Sivu 1279 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 279779117912291269127512761277127812791280128112821283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 25,561 - 25,580 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #25561
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Toimistotyön monimuotoisuus alkaa pikku hiljaa vituttamaan.
    Täällä olisi periaatteessa suhteellisen hiljaista, ellei tuo viereinen kaveri elämöisi tuossa.
    Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää vuoronperään toistuva äärettömän äänekäs haukottelu, pitkä huokaus ja vittu.
    Eikö sitä voi mennä sen verran aikaisin nukkumaan, ettei jokainen työpäivä väsytä. Ja jos ei nukkumaan meno onnistu ajoissa, niin kuka käskee taapertaa pelipaikalle ennen seiskaa. Meillä on kuitenkin liukuva työaika. Yhdelle kaverille jo kerran sanoin, että eikö kannattais nukkua yöllä, niin ei tartte tulla töihin haukottelemaan. Ei kuulemma pysty nukkua yli kuutta tuntia yössä, kun on niin läski.

    Kun ei jaksais kokoajan pitää kuulokkeita päässä. Onneks pahimmat huutajat on lomilla ja Inkkarit meni takas kotiinsa molottamaan. Oon huomannu että avokonttorin suurimpia liputtajia on ne kenellä on oma huone.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #25562
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Firma myyty viime viikolla ja yt neuvottelut tulossa, saa nähdä miten tässä käy....

     
     
  3. #25563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Toimistotyön monimuotoisuus alkaa pikku hiljaa vituttamaan.
    Täällä olisi periaatteessa suhteellisen hiljaista, ellei tuo viereinen kaveri elämöisi tuossa.
    Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää vuoronperään toistuva äärettömän äänekäs haukottelu, pitkä huokaus ja vittu.
    Eikö sitä voi mennä sen verran aikaisin nukkumaan, ettei jokainen työpäivä väsytä. Ja jos ei nukkumaan meno onnistu ajoissa, niin kuka käskee taapertaa pelipaikalle ennen seiskaa. Meillä on kuitenkin liukuva työaika. Yhdelle kaverille jo kerran sanoin, että eikö kannattais nukkua yöllä, niin ei tartte tulla töihin haukottelemaan. Ei kuulemma pysty nukkua yli kuutta tuntia yössä, kun on niin läski.

    Kun ei jaksais kokoajan pitää kuulokkeita päässä. Onneks pahimmat huutajat on lomilla ja Inkkarit meni takas kotiinsa molottamaan. Oon huomannu että avokonttorin suurimpia liputtajia on ne kenellä on oma huone.
    Mä en kykene avokonttorissa tekemään käytännös mitää ilman kuulokkeita.

     
     
  4. #25564
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Firma myyty viime viikolla ja yt neuvottelut tulossa, saa nähdä miten tässä käy....
    No voi perse
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #25565
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Firma myyty viime viikolla ja yt neuvottelut tulossa, saa nähdä miten tässä käy....
    Ketäs teiät osti?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  6. #25566
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Ketäs teiät osti?
    Kotikatu Kiinteistöhuolto

     
     
  7. #25567
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kotikatu Kiinteistöhuolto
    Mä luulin että sä olit RTK:lla töissä. Mietinkin jo että melko kova kauppa, mutta ei taida Kotikadulla ihan saldo riittää.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #25568
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Diibadaaba....
    Viimeksi muokannut arskaxx; 08.07.19 kello 19:12.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #25569
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lähtiköhän nyt?
    Hah sainpas pois
    Viimeksi muokannut Miru; 08.07.19 kello 19:19.

     
     
  10. #25570
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ääh nyt mä en saa tota lainausta pois, en nyt olis kuitenkaan halunnut täällä nimiä mainittavan...

     
     
  11. #25571
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Uskomatonta!
    En tiedä olisinko itse suostunut maksamaan...
    Palautti sit rahat ja pyyteli kovasti anteeks...
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  12. #25572
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ääh nyt mä en saa tota lainausta pois, en nyt olis kuitenkaan halunnut täällä nimiä mainittavan...
    Sori
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #25573
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo no yks työkaveri tuli tänään lomilta ja lesosi, että hän oli tiennyt tästä myynnistä jo viikkoja sitten.Sanoi myös, että yyteet tulee ja varma tieto, ei mulla ole syytä olla uskomatta.Toivon tietysti, että tulis vaan jotain siirtoja tms..en toivooni ole menettänyt ja päivä kerrallaan.

     
     
  14. #25574
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joo no yks työkaveri tuli tänään lomilta ja lesosi, että hän oli tiennyt tästä myynnistä jo viikkoja sitten.Sanoi myös, että yyteet tulee ja varma tieto, ei mulla ole syytä olla uskomatta.Toivon tietysti, että tulis vaan jotain siirtoja tms..en toivooni ole menettänyt ja päivä kerrallaan.
    Tuskin kannattaa olla hirveän huolissaan. Kiinteistöhuolto on ollut teidän yrityksen tuote ja rahantekoväline ja nyt uusi yritys on sen ostanut. Kotikadulla, kuten millään muillakaan firmoilla ei ole varastossa työntekijöitä odottelemassa mahdollisia tulevaisuuden yrityskauppoja. Toisinsanoen teitä tarvitaan jatkossakin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #25575
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Prkl.. noita lehtiotsikoita
    No joku varmaan nauttii, minä en

    Screenshot_20190720-151019_1.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #25576
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Prkl.. noita lehtiotsikoita
    No joku varmaan nauttii, minä en

    Screenshot_20190720-151019_1.jpg
    Kaikista eniten tuosta median sää uutisoinnissa riepoo "käristyskupoli" sana joka oli tarpeeksi apokalyptinen toimittelijoille jotta eivät kykene millään päästämään siitä irti.

     
     
  17. #25577
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kuumaa
    Jos vielä muutaman päivän jaksaisi, niin sit pitäis hellittää

    Prkl... Ei auta ees läpiveto kunnei tuule yhtään..
    Viimeksi muokannut arskaxx; 25.07.19 kello 19:54.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #25578
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Sullahan on sentäs auto, ajele ikkunat auki niin läpivetokin toimii, onhan se hiukan kallista pelkän viilennyksen takia mutta mitäpä ei tekisi oman olonsa eteen

     
     
  19. #25579
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Sullahan on sentäs auto, ajele ikkunat auki niin läpivetokin toimii, onhan se hiukan kallista pelkän viilennyksen takia mutta mitäpä ei tekisi oman olonsa eteen
    Mulla on autossa ilmastointi ja joskus olenkin lähtenyt ajelulle viilentämään itteäni
    Eilen ei voinut koska
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #25580
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Edit: Eipä mitään.
    Viimeksi muokannut arskaxx; 01.08.19 kello 08:29.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •