Sivu 151 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511011411471481491501511521531541551612012516511151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,001 - 3,020 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #3001
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt vituttaa jo niin moni asia ettei jaksa perkele ruveta erittelemään
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #3002

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Toi mun kulkuväline on taattua opel astra laatua.

    Tän päivän tutkimusten perusteella vaikuttaa että mäntä yms ei olis saanut kipiää. Että tulis vain sylinteriremppa. Huomenna auto saa lisätutkimuksia, niiden perusteella sitten määritellään ennuste: soitanko romujepet hakemaan sen pois ja kipaiseen tekemään kauppoja jobbarin kanssa just heinäkuussa katsastetusta samanlaisesta, mutta vuoden nuorempi ja paljon vähemmän ajettu.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #3003
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Toi mun kulkuväline on taattua opel astra laatua.

    Tän päivän tutkimusten perusteella vaikuttaa että mäntä yms ei olis saanut kipiää. Että tulis vain sylinteriremppa. Huomenna auto saa lisätutkimuksia, niiden perusteella sitten määritellään ennuste: soitanko romujepet hakemaan sen pois ja kipaiseen tekemään kauppoja jobbarin kanssa just heinäkuussa katsastetusta samanlaisesta, mutta vuoden nuorempi ja paljon vähemmän ajettu.
    Ärsyttää että Opel ja laatu mainitaan samassa lauseessa! Toivotaan kuitenkin että pääsit vähällä

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  4. #3004

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #3005

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kympillä, 2Smokilta tilaamani tribecat 3:ssa päivässä perillä, suomalaisesta käytettyjä levyjä myyvästä kaupasta 1.9 tilaamani levyt eivät vieläkään perillä....

     
     
  6. #3006
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.
    Pistän paremmaks; 29 vuotta vanha auto, jota ei ole tarvinnut hitsata, kilsoista ei tietoo, kun on vaan 99999 mailia näyttävä, mutta ainakin kaksi kertaa pyörähtänyt ympäri.

    Sitten asiaan: Ärsyttää tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia..

     
     
  7. #3007
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ärsyttää tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia..
    Suoritimme kyseisen operaation ko. adhd-jantterille. (anteeksi oikeat oireyhtymän omaavat)

    "kato ku emmää jaksa vittu selata ni laitoin tänne mihin mua huvittaa"

    "JOKU AUTTAA KOHTELIAASTI"

    "vtu te ootte mulkkuja kerran aikasemmingin yritin jotaan kirjottaa ni pilkkua vaan nussitaan ja haistakaa vitu!!!1111"




    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #3008
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^

    Edit. Muutenkin jo ärsyttää sellaset tyypit, jota ei edes vähää kiinnosta aihealueita tai topicceja vilkasta, vaan laittavat (yleensä vielä hyvin sekavasti koodatun) viestinsä sinne mikä ensin sattuu vastaan tulemaan ja sitten itkevät kun kukaan ei vastaa..

    Miksi minun pitäisi viitsiä vastata henkilölle, jonka oma viitseliäisyystaso on täysi 0?

    Edit2. On muuten aiemminkin tainnu olla tästä puhetta.

     
     
  9. #3009

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vitu...taa taas kun kaikkialla myydään ei oota...ei mulla muuta.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  10. #3010
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.
    Opel astraksihan tuo on kyllä hintasa haukkunu
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #3011

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Miksi minun pitäisi viitsiä vastata henkilölle, jonka oma viitseliäisyystaso on täysi 0?
    Juuri näin..


    Itsehän olen ajoittan melko kärkäs sanoissani (kuvissani), varsinkin jos apinointia tulee loop1:n esimerkin mukaisesti 'jeesin jälkeen'.

    Eli suomeksi - Laiskuus vituttaa (ja ainakaan ko. acc:lla ei aikaisempia viestejä ollut, mikä viittaa toiseen sääntörikkomukseen : multiaccount)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #3012
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sitten asiaan: Ärsyttää tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia..
    Ärsyttää kun en ehtinyt aiheeseen vastaamaan...hauska nähdä millaisia ihmisperseitä tässä maassa riittää...nuff said!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #3013
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.
    Tohon en pääse, mutta mulla on 16 vuotias, ajettu kohta 140 tuhatta, eikä ole vaihdettu pakoputkea eikä etuiskareita. Ei ole hitsattu, ei, ei sinne päinkää. Auto on lähes kuin uusi vielä!

    Humuketjuun kuuluisi tämä kyllä. Tänään vaihdoin siihen pelkääjän puolen sähköpeilin, kun menin peruuttamaan sen parkkihallin pylvääseen tossa aiemmin. 120 maksoi uusi käytetty purkaamolta (tai kaksi: yksi rikkinäinen oikean värinen, ja yksi toimiva väärän värinen; niistä yhdistämällä yksi oikean värinen toimiva :P). Uusihan olisi maksanut Debiilissä yli 500...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #3014

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voipi sullakin pakoputki 300 tuhannen jälkeen mennä vaihtoon

    Mä tossa tuumailen että pitäiskö hakea joku halpa pikkukosla vara-autoksi. Ens viikko on ihan persiistä, jos koko viikon pyörittelee kamun autoa ees taas meiän väliä. Mä ajan illalla, kaveri yöllä, mä kävelen aamupäivästä hakemaan, kaveri illalla. Tossa nettiautosta kattelin että vanha, mutta just katsastettu nissan micra lähtis viidelläsataa. Mä luulen että pari kaveria vois lähteä kimppaan. Niilläkin kun meinaan autot tartteis välillä saada huoltoon. Mutta töihin pitäisi päästä kulkemaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #3015
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    500 Micra?
    Pyöräile ennemin, vituttaa vähempi.
    KGO & Twist

     
     
  16. #3016
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Voipi sullakin pakoputki 300 tuhannen jälkeen mennä vaihtoon

    Mä tossa tuumailen että pitäiskö hakea joku halpa pikkukosla vara-autoksi. Ens viikko on ihan persiistä, jos koko viikon pyörittelee kamun autoa ees taas meiän väliä. Mä ajan illalla, kaveri yöllä, mä kävelen aamupäivästä hakemaan, kaveri illalla. Tossa nettiautosta kattelin että vanha, mutta just katsastettu nissan micra lähtis viidelläsataa. Mä luulen että pari kaveria vois lähteä kimppaan. Niilläkin kun meinaan autot tartteis välillä saada huoltoon. Mutta töihin pitäisi päästä kulkemaan.
    Juu polkupyörä vituttaa vähemmän..mopon moottorilla olevat surkeat pikkukoslat..niistä saa vain ahdistusta..perhana kun ei aika mies mahdu etes penkin ja ratin väliin...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #3017

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mulla on ollut micra, sekä golf. Kumpaankin on survottu 3 +30 kilon koiraa, kaksi kissanhäkkiä ja reissukamppeet koko populalle.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #3018
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää!

    Nicopoint nimisellä firmalla oli ständi täällä Leppävaaran raittikarvenaavelilla. Asiakkaita oli jonoksi asti. Pysähdyin kattelemaan sopimusta, alotuspaketti oli jotain yheksänkympin pintaan ja sitten laskutus noin 65€ / kk, joka sisälsi 20 ampullia (eli noin 10ml nestettä?). "Tämähän ei sisällä mitään hiukkasia niin kuin tupakka, ostakaa!" Lihava vanha ukko ja teinipoika markkinoivat. Pistää vaan niin sapettamaan, kun ihmisiä kusetetaan olan takaa.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  19. #3019
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    Ärsyttää!

    Nicopoint nimisellä firmalla oli ständi täällä Leppävaaran raittikarvenaavelilla. Asiakkaita oli jonoksi asti. Pysähdyin kattelemaan sopimusta, alotuspaketti oli jotain yheksänkympin pintaan ja sitten laskutus noin 65€ / kk, joka sisälsi 20 ampullia (eli noin 10ml nestettä?). "Tämähän ei sisällä mitään hiukkasia niin kuin tupakka, ostakaa!" Lihava vanha ukko ja teinipoika markkinoivat. Pistää vaan niin sapettamaan, kun ihmisiä kusetetaan olan takaa.
    palakoot syntiset helvettien tulissa! noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...
    oikeasti riistäminen paskalla, on mun mielestä epäkunnioitettava teko. ihan missä vitun mittakaavassa vaan ja ihan missä vitun
    asiassa vaan. reilu pittää olla! capiche?
    (tää vitun voittamisen ja osinkojen nousemisen kulttuuri, mulle kaikki sie oot hölmö!)

    en tykkää kyllä taas yhtään mistään

    attanas!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #3020
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    santana?

    Juu, tuossa kyllä olis kuluttaja asiamiehellä selviteltävää koska harhaanjohtaminen on aina kaupan yhteydessä ei suotavaa....

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •