Sivu 186 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 861361761821831841851861871881891901962362866861186 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,701 - 3,720 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #3701

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joko teit videoarvostelun tilanteesta?

     
     
  2. #3702
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Joko teit videoarvostelun tilanteesta?
    en, mutta keksin jo otsikon: varsin paskaa nestettä

     
     
  3. #3703
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiinan presidentinvaalit, kun eivät healthcabinilta sen takia lähetä normaalilla postilla tavaraa -.- Varsinkin ku johtuu nesteistä joita ei tänne muutenkaan uskaltaisi tilata sieltä. Perkeleen kommunistit. Onneks vielä tällä viikolla kolahtaa porvarin jatkopala luukusta sisään



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  4. #3704
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    en, mutta keksin jo otsikon: varsin paskaa nestettä

     
     
  5. #3705
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tsunami meni ohi, enää pari lammikkoa lattialla, tosin aika riskit aromit on ilmassa kellarin puolella. parit lämpöpatterit virittelin puhaltamaan jos vaikka lämmöllä ja ilmavirralla kuivaisi
    sitten odotellaan vaan imuautofirman laskua hälytyslisineen. voi pojat

     
     
  6. #3706

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    tsunami meni ohi, enää pari lammikkoa lattialla, tosin aika riskit aromit on ilmassa kellarin puolella. parit lämpöpatterit virittelin puhaltamaan jos vaikka lämmöllä ja ilmavirralla kuivaisi
    sitten odotellaan vaan imuautofirman laskua hälytyslisineen. voi pojat
    Onko minkäänlaista haisua tuommosen palvelun hinnasta?

     
     
  7. #3707
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Onko minkäänlaista haisua tuommosen palvelun hinnasta?
    veikkaan laskun olevan kolminumeroinen ja eka numero tuskin on ykkönen, siinä kintaalla kakkosenkin kanssa

     
     
  8. #3708
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    SAATANANVITUNPERSEENHELEVETTI!!!!!
    viemäri tukossa ja kellarissa puol metriä vettä lattialla
    On muuten vitun moinen urakka puhistukset sun muut jos kauvan seisoo vesi niin imee rakenteisiin paska veden menee purkuun et saa vaihettua eristeet ym.. kokemusta on 2001 kävi itellä sama juttu kellari meni täysin uusiksi vakuutus yhtiö korvas vajaan puolet kun oli muka luonnon mullistus meri vesi mousi ja tukki viemärit meriveden korkeus oli +198

     
     
  9. #3709

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    veikkaan laskun olevan kolminumeroinen ja eka numero tuskin on ykkönen, siinä kintaalla kakkosenkin kanssa
    Jep jep, sopiva lovi vapo-kukkaroon.

    Kauanko akun vesi kerkes seisomaan? Urdullahan ei kerenny seisomaan ku muutaman tunnin.

     
     
  10. #3710
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Jep jep, sopiva lovi vapo-kukkaroon.

    Kauanko akun vesi kerkes seisomaan? Urdullahan ei kerenny seisomaan ku muutaman tunnin.
    kaiken kaikiaan 7h ekan kerran pumppu auto pummpas pois mutta tuli lisää autotallin luiskan kaivosta se oli jäänyt peitämättä meni saunat pesuhuone pannuhuone kattilat ym.+6kk remppa laitoin samaan sysyyn viemärit +vesikirtosen lattia lämmityksen oli paska vettä noin 50cm lattialla ja veti rakenteisin rahaa palo noin 60tuhatta

     
     
  11. #3711

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #3712
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    veikkaan laskun olevan kolminumeroinen ja eka numero tuskin on ykkönen, siinä kintaalla kakkosenkin kanssa
    kannataa soitaa vakutus yhtiöön ja kysyy korvaako luulen että on mennyt rakenteisiin jos on vähänkään imevä pinta ja petoni pinta kannatais hioa siltä korkeudelta missä ollut paska vesi ja sitten desivioida et homma on tiedossa +kuivatus yleensä vakuutus yhtiöt hoitaa mittaukset ym. et kannataa soitella

     
     
  13. #3713

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aku Näytä viesti
    kaiken kaikiaan 7h ekan kerran pumppu auto pummpas pois mutta tuli lisää autotallin luiskan kaivosta se oli jäänyt peitämättä meni saunat pesuhuone pannuhuone kattilat ym.+6kk remppa laitoin samaan sysyyn viemärit +vesikirtosen lattia lämmityksen oli paska vettä noin 50cm lattialla ja veti rakenteisin rahaa palo noin 60tuhatta
    No aika nopiaa tekee tuhojaan. Toivottavasti urdulle tuu samanlaista rahareikää.

     
     
  14. #3714
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    VITUN ITELLA!

    Nuff said...
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  15. #3715

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele kun kaikkea pitäs tilata mutta mikään nettisivu ei tunnista mun sotua tahi kortin numeroa tai muutakaan mistä itteni saisin tunnistettua, onko mut saatana julistettu kuolleeks, mitä häh!?

     
     
  16. #3716
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Kauanko akun vesi kerkes seisomaan? Urdullahan ei kerenny seisomaan ku muutaman tunnin.
    kyllä se on siellä seissy varmasti useamman päivän, ei semmonen määrä muutamassa tunnissa viemäristä tule, osittain on kyllä saattanu tulla ihan lattian läpikin sadevettä. jäi nimittäin imuauton jäljiltä vielä semmonen 5cm vettä lattialle mikä ei kaivojenkaan kautta pois päässy niin tuossa puolen päivän seutuun oli sekin vesi hävinny. onneks kellarissa ei ole mitään muuta kuin lämminvesivaraaja. kaikki pinnatkin pelkkää betonia. en meinannut muuta tehdä kuin irtopaskat pois, tila kuivaksi ja sitten joku desifiointikäsittely
    tosin tuo lämminvesivaraaja ei nyt osoita mitään elonmerkkejä edelleenkään, että taitaa sen päästä uusimaan

     
     
  17. #3717

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    kyllä se on siellä seissy varmasti useamman päivän, ei semmonen määrä muutamassa tunnissa viemäristä tule, osittain on kyllä saattanu tulla ihan lattian läpikin sadevettä. jäi nimittäin imuauton jäljiltä vielä semmonen 5cm vettä lattialle mikä ei kaivojenkaan kautta pois päässy niin tuossa puolen päivän seutuun oli sekin vesi hävinny. onneks kellarissa ei ole mitään muuta kuin lämminvesivaraaja. kaikki pinnatkin pelkkää betonia. en meinannut muuta tehdä kuin irtopaskat pois, tila kuivaksi ja sitten joku desifiointikäsittely
    tosin tuo lämminvesivaraaja ei nyt osoita mitään elonmerkkejä edelleenkään, että taitaa sen päästä uusimaan
    Jaa se noin pitkään on päässy muhimaan sielä. Noo eiköhän se paskan haju pilkistä myöhemmin, jos on imassu seiniin.

     
     
  18. #3718
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itellä kun oli niin piti hioa petoni pinnat auki niiltäosin missä paska vesi oli ollut että saa kunnolla desifiointikäsittelyn tehtyä muuten paska alkaa muhimaan

     
     
  19. #3719
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    pitää tuota rakennetta tarkemmin tutkia kunhan saa paikat kuivaksi
    äkkiä pällistellen näyttäisi ihan kuin ei olisi lattialaattaa valettu ollenkaan sokkeliin kiinni vaan siinä olis semmoinen parin sentin rako josta ihan pohja hiekat paistaa. saattaahan se olla että -48 ei oo ollu niin justiinsa että onko se lattia seinässä kiinni

     
     
  20. #3720
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    itellä 52 ja kellarin lattialaatasa käytetty ratakiskoa raudotuksessa oli muuten kiva laitaa viemärointiä kun piti pari kiskoa katkasta että sai koron kohillen

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •