Sivu 19 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021222329691195191019 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #361
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa valtavasti kun ei puolan paketti oo vieläkään tullu suomeen vaikka oli sunnuntaina postitettu. Perkeleen perkele. Saa vaan vierestä katella höyryttäjiä kun omat ekat vehkeet jumittaa jossain vitun lentikentällä. Vitun viikonloppukin välissä.


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  2. #362

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ihan sama kuvio kuin edeltävässä kirjoituksessa. Koodit sun muut on, muttei paketti ainakaan äsken löytynyt mistään järjestelmästä. Siispä luultavasti makoilee Varsovan kentällä tuhansien muiden pakettien joukossa. Onneksi kuitenkin on noita entisiä vempeleitä ja litkuakin, mutta makuja olisi ollut kiva höyrytellä.

     
     
  3. #363
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Elisa perkele! Yhteys oli vartin poikki, mutta häiriötiedotteissa ei näy mitään. Pitäiskö soittaa koko perheen voimin asiakaspalveluun ja tivata selitystä. Ei toi iptv oikein siedä tommosia katkoksia. Alkaa viihdearvo laskea pahasti.

     
     
  4. #364
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    kyl maar ny vaan ottaa hatuttaen mutta ei keksi että mikä
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  5. #365

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    kyl maar ny vaan ottaa hatuttaen mutta ei keksi että mikä
    Vitutuksen määrä on vakio, syyt muuttuvat.

     
     
  6. #366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Ärsyttää todella rankasti! Vähän yli kuukauden vanhan eGo T Starter Kitin kaikki osat alkaa olla sippi. Ensin meni toinen ato, ja toisestakaan en saanut mitään tyydytystä pitkään.

    Sitten vaihdoin eGo Mega Dual Coil Cartoihin, ja nyt sitten akut! Ne viimeinen oljenkorsi, mihin en ollut varautunut, että sippaa näin nopeasti, on loppu. Ja niillekin takuu 1kk...

    Punasta Smarttia nyt häyrysavutellaan, kun akut yrittää latautua.

    Akun latautuminen kestää ehkä 10 tuntia, ja höyryjä siitä saa vain 2-3 tuntia. 900mAh akut! Voi vittu.

    Pari päivää ennenkuin rupesin ajattelemaan, että akutkin olisi hyvä varmistaa, tilasin Peleonista 2 x 1000mAh akkuja, mutta siellähän ne nyt seisoo Varsovassa, ja lentokenttä jumissa sen lisäksi että oli jotkut pyhimysten kunnioituspäivät että kauppa ja muut oli kiinni.

    Vituttaa raskaasti. Röökistä ei saa mitään irti, ja jotain tarttis.
    Vityttaa se, etteu ole oikenin mitään valitettavaa. Se ei sovi kanesallaiseeen identiteetttiin.

    Kaikkeia sälää on vaikka lampaat söisi ja korjåotusvirheitä ei jaksa edes korkata.


     
     
  7. #367

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei saatana, että oikolubun jäkeen voi kestää kirjoittaminen näin kaun ja että viinaasta voi tulla näin humalaan.

     
     
  8. #368
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Ei saatana, että oikolubun jäkeen voi kestää kirjoittaminen näin kaun ja että viinaasta voi tulla näin humalaan.
    Varmaan tarttis käyttää jotain miedompaa... mulla on tossa tota 36 vol% ja menee päähän, mutku ei viittis vedellä alkaa lanttaamaan kun menee maku pilalle.

     
     
  9. #369
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää että joku perkeleen mainospelle on keksiny laittaa Battery+Koskenkorva lingonberryn nimeksi Tonttu Virtanen. Hyvä punsi ja nimellä pilattu -.-



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  10. #370

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa ihan muutenvaan!

     
     
  11. #371
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Aina, siis AINA, kun meinaa pelata vähän Gran Turismo vitosta niin se lataa gigatolkulla päivityksiä.

     
     
  12. #372

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei kannata pelata sitä puolen vuoden välein.

     
     
  13. #373
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei kannata pelata sitä puolen vuoden välein.
    Tai koskaan. Varsinkin kun lempparit on rFactor ja RACE07.

     
     
  14. #374
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!

    Helpotti, kiitos!

     
     
  15. #375
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #376
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    On ihan kiva huomata, ettei ole ainoa, joka kypsyy...
    Kuten joissakin postauksissa on jo käynyt ilmi, on täällä iso osa porukkaa ihan aikuisten oikeasti ihan aikuisia ihmisiä, jotka vuosia tai vuosikymmeniä poltettuuaan ja jokusen kerran lopettamista tuloksetta yritettyään ovat löytäneet vaikeasti dumpattavalle paheelleen nykytietämyksen valossa harmittomamman vaihtoehdon. Tuskin kukaan porukan tästä osasta haluaa kenenkään tupakoimattoman edes kokeilevan tätäkään vaihtoehtoa. Olihan se ihan cool silloin 15-16v nöösinä pössytellä syöpäkääryleitä kavereiden kanssa salaa ja sitten vetää puoli askia pastilleja hajun peittämiseksi, mutta vuodet ovat tuoneet hiukan lisää näkemystä. Se, mikä silloin oli cool, olikin oikeasti aika vitun tyhmää! Jos joku vitun nöösi haluaa kovasti olla cool, niin Jenkki huuleen ja tukka taakse! :P Nämä lelut saa jättää niille, joille näistä on oikeasti hyötyä.
    Jos joku vetää muutaman röökin viikossa, voisin antaa pienen neuvon: lopeta, kun se vielä onnistuu kivuttomasti! Jos menee aski viikossa tai
    päivässä, vaihda höyryttelyyn! Jos menee enemmän kuin aski päivässä, vaihda nyt jo helvetissä höyryttelyyn! Jos et polta ollenkaan, jatka matkaa; täällä ei ole mitään nähtävää!

    Helpotti taas vähän.
    ...täältä tähän.

    ps. don't feed the troll

     
     
  17. #377
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Äkkiä luettuna vaikuttaa että edellistä postaajaa ottaa päähän tämä uus kiva ville 5v joka viikonloppuna eksy tänne...

    Totta turiset kuomaseni.. Mutta huvittavinta on ku ite joskus kärkky siwan kulmalla porukkaa jotka hakee tupakkia ja kaljaa on muuttunu sillee että ny siellä porukka haluaa energia juomia.. Onneks murto-osa tahtoo enää tupakkia sieltä kaupasta haettavan

     
     
  18. #378
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Äkkiä luettuna vaikuttaa että edellistä postaajaa ottaa päähän tämä uus kiva ville 5v joka viikonloppuna eksy tänne...
    Älä yritä! En, vittu, vahingossakaan mainitse mitään nimiä tms, ettei joku mielensäpahoittaja raportoi lle! Jonkin natsin maineen varmaan olen jo hankkinut...

    Totta turiset kuomaseni.. Mutta huvittavinta on ku ite joskus kärkky siwan kulmalla porukkaa jotka hakee tupakkia ja kaljaa on muuttunu sillee että ny siellä porukka haluaa energia juomia.. Onneks murto-osa tahtoo enää tupakkia sieltä kaupasta haettavan
    Tuossa asiassa olen sen verran natsi, että kehotan hakemaan ihan ite, kun ikä riittää.

    Edit: tämän viestin järjestysnumero olikin sitten sopivasti puolikas peto

     
     
  19. #379
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Äkkiä luettuna vaikuttaa että edellistä postaajaa ottaa päähän tämä uus kiva ville 5v joka viikonloppuna eksy tänne...
    Älä yritä! En, vittu, vahingossakaan mainitse mitään nimiä tms, ettei joku mielensäpahoittaja raportoi lle! Jonkin natsin maineen varmaan olen jo hankkinut...

    Totta turiset kuomaseni.. Mutta huvittavinta on ku ite joskus kärkky siwan kulmalla porukkaa jotka hakee tupakkia ja kaljaa on muuttunu sillee että ny siellä porukka haluaa energia juomia.. Onneks murto-osa tahtoo enää tupakkia sieltä kaupasta haettavan
    Tuossa asiassa olen sen verran natsi, että kehotan hakemaan ihan ite, kun ikä riittää.
    Samantien skouden suora numero että käräytän jos meet nimiä paljastaan mutta tuo oli jotenki selvää jo

    Ja ite tuumaan ettei ole ikää ja kävelen pois On muksuilla ihmettelemistä

     
     
  20. #380
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Onko energiajuomissakin joku ikäraja? Tuo oli mulle uutinen, jos se on totta!

    Mutta ei, en ole trokannut Red Bullia, ei ole kukaan koskaan kysynyt
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •