Sivu 203 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1031531931992002012022032042052062072132533037031203 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,041 - 4,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4041

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Karenssia sulle.
    Eipäs tulekkaan :P
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #4042

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser
    Normaali keskiluokka verotetaan köyhäksi ja sitten ihmetellään kun talous ei kasva ja sisämarkkinat ei vedä..vittu kun ei perheellisellä ole enää varaa paljon mihinkään ylimääräseen..lamaan mennää että heilahtaa
    No eipä sen kummemmin oo perheettömälläkään varaa mihinkään ylimääräseen. 2 vuotta pitäny säästää, et pääsee laserleikkaukseen ja lomamatkalle

     
     
  3. #4043
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    No eipä sen kummemmin oo perheettömälläkään varaa mihinkään ylimääräseen. 2 vuotta pitäny säästää, et pääsee laserleikkaukseen ja lomamatkalle
    Eikä opiskelijoillakaan sen ihmeemmin. Ehkä kaikista surkeimmin, kun ei saa edes asumistukea (johon kuuluu siis paljon enemmän kuin vain maksimissaan 200€ rahaa) ja työtäkään ei paljoa uskalla tehdä, kun jos tienaa yli 800€/kk palkkaa niin kelalta tulee helvetinmoinen lasku ja pahimmillaan menettää vielä opintolainan takauksen. 490€/kk, josta pitää maksaa kaikki.

     
     
  4. #4044

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Eikä opiskelijoillakaan sen ihmeemmin. Ehkä kaikista surkeimmin, kun ei saa edes asumistukea (johon kuuluu siis paljon enemmän kuin vain maksimissaan 200€ rahaa) ja työtäkään ei paljoa uskalla tehdä, kun jos tienaa yli 800€/kk palkkaa niin kelalta tulee helvetinmoinen lasku ja pahimmillaan menettää vielä opintolainan takauksen. 490€/kk, josta pitää maksaa kaikki.
    Osa-aikatyö ja sopia työnantajan kans maksimi mitä maksetaan kuukaudessa, yli menevät tulot jaetaan muille kuukausille joissa ei kerry tarpeeksi tunteja. Tai vaihtoehtoisesti yli menevät pimeänä käteen.

     
     
  5. #4045
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Osa-aikatyö ja sopia työnantajan kans maksimi mitä maksetaan kuukaudessa, yli menevät tulot jaetaan muille kuukausille joissa ei kerry tarpeeksi tunteja. Tai vaihtoehtoisesti yli menevät pimeänä käteen.
    Pimeenä pieniä mediatekniikan alan projekteja (nettisivuja, videoita, taittoa, grafiikkaa, 3D-malleja jnejne.) ja sit tietysti ässä-arvat 8)

    Mut vituttaa kyl toi Itellan toiminta. Tässä postia odotellessa jos sittenkin ovat vaihtaneet sen seurantakoodin, mutta jos ei ala kuulumaan, niin joko Inweraflavours laittanu väärään osoitteeseen tai sitten Itella kussu ja laittanu menemään väärään osoitteeseen.

    edit. Eipäs enää vitutakkaan. Inweraflavours oli antanu väärän seurantakoodin. Asuuko täältä muuten joku Kontiolahdella? Jos asuu, niin kannattaa käydä postissa

     
     
  6. #4046
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Koodi:
    Jos Jollakin on ollut liian mukavaa tänään niin lue tämä (jos oot yrittäjä älä lue)
    Maahanmuuttaja saa alv-vapauden 3-5 vuotta ja korotetun starttirahan. Se on mukava kilpailuetu.
    
    Alv-vapautus maksimissaan 10 vuotta tai siihen saakka kun saat Suomen kansalaisuuden.
    
    Starttirahaa saa enintään 3 vuodeksi, 82,14€/työpäivä, starttiraha on veroton,
    ensimmäiset kaksi vuotta.
    
    "Suuri ero aloilla, jossa ostot ovat pienet eli palveluala. Onhan siinä eroa voitko myydä pizzan hintaan 8e vai 6,5e. Molemmille jää yhtä paljon voittoa.
    
    Lisäksi henkilökuntana on aina saman maan kansalaisia. Suurin osa on työllisyystuella ja vetäjä starttirahalla eli henkilöstökulut nolla. Eli veronmaksajat rahoittaa yrityksen toiminnan.
    
    Kun tukien maksu päättyy, firma kaatuu. Sitten sama peli jatkuu, osat vain vaihtuvat. Suvusta löytyy uusi yrittäjä ja starttiraha ja vanha voi jäädä ansiosidonnaiselle työttömyyspäivärahalle. Uudet työllistymistuet otetaan uusille kavereille.
    
    Muistettakoon vielä että Suomalainen yrittäjä on edelleen riistäjä kapitalisti, jolla välttämättä ei ole mahdollisuutta pitää edes SAIRASLOMAPÄIVÄÄ!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #4047
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Työelämässä tullu oltua jo toistakymmentä vuotta, eikä päivääkään saikkua! Nyt meni kuparinen rikki, 2 päivää tuli saikkua kun yllätti kuume ja oksennustauti. :/

     
     
  8. #4048
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyrnii, kun alle satasen mekaanisissa 18xxx-putkimodeissa on tarjonta aika heikkoa. Siis mekaaninen putkimodi, niin perusvekotin kuin olla ja voi. Kaiken maailman vv-kiinahärpättimiä löytyy kyllä joka lähtöön. Suomikaupoista ei varsinkaan löydy. GUS taitaa irrota alle satkulla, mutta joku tuossa vähän askarruttaa dunno mikä.

     
     
  9. #4049

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Työelämässä tullu oltua jo toistakymmentä vuotta, eikä päivääkään saikkua! Nyt meni kuparinen rikki, 2 päivää tuli saikkua kun yllätti kuume ja oksennustauti. :/
    Hyi suatana.

    Mitä se jalippo tekeekään työkseen?

     
     
  10. #4050

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Hyi suatana.

    Mitä se jalippo tekeekään työkseen?
    Ei kai se muuta tee kuin tihkuu seksiä:
    http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U

     
     
  11. #4051

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyllä se kuulemma jotaki muutaki tekee...

     
     
  12. #4052

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt kun noita Z-attyja on muutama, niin niille pitäisi löytää arvonsa veroisia tippejä. Vituttaa imeskellä jollain Vivi novien mukana tulleilla kököillä. Kysymys kuuluu mistä noihin ulkonäöltään sopivia muun kun mingin muotoisia tippejä?

     
     
  13. #4053

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    lumi, empiremods, kir fanis...

     
     
  14. #4054
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nigulas Näytä viesti
    Nyt kun noita Z-attyja on muutama, niin niille pitäisi löytää arvonsa veroisia tippejä. Vituttaa imeskellä jollain Vivi novien mukana tulleilla kököillä. Kysymys kuuluu mistä noihin ulkonäöltään sopivia muun kun mingin muotoisia tippejä?
    http://www.supertmanufacturing.com/id72.html

    Super T -tipit on loistavia. Oma ykköslemppari on toi contoured widemouth joko pitkänä tai shortynä riippuen vähän missä modissa käyttää. Istuu jämäkästi kaikessa mihin olen sovittanut. Saa myös Cloud 9:ltä (joka on nyt kiinni häiden takia).


     
     
  15. #4055
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Se sönkkäs sitä että se on pelkkä mahdollisuus ja olisin omalla vastuulla voinu jatkaa vanhankin kortin käyttöä. Mutjoo hemmetin hämärä homma. Mistäköhän he on sitten päätellyt että se mahdollisuus tietojen vuotamiseen on, jossei kukaan muu kun minä itse ole korttia käyttäny. Pitänee selvitellä vielä asiaa.
    Ettei vaan jonkun silmään olisi osunut paypalin ilmoitukset, nehän on joskus asiasta tietämättömälle aika hepreaa
    eli joku pitää silmällä ostoksiasi!

     
     
  16. #4056
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    On kyllä hämärää toimintaa... Onhan se hyvä että ovat pankissa tarkkana mutta olis kiva tietää näitä perusteluja että mistä ne epäilyt on tulleet... Näitä en puhelimessa saanut siitä virkailijasta ulos.
    Milläs hän todisti että oli todella pankista eikä joku kiusaa tekevä taho joka ei muuten päässyt tiliisi käsiksi? ???

     
     
  17. #4057
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    lamaan mennää että heilahtaa
    Lamahan on varakkaammalle kansanosalle mieleen kun tavallinen duunari löytää ns. paikkansa.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  18. #4058
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja op:sta soitettiin myös minulle. Tiedot väärissä käsissä, vanha kortti poikki ja uusi kortti tulemaan. Ei kertonut miten tiedot joutunut vääriin käsiin.

     
     
  19. #4059
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja perry Näytä viesti
    Ja op:sta soitettiin myös minulle. Tiedot väärissä käsissä, vanha kortti poikki ja uusi kortti tulemaan. Ei kertonut miten tiedot joutunut vääriin käsiin.
    Koskeeko nämä tapaukset nyt siis luotokortin tietoja kun kortteja leikellään?

     
     
  20. #4060
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sorry, käytin ehkä väärää sanaa, kortti siis kiinni. Ja visa electronista kyse.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •