Sivu 22 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324252632721225221022 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #421
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Mansester
    Viestit
    61

    Päivän pettymys. :(

    Tuliko postiluukustasi pitkään odottamasi neste, modi, tankki tai karto tms joka osoittautui pettymykseksi tai ei hypetyksensä arvoiseksi? Potkiiko puolalainen asiakaspalvelija päähän, puhuiko brittikauppias bullshittiä luvatessaan pakettisi viikonlopuksi, kusiko kiinalaiset silmään vai jouduitko jenkkien jymäyttämäksi?

    Jaa toki pettymyksesi tähän ja jää odottamaan vertaistukea kaltaisiltasi, tahi vinkkejä vastaisuuden varalle viisaammiltasi.



    Itse voisin aloittaa itkemisen sillä etten vielä ole löytänyt FSUSA Jagerbomb 18mg:stä juuri yhtään hirvilimun tahi punaisen urospuolisen nautaeläimen makua vallitsevan anis(hyi!)maun takaa Kovasti hypetyksen jälkeen himotti päästä testaamaan kun tämä Akkuhapponakin tunnettu drinksu löytyy ehdottomista suosikeistani, pudotus todellisuuteen oli karu.

     
     
  2. #422
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivän pettymys. :(

    sanoppa muuta.. tuo uus jekkupommi resepti ei vastaa kyllä yhtää tuota alkuperästä.. ja päivän pettymys on ettei kalja mene päähän.. nii ja hoosieri ei osannu käyttää kortti numeroa näemmä oikeen

     
     
  3. #423

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jep, Jagerpommi oli pettymys, Dual Coil kärvähti (tosin muutama Karhu auttoi asiaa) ja just kun oli Lähettämässä vastausta Päivän Pettymykseen, polliisi iski ja siirti tämän tänne.... eli sekin meni uusiks... :

     
     
  4. #424
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vittu saatana perkele

    EDIT: käämi kärähti

     
     
  5. #425
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Jep, Jagerpommi oli pettymys, Dual Coil kärvähti (tosin muutama Karhu auttoi asiaa) ja just kun oli Lähettämässä vastausta Päivän Pettymykseen, polliisi iski ja siirti tämän tänne.... eli sekin meni uusiks... :
    tuo uus maku ei vastaa kyllä tuota mitä ite joskus tilasin... pitää käydä muuttamassa vissiin tuo arvostelu prkl ku nuo saa muuta ku liquorice nykyään aikaan...

     
     
  6. #426

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    tuo uus maku ei vastaa kyllä tuota mitä ite joskus tilasin... pitää käydä muuttamassa vissiin tuo arvostelu prkl ku nuo saa muuta ku liquorice nykyään aikaan...
    Onneks tuli tilattua vain 10ml testiin, muuten !"#!!¤"#!" enemmän...

     
     
  7. #427
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    tuo uus maku ei vastaa kyllä tuota mitä ite joskus tilasin... pitää käydä muuttamassa vissiin tuo arvostelu prkl ku nuo saa muuta ku liquorice nykyään aikaan...
    Onneks tuli tilattua vain 10ml testiin, muuten !"#!!¤"#!" enemmän...
    ite taas tilasin jenkeistä lisämausteista 120ml joskos se ois ku vanhempi erä

     
     
  8. #428

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    ite taas tilasin jenkeistä lisämausteista 120ml joskos se ois ku vanhempi erä
    Jaa.a, sitä kun on niin juniori näissä piireissä, niin ei ole päässyt kokeilemaan vanhempia eriä...
    Kai niillä jotkut reseptit on käytössä, vai hatustako ne vetäisee joka kerta seosten suhteet... ???

     
     
  9. #429
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    ite taas tilasin jenkeistä lisämausteista 120ml joskos se ois ku vanhempi erä
    Jaa.a, sitä kun on niin juniori näissä piireissä, niin ei ole päässyt kokeilemaan vanhempia eriä...
    Kai niillä jotkut reseptit on käytössä, vai hatustako ne vetäisee joka kerta seosten suhteet... ???
    En miekää mikään vanhin tapaus ole ainakaan omastamielestä ja kyllä välillä tuntuu että vetelee ne seokset aina miten tykkää reseptissä on varmaa nimet muttei uhteita miten laitetaan..

     
     
  10. #430

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hajottaa, koska ruuvasin riva 901 akun liian tiukasti laturiin ja se laturin pää napsahti irti ja molemmat johdot irti myös.

    Oli pakko kaivaa kolvi esiin, mutta sitten muistin että voi pyhä jeesus, eihän mulla oo tinalankaa yhtään jäljellä. Onneksi löysin piirilevyn jota en enää tarvi ja siinä oli iso tinaklöntti jäljellä, sen sulatin kolvilla ja nappasin vähän tinaa kolvin päähän ja siirsin sen tinan laturin kolvaukseen 8)

    Nyt toimii taas laturi thank god, oli meinaan lähellä, ettei ensimmäinen analoginen paukahtanut parin päivän lopettamisen jälkeen.

    Vituttaa myös se, että viikonloppuna kusti ei polje, koska alkaa e-nesteet loppua ja tilaukset olisi tulon päällä, toivottavasti selviän siihen asti.

    Ettei tarvi...

     
     
  11. #431
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ertzinas Näytä viesti
    Hajottaa, koska ruuvasin riva 901 akun liian tiukasti laturiin ja se laturin pää napsahti irti ja molemmat johdot irti myös.

    Oli pakko kaivaa kolvi esiin, mutta sitten muistin että voi pyhä jeesus, eihän mulla oo tinalankaa yhtään jäljellä. Onneksi löysin piirilevyn jota en enää tarvi ja siinä oli iso tinaklöntti jäljellä, sen sulatin kolvilla ja nappasin vähän tinaa kolvin päähän ja siirsin sen tinan laturin kolvaukseen 8)

    Nyt toimii taas laturi thank god, oli meinaan lähellä, ettei ensimmäinen analoginen paukahtanut parin päivän lopettamisen jälkeen.

    Vituttaa myös se, että viikonloppuna kusti ei polje, koska alkaa e-nesteet loppua ja tilaukset olisi tulon päällä, toivottavasti selviän siihen asti.

    Ettei tarvi...
    onneks oli tinaa tallessa

     
     
  12. #432
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    eGo-T AKUT

    Kuukauden ikäisenä welholta tilattu akku 900mAh piti heittää roskiin, toinen vielä pelaa. Tilasin Peleonilta kaksi uutta 1000mAh akkua, jotka on tulleet ja käytössä. Nyt ne on molemmat latauksessa, ja latauksesta kesken otetulla welhon akulla nyt mennään. 10h höyrytystä takana (Dual Coil kartoilla), ja ei meinaa powerit näissä kolmessa nyt riittää!

    Tilasin myös MadVapesilta kaksi 1000mAh Smok LR-akkua kokeeksi, kun semmoisia näytti olevan... kestäisivätkä jollain ilveellä paremmin LR-kartoja... (tommosia Smokin LR-akkuja näytti joku suomikauppakin nyt myyvän), mutta ne ei vielä ole saapuneet.

    10 tuntia höyrytystä ja akut tyhjät! Perkele. Onneksi on kolme laturiakin...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #433
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    eGo-T AKUT

    Kuukauden ikäisenä welholta tilattu akku 900mAh piti heittää roskiin, toinen vielä pelaa.
    Sama laulu täälläkin. On tuosta jo aikaa, mutta vieläkin hatuttaa. Itseasiassa sen verran paloi käämi tuon ekan akun hajoamisen kanssa, että pidin visusti huolta siitä, ettei enää jäädä yhden akun varaan.


    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  14. #434
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    kk vanhat akut vaihdetaan uusiin... varaosina nuokin akut vissiin kestää paremmin mitä ny tuota kaverin vapostusta kettellu

     
     
  15. #435
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää noi Quoten sisään kirjoitetut vastaukset! Jos olisi oikeudet täällä mulla niin poistaisin em. postaukset heti eikä tartteis ruveta etsimään sitä vastausta.
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  16. #436
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Nyt mua ärsyttää yksi Smok Dual Coil Carto, ei ota kontaktia akkuun, ja akku sanoo homman seis. Mittasin ohmit ja se näyttää menevät "oikosulkuun" silloin se ton tekee. Pinseteillä kontaktipintaa ulos vetämällä se taas hetken toimii, mutta pian taas sama homma.

    Ärsyttää siksi kun se karto on täytetty JagerBombilla! :P
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #437

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Conzes Näytä viesti
    Ärsyttää noi Quoten sisään kirjoitetut vastaukset! Jos olisi oikeudet täällä mulla niin poistaisin em. postaukset heti eikä tartteis ruveta etsimään sitä vastausta.
    sitä harasteneena voin kertoa jottei tahallista ole
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  18. #438

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Nyt mua ärsyttää yksi Smok Dual Coil Carto, ei ota kontaktia akkuun, ja akku sanoo homman seis.
    Täällä Smok DCC:t on toiminu hyvin, mutta Velholta tuli malli jolle pitää nyppäillä akun napaa ylös....

     
     
  19. #439
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Nyt mua ärsyttää yksi Smok Dual Coil Carto, ei ota kontaktia akkuun, ja akku sanoo homman seis.
    Täällä Smok DCC:t on toiminu hyvin, mutta Velholta tuli malli jolle pitää nyppäillä akun napaa ylös....
    Velholta nämäkin 4 on, ja yksi nyt tehnyt tota. MadVapesilta on 15 lisää tulossa. Mutta eiköhän ne samaa kamaa ole, jos kerran SmokTech on valmistaja.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #440

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Velholta nämäkin 4 on, ja yksi nyt tehnyt tota. MadVapesilta on 15 lisää tulossa. Mutta eiköhän ne samaa kamaa ole, jos kerran SmokTech on valmistaja.
    Minulla tuossa Velhon mallissa ei ollut Smok Dual Coil merkintää, toisin kuin finski putiikista tulleessa... ???
    Hah, taisin saada piraatin...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •