Sivu 202 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1021521921981992002012022032042052062122523027021202 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,021 - 4,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4021

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mä ostin lonkeroa, vaihtelu virkistää

     
     
  2. #4022
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    vittujen liberty, nyt ne piippusoosien saldot tiskiin että pääsee tilaamaan
    pari viikkoa jo ollu listoilla ja nyt pari päivää facebookissa hehkutettu että maanantaina tulis
    PERKELE MUNAT RIIPUKSIIN JA TOIMINTAA
    pitäkee perkele tunkkinne, en olis halunnukkaan tilata

     
     
  3. #4023
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    19

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Osuuspankin virkailija sitten soitti että sulkevat mun kortin koska on epäilys että tiedot saattavat olla väärissä käsissä. Jotain käyttörajoja pitää kuulemma aina säätää kun tekee verkko-oston ja oston jälkeen laittaa raja takasin nollaks. Onko jollain kokemusta? Sopivasti tuli tämäkin ku piti zen mini maksaa :'(
    Mulle tuli tänään tuo sama, sai töiden jälkeen napsia ihan ite korttinsa poikki. Nyt sitte pariviikkoa ilman pankkikorttia... Hyvä viikko, tuntuu vain paranevan edetessään, huomista ootan jo innolla!

     
     
  4. #4024
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vanha työtoveri soitteli päivällä ja sille oli myös tullut soitto pankista. Ei ole kuulemma tehnyt vähään aikaan ostoksia muualta kuin House of Liquidista...

     
     
  5. #4025
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    On kyllä hämärää toimintaa... Onhan se hyvä että ovat pankissa tarkkana mutta olis kiva tietää näitä perusteluja että mistä ne epäilyt on tulleet... Näitä en puhelimessa saanut siitä virkailijasta ulos.

     
     
  6. #4026
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    PRKL kauppiaat kun vetävät välistä, mutta tänään saa halvalla lihaa pussiin:

    http://www.mtk.fi/stc/epareilua/miks...a_vahiten.html

     
     
  7. #4027
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Menipä niin hienosti yöllä töistä kotia lähtö. Lukot jäässä -- lukkosulaa että lukkopesä toimii ja pihdit että saa jäätyneen vivuston avaamaan oven -- Tiivisteet tietenkin jäässä -- Revi ovi väkisin auki -- tottakai tiivisteet repee ja auto ei tietenkään suostu lähteen just tällä kertaa kiltisti käyntiin -- Kastelee tulpat-- odota että tulpat kuivaa -- Hae starttiapu että saa auton käyntiin. Tässä kohti pääsi jo muutama kirosana.
    Talviautoilun ihanuus vanhalla henkilautolla <3
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  8. #4028
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Menipä niin hienosti yöllä töistä kotia lähtö. Lukot jäässä -- lukkosulaa että lukkopesä toimii ja pihdit että saa jäätyneen vivuston avaamaan oven -- Tiivisteet tietenkin jäässä -- Revi ovi väkisin auki -- tottakai tiivisteet repee ja auto ei tietenkään suostu lähteen just tällä kertaa kiltisti käyntiin -- Kastelee tulpat-- odota että tulpat kuivaa -- Hae starttiapu että saa auton käyntiin. Tässä kohti pääsi jo muutama kirosana.
    Talviautoilun ihanuus vanhalla henkilautolla <3
    Heiii....oo iloinen ettei avain katkennu oven lukkoon niinku joskus allekirjoittaneella! Jouduin pakosta päästämään suustani muutaman voimasanan...

     
     
  9. #4029
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mikäköhän helvatta siinä on, että täälläpäin nuo DHL:n paketteja toimittavat kuskit ei osaa soittaa, vaikka tiedoissa on puhelinnumero ja pyyntö soittaa etukäteen?

     
     
  10. #4030

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^^^ & ^^
    Oma painajainen oli wanhan Fiuden kanssa. (ko. murheenkryynissä oli keskuslukitus.)
    "Ei *ttu eihän tää jaksa avata" (paikat jäässä).
    No avaimella sitten sisään ja auto sulamaan samalla kun raapataan paikat auki.
    Puolivälissä operaatiota, oli sitten paikat tarpeeksi sulanut ja vanha käsky lukita ovat vielä jumitti jossain.
    *klak* "voi sun V-S-P!"

    Lukkoseppä puhelimeen : "tuukko avaamaan oven.. Ennen kun bensa loppuu" (juuri siis lähdössä kauppaan ja tankille, kun pyhällä hengellä muutenkin seilattiin).

    Olis kannattanu sekin kauppareissu jättää tekemättä
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #4031
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    ^^^ & ^^
    Oma painajainen oli wanhan Fiuden kanssa. (ko. murheenkryynissä oli keskuslukitus.)
    "Ei *ttu eihän tää jaksa avata" (paikat jäässä).
    No avaimella sitten sisään ja auto sulamaan samalla kun raapataan paikat auki.
    Puolivälissä operaatiota, oli sitten paikat tarpeeksi sulanut ja vanha käsky lukita ovat vielä jumitti jossain.
    *klak* "voi sun V-S-P!"

    Lukkoseppä puhelimeen : "tuukko avaamaan oven.. Ennen kun bensa loppuu" (juuri siis lähdössä kauppaan ja tankille, kun pyhällä hengellä muutenkin seilattiin).

    Olis kannattanu sekin kauppareissu jättää tekemättä
    Kuulostaa tutulle
    Itse olin aikoinaan lähdössä iltavuorosta kotia ja keskuslukitus auki. Auto käyntiin ja ulos raappaamaan ikkunoita. Lukkoonhan ne ovet meni kun kiinni laittoi.
    Onneksi silloin asui kaveri naapurissa. Soitto sille että hakee meiltä vara-avaimen ja tuo firman pihalle.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  12. #4032
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Heiii....oo iloinen ettei avain katkennu oven lukkoon niinku joskus allekirjoittaneella! Jouduin pakosta päästämään suustani muutaman voimasanan...
    no onneksi.. Tulis nyt lunta äkkiä niin unohtus nämä talviautoilun ikävät puolet hyvin nopeasti
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  13. #4033
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei taaskaan Itellan hommat mennyt niinkuin Strömsöössä... Neste tilaus näytti sitten menevän Turun sijaan Kuopioon Helsingistä. Vahinkojahan aina sattuu, mutta miksi kaikkien muiden maiden postilaitokset näyttävät toimivan niin paljon paremmin kuin Suomen postimonopoli? Mitä noita seurantakoodeja seuraillu, niin Itella onnistuu aina olemaan ulkomailta tulevien pakettien kanssa se saatanan mämmikoura, joka ei vain osaa yhtään mitään. Pelkästään ruotsista tullut pari PC-peliä sisältänyt kirjattu kirje seisoi sitten 4 päivää Turun satamassa Itellan huomassa (huom. ei ollut tullin huomassa) ja silloin kottoota satamaan matkaa oli se 3km. Sitten kun vertaa ulkomaisiin toimijoihin niin alkaa ihmettelemään, miksi Itellan palveluista pitää maksaa joko maksaa helvetillisesti tai ne ovat hitaampia kuin etanat mudassa. Jenkeistä Texas Instrumentsilta lähetetty paketti tuli FedExillä kotiovelle kahdessa päivässä ja DHL sai kitaran tuotua Saksasta kahdessa päivässä ja nuo olivat aika lähelle samanhintaisia palveluita kuin Itellan peruspaskapaketti joka hukkuu, lähtee väärään rekkaan, jyrätään trukilla, käytetään jalkapallona ja varmaan osaa vielä pekinkorokkeena, että pikkanen Itellan rekkakuski yltää polkimille. Vituttaa, ku uskoi, että Itella pystyy hoitamaan yhden kirjatun kirjeen päivässä Hesan lentokentältä Turkuun, mutta ei ja nesteetkin alkaa olemaan ihan finito. Kuvittelin, että "PRIORITY" tarkoittaa nopeaa toimitusta myös Suomessa, mutta näköjään Itellalla se tarkoittaa "LAITA SUOMEN YMPÄRYSMATKALLE ENNEN TOIMITUSTA". En kyllä itse lähetä mitään muuta kuin perus kirjeet ja kortit Itellan kautta, vaikka nekin näyttävät olevan riskialttiita (on se kiva saada puolet joulukorteista juhannuksena, niinkuin tässä pari vuotta sitten kävi).

     
     
  14. #4034
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Ei taaskaan Itellan
    Työntekijöistähän se johtuu. JOhdosta valuu alaspäin paskaa ja työmotivaatiot hukassa.
    Kokoajan pitäis Itellankin TUOTTAA JOHDOLLEEN JA OSAKKEENOMISTAJILLEE MASSIA!!!
    irtisanotaan, yhdistetään toimintoja, hiki valuu ja vituttaa.

    Ja on nää Suomalaiset työntekijätkin suuriltaosin helvetin vinkujia ja läskiperseitä että
    kun ei nyt ole oikein hyvin ja ei oikein jaksais. Saatana! Jää kotiin!

    Tässä maassa on tulehtuneita kohtia niin paljon, että edes mun kirveellä ei saa asioita kuntoon.

    Oikeasti, miettikääs vähän mihin ahdinkoon tässä maassa on jo menty ja MINÄMINÄPALKKAISOKSIMINÄMINÄ-mentaliteetti
    on jengin ajanu. Aivan päin vittua, ja pahemmaksi menee.

    Ja se on se helvetin sama oli kyse pekan nakkikioskista tai hissitehtaasta, kaikkialla kaikki päin vittua!

    jihuu!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #4035

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Työntekijöistähän se johtuu. JOhdosta valuu alaspäin paskaa ja työmotivaatiot hukassa.
    Kokoajan pitäis Itellankin TUOTTAA JOHDOLLEEN JA OSAKKEENOMISTAJILLEE MASSIA!!!
    irtisanotaan, yhdistetään toimintoja, hiki valuu ja vituttaa.
    Unohtamatta sitä ihanuutta, että Italla taisi juuri siirtyä vuokratyövoimakierrätysmetodiin (like Sedu aikanaan... ja moni muukin pulju tässä maassa -.-)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #4036
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    MITÄ VITTUA?!? Vaihtaako Itella noita seurantakoodeja?!?

    "Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla.
    Rekisteröinti: 15.11.2012 klo 10:09:59
    Paikka: KONTIOLAHTI 81100 "

    Ja tuon seurantakoodin sain Inweraflavoursilta, joka toimi ainakin Puolan postissa. Ja todellakin nestetilauksen piti tulla Turkuun eikä mihinkään helvetin Kontiolahdelle... Ei hyvää päivää sentään...

     
     
  17. #4037
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Unohtamatta sitä ihanuutta, että Italla taisi juuri siirtyä vuokratyövoimakierrätysmetodiin (like Sedu aikanaan... ja moni muukin pulju tässä maassa -.-)
    No siinähän sitä sitten ihmetellään kun mikään ei toimi. Voi perkele.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #4038

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    No siinähän sitä sitten ihmetellään kun mikään ei toimi. Voi perkele.
    Töykkärissä viimeksi käydessäni täti vihjasi tuon, kun manasin vuokrafirmat alimpaan helvettiin / kieltäydyin hakemasta tai työskentelemästä vuokrafirman kautta.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #4039

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Töykkärissä viimeksi käydessäni täti vihjasi tuon, kun manasin vuokrafirmat alimpaan helvettiin / kieltäydyin hakemasta tai työskentelemästä vuokrafirman kautta.
    Karenssia sulle.

     
     
  20. #4040
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    No siinähän sitä sitten ihmetellään kun mikään ei toimi. Voi perkele.
    Normaali keskiluokka verotetaan köyhäksi ja sitten ihmetellään kun talous ei kasva ja sisämarkkinat ei vedä..vittu kun ei perheellisellä ole enää varaa paljon mihinkään ylimääräseen..lamaan mennää että heilahtaa
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •