Sivu 201 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1011511911971981992002012022032042052112513017011201 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,001 - 4,020 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #4001
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Aika outo juttu...jos kortilla ei ole ostettu mitään niin mistä homma oikein kiikastaa. Käy ihmeessä konttorilla kysymässä tämän jutun perään. Jos kortin tiedot on väärissä käsissä niin miks ei sulla näy mitään...lisäksi onko heillä tietoa, missä päin korttia on yritetty käyttää jne. Outoa on myös se, että sieltä soitti OP:n virkailija...eikös noi korttien ongelmat ole enemmän luottokunnan asia...ellei OP:lla olla mokattu ja sun tiedot on vuotanut...

    Vaadi selvitystä tilanteesta!
    Se sönkkäs sitä että se on pelkkä mahdollisuus ja olisin omalla vastuulla voinu jatkaa vanhankin kortin käyttöä. Mutjoo hemmetin hämärä homma. Mistäköhän he on sitten päätellyt että se mahdollisuus tietojen vuotamiseen on, jossei kukaan muu kun minä itse ole korttia käyttäny. Pitänee selvitellä vielä asiaa.

     
     
  2. #4002
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ecf. Niin sekava foorumi että miten tuolta löytää etsimänsä :/

     
     
  3. #4003
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vittujen liberty, nyt ne piippusoosien saldot tiskiin että pääsee tilaamaan
    pari viikkoa jo ollu listoilla ja nyt pari päivää facebookissa hehkutettu että maanantaina tulis
    PERKELE MUNAT RIIPUKSIIN JA TOIMINTAA

     
     
  4. #4004
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    19

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Näköjään GGTS:sään saa erittäin näyttävät, ainutlaatuiset "kaiverrukset" ku iskee sen betonisiin portaisiin.
    Töissä ulos höyryttelemään, nätti voltti osittain jäässä olevissa rappusissa ja kreikkalaisen pohjacappi ja rungon alin osa täyteen naarmuja.



    ...PERSE.

     
     
  5. #4005
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Höyrytteleminen ulkona voi haitata terveyttäsi tai laitteesi terveyttä. Tällainen tarra kaikkiin höyrykepakkauksiin isolla kirjasimella, ja karmeita vammoja kuvina.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #4006

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^^custom
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #4007
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Qnnari Näytä viesti
    Näköjään GGTS:sään saa erittäin näyttävät, ainutlaatuiset "kaiverrukset" ku iskee sen betonisiin portaisiin.
    Töissä ulos höyryttelemään, nätti voltti osittain jäässä olevissa rappusissa ja kreikkalaisen pohjacappi ja rungon alin osa täyteen naarmuja.



    ...PERSE.
    Työssä ja muussa rymykäytössä kannattaa pitää joku halpa perus modi niin ei harmita kolhut ja naarmut..allekirjoittaneella palvelee vanha kunnon Lava V1 tai Lambo työkäytön
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #4008
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Qnnari Näytä viesti
    Näköjään GGTS:sään saa erittäin näyttävät, ainutlaatuiset "kaiverrukset" ku iskee sen betonisiin portaisiin.
    Töissä ulos höyryttelemään, nätti voltti osittain jäässä olevissa rappusissa ja kreikkalaisen pohjacappi ja rungon alin osa täyteen naarmuja.



    ...PERSE.
    Sattuu sydämen syvimpiä pohjia myöten. Jos pelkkä alaputki naarmuuntui, sellaisenhan saa uuden järkevään hintaan. Mikäli useampi osa... voi perkele :'(

     
     
  9. #4009

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mutta jos jostain syystä on tykästynyt sarjanumeroonsa, niin alaputken vaihto ei ole houkutteleva vaihtoehto...

     
     
  10. #4010
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Kovaa käyttöä vain. Käyttöesineitähän nämä on eikä mitään näyteikkunan koristeita.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #4011
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Käyttöesineitähän nämä on eikä mitään näyteikkunan koristeita.
    .... ???

     
     
  12. #4012
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Joo, tottahan se on että jos kalliin putken hankkii, niin kyl se olis kiva ehjänä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #4013
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Aika outo juttu...jos kortilla ei ole ostettu mitään niin mistä homma oikein kiikastaa. Käy ihmeessä konttorilla kysymässä tämän jutun perään. Jos kortin tiedot on väärissä käsissä niin miks ei sulla näy mitään...lisäksi onko heillä tietoa, missä päin korttia on yritetty käyttää jne. Outoa on myös se, että sieltä soitti OP:n virkailija...eikös noi korttien ongelmat ole enemmän luottokunnan asia...ellei OP:lla olla mokattu ja sun tiedot on vuotanut...

    Vaadi selvitystä tilanteesta!
    Nykyäänhän suurin osa luottokorteista omistaa pankki. Ei luottokunta niinkuin ennen.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  14. #4014
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Nykyäänhän suurin osa luottokorteista omistaa pankki. Ei luottokunta niinkuin ennen.
    Mun tietääkseni tilanne on juuri toisinpäin, eli luottokunnan kautta menee kaikki luottolla ostamiset. (Tämän takia nostettiin / nostetaan kortilla ostamisen kuluja, prkl)


    Netflix = surkea yritys Suomessa. Tarjonta surkeaa joka johtunee tekstityksen puutteellisuudesta. Senki yrittivät korjata käyttämällä kolmannen osapuolen tekstityksiä ilman heidän lupaansa. GG Netflix, peruin kestotilauksen ennenkuin ehti laskuttaa.

    HBO:ta odotellessa...


     
     
  15. #4015

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Netflix = surkea yritys Suomessa. Tarjonta surkeaa joka johtunee tekstityksen puutteellisuudesta. Senki yrittivät korjata käyttämällä kolmannen osapuolen tekstityksiä ilman heidän lupaansa. GG Netflix, peruin kestotilauksen ennenkuin ehti laskuttaa.
    http://www.mediahint.com/ hienosti pyörii Lontoopuolen tarjonta (ja mihin niitä tekstejä tarvii )
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #4016
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    http://www.mediahint.com/ hienosti pyörii Lontoopuolen tarjonta (ja mihin niitä tekstejä tarvii )
    Itselle tuo tekstitysjuttu ei ole ongelma, mutta kauniimmalle osapuolelle niillä olisi käyttöä kun hänellä ei vielä englantin niin hyvin taivu. Itsellä ei tule televisiota paljoa enää katottua. Big Bang Theory, Thronea ja walking deadiä tulee nyt seurattua ameriikoiden ensi-illan jälkeen.

    Onko tuolla netflixin jenkki / lontoopuolella englanninkielistä tekstitystä ja onko tarjonta yhtään päivitettympää kuin mitä suomeksi tarjotaan?

     
     
  17. #4017

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Onko tuolla netflixin jenkki / lontoopuolella englanninkielistä tekstitystä ja onko tarjonta yhtään päivitettympää kuin mitä suomeksi tarjotaan?
    Siis siinä on Jenkkisisältö bonarina ja joku irkissä huuteli, että kyllä niihin Lontoo tekstit saa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  18. #4018
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Netflix = surkea yritys Suomessa. Tarjonta surkeaa joka johtunee tekstityksen puutteellisuudesta. Senki yrittivät korjata käyttämällä kolmannen osapuolen tekstityksiä ilman heidän lupaansa. GG Netflix, peruin kestotilauksen ennenkuin ehti laskuttaa.

    HBO:ta odotellessa...
    Täytyy olla eri mieltä asiassa. Näin hektistä elämää elävänä ei paljoa kerkiä TVtä tölläämään, niin reissussa onkin kiva katsoa esim. sarjoja lennosta. Klovn, Breking Bad, Sons of Anarchy jne jne. Kyllä maksan mielelläni 8e kuussa.

    -Spellgoth

     
     
  19. #4019
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Qnnari Näytä viesti
    Näköjään GGTS:sään saa erittäin näyttävät, ainutlaatuiset "kaiverrukset" ku iskee sen betonisiin portaisiin.
    Töissä ulos höyryttelemään, nätti voltti osittain jäässä olevissa rappusissa ja kreikkalaisen pohjacappi ja rungon alin osa täyteen naarmuja.
    Tässä yksi oiva syy miksei vtuta että käyttää "tavallisia" pötkylöitä. Noita jos tiputtelee niin ei paljoa harmita
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  20. #4020

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa täää mun uusi raitis elämä ..... lomautettuna makaat kotona etkä edes voi juua kaljaa ... vittu sanon minä ....


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •