Sivu 17 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127671175171017 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #321

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Kusti polki, eikä VIELÄKÄÄN JagerBombia wizardilta!
    Täytynee hakea Alkosta Jekkupullo ketutukseen.
    Kyseistä juomaa korvikkeeks nauttinena harmittaa, ettei Jageria ei tuu millään. Lähetetty 21.10. Edellisenä päivänä tilatut tuli päivää sitten. Ja inaveran tilaus lähetetty 18.10, eikä näy mailla halmeilla. PERKELES!
    Alkaa meneen käämi! Ajattelin, että eiköhän jo tänään edes jompikumpi lähetyksistä tule. Hevon paskat, ilmaisjakelua ja laskuja vaan postilaatikossa.

    Sain Inaweralta seurantakoodin, en vain tiedä mihin sitä koodia laittaa. Olisko kellään heittää linkkiä, mistä osoitteesta tätä lähetystä voisi seurata?

     
     
  2. #322
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt kyllä alkais vituttaa kuin pientä oravaa toi herkkupaketin viipyminen, mutta käpy ei olekaan ihan jäässä. Andyn lähetys on tänään siirtynyt tullirajan paremmalle puolelle ja todennäköisesti huomenna noudettavissa. Kohta pääsee miksaamaan semmoisia sekoituksia, että saa jääkärit pitää pomminsa ja mussuttaa nallekarkitkin siinä sivussa.

     
     
  3. #323
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Nyt kyllä alkais vituttaa kuin pientä oravaa toi herkkupaketin viipyminen, mutta käpy ei olekaan ihan jäässä. Andyn lähetys on tänään siirtynyt tullirajan paremmalle puolelle ja todennäköisesti huomenna noudettavissa. Kohta pääsee miksaamaan semmoisia sekoituksia, että saa jääkärit pitää pomminsa ja mussuttaa nallekarkitkin siinä sivussa.
    Jos joku kiristää pantaa nii näitä sun kirjotuksia lukemalla ei ärsytä enää mikään loistavasti keksittyjä

    Eiköstä ne wizardin paketit ole ny käännetty tulemaan sitten suomeen.. jotain sellasta tajusin tuosta aaronin sähköpostista mikä tuli joskus pari päivää sitten

     
     
  4. #324
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nakertaa, kun puraisin aiemmin päivällä purukumia jyystäessä poskeen (sisäpuolelta) kohtuullisen haavan. Kymmenen minuuttia sitten toistin tämän, paitsi onnistuin puraisemaan isompaa aluetta, edellisen osuman ympäriltä. Pitäisi purukumitkin kieltää kun niistäkin saa vaarallisen aseen

     
     
  5. #325
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    SaunaElisan verkkosäädöt....lauantaista alkaen netti pätkinyt enempi ku solifer sm aikoinaan....tänään sit tuli könyttyä kirjahyllyn taakse resetoimaan adsl routteri...pakko oli perkele jotain koittaa kun pingit mitattiin sekunneissa ja packet lossi oli samaa luokkaa ku royalmaililla wizardin pakettien kera...No eipä oo tuota telewelliä tarvinnu juur bootata..viimex tais olla 2009 virrat pois siittä...laite on upsin takana kuten muukin viihdehyllyn laitteisto(tuo edellinen katkokin tapahtui siksi että ukkonen iski ja räjäytti upsin akun ja pual upsia,mikään muu laite ei vaurioitunut..)...tuo toipu jopa operaattorin vaihdosta boottaamatta. dna-sl ..ja useimmista sl:n verkkopäivityksistä...mutta tää viimeisin oli liikaa...juma...toimispa muukin atk kama yhtä vakaasti.... Nyt siis yhtydet pelaa jälleen niin normaalisti ku saunaliisalla ikinä voi...

     
     
  6. #326

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    E-Poweri putos lattialle ja nokalla ollut juuri jäägerillä täytetty XXXL mega dual palasiks
    Jeah

     
     
  7. #327
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    E-Poweri putos lattialle ja nokalla ollut juuri jäägerillä täytetty XXXL mega dual palasiks
    HA HA HAA!!
    t: omaa modia ja Jekkua vasta kyrpiintyneenä odotteleva.
    (ja tää oli huumoria, ketuttaisi itseäkin)
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  8. #328
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ite odottelen tuota e-powerin bodyä ku kiireellä welholta sen tilasin.. mutta mitäpä sitä ku varmaan samaan aikaan tulee jenkeistä se 5v kytkin tuohon vanhaanki että siinäpä se hyöty meni.. mutta onpahan sitten kaks e-poweria taitavat vaan jäähä toiseks ku madvapelta tuo vv boxikin tuloillaan

     
     
  9. #329

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Kusti polki, eikä VIELÄKÄÄN JagerBombia wizardilta!
    Täytynee hakea Alkosta Jekkupullo ketutukseen.
    Kyseistä juomaa korvikkeeks nauttinena harmittaa, ettei Jageria ei tuu millään. Lähetetty 21.10. Edellisenä päivänä tilatut tuli päivää sitten. Ja inaveran tilaus lähetetty 18.10, eikä näy mailla halmeilla. PERKELES!
    Alkaa meneen käämi! Ajattelin, että eiköhän jo tänään edes jompikumpi lähetyksistä tule. Hevon paskat, ilmaisjakelua ja laskuja vaan postilaatikossa.
    Itseäni tässä lainailen, mutta Inaweran paketti on ollut ulkomaanterminaalissa 21 päivästä lähtien. Sieltä se nyt ei ole osannnut perille 10:ssä päivässä. Pitääkö sitä nyt hautoo sielläkin kuinka kauan...


     
     
  10. #330
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Itseäni tässä lainailen, mutta Inaweran paketti on ollut ulkomaanterminaalissa 21 päivästä lähtien. Sieltä se nyt ei ole osannnut perille 10:ssä päivässä. Pitääkö sitä nyt hautoo sielläkin kuinka kauan...
    Itsekseen puhuminen saattaa olla huolestuttava merkki, mutta tässä tilanteessa ymmärrettävää... täälläkin kuuluu lähes tauotonta jupinaa eikä ole edes seurantanumeroa.

     
     
  11. #331

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Itseäni tässä lainailen, mutta Inaweran paketti on ollut ulkomaanterminaalissa 21 päivästä lähtien. Sieltä se nyt ei ole osannnut perille 10:ssä päivässä. Pitääkö sitä nyt hautoo sielläkin kuinka kauan...
    Itsekseen puhuminen saattaa olla huolestuttava merkki, mutta tässä tilanteessa ymmärrettävää... täälläkin kuuluu lähes tauotonta jupinaa eikä ole edes seurantanumeroa.
    Enpä sitten ole ainoa jupisija Kunhan ei joutuis jupiseen analogiseen sortumiseen tän takia, kun nesteet hupenee. Ihme touhua, tulee parissa päivässä kotomaahan, ja sitten jumiintuu

     
     
  12. #332
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt ärsyttää se, etten oo kotona. Velhon herkut oli vihdoin viimein päätyny postilaatikkoon ja Puolasta tullut lähetys on lähipostissa. Tänään höyryää!

     
     
  13. #333
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    pori
    Viestit
    76

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    menin sitten V...u epähuomiossa lataamaan egon akkua 510 laturilla.. ja meni kai se nyt sit vidu pimeeks, eli ei enää anna atolle virtaa. miten mä aina onnistun hajottaa jotain!!!

     
     
  14. #334
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vv82 Näytä viesti
    menin sitten V...u epähuomiossa lataamaan egon akkua 510 laturilla.. ja meni kai se nyt sit vidu pimeeks, eli ei enää anna atolle virtaa. miten mä aina onnistun hajottaa jotain!!!
    Eihän siinä vaan ole se lukitus päällä? Eli klikkaat nappia 5x kahdessa sekunnissa.
    Putsaa myös se akun pää.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  15. #335
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    pori
    Viestit
    76

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ei oo lukitus päällä, valo kyllä syttyy kun painaa nappulaa, mut ei mitään tapahdu.. akun pää on kyllä putsattu.. noh onneks on pari 510 akkua, ja e-poweri, niin ei tarvi höyryttelyn loppua...

     
     
  16. #336
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    510 laturi on vain painanut egon keskinipan liian syvälle. Nyppää takas ja jatka höyryttelyä.

     
     
  17. #337
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    pori
    Viestit
    76

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    510 laturi on vain painanut egon keskinipan liian syvälle. Nyppää takas ja jatka höyryttelyä.

    jep,kiitos siitä se näköjään johtuukin =) mutta millä ihmeellä mä sen sieltä saan nypättyy?? se on ihan tasanen pinta ja aika syvällä siellä..

     
     
  18. #338
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vv82 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    510 laturi on vain painanut egon keskinipan liian syvälle. Nyppää takas ja jatka höyryttelyä.

    jep,kiitos siitä se näköjään johtuukin =) mutta millä ihmeellä mä sen sieltä saan nypättyy?? se on ihan tasanen pinta ja aika syvällä siellä..
    Esim jollain neulalla(nuppi) pienellä ruuvarilla(taltta) varovasti vuorotellen kahdelta sivulta "nylkytät" sitä ylöspäin. ???
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  19. #339
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    pori
    Viestit
    76

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jkaija Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vv82 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    510 laturi on vain painanut egon keskinipan liian syvälle. Nyppää takas ja jatka höyryttelyä.

    jep,kiitos siitä se näköjään johtuukin =) mutta millä ihmeellä mä sen sieltä saan nypättyy?? se on ihan tasanen pinta ja aika syvällä siellä..
    Esim jollain neulalla(nuppi) pienellä ruuvarilla(taltta) varovasti vuorotellen kahdelta sivulta "nylkytät" sitä ylöspäin. ???


    Neulalla homma onnistui, ja hyvin höyrää taas kiitoksia vaan tuhannesti

     
     
  20. #340
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pistää hitottamaan kun 20.10.-11 ECig Wizardilta lähtenyt paketti ei ole vieläkään tullut Kaveri tilas samana päivänä (19.10.) sälää samasta paikasta ja on jo höyrytellyt Jägeriä ynnä muita herkkuja viikonpäivät!! Ei täs muuten mitään, litkuja on kyllä, mutta viimenen carto sanoi tänään sopimuksen irti... Jäljellä enää 510 orkkis pumpulifilsuille tarkotettu ato ja tankki systeemistä modattu drippailu ato(jota ei oikein töissä voi käyttää)... Aaargh!!! Kelle tästäkin nyt sitten avautua? Ecigille? Suomen postille? Pomolle? Naapurin muorille? Joulupukille? Äiteelle? Minen enää leiki kenenkää kans ennenku saan Jägerbombit ja dualcoilit!!!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •