvikuppi kädessä". Ja on ihan oikeasti alkanut panostaa kouluun, meinaa mennä lukioon ja mitä vielä.

    Tuolta tyttäreltä suurenmoinen muutos, olin jo menettänyt toivoni hänen suhteen, vaikka nuoremmasta olenkin jo varma että hänellä on kykyjä ja taitoa jos 12V iässä ollut jonnekin kuvataiteelliseen lukioiden jälkeen. Tämä keskimmäinen muksu, tytär, ei ole ollut kiinnostunut kuin meikkaamisesta (ennen kuin nyt).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #4667
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Irlannin posti oli mokannu meikäläisen paketin rekisteröinnin,joten en saanut paketista seurantakoodia!! Ja todennäkösesti paketti makaa tällä hetkelle tossa postissa PRKL!!!

     
     
  8. #4668
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No juu enhän minä katkera,tai kateellinen ole ja muutenkin osani valinnut, aikoinaa työn perässä muutin rakkaasta kotopaikasta Kokkolasta ja nimenomaa tänne suursuomeen kun täällä niitä töitä on, olihan niitä mutta nykyään ne tekee noi virolaiset, ja Lahden kokoisessa kaupungissa ei ole jasserille töitä, kun sielläkin noi virolaiset häärää ja enhän minä valita kiva kun edes niille riittää töitä. Kait kuitenkin olen niin paska etten kelpaa mene ja tiedä, harmittaa vaan kun on velkanen omakotitalo ja ei tästä niin vaan lähdetä paremmille apajille, ehkä sitten toisessa elämässä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #4669

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ärsyttää ja vituttaa kun joutuu joka päivä ajaan 280km, että saa käydä töissä. Työmatka on vittu 140km suuntaansa ja kun tollasella peugeotin partnerilla ajelee niin saa viiden minuutin välein tehdä ristinmerkkejä, ja lumenpaskaa tulee joka vitun päivä ja alla on vielä kitkarenkaat. Taidan kuitenkin olla herran suosiossa kun en henkeäni ole vielä menettänyt. Ja työpäivien pituushan ei ole kuin 12-16 tuntia riippuen siitä, miten kehäkolmonen vetää.

    Äiti sanoi aikoinaan kun koulussa olin jotta jaska käy koulut kunnolla ja muista lukea kokeisiin niin saat hyvän ammatin, vittu arvaa kuuntelinko, nyt saa painaa joka vitun päivä Lahdesta Espooseen ja tehdä hommia virolaisten,kosovolaisten ja onhan siellä yksi tyyppi sri lankasta(en ees viitti kirjoittaa maiden nimiä isolla)ollaan vittu yhtä suurta perhettä ja kukaan ei ymmärrä mitä toinen sanoo, no ei pidä valittaa kun taas hengissä selvisin teitä kiusaamaan,thats it näillä mennään.
    Eiks me kaikki muurarit ajetakkaan mersuilla :S

     
     
  10. #4670
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuules ny Egoman, ei täällä suursuomessa enään kukaan edes tiedä mikä on muurari, ja kohta ne ei tiedä siellä savo- karjalassakaan.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #4671
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele, pari tuntia väkerretty picon ja peleonin vivinovan kanssa voi perseen suti, uusi boge tankkiin ja provarista voltit kaakkoon. Siihen voi sentään luottaa. Eiköhän se tästä, jos kattelis noita maanantaina uudestaan.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  12. #4672
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankeliPerkele Näytä viesti
    Perkele, pari tuntia väkerretty picon ja peleonin vivinovan kanssa voi perseen suti, uusi boge tankkiin ja provarista voltit kaakkoon. Siihen voi sentään luottaa. Eiköhän se tästä, jos kattelis noita maanantaina uudestaan.
    Miten voi penelopen kanssa epäonnistua, noi muut mä kyllä ymmärrän mutta penelope.?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #4673

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Samat epelit kuin jasserilla ne syö minunkin leipääni, ja ihan vain näin sivuhuomautuksena sen ilmoitan vituttavan.

    JA AUTOSTA LATURI PASKAKSI. Eipä ollut veronpalautuksista sitten pitkään iloa. Nyt kun ei ajaakaan tarvitse niin suunnittelin löytyväni illemmalla humalatopicista. Ensimmäinen keskeisen ketterä askel siihen suuntaan jo otettu.

     
     
  14. #4674
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ai se olikin peleon, taitaa jasseri olla taas muutaman nauttina. :-\

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #4675
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No tää piristi Ja ei toin bogen kanssa sitte enää mitään ongelmaa ollu, paitsi että eka slotti meni tuntumalla alakanttiin



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  16. #4676

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kuules ny Egoman, ei täällä suursuomessa enään kukaan edes tiedä mikä on muurari, ja kohta ne ei tiedä siellä savo- karjalassakaan.
    Savosta en tiiä mut etelä-karjalassa tehdään viel tiilitaloja Mut kuoleva ammatti..... ennen oli joka kylässä muurareita... nykyään kaikki on rakennusmiehiä... viina vieny muurarit, ja nykyäjan rakennusmiehistä ei voi tulla muurareita ku ne ei kestä viinaa

     
     
  17. #4677
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Savosta en tiiä mut etelä-karjalassa tehdään viel tiilitaloja Mut kuoleva ammatti..... ennen oli joka kylässä muurareita... nykyään kaikki on rakennusmiehiä... viina vieny muurarit, ja nykyäjan rakennusmiehistä ei voi tulla muurareita ku ne ei kestä viinaa
    Heh, muistan aikoinaan kun ole jo viidennessä polvessa muurari,ja itellä taitaa olla vaan vettä polvessa Niin kun takkoja opettelin muuraamaan niin, joku viisas sano "notta ikuna muuta ku noita muuraat niin töitä on tappiin asti" No se meikäläisen tappi tais olla vitun lyhyt, täällä etelä-suomessa nykyään tuppaa toi muurarin virka oleen koiranvirka, jos joku kysyy mun ammattia sanon notta "osaan temmottis,tämmöttis,ja tommottis ja kaikkea suht hyvin" ja sitä mitä en osaa haluan kokeilla. ^-^

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #4678
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Heh, muistan aikoinaan kun ole jo viidennessä polvessa muurari,ja itellä taitaa olla vaan vettä polvessa Niin kun takkoja opettelin muuraamaan niin, joku viisas sano "notta ikuna muuta ku noita muuraat niin töitä on tappiin asti" No se meikäläisen tappi tais olla vitun lyhyt, täällä etelä-suomessa nykyään tuppaa toi muurarin virka oleen koiranvirka, jos joku kysyy mun ammattia sanon notta "osaan temmottis,tämmöttis,ja tommottis ja kaikkea suht hyvin" ja sitä mitä en osaa haluan kokeilla. ^-^
    Voi Jasseriparka kun lähdit täältä pohjolan lakeuksilta : etelään ison leivän perään... Eipä täälläkään oo enää ku noi isot piiput ja satama.
    Mut onhan meillä täällä puurokari ja suntti ja 2 viinakauppaa ja kälviä ja ullavakin vielä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #4679

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Heh, muistan aikoinaan kun ole jo viidennessä polvessa muurari,ja itellä taitaa olla vaan vettä polvessa Niin kun takkoja opettelin muuraamaan niin, joku viisas sano "notta ikuna muuta ku noita muuraat niin töitä on tappiin asti" No se meikäläisen tappi tais olla vitun lyhyt, täällä etelä-suomessa nykyään tuppaa toi muurarin virka oleen koiranvirka, jos joku kysyy mun ammattia sanon notta "osaan temmottis,tämmöttis,ja tommottis ja kaikkea suht hyvin" ja sitä mitä en osaa haluan kokeilla. ^-^
    Se on vähä joka alalla ........ Vartijat kaupoissa tyhjentelee pullokoneita/ostoskeskuksissa vaihtelee lamppuja.... niin kovaa nykyää toi tarjouskilpailu....

    Ei käy kateeks pienyrittäjiä...... Onneks ite oon palkollisena... niin saan helposti kumminkin hiljaisina aikoina liitosta kelpo korvausta =) sit jos jaksaa nii voi tehdä vähä omia hommiakin.... nyt ne tiputti sitä kotitalous vähennystä..... hurraa harmaa talous!

    Meillä suomessa on yhtä monta virolaista rakennusmiestä töissä täällä ku työttömiii suomalaisii rakennusmiehiä kortistossa.... VITTU ONKO SE OIKEIN !

     
     
  20. #4680
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Se on vähä joka alalla ........ Vartijat kaupoissa tyhjentelee pullokoneita/ostoskeskuksissa vaihtelee lamppuja.... niin kovaa nykyää toi tarjouskilpailu....

    Ei käy kateeks pienyrittäjiä...... Onneks ite oon palkollisena... niin saan helposti kumminkin hiljaisina aikoina liitosta kelpo korvausta =) sit jos jaksaa nii voi tehdä vähä omia hommiakin.... nyt ne tiputti sitä kotitalous vähennystä..... hurraa harmaa talous!

    Meillä suomessa on yhtä monta virolaista rakennusmiestä töissä täällä ku työttömiii suomalaisii rakennusmiehiä kortistossa.... VITTU ONKO SE OIKEIN !
    Se on osittain tämä automaatio, ku on vieny töitä vähän joka alalla. Ei vartioiden enää tarvii niin ees taas kävellä kaupassa, ku odottaa vaan, että hälytin alkaa ulvoa ja menee sitten kahvikupposen äärestä paikalle selvittelemään.

    Noihin virolaisiin, venäläisiin ja muihin ulkomaalaisiin työmiehiin on vain yksi syy, palkka. Isä ollu koko ikänsä telakalla sähkömiehenä (onneksi nykyään sen verran uraa takana, ettei helposti lennä kortistoon kokemuksen takia) ja mitä puhunut, niin venäläinen laivasähkömies pyytää 4€/tunti ku suomalaiselle se on vähintään se 8€/tunti ja sekään ei tunnu riittävän. Ja ainoa millä suomesta myydään laivoja nykyään on laatu, mutta sekin alkaa pikku hiljaa kärsimään, kun aasian miljoonat pikkumiehet tekevät saman puoleen aikaan ja puoleen hintaan ja on pakko lähteä hintakilpailuun mukaan, jotta saadaan edes se yksi tilaus (joka oli jo aika niukilla, ettei koko telakkatoiminta Turussa loppunu).

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •