Sivu 149 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49991391451461471481491501511521531591992496491149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,961 - 2,980 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2961
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    JA SITTEN VIELÄ! Kaikki nää arvostelijat jotka tekee videoita joissa ne vaan r*nkkaa kalliilla putkella ja vääntää naamaa höyrytellessä eikä anna yhtäkään mielipidettä suuntaan taikka toiseen taikka mitään millään tavalla käyttäjää hyödyttävää paitsi että "tää on harvinainen, mulla on näitä 10, tän tekijä on jumala" voivat mun puolesta tukehtua niihin loistohöyryihinsä. Taidan laittaa kohta blogspottiin "LSVAP höyryää" blogin, ihan vaan avautumista varten D:

     
     
  2. #2962
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    OIKEIN!
    KGO & Twist

     
     
  3. #2963

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    JA SITTEN VIELÄ! Kaikki nää arvostelijat jotka tekee videoita joissa ne vaan r*nkkaa kalliilla putkella ja vääntää naamaa höyrytellessä eikä anna yhtäkään mielipidettä suuntaan taikka toiseen taikka mitään millään tavalla käyttäjää hyödyttävää paitsi että "tää on harvinainen, mulla on näitä 10, tän tekijä on jumala" voivat mun puolesta tukehtua niihin loistohöyryihinsä. Taidan laittaa kohta blogspottiin "LSVAP höyryää" blogin, ihan vaan avautumista varten D:
    Mä en oo kanssa ymmärtäny sitä, et minkä takia sitä naamaa pitää vääntää ihan helvetisti, kun puhaltelee höyryjä. Ottasivat grimmistä, scottista ja busardosta mallia noitten arvostelujen tekemiseen. Mac_206:lla ja toddilla on ihan hyviä arvosteluja kanssa, mut toi mac vääntää naamaa samalla tavalla ku joku laittais sitä perseeseen samalla ku puhaltaa höyryjä.

    Scottille plussat rinkuloiden puhaltelusta. Kaikki ei tosta välitä, mut mä oon ihan koukussa tohon ollu siitä asti kun tupakkia oon polttanu ja nyt se on jääny tavaks Tais grimmi jossain arvostelussa koittaa matkia tota, mut ei siitä mitään tullu

     
     
  4. #2964

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Grimm, Scott ja busardo ovat kyllä kovat kolmikko. Kaikilla on oma hyvä tyylinsä.
    Grimmin videot on aina tehty sellaisella tavis meiningillä, vaikka herra on jo vuosikausia harrastanu ja käynyt vaikka kuinka paljon laitteota läpi. Ehkä vähän turhaa jaarittelua välistä, mutta itsekin tunnustaa sen aina. "I'm rambling again"
    Scottin video taasen on aina hyvin teknisiä ja kaavamaisia(aina samat löpinät), mutta niissä käydään ehkä parhaiten kaikki laitteiden yksityiskohdat läpi.
    Bpusardolla taas yhdistyy kaikki nämä. Viihdyttäviä ja informatiivisia videoita. Niitä katsoo vaikka kyseinen laite ei kiinnostaisikaan.

     
     
  5. #2965
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Grimmin videoissa vain se paha puoli, että infopuoli hitusen hukassa.
    Nostaisin myöskin GeekGirlin pöydälle laadukkaina arvostelijoina.
    KGO & Twist

     
     
  6. #2966
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaikenmaailman saatanan joutavat ovikellon pimputtajat kun yrittää aamupäivällä nukkua yövuoron jälkeen
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #2967
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Siinä meni sun paketti.
    KGO & Twist

     
     
  8. #2968
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrco Näytä viesti
    Onko ihan pakko kokoajan tilata jotain.. GRR. Näköjään on.
    Näin on, ja jos ei ole sähkötupakkaan tilattavaan niin eksyy muualle

    Miksiköhän tilasin £50 erilaisia magneetteja? 8)

     
     
  9. #2969
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Näin on, ja jos ei ole sähkötupakkaan tilattavaan niin eksyy muualle

    Miksiköhän tilasin £50 erilaisia magneetteja? 8)
    Kirottu olkoon internet ja sen tarjoamat ostomahdollisuudet

     
     
  10. #2970
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^..joo..vittu Espanjasta asti auton varaosia..säästöä samasta pulikasta Suomen verrattuna yli 50e mutta kun olis tilannu tai hakenut kotomaasta olis uusi ilmamassamäärä anturi jo paikoillaan ..ei tarvis 5 päivää UPS:n toimitusta odotella ..eipähän tartte taas kotomaan kallita ALV-veroja maksella ja varaosaliikkeiden nylkykatteita..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #2971
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    37

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jotain hel....tin räkänokkia meidän talossa nykyisin. Kahtena päivänä peräkkäin fillarin kumit puhkottu pojalta, ja minulta kerran. Naapurien pyöriäkin rikottu. Kiva myöhästyä koulusta / töistä sen takia. 13 vuotta ollaan samassa talossa asuttu, eikä ongelmia ole ollut ennen kuin nyt. Selkään antaisin jos kiinni saisin, soittakoot lastensuojeluun. Nykyisin kun lapsia täytyy vaan silittää ja paijata vaikka mitä tekisivät .

    "liika on liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän"

     
     
  12. #2972

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Suivauttaa siis nii jumalauta mahoton: Agents: uus laulaja, Nightwish: uus laulaja..onneksi on vanhoja paljon mitä kuunnella!!

     
     
  13. #2973

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapor Näytä viesti
    Suivauttaa siis nii jumalauta mahoton: Agents: uus laulaja, Nightwish: uus laulaja..onneksi on vanhoja paljon mitä kuunnella!!
    Ja tämänhän olisi pitänyt mennä : "Agents: uus laulaja, Nightwish: uus laulaja..ja kaikki hyvät vanhat on kuopattu!!"

    ^tuo siis oma panostukseni (-Agents)^
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #2974
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    104

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No voi v*ttulauta. Nyt kattelin tossa tota velhon tilausta jonka tein viime viikolla ja siellä nakottaa olla tilattuna vain 1 kpl LR Bogeja ja peräti 4 kappaletta SR Bogeja. En tajua miten olen tän tälleen kämmännyt. Enhän mä noilla SR Bogeilla tee yhtään mitään kun mulla ei ole mitään säädettäviä vehkeitä, ihan tavalliset Super Tankin akut vaan. Voi jukolavita.

     
     
  15. #2975
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Harrasteveitsi uudella terällä käteen
    Haraste veitsestä, paksuin kahva katkesi terän kiinnittävä muovitappi kunhan saan ongittua sen toisen pään kahvasta niin pitää katsella josko ohuemman kahvan tappi sopisi tuohon, kirppikseltä ostettuna ei 3 varren 10 terää boxi paljoa maksanut
    mutta ärsyttää kumminkin, näkyy olevan kuplia ko muovissa

     
     
  16. #2976

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ja tämänhän olisi pitänyt mennä : "Agents: uus laulaja, Nightwish: uus laulaja..ja kaikki hyvät vanhat on kuopattu!!"

    ^tuo siis oma panostukseni (-Agents)^
    Too obvious to say...

     
     
  17. #2977
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chanel Näytä viesti
    No voi v*ttulauta. Nyt kattelin tossa tota velhon tilausta jonka tein viime viikolla ja siellä nakottaa olla tilattuna vain 1 kpl LR Bogeja ja peräti 4 kappaletta SR Bogeja. En tajua miten olen tän tälleen kämmännyt. Enhän mä noilla SR Bogeilla tee yhtään mitään kun mulla ei ole mitään säädettäviä vehkeitä, ihan tavalliset Super Tankin akut vaan. Voi jukolavita.
    Asuisitpa naapurissa, niin voitaisiin vaihtaa. Mulla on LR Bogeja (XL-kokoa) vaikka muille jakaa, ja en tee niillä mitjän.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #2978
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ^..joo..vittu Espanjasta asti auton varaosia..säästöä samasta pulikasta Suomen verrattuna yli 50e mutta kun olis tilannu tai hakenut kotomaasta olis uusi ilmamassamäärä anturi jo paikoillaan ..ei tarvis 5 päivää UPS:n toimitusta odotella ..eipähän tartte taas kotomaan kallita ALV-veroja maksella ja varaosaliikkeiden nylkykatteita..
    Tää kuuluis kyllä jo humutuksen puolelle, onnistuin välttämään deremelin yli 300€ paketin oston
    olis ollu kaikenlaista tilpehööriä! viime hetkellä tuli mieleen että mihin helvettiin minä moista tarviin
    kun olen ilmankin pärjänny ja kopioita saa parilla kympillä
    Mutta olishan siin ollu kaikkiin tuleviin tarpeisiin tarvikkeet

     
     
  19. #2979

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ilmanvaihtoröörejä putsaavat työpaikalla.
    Eli luonnollisesti lämmöt pois päältä, mutta tuuletus puhaltaa silti. Näpit jäässä ja vituttaa.
    Nyt alkoi sitten savun löyhäkin leviämään pitkin taloa.

    Kyllä Ovenia osaa.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #2980
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Z-Atty-G tuli ja aattelin että kyllähän nää valmiit wickit nyt alkuun kelpaa. Mitä vittua, näissähän ole edes keskellä reikää vaan kaikki on lyttyyn rulattuja. Hyvin wickaa saatana. Noh, odotellaan nyt sitte pari viikkoa että saan meshiä jostain

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •