Sivu 153 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 531031431491501511521531541551561571632032536531153 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,041 - 3,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #3041
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Annettakoon anteeksi koska meripäivät.
    +1
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #3042

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Heräsin puol tuntia sitten, nenä ja nielu aivan tukossa ja kipeenä, ja olen käynyt 3 kertaa ripuloimassa siitä asti kun heräsin..

     
     
  3. #3043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mä olen harkinnut pakettiautoa. Normiarjessa kakspaikkainen diesel menis oikein hyvin. Talvi ja liukkaat kuitenkin vähän arveluttaa. Pitäis olla sitten hiekkasäkit perässä antamassa painoa. Mutta maalle mennessä mulla on aina broidin lapset huomassani. Enkä uskalla luottaa että talosta löytyy henkilöauto silloin kun tarvitsee.

    Noh, loppu hyvin, kaikki hyvin. Näyttää siltä että auton vauriot olivat lievempiä. Joten se korjataan. Ja siihen ei hyvällä tuurilla mene älyttömän kauaa. Ehkä mä alkuviikon taas vekslaan autoa edestakaisin kaverin kanssa. Ens keväänä voi sitten miettiä millaista autoa sitä tarttee, ja millaisella budjetilla on liikkeellä.

    Sen jälkeen kun viime syksynä onneksi sain irtisanomislapun kouraan, mä olen työttämänä ollessani/uudessa työpaikassa keväästä lähtien ekaa kertaa vuosiin onnistunut säännöllisesti säästämään pieniä summia. Tosin noita rahanreikiäkin olis. Saa suositella hyvää ja edullista sähköurakoitsijaa Kerava/Sipoo alueelta. Pakastin, tietokone ja uus kännykkä jäävät taas kerran jonon jatkeeksi odottamaan päivää parempaa. Samoin kuin provari


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #3044
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Jos ei mitään muuta ole kuin lytyssä olevat valmiit nin voit joko kokeilla avata niitä ja pyörittää uusiksi taikka laittaa jonkun tikun esim suoraksi vedetyn klemmarin sen wickkin läpi jotta saat sen reijän auki uusiksi.
    Tulipa mieleen että miten paljon tuollainen meshi wikkaa silmukka silmukalta (400x400 silmukkaa per2 ?), ei siis keski reiän kautta eli eli silloin ei sillä keskireiällä ole niin suurta merkitystä(kö) ??? oikaiskaa tyhmää

     
     
  5. #3045
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Harmittaa ainaiset viikonlopputyöt. Ei kerkeä tekemään mitään kivaa.

     
     
  6. #3046
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ei itellä ainakaan viimetalven.. Kylläkin SS tippei.

    Joku ei anodisoitualumiini joka ollut ulkosalla, saattanee aiheuttaa valolyhty efektin.
    Noon kaikki suunniteltu ja testattu jossain kaliforniassa +30C ilman alassa, testaajat saisivat laittaa ne ensin vuorokaudeksi pakastimeen

     
     
  7. #3047
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tilasinpa ihan vaan lekkikaluiksi magneetteja
    Mutta jälkeenpäin tutkiessani paypalin ilmoituksia piti kurkata sivua uudestaan mitä oikein tilasin 8-)
    yleensä ne on pcs ja tuon aluksi niin ymmärsin 20 pcs vaan mitä hittoa... siinä lukeekin 20 LOT!?
    olenlo siis tilannut 20x20 kpl? no sen näkee sitten kun saapuvat

    piru, olen tilannu erilaisia magneetteja noin 1000 kpl ??? perkele, no ehkä niille löytyy käyttöä on "disk", "block" ja muutama ring (8x1)

     
     
  8. #3048
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pääni meinasi räjähtää, kun pidättelin naurua, jotta vieressä tuhiseva muksu ei heräisi.

    Eip lopu magneetit kesken sullakaan sitten!

     
     
  9. #3049

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Koko ilta valmisteltu pihaa yms talven tuloa varten.Pistinpä sitten pihasaunan lämpiämään,kannoin perkeleesti kaivosta vettä,puitakin sen verran että sain pukuhuoneen ja saunan sopivan lämpöiseksi.Kamppeet pois ja istahdan pukuhuoneen sohvalle höyryttelemään olut kourassa.Olin kuulevinani jotain rapinaa sohvasta joten vaistomaisesti tälläsin kyynärpäällä selkätyynyä,viisi vit... ällöttävää hiirtä kirmaa tyynyjen välistä juoksuun 2 jalkaa pitkin,2 selkää ja olkapäätä ja yksi totta vitus.. hyppää suoraan kulkusille.Perheessä on 2 tyttöä mutta voin kerto että niiden joskin melkoisen kimeät huudot jäi hopea sijalle,hyi ..... että vitut....

     
     
  10. #3050
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Meinasin että josko lähtis kattomaan Steveä (ai Steveä, Vai?) oikein Helsinkiin asti lokakuussa. Ja eikun tsekkaamaan junavuoroja kun on keskellä viikkoa se, että jos kummiski olis yötä ja eka junalla Kupittaalle niin ehtis avaamaan labran klo 0815 hundred hours ihan normaalisti, ehkä ohuesti antiikkialkoholilta tuoksahtaen.

    Niin se palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Ja niin se on joka saatanan kerta kun yrittää aikatauluja selvitellä.

    Paavo hei, mitä jos lopetetaan Kansallisoopperan ja -teatterin tuet kokonaan ja ostetaan niillä rahoilla ulkomailta uusi netti veeärrälle? Kotimaasta sitä ei näemmä saa.

     
     
  11. #3051

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lavatube 2.1 tornado lensi tänään romukoppaan ja vituttaa niin paljon vedellä nyt jotain olemattomia sauhuja boltilla.
    Tekis niin mieli huutaa koko päivä
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

     
     
  12. #3052
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hÖYry4 Näytä viesti
    Lavatube 2.1 tornado lensi tänään romukoppaan ja vituttaa niin paljon vedellä nyt jotain olemattomia sauhuja boltilla.
    Tekis niin mieli huutaa koko päivä
    no mikäs siinä kypsyttää noin paljon?
    ja mitä se laama siellä romukopassa tekee.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  13. #3053
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    perkeleen olot

     
     
  14. #3054

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No kaikki alko kierreongelmilla käytin takuussa, lähettivät valmiiksi rikkinäisen, lähetin takas, tuli toimiva, kunnes se nyt 2 vkon jälkeen lopetti toimintansa.
    Ei oo kartosta kiinni, eikä akuista.
    Näyttö vaan vilkkuu muutaman kerran kun painaa höyrynappia ja joutuu laittaan lavan takas päälle
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

     
     
  15. #3055
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hÖYry4 Näytä viesti
    No kaikki alko kierreongelmilla käytin takuussa, lähettivät valmiiksi rikkinäisen, lähetin takas, tuli toimiva, kunnes se nyt 2 vkon jälkeen lopetti toimintansa.
    Ei oo kartosta kiinni, eikä akuista.
    Näyttö vaan vilkkuu muutaman kerran kun painaa höyrynappia ja joutuu laittaan lavan takas päälle
    kuulostaa et +napa oikosessa.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  16. #3056

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joo itekki miettinyt kun karto ohmit näyttää oikein ja näyttö pelaa ja nappulat mut kun antaa hanaa niin vilkuttaa, mut ilman "LO":ta.
    Voiks tota korjata?
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

     
     
  17. #3057

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Teki muuten satunnaisesti jo ennen sitä mutta nyt on ihan OUT
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

     
     
  18. #3058
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hÖYry4 Näytä viesti
    Teki muuten satunnaisesti jo ennen sitä mutta nyt on ihan OUT
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3208.0 tuolta löytyy varmasti keinot korjaukseen
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  19. #3059
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaveri oli sit hommannu P***S*** vehkeet. No sano et ei polta enää kun 5 kessua päivässä, ohan siin yli askillinen vähennystä jo. Pitää laittaa ago akut ja pari pumpulitäytteistä meneen testipaketiks.

     
     
  20. #3060
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    GS 510-vehkeet kovassa nosteessa.
    On kuulemma halpa kokeilla toi 510-setti.
    Pitääkö tässä laittaa paikalliseen Palvelut-puolelle Sähkötupakkakonsultti-ilmoitus vai missä mättää, HÄH?!
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •