Sivu 232 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321822222282292302312322332342352362422823327321232 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,621 - 4,640 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4621
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hienoa! Mihis sitä parkkipaikkoja tarvitaan kun voi olla viherkeskuspuisto tai muuta yhtä mukavaa niiden tilalla :

     
     
  2. #4622
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Hienoa! Mihis sitä parkkipaikkoja tarvitaan kun voi olla viherkeskuspuisto tai muuta yhtä mukavaa niiden tilalla :
    Näinhän se on. Pitäis varmaan seuraavaks kokeilla uskaltaako yksityiset sakottaa mua, ku on kerran vielä kuolinpesän auto : Voi olla vaikea laskuttaa kuollutta auton parkkeeraamisesta Ja muistaakseni tuo kampus-juttu ollaan jäädytetty tilapäisesti, kun joku tajusi, että hyvä kun siihen tontille mahtuu omakotitalo ja kun rahoitusta ei olla saatu. Tosin aika varmasti itse olen siinä vaiheessa, kun kampus tulee, jo paperit kourassa sossun jonossa.

     
     
  3. #4623
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Vs: Kuvaketju

    TTTU! Pesin just lähes koko arsenaalini lavuaarissa ja nyt ZAGin runkoa ei löydy ei sitten mistään. Cappi kököttää pöydällä kuivumassa muun kaluston kanssa ja tankki köllöttää roskissa kun otti ja halkesi. Loppua siitä atosta ei vaan näy missään.. Stn!

    edit. tunti etsintään kulunut. ei jälkeäkään laitoksesta.

     
     
  4. #4624
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vesilukko auki ja tarkistus sieltä?

     
     
  5. #4625
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Vs: Kuvaketju

    Epäilen että sinne mennyt jos ritilästä ei mini bogetankin cappi mee läpi : johonkin järkevään paikkaan oon sen nostanu ajatuksissani.

     
     
  6. #4626
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    taktinen piilopaikka
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  7. #4627
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Samat murheet ja taidetaan puhua samasta parkkipaikastakin
    Hähä, hyvä puoli Turussa on etten mä täältä oo saanut hakemallakaan parkkisakkoja. Aika armeliaita olleet.

    Nii joo ketutus-ketju. Mä en tuomitse ketään, ja vituttaa oikeasti että aattelen tällä tavalla enkä hyökkää näitten ihmisten kimppuun (saatavuus enemmänkin), mut ihmetyttää kun porukalla yleensä on 5x ggtssäämitäovatkaan (sori kun en noista ymmärrä), 5x kayfunia, 5x odya ja penelopea samanverran päälle ja parit provarit ja muita vastaavia modeja (provaa nyt saa mut muita harvinaisempia). Kateutta? Eei, mut näitä vehkeitä on niin huonosti saatavilla ni mä en ymmärrä mitä noin monilla vehkeillä tekee? Okei, mä tuun yhdellä setillä toimeen, mut ollaan sitä toisaalta taas perkele kusessa jos jokin yks kaks lahoaakin käteen. Yks vara setti, mut viis? Tsiisus.

    Varaa olisi lyödä tähän harrastukseen rahaa, mut ei vaan oikeen viitsisi enempää lykätä rahaa kun on tarvetta. Tottakai hinnat nousee kun kysyntää on enemmän kuin laitteita. Mutmut.

     
     
  8. #4628
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    En mä ymmärrä ittekään itteäni.. :
    Mutta kun lähtee "vähän" lapasesta niin minkäs teet, vai oliko se perustelu sittenkin et joka nesteelle oma kokoonpano?

    Hölmökin taidan olla ku ei kierrätettäes (ainakaan kauheesti) viitti voittoa tehdä ja tolla matikalla oltais rutkasti tappiolla.

     
     
  9. #4629
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja latela Näytä viesti
    Yks vara setti, mut viis? Tsiisus.
    mullon neljä (halpaa) modia ja puolen tusinaa erilaisia ego-akkuja. Suurimmassa osassa
    jonkin sortin tankit (3-6ml) ja jokaisessa laitteessa eri nesteet. Viimeisin kerta kun lisäilin nesteitä tai latailin akkuja
    tai räpelsin niillä jotain muuta kuin höyryttelin, oli viime viikon torstai.

     
     
  10. #4630

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yleensä libertyn tilaukset tullu nopsaan mutta nyt menny jo 1,5 viikkoa.

    Tällä viikolla aina kun on postiluukku kolahtanut niin toiveet saapuneista nesteistä on murskattu markettien joulumainoksilla

     
     
  11. #4631

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Yleensä libertyn tilaukset tullu nopsaan mutta nyt menny jo 1,5 viikkoa.

    Tällä viikolla aina kun on postiluukku kolahtanut niin toiveet saapuneista nesteistä on murskattu markettien joulumainoksilla
    Voipi olla, et vähän jouluruuhkat hidastaa postin kulkua. Mulle kesti kanssa uk-eliquidilta tulla paketti joku melkeen 2 viikkoa vaikka normaalisti tulee alle viikossa

     
     
  12. #4632
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti

    Todennäköisyys autovarkaan löytää avaimet suhteessa siihen että ilman numeroa en näe niitä enää koskaan, on mielestäni häviävän pieni.
    Mielstäsi ja mielestäni, onko sillä nyt niin kauheesti väliä?
    Mutta avaimiin numeron laittaminen on kyllä mun mielestä tyhmintä mitä voi tehdä. =)

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  13. #4633
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei jeesus, eiköhän kaveri saa ite päättää laittaako se sen puhelinnumeron niihin avaimiinsa vai ei.

     
     
  14. #4634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Voipi olla, et vähän jouluruuhkat hidastaa postin kulkua. Mulle kesti kanssa uk-eliquidilta tulla paketti joku melkeen 2 viikkoa vaikka normaalisti tulee alle viikossa
    Tuo on kyllä ihan totta, Jepen vika siis ettei herkkunesteitä kuulu

     
     
  15. #4635
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    taktinen piilopaikka
    Lähes ninja-luokan naamiointi!

     
     
  16. #4636

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Mielstäsi ja mielestäni, onko sillä nyt niin kauheesti väliä?
    Mutta avaimiin numeron laittaminen on kyllä mun mielestä tyhmintä mitä voi tehdä. =)
    Sori jo etukäteen, mutta minulla ei nyt leikkaa miksi tuo on riski?
    Täydellisen rekkarinumeron laiton kyllä ymmärrän riskipeliksi.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  17. #4637
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Sori jo etukäteen, mutta minulla ei nyt leikkaa miksi tuo on riski?
    Täydellisen rekkarinumeron laiton kyllä ymmärrän riskipeliksi.
    Ei mitään soreja
    Mutta jos tiedät missä toinen asuu (vaikka kerrostalo) ja sulla on sen auton avain niin kohtuu helposti sä sen auton löydät
    Verrattuna siis siihen että sulla on vaan joku volvon avain kädessä.

    Mutta kaipa mulla oikeesti pitää se foliohattu mennä käärimään... ;-P

    EDIT: Toki jos prepaid liittymä niin ei mitään ongelmaa...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  18. #4638
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Todennäköisyys autovarkaan löytää avaimet suhteessa siihen että ilman numeroa en näe niitä enää koskaan, on mielestäni häviävän pieni.
    Nykyään ei koskaan tiedä...Autoja varastellaan Suomessa nykyään joka päivä..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Sori jo etukäteen, mutta minulla ei nyt leikkaa miksi tuo on riski?
    Täydellisen rekkarinumeron laiton kyllä ymmärrän riskipeliksi.
    Pahimmassa tapauksessa voisi sattua näin...Rekkarinumeron perusteella löydät omistajan nimen ja nimen perusteella osoitteen ja puhelinnumeron jos se ei ole salainen ..tekstiviesti rekisterinumero auto ABC-123 (auto rekisteritunnus) numeroon 16400 tai lähetä REKISTERITUNNUS numeroon 020202, esim. AUTO XYZ-123 ja en jälkeen 0100100..miten voin auttaa..?--missähän tällainen heppu asuu että voisin pölliä auton?

    Autovarkaat toimii näin ja ei tartte kun menee etes parkkipaikalle kokeilee sitten jos on uudenpi auto ja kaukösäätökeskuslukitus että mikäs auto siellä vilkkuja väläyttää ja ajonesto pois päältä ja menox..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  19. #4639

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Ei mitään soreja
    Mutta jos tiedät missä toinen asuu (vaikka kerrostalo) ja sulla on sen auton avain niin kohtuu helposti sä sen auton löydät
    Verrattuna siis siihen että sulla on vaan joku volvon avain kädessä.

    Mutta kaipa mulla oikeesti pitää se foliohattu mennä käärimään... ;-P

    EDIT: Toki jos prepaid liittymä niin ei mitään ongelmaa...
    Oikein minä sitten tuota koitin järkeillä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Nykyään ei koskaan tiedä...Autoja varastellaan Suomessa nykyään joka päivä..

    Pahimmassa tapauksessa voisi sattua näin...Rekkarinumeron perusteella löydät omistajan nimen ja nimen perusteella osoitteen ja puhelinnumeron jos se ei ole salainen ..tekstiviesti rekisterinumero auto ABC-123 (auto rekisteritunnus) numeroon 16400 tai lähetä REKISTERITUNNUS numeroon 020202, esim. AUTO XYZ-123 ja en jälkeen 0100100..miten voin auttaa..?--missähän tällainen heppu asuu että voisin pölliä auton?

    Autovarkaat toimii näin ja ei tartte kun menee etes parkkipaikalle kokeilee sitten jos on uudenpi auto ja kaukösäätökeskuslukitus että mikäs auto siellä vilkkuja väläyttää ja ajonesto pois päältä ja menox..
    Siis tuon rekkari jutun laitoin siis vertauksena. Tuolla systeemillähän niitä kolaroijia(tien tukkojen ohella ) on jäljitelty iät ajat.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  20. #4640
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itella on jotenkin onnistunut hukkaamaan 360ml 0mg nallekarkkia jonnekin, 23.11 lähetetty ja olisi pitänyt tullut jo ainakin viikko sitten. Varmuuden vuoksi tilasin tänään 480ml lisää, tällä kertaa duuniosoitteeseen, jonne myös paketit tulee suoraan. Nyt sitten höyrytellään mitä sattuu. Vituttaa..

    :wq

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •