Sivu 211 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1111612012072082092102112122132142152212613117111211 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,201 - 4,220 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4201
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Kaikkiin paketeihin kannataa varmaan liittää teksti: "Electro-mechanical device. No battery included in this parcel".
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #4202
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Wizardin nesteet ei tulleet tänäänkään. Piti sitten ottaa ensimmäisellä kerralla vain 2 10ml pulloa, kun ajattelin lähinnä kokeilla. Toisessa pullossa ehkä millin verran pohjalla ja eikä tätä "kokeilua" haluais keskeyttää

    Nyt kun uusi paketti tulee, niin täytyy varmaan melko nopealla aikataululla testata kaikki maut ja tehdä reilun kokoinen tilaus saman tien...

     
     
  3. #4203
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jinx Näytä viesti
    Wizardin nesteet ei tulleet tänäänkään. Piti sitten ottaa ensimmäisellä kerralla vain 2 10ml pulloa, kun ajattelin lähinnä kokeilla. Toisessa pullossa ehkä millin verran pohjalla ja eikä tätä "kokeilua" haluais keskeyttää

    Nyt kun uusi paketti tulee, niin täytyy varmaan melko nopealla aikataululla testata kaikki maut ja tehdä reilun kokoinen tilaus saman tien...
    Kannattaa pitää aina vähintään ~150ml varalla kaapissa, ei ole niin riippuvainen tuleeko posti viikossa vai ei.

     
     
  4. #4204
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Kannattaa pitää aina vähintään ~150ml varalla kaapissa, ei ole niin riippuvainen tuleeko posti viikossa vai ei.
    Näin olis tarkoitus. Jos sitä yli 400ml saa kerralla tilata tullin puuttumatta, niin seuraava satsi lasketaan varmaan jo sadoissa milleissä. Nytkään en tilannut kuin 5 10ml pulloa, kun tilauksen tein samana (tai seuraavana) päivänä kun tuota ensimmäistä erää aloin höyryttelemään. Mutta kaippa tuollakin pari viikkoa nykykulutuksella pärjäilee, kun tämä 20 milliä kestänyt sen viikon päivät.

     
     
  5. #4205
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    RAAAAHHHH!!!!Mua raivostuttaa asioida "eläinrakkaiden" eläisuojeluyhdistyksen työntekijöiden kanssa, kun ei siitä vaan tule mitään.Ihan sama vaikka puhuisivat kiinaa ja minä jotain saaterin jargonia, yhtä paljon on yhteisymmärrystä.PRKL!!!
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  6. #4206

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ikään ei tuu mentyä ajois maate, rrrriiistus.

     
     
  7. #4207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kerrankin menin jo puolen yön jälkeen maata mutta vaivalla sain pari tuntia nukuttua kun on tottunut erilaiseen vuorokausirytmiin. Ehtiihän tässä vielä. Ehkä.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  8. #4208

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    OHO... yö maattu sängyssä... ilman sekunttiakaan unta... noh aamukahvin keittoon =) jos en yö nukuttas koko yön kattelin jenkkilästä e-piippua meni yö,aika vikkelään

     
     
  9. #4209

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    OHO... yö maattu sängyssä... ilman sekunttiakaan unta... noh aamukahvin keittoon =) jos en yö nukuttas koko yön kattelin jenkkilästä e-piippua meni yö,aika vikkelään
    Tyypillinen ostohimo.
    Johonki iskee silmänsä, nii sitä puljaa muutaman yön ja sitten sen ostaa.

     
     
  10. #4210
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    OHO... yö maattu sängyssä... ilman sekunttiakaan unta... noh aamukahvin keittoon =) jos en yö nukuttas koko yön kattelin jenkkilästä e-piippua meni yö,aika vikkelään
    Minkälainen piippu on hakusessa? Itsekin olen ruvennut kasvattelemaan isopatteripiippukuumetta.

     
     
  11. #4211
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    #500 mesh sais saapua... Jos ei tänäänkään niin mur

     
     
  12. #4212
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Eikö toi helkkarin footoon voisi lainata viestejä normaalisti, toi tapa muokata muiden postauksia on syvältä.
    KGO & Twist

     
     
  13. #4213
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Maksikirje hukassa, lähetetty viime perjantaina eikä vieläkään saapunu perille.

     
     
  14. #4214
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Terveyskeskus. Kävin viime viikolla lekurissa, koska jalkaan ilmaantui jalkapöydän päälle violetti patti, jonka päällä oli rupi. Käskivät seurailla. Eivät tienneet, mikä se oli. Maanantaina kävin taas terveyskeskuksessa, koska patti alkoi viikonloppuna mätiä. Ei mätinyt maanantaina, vaan päällä oli kova rupi. Käskivät seurailla. Kävin tänään taas terveyskeskuksessa, koska patti mäti taas eilen ja oli todella hurjan näkönen. Repivät ruven pois, putsasivat mädät pois ja ylläri pylläri, käskivät seurailla. Ei antaneet edes antibioottirasvaa, vaikka selvästi mätii eivätkä edelleenkään osaa sanoa muuta, kuin että se on mätäpatti. No, sen nyt nään itsekin.

     
     
  15. #4215
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yllätys;
    Itella!
    Maanantaina matkaan lähtenyt ykkösposti taas teillä tietymättömillä.

     
     
  16. #4216

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vitun teoston apinat ja niiden rajattomat valtuudet, vittu mitä valtiollista anarkiaa. Jos anssi kela ei myy, se ei johdu piratismista vaan siitä että kelan anssi on aivan vitun paska artisti.

    Tässä maassa ei vankikarkureita etsitä, mutta 20e levyn takia tehdään kotietsintöjä.

    Vittu että vituttaa tuo paskalaitos ja kaikki siinä mukana olevat voisivat vetää mun puolesta ittensä hirteen.

    Jos olisin asianomainen, tekisin sekä poliisista että teostosta rikosilmoituksen, kummankin teot ovat olleet täysin laittomia. VITTU

     
     
  17. #4217

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Täysin samaa mieltä, tommoset vatipäät pitäs heittää helvettiin ja nopeasti. Sama koskee näitä paikalla olleita poliiseja, jos ei oma järki toimi niin viralta ja ikuiseen kieltoon poliisin ammattiin. Nyt sitten tuhlataan yhteiskunnan varoja miljuuna johonkin vitun vatipään ansasta saamaan tyydytykseen ???

     
     
  18. #4218
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Miten se noiden Poliisien vika on? On tehty rikosilmoitus jonka myötä pitää suorittaa kotietsintä.
    Ei se suorittavan portaan vika ole, jos työtään tekee..
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #4219

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kotietsintä 20e levyn takia? Mistä lähtien tässä maassa on voinu ihmisten yksityisyyttä rikkoa epäilyllä rikoksesta joka on samaa luokkaa näpistyksen kanssa.

    Muunmuassa vankikarkureita ei poliisin mukaan aktiivisesti etsitä alun jälkeen, mutta sitten käydään varastamassa tytön tietokone yhden paskalevyn takia, mikä ei itseasiassa ollut edes levy. Käytännössä on siis rikottu yksityisyyttä ja varastettu ominaisuutta sen takia, että tiedostononimessä on lukenu chisu. Mistä lähtien tämä on ollut laillista?

     
     
  20. #4220

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olis sitten hoitanut sitä virkaansa, eikä ohjeistamaan miten tulee toimia. Koko kotietsintälupakin ihmetyttää? Kohta ne tulee sun kotiis jonkun lapun kanssa, ihan sama mikä syy. Toki se on tehtävä mitä esimies määrää, mutta voihan sen tehdä myös joustavasti ja silleen ettei siihen mene sotkemaan omia mielipiteitään? Koko homma haisee ihan ensiaskeleista lähtien.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •