Sivu 184 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 841341741801811821831841851861871881942342846841184 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,661 - 3,680 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #3661
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kai se on sama kun analogiaikoina osti hienon Zippon niin sai koko ajan olla täyttämässä nestettä, vaihtamassa kiveä ja säätämässä sydänlankaa?

    Joo, muakin vähän ärsyttää toi...

     
     
  2. #3662

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gravehill Näytä viesti
    Ei onnistu ilmeisesti tuokaan. "Online purchase is available only in Australia, Belgium, Canada, Germany, France, Italy, Japan, the Netherlands, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and the United States." Tai toki voi mennä kauppaan ja ostaa sieltä päivitysversion mutta melkein sitten odottelee sitä kasia.
    Ahaa, aina nuo maakohtaset rajotukset puskee väliin.
    Eri asia sitten tykkääkö tuota win 8:a käyttää.

     
     
  3. #3663
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mister Jalipolle:

    Mä poltin piippua viimeiset kuukaudet tupakointiurallani, eikä se säätö silloin haitannut yhtään, se kuin ikään kuului siihen hommaan kaikkine pakkaamisineen ja toppaamisineen.

    Mua vaan ottaa päähän, kun noi helevetin vehkeet myydään ns. täydellä hinnalla ja toimivina, ja silti saat pitää kotona jotain tiivaripurkkia + muuta sälää, että saa uudet pelit soimaan. Kyllä mä ymmärrän, että noi kuluu käytössä ja niitä pitää huoltaa.

    Noh, eurolla saa euron vehkeen tietty, mutta joku roti pitäs olla.

    Oli vaan vastaavanlainen olo tuossa viikonloppuna, voisi olla mun suusta...
    http://youtu.be/xuywUEdkvTM

     
     
  4. #3664
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Helvatti kun ottaa päähän toi Eteran touhu 😡 14 vuotiaasta asti ollut verokortti ja joka ainut päivä koulun jälkeen töihin, nelkyt vuotta painanu raksalla hommii, kolme viikkoa pisin loma, enkä aja Mersulla, nyt niskan kulumat niin pahat että vasen käsi tekee itse välillä mitä tykkää. Neurokirurgin tuomio on ettei leikata riskit liian suuret eikä työelämässä enää pärjää. Vaan Etera on päättänyt uudelleen kouluttaa? Nyt sitten juostaan joka saatan laitoksessa omalla kustilla, koska Etera on hylännyt Kuntoutus tuen? Koska! Ei hajuakaan! Päivittelevät itsekin että miksi! Nyt paperit pyörii jossain valituslautakunnassa! Voi vitun vittu! Tän kun olis tiennyt/aavistanut nuorempana, olis toi pulkkamäki jäännyt vähemälle, tai olis lähteny Epsaniaan maksuliseks. On tää simmonen maa, rahaa lykätään/luvataan kaikenlaisille paimentolaisille jotka ei veroja koskaan maksanutkaan tuskin edes suurin osa ei edes tiedä mitä ne on! Eiku Suomi vaan lykkää rahaa että ollaan väleissä ja jollei nyt toimita tulee LAMA ja Työttömyys! Mitä helvettiä tää nyt on! KYSYN VAAN!!!!!!😳 👿 Kannataisko päättäjien avata verhot ja katsella öky lukaleistaan ulos jotka on rakennettu kuitittomalla virolais työ voimalla. Huh Huh 😤 ei kyllä kauheesti helpottanu!

     
     
  5. #3665
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Mister Jalipolle:

    Mä poltin piippua viimeiset kuukaudet tupakointiurallani, eikä se säätö silloin haitannut yhtään, se kuin ikään kuului siihen hommaan kaikkine pakkaamisineen ja toppaamisineen.

    Mua vaan ottaa päähän, kun noi helevetin vehkeet myydään ns. täydellä hinnalla ja toimivina, ja silti saat pitää kotona jotain tiivaripurkkia + muuta sälää, että saa uudet pelit soimaan. Kyllä mä ymmärrän, että noi kuluu käytössä ja niitä pitää huoltaa.

    Noh, eurolla saa euron vehkeen tietty, mutta joku roti pitäs olla.

    Oli vaan vastaavanlainen olo tuossa viikonloppuna, voisi olla mun suusta...
    http://youtu.be/xuywUEdkvTM
    Valitettavasti on sanottava, että joutuu noiden kalliidenkin laitteiden kanssa fiksaamaan. Jos helpolla haluaa päästä niin Joye 510 automaatti ja aina kun menee paskaks niin uus vaan käteen. Helppoa ja hintakin jää pienemmäksi kuin tämä hifistely. Suorituskyky on sitten asia erikseen.

     
     
  6. #3666
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mitähän tekisin tolle vv gripperille... Ei vaan toimi mun käytössä. Viimisen kuukauden katellut vaan cartojen vastusarvoja sillä.
    Ois pitäny suoraan tilata noi twistit sillon, ni ei tarttis kiroilla!
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  7. #3667

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Koko päivän venannu että pääsee salille.
    Käyn tuossa koulun asuntolan salilla kuten oon joskus maininnutkin.
    Se oli aivan täynnä pelkkiä mamuja eikä muita. No ei siinä mitään, muttakun ne ei tehneet siellä mitään vaan hölisi helevetin kovaan ääneen jotain kieltä jota en osaa.
    Lisäks ne soitti paskaa musaa ihan vitun kovalla, ei kuullut omia ajatuksiaan. Niitä tuntui tulevan kokoajan lisää, ja voin sanoa että korkeintaan pari niistä opiskelee tuolla.

    Mä olen helvetin arka ja ujo ihminen muutenkin, varsinkin salilla. Lisäksi ne oli pitkiä, ja mä näytän valehtelematta 15-vuotiaalta, ja olen lyhyt.
    Jos totta puhutaan niin mua pelotti, joten lähdin parin penkkisarjan jälkeen pois. (Saa nauraa )
    En tiiä kumpi tässä enemmän vituttaa, ne mamut vai oma typeryys.

     
     
  8. #3668
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    Peräti suomalainen tai ruotsalainen kyseessä kun cdon:ista tilannut?
    Omakin vahva veikkaus tämän suuntainen... tosin ne henkilötiedot saa vain poliisin avustuksella, mutta tää on käytännössä jo työn alla.

    Mrporter myös palautti rahat, joten tais jäädä kaverille Armanin puku haaveeks.

     
     
  9. #3669
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Omakin vahva veikkaus tämän suuntainen... tosin ne henkilötiedot saa vain poliisin avustuksella, mutta tää on käytännössä jo työn alla.

    Mrporter myös palautti rahat, joten tais jäädä kaverille Armanin puku haaveeks.
    Toi on kyllä todella ärsyttävä juttu! Sitä tulee aika paljon leikittyä tuo luottokortin kanssa näissä höyryhommissa. Olisi hyvä tietää, mitä kautta joku on saanut nuo sun luottokortin tiedot haltuunsa, jotta osaa varoa vastaavaa...

     
     
  10. #3670
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Metka juttu, mutta taas veti silicalla höyryttely nielun tukkoon. Ensiksi yskimistä ja sen jälkeen kurkun karvastelua ja sierainten tukkeutuminen.
    Ei kait tolle saakelin narulle voi yliherkkä olla?
    Mehu samaa, kuin mitä veti hyvällä ruokahalulla kartosta tai atosta.
    KGO & Twist

     
     
  11. #3671
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Metka juttu, mutta taas veti silicalla höyryttely nielun tukkoon. Ensiksi yskimistä ja sen jälkeen kurkun karvastelua ja sierainten tukkeutuminen.
    Ei kait tolle saakelin narulle voi yliherkkä olla?
    Mehu samaa, kuin mitä veti hyvällä ruokahalulla kartosta tai atosta.
    Voipi olla sattumaa mutta itsellänikin silica, vieläpä nimenomaan Odyssa tuntuu aiheuttavan jotain vastaavaa. Tai no, ei yskää tai mitään mutta normaalia voimakkaampaa limaneritystä. Dome RDAn kanssa no problem

     
     
  12. #3672
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    --

     
     
  13. #3673
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    V*ttu.

    Boge jäi niin helvetin jumiin tankin alacappiin taas kerran. Toinen kerta nyt parin päivän sisällä. Aina sama juttu, LR karto, normaalin pituinen ja teräs cap.
    Lähti lopulta vasaran ja poranterän kanssa paukuteltuani.
    Pitänee alkaa uusia tankkeja katselemaan.

     
     
  14. #3674
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Metka juttu, mutta taas veti silicalla höyryttely nielun tukkoon. Ensiksi yskimistä ja sen jälkeen kurkun karvastelua ja sierainten tukkeutuminen.
    Ei kait tolle saakelin narulle voi yliherkkä olla?
    Mehu samaa, kuin mitä veti hyvällä ruokahalulla kartosta tai atosta.
    Saman reaktion tekee myös meikäläiselle välillä. Nyt kun olen tohottanut silicaa oikein kunnolla oranssihehkuiseksi ja katsonut, että ei jää yhtään "karvaa" pystyyn, niin en ole enää huomannut tätä. Tai sitten olen tottunut tuohon olotilaan enkä kiinnitä siihen mitään huomiota...

     
     
  15. #3675
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darth Vapour
    V*ttu.

    Boge jäi niin helvetin jumiin tankin alacappiin taas kerran. Toinen kerta nyt parin päivän sisällä. Aina sama juttu, LR karto, normaalin pituinen ja teräs cap.
    Lähti lopulta vasaran ja poranterän kanssa paukuteltuani.
    Pitänee alkaa uusia tankkeja katselemaan.
    Mulla oli sama homma, mut teroitin puncherin piikin, sillä sain ongelman poistettua.
    Tylsä piikki lyttää kartoa pikkasen.

     
     
  16. #3676
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Saatanan katsastusmiehet!

    Pohjustusta: Hankin auton hieman yli vuosi sitten ja oston ehtona oli, että auto menee leimasta läpi joten sanoin inssillekin että "kato nyt tarkkaan näkyykö mitään ihmeellistä"; auto heittämällä leimasta läpi ja tyytyväisenä sitten ostin sen.
    Menin sitten tämän vuotiseen tarkastukseen ja tuomio oli: Takasumuvalo pitää asentaa (auto kuitenkin ollut 7 vuotta suomessa tähän mennessä) ja takajarru herkistää. Hieman kiristi tuo takasumarin vaatiminen, mutta valo ei montaa euroa maksa ja tarkoitus oli itse se asentaa ja jarrut hoitaa samalla.
    Lauantaille katsottu aika tallille ja eikös perjantaina kaupan pihasta kadulle kääntyessä alle 5cm kanttarin ylityksessä käänytynyt aurauskulmat vituksi ja autosta tuli samassa lähes ajokelvoton.. Ei muuta kuin korjaamolle, jossa sitten tarkoitus hoitaa jarru ja sumari kuntoon, kun sen kerran sinne vei. Tänään soitto korjaamolta; raidetangon päät kuluneet siinä määrin, että eivät uskalla niitä lähteä avaamaan ilman varaosia ja samalla pari muuta huomiota auton kunnosta; helmasta puuttuu ~metri materiaalia ja etukelkan takahelat poistuneet elämän kiertokulkuun. Korjausarvio koko hässäkälle 2500€+..

    Mitä helvettiä ne inssit on oikeen puuhannu?! Kuulemma kumpikin noista vioista olleet varmasti näkyvillä jo vuosi sitten, mutta kummallakaan kerralla ei mitään mainintaa niistä!

    Mistä vitusta niille oikein maksetaan?!

    http://youtu.be/_PbWsF-8aJU

     
     
  17. #3677

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tulipas kallis takasumuvalo, ei helvetti.

    Kehtaatko muuten sanoa paljos ite auto maksoi?

     
     
  18. #3678
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Tulipas kallis takasumuvalo, ei helvetti.

    Kehtaatko muuten sanoa paljos ite auto maksoi?
    Jos en nyt ihan väärin muista niin ~1300€.
    Toi kun on -93 vuoden jenkki kutoskoneella, niin ei nykypäivänä (tai lähinnä nykysillä bensanhinnoilla) oo hirveesti kysyntää. :P

    Edit. Niin ja juuri soittivat korjaamolta, eli syy miksi renkaat meni vinoon oli juurikin noi etukelkan takahelat jotka poissaolollaan päästi kelkan vääntymään vinoon pienessäkin töyssyssä ja korjaamon mukaan näytti että ovat olleet jo jonkin aikaa hukkateillä ja jo reilu vuosi sitten olisi katsastusmiehen pitänyt nähdä selkeää kulumaa/repeilyä niissä puslissa..

     
     
  19. #3679

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jeps, mukavasti triplaantu auton hinta vuodessa.

    Mitäs meinasit muuten tehdä, korjauttaa vai vaihtaa autoa?

     
     
  20. #3680
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No, nyt tekevät katsastussedän vaatimat korjaukset ja kuulemma ainoa haitta tuosta kelkasta on renkaiden nopeampi kuluminen, niin ajellaan nyt tolla sitten jonkun aikaa.. Jos ois vaan säännölliset (ja järkevät) tulot, niin vaihtasin kaikki puslat/helat, iskarit ja jouset tuosta vehkeestä (jota olen muutenkin suunnitellut jo jonkin aikaa) kun on se vaan niin pirun mukava ajella.
    Muutenkin ois tarkotus tosta pikkuhiljaa kunnostella moottori ja vaihteisto alkuperäseen loistoonsa, niin sais mahdollisesti pitkäikäisen käyttöpelin, jolla viitsii ajella kelistä ja tien kunnosta riippumatta, mutta saas nähdä mitä budjetti sanoo.. :-\

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •