Sivu 18 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228681185181018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #341
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Pistää hitottamaan kun 20.10.-11 ECig Wizardilta lähtenyt paketti ei ole vieläkään tullut Kaveri tilas samana päivänä (19.10.) sälää samasta paikasta ja on jo höyrytellyt Jägeriä ynnä muita herkkuja viikonpäivät!! Ei täs muuten mitään, litkuja on kyllä, mutta viimenen carto sanoi tänään sopimuksen irti... Jäljellä enää 510 orkkis pumpulifilsuille tarkotettu ato ja tankki systeemistä modattu drippailu ato(jota ei oikein töissä voi käyttää)... Aaargh!!! Kelle tästäkin nyt sitten avautua? Ecigille? Suomen postille? Pomolle? Naapurin muorille? Joulupukille? Äiteelle? Minen enää leiki kenenkää kans ennenku saan Jägerbombit ja dualcoilit!!!
    Itelle tuli samaan aikaan tilattu setti eilen ehkä se paketti tänää on sun postiluukussa.

     
     
  2. #342

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Pistää hitottamaan kun 20.10.-11 ECig Wizardilta lähtenyt paketti ei ole vieläkään tullut Kaveri tilas samana päivänä (19.10.) sälää samasta paikasta ja on jo höyrytellyt Jägeriä ynnä muita herkkuja viikonpäivät!! Ei täs muuten mitään, litkuja on kyllä, mutta viimenen carto sanoi tänään sopimuksen irti... Jäljellä enää 510 orkkis pumpulifilsuille tarkotettu ato ja tankki systeemistä modattu drippailu ato(jota ei oikein töissä voi käyttää)... Aaargh!!! Kelle tästäkin nyt sitten avautua? Ecigille? Suomen postille? Pomolle? Naapurin muorille? Joulupukille? Äiteelle? Minen enää leiki kenenkää kans ennenku saan Jägerbombit ja dualcoilit!!!
    Itelle tuli samaan aikaan tilattu setti eilen ehkä se paketti tänää on sun postiluukussa.
    Mullekin tuli eilen, olin tilannut 18.10. Nyt tosin vielä sapettaa se Inaweran paketti. Vieläkin jossain vtun terminaalissa hesassa. Ollut siellä siis jo 21.10 lähtien.

     
     
  3. #343
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    En ihmettele jos saattaa käpy kärytä

     
     
  4. #344
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    pori
    Viestit
    76

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Pistää hitottamaan kun 20.10.-11 ECig Wizardilta lähtenyt paketti ei ole vieläkään tullut Kaveri tilas samana päivänä (19.10.) sälää samasta paikasta ja on jo höyrytellyt Jägeriä ynnä muita herkkuja viikonpäivät!! Ei täs muuten mitään, litkuja on kyllä, mutta viimenen carto sanoi tänään sopimuksen irti... Jäljellä enää 510 orkkis pumpulifilsuille tarkotettu ato ja tankki systeemistä modattu drippailu ato(jota ei oikein töissä voi käyttää)... Aaargh!!! Kelle tästäkin nyt sitten avautua? Ecigille? Suomen postille? Pomolle? Naapurin muorille? Joulupukille? Äiteelle? Minen enää leiki kenenkää kans ennenku saan Jägerbombit ja dualcoilit!!!
    Itelle tuli samaan aikaan tilattu setti eilen ehkä se paketti tänää on sun postiluukussa.
    Mullekin tuli eilen, olin tilannut 18.10. Nyt tosin vielä sapettaa se Inaweran paketti. Vieläkin jossain vtun terminaalissa hesassa. Ollut siellä siis jo 21.10 lähtien.
    mulle on aina tullut ecigiltä tilaukset 3:ssa päivässä. =)

     
     
  5. #345
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää tämä hamsteritaipumus noiden nesteiden suhteen. Ei enää oikein kurkku tykkää 24 tai 36 mg nesteistä ja noita ois vielä noin 100 milliä tuhottavaksi. Jatkaa voisi juu, mutta maku alkaa ottaa osumaa.
    KGO & Twist

     
     
  6. #346
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vv82 Näytä viesti
    mulle on aina tullut ecigiltä tilaukset 3:ssa päivässä. =)
    Sää et päässy meän onnellisten joukkoon joiden kamat lähti aican muualle...

     
     
  7. #347
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    attanas! tänään putos ecigvelhon tilaus kotiin. 20.10.2011 tilaus lähetettynä.
    kuulun siis kuuluisaan 19.10. dead while ordered -joukkoon. hurraa!!! stna!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tulipa muuten eilen omatki ecigin tavarat lopulta Missä lie kiertäneet, eipä tuo kyllä juuri ärsytä enään mutta kuitenkin

     
     
  9. #349
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Hei älkää moisita lannistuko jos tietämättömyyttään haukkuvat se on ihan turhaa 8). Kaikkia ei voi vain auttaa niin se vain on että jotkut kulkee edellä ja toiset tulee sit perästä .Minä kerron asiallisesti asian toiselle ja siinä se on ,mielestäni se riittäköön
    Oho, meinasin unohtaa kiittää kannustuksesta... että Kiitos Omasta asenteesta pitkälti kiinni, kyl tää tästä

     
     
  10. #350
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tällainen asia hieman raivostuttaa, että kun lähtee iltaa istumaan niin jos ei porukassa ole toista höyryttelijää tai porukka ei ole ennen moista nähnyt niin höyryttelijästä tehdään joku helvetin marakatti, jonka pitäisi viihdyttää ja toimia samalla jonkilaisena tuote-esittelijänä. Ei! En ole tuote-esittelijä, eikä mun tarvitse puolustella valintaani muille, PRKL! Toinen mikä liittyy tähän samaan asiaan on se, että kaikki haluaa kokeilla ko. laitetta...voi nyt vittu, en halua muiden limoja mun höyrystimeen. Ei tätä voi vipatat tai pummata kuin röökiä...se on PV eli personal vaporizer eli saatana henkilökohtainen höyrystin. En mäkään pyydä, että: "hei hyvännäköiset housut sulla...anna kun mä testaan niitä!". Jos joku on vegaani niin en mä hypi sen silmille, että miks et vittu syö lihaa jne...niin miks tämä asia olisi jotenkin erilainen. Tämä on valinta ja elämäntapa, joten BACK THE FUCK UP!

    Oho, tulipa vuodatus! Ei silti...totta joka sana!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #351
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jumaleissön että kiinanpommi säikäytti... Usb seinälaturin eka käyttökerta jäi myös viimeiseksikin...onneksi käyttäjä jäi...otin laturia irti pistokkeesta ja seuraava asia mitä tajusin oli että sormenpäät on kiinni piirilevyn reunassa, 220 piuhat vieressä ja itse laturin pohja eli pistokeosa edelleen rasiassa.... Tämä vain säikäytti..mutta se mikä raivostuttaa on nyt yksittäisen kiinanpojan asenne kun live chatti siihen suuntaan otin...vastaukset oli linjaa Sorry--you can make a ticket-- we will aswer in 48 hrs-----have a nice day--ja yhteys poikki kiinan pojan aloitteesta... Jumalauta hengenvaarallista kamaa ja jätkä toivottaa hyvää päivän jatkoa....
    Nyt höyryää ja kovasti...vitutukseen...

     
     
  12. #352
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Parempi pilven takana kuin reunalla.

     
     
  13. #353
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sen verran paksuja pilviä ettei meinaa läppärin näyttö erottua

     
     
  14. #354
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti

    Itelle tuli samaan aikaan tilattu setti eilen ehkä se paketti tänää on sun postiluukussa.
    Jee! Siellähän se paketti oli tänään postilooras Kävin aamupäivällä laatikolla ja sielä ei ollu ku mainoksia, vittuuntuneena höyryttelemään ja kaffia ryystämään. No iltavuoroon lähtiessä ennen yhtä kävin vielä piruuttani postilooran ratsaamas ja siellähän kiilteli Ecigin paketti Happy, happy, joy, joy!!

    Ihan offtopiccina täytyy kyllä sanoa ettei tuo JägerBomb nyt NIIN hyvää ole mitä kaikki on hypettäny, ihan oo ja koo mutta kyllä moni maku menee edelle...

     
     
  15. #355
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää, kun dna:n netti vetelee taas vaihteeksi omia settejään. Aina joku ilta viikosta, milloin tökkii kaikki youtube-videoista nettipelailuun.

     
     
  16. #356
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Ihan offtopiccina täytyy kyllä sanoa ettei tuo JägerBomb nyt NIIN hyvää ole mitä kaikki on hypettäny, ihan oo ja koo mutta kyllä moni maku menee edelle...
    Saakohan jekkupommin moittimisesta bannit? On se vaan NIIN hyvää

    (Niin ja ärsyttää kun kaikki tilatut sitrusnesteet maistuu samalta. Ei sitrukselta. Tarttee kai jotain makutiivistettä kokeilla.)

     
     
  17. #357
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Saakohan jekkupommin moittimisesta bannit? On se vaan NIIN hyvää

    (Niin ja ärsyttää kun kaikki tilatut sitrusnesteet maistuu samalta. Ei sitrukselta. Tarttee kai jotain makutiivistettä kokeilla.)
    En usko varmaa hyvä jos joku on välillä erimieltä

     
     
  18. #358
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Ärsyttää todella rankasti! Vähän yli kuukauden vanhan eGo T Starter Kitin kaikki osat alkaa olla sippi. Ensin meni toinen ato, ja toisestakaan en saanut mitään tyydytystä pitkään.

    Sitten vaihdoin eGo Mega Dual Coil Cartoihin, ja nyt sitten akut! Ne viimeinen oljenkorsi, mihin en ollut varautunut, että sippaa näin nopeasti, on loppu. Ja niillekin takuu 1kk...

    Punasta Smarttia nyt häyrysavutellaan, kun akut yrittää latautua.

    Akun latautuminen kestää ehkä 10 tuntia, ja höyryjä siitä saa vain 2-3 tuntia. 900mAh akut! Voi vittu.

    Pari päivää ennenkuin rupesin ajattelemaan, että akutkin olisi hyvä varmistaa, tilasin Peleonista 2 x 1000mAh akkuja, mutta siellähän ne nyt seisoo Varsovassa, ja lentokenttä jumissa sen lisäksi että oli jotkut pyhimysten kunnioituspäivät että kauppa ja muut oli kiinni.

    Vituttaa raskaasti. Röökistä ei saa mitään irti, ja jotain tarttis.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #359
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun tämä sähkötupakkajuttu on vielä niin lapsen kengissä ja mihinkään tuotteeseen/kauppaan ei oikein voi luottaa!

    Atot hajoilee vuorokauden käytön jälkeen, mega dual coil cartot hajoittaa ego t:n ja mistään ei voi tietää minkä laatuinen paristo / ato / whatever on tulossa mistäkin nettikaupasta ja mistä saa piraatteja ja onko ne sitten niitä hyviä vai huonoja piraatteja, lähetykset katoilevat ja nettikaupassa asioimiseen pitäisi olla puolankielen lyhyt oppimäärä vähintään opiskeltuna.

    Mutta sitkeästi aion yrittää pysytellä sähkötupakkien parissa silti, mutta en panisi pahakseni jos tekniikka vähän kehittyisi eikä kokoajan olisi pelko persiissä että koska mikäkin osa hajoaa eikä tarvitsisi varata aina varaston täydeltä varaosia kun kuitenkin ne osat hajoilee. RAGE!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  20. #360
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Meh, taas on atot tukossa ja töissä pitäis olla vielä n. 5 tuntia ennekö pääsee kotio höyrytteleen clearolla. Ei sit kerinny kartot vklopuksi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •