Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #25441
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mä voin kuvitella, repeskö raivo? Joku joskus kaahas mun edestä ässän pihasta kun ruudusta olin just lähdössä. Ensin ajattelin että olipa tyypillä kiire...meni pari sekkaa ja sekosin täysin. Painoin sen perään Teboilin valoihin annoin torvea ja heilutin nyrkkiä ikkunan ulkopuolella. Äijä oli punaisissa mun edessä, enkä kerinnyt kuin hiukan raottamaan autoni ovea, niin se pamautti päin punaisia autovirran sekaan. Todellinen sekopää...tosin oli ehkä parempi että pakeni paikalta.
    Siis joo repesin ja kävin avautumassa paikallisella keskustelupalstalla fasessa
    Viime kesänä tosiaan tyyppi ajo pakunsa niin kiinni hiluxiin etten päässyt takas autoon.No aloin siinä huutamaan ja se jätkä oli mun takana.Nopeesti se meni pakun taakse piiloon mä vedin hilun oven vauhdilla auki niin et osui siihen pakun kylkeen ja sain just ja just ahdattua itteni sisään.Lähdin ajamaan ja näin kun se kundi hyppäs pakuun..huutelin sille, mutta se meni menojaan.Mä myös huudatan torvea välittömästi tumpeloille!!
    Keskari heiluu myös aika usein..
    Pojathan on nimennyt mut töissä Rivo Riitaksi, en tiiä miks johtuukohan se mun mesoomisesta

     
     
  2. #25442
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Burger King
    No mikäs siinä on

     
     
  3. #25443
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No mikäs siinä on
    5 minuuttia seisoin tiskin takana, eikä kukaan tullut kysymään mitä sais olla
    Lähdin kävelemään kunnen jaksanut enää seistä, eikä ollut eka kerta...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #25444
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    5 minuuttia seisoin tiskin takana, eikä kukaan tullut kysymään mitä sais olla
    Lähdin kävelemään kunnen jaksanut enää seistä, eikä ollut eka kerta...
    Se siitä hyvästä asiakaspalvelusta
    Aika erikoista kyllä...

     
     
  5. #25445
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    5 minuuttia seisoin tiskin takana, eikä kukaan tullut kysymään mitä sais olla
    Lähdin kävelemään kunnen jaksanut enää seistä, eikä ollut eka kerta...
    On kyllä erikoista, koska ruokapaikasta kyse. Hard Rock Cafesta aika vastaavanlainen kokemus. Btw; vaatekaupoissa, apteekeissa ja vastaavissa olisi sitävastoin toivottavaa, että saisi seisoa rauhassa edes 5 sekuntia. Liikkeenjohto varmaankin pakottanut myyjät ja myyjättäret käymään hyeenan lailla asiakkaan kimppuun. Toinen erityisen ärsyttävä tapa on nykyään kaikenlainen lisämyynnin tuputtaminen.

     
     
  6. #25446
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mä voin kuvitella, repeskö raivo? Joku joskus kaahas mun edestä ässän pihasta kun ruudusta olin just lähdössä. Ensin ajattelin että olipa tyypillä kiire...meni pari sekkaa ja sekosin täysin. Painoin sen perään Teboilin valoihin annoin torvea ja heilutin nyrkkiä ikkunan ulkopuolella. Äijä oli punaisissa mun edessä, enkä kerinnyt kuin hiukan raottamaan autoni ovea, niin se pamautti päin punaisia autovirran sekaan. Todellinen sekopää...tosin oli ehkä parempi että pakeni paikalta.
    Sinähän se sekopää tuossa olit. Se toinen oli vaan puupää. Harva varmaan jää odottelemaan jos joku hullu kaahaa perseeseen kiinni riehumaan ja alkaa nousta autosta.

     
     
  7. #25447
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 06.05.19 kello 08:40.

     
     
  8. #25448
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    On kyllä erikoista, koska ruokapaikasta kyse. Hard Rock Cafesta aika vastaavanlainen kokemus. Btw; vaatekaupoissa, apteekeissa ja vastaavissa olisi sitävastoin toivottavaa, että saisi seisoa rauhassa edes 5 sekuntia. Liikkeenjohto varmaankin pakottanut myyjät ja myyjättäret käymään hyeenan lailla asiakkaan kimppuun. Toinen erityisen ärsyttävä tapa on nykyään kaikenlainen lisämyynnin tuputtaminen.
    Vaatekaupasta tuli mieleen kun joskus 90 luvulla mentiin kaverin kanssa ihan Seppälään asti ostamaan vaatetta, myyjä tuli siihen ja kysyi miten hän voi olla avuksi? Kaveri tokaisi tylyyn sävyyn että et mitenkään No, rauhassa sai sitten olla.

    E: Nykyään kyllä tarvii myyjien apua kun täytyy tiedustella aina isompia kokoja.....ovatkohan vaatteet pienentyneet sittemmin..

     
     
  9. #25449
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Vaatekaupasta tuli mieleen kun joskus 90 luvulla mentiin kaverin kanssa ihan Seppälään asti ostamaan vaatetta, myyjä tuli siihen ja kysyi miten hän voi olla avuksi? Kaveri tokaisi tylyyn sävyyn että et mitenkään No, rauhassa sai sitten olla.

    E: Nykyään kyllä tarvii myyjien apua kun täytyy tiedustella aina isompia kokoja.....ovatkohan vaatteet pienentyneet sittemmin..
    Vaatteista alkoi tulemaan entistäkin epäistuvampia siitä asti, kun tuotantoa alettiin siirtämään halpatyövoimalla toimiviin maihin. Inhoan vaatteiden ostamista, koska täysin sopivien löytäminen on melkoista arpapeliä. Kun löydät yläosasta sopivasti istuvan niin hihoissa on tyypillisesti 10-20cm liikaa pituutta. Ei pitäisi olla ollenkaan mahaa, rintakehää tai persettä.

     
     
  10. #25450
    Pitäs olla aina tavoitettavissa. Tuntuu itseltä näin.
    Kui ennen pärjäs ilman kännyköitä?
    Jospa sitä lupaisi ens vuonna ittelle et yöllä puhelin ei edes värinöi.
    Joskus vain.. Kertakaikkiaan vituttaa.


     
     
  11. #25451
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Pitäs olla aina tavoitettavissa. Tuntuu itseltä näin.
    Kui ennen pärjäs ilman kännyköitä?
    Jospa sitä lupaisi ens vuonna ittelle et yöllä puhelin ei edes värinöi.
    Joskus vain.. Kertakaikkiaan vituttaa.
    Monta kertaa ajatellut ihan samaa.
    Miksi pitää kännykkää 24/7 virrat/äänet päällä, kun ei lankapuhelinten aikakaudellakaan ollut aina tavoitettavissa.
    Liian monta kertaa herännyt kesken makoisten unien, kun joku ***tanan puhelinmyyjä soittelee diipadaapaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #25452
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Pitäs olla aina tavoitettavissa. Tuntuu itseltä näin.
    Kui ennen pärjäs ilman kännyköitä?
    Jospa sitä lupaisi ens vuonna ittelle et yöllä puhelin ei edes värinöi.
    Joskus vain.. Kertakaikkiaan vituttaa.
    No paskanmarjat tartte olla. Jos yöllä joku tarvii välitöntä apua ehdottomasti just nyt hätätilanteessa niin varmaan 112 se oikee numero Jos se ei oo tarpeeks iso asia että siitä vois soittaa 112 niin sit se kestää odottaa

     
     
  13. #25453
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Monta kertaa ajatellut ihan samaa.
    Miksi pitää kännykkää 24/7 virrat/äänet päällä, kun ei lankapuhelinten aikakaudellakaan ollut aina tavoitettavissa.
    Liian monta kertaa herännyt kesken makoisten unien, kun joku ***tanan puhelinmyyjä soittelee diipadaapaa...
    Niinpä. Hallaa sitä tekee vaan ittelle. Hyvät unet=hyvä mieli.
    Toki ittel äänet pois mut jo värinä herätttää mut. Son nyt muutoksien aika.
    Olen kypsä.


     
     
  14. #25454
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Itellä luuri aina äänettömällä nukkuessa ja duunissa, usein kyllä muullonkin, jos en muista naksauttaa ääniä päälle. Toki vapaalla ollessa kännykkä on joko näkösällä, tai sitten sitä tulee katteltua muutaman kerran tunnissa, niin näkee, jos joku on kaipaillut, mikäli on unohtunut äänettömälle. Ei kellään niin akuuttia asiaa ole, ettei vois varttia odottaa, että soitan takas. Puhelinmyyjille, ym. tuntemattomille en soittele takas ja jos jollain on ylitsepääsemätön tarve saada yhteyttä, niin saa etsiä toisen yhteydenottokanavan.

     
     
  15. #25455
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä laitan puhelimen yöksi aina äänettömälle ja silloin, kun haluan olla rauhassa.Muistan kerran, kun mutsi ei saanut mua kiinni ja se oli ihan raivona ( ei ollut siis mitään asiaa edes)
    Sitten alkoi se draamailu, että mitä jos mulle sattuu jotain ja sä et vastaa?
    Vastasin, silloin sä et soita mulle vaan ambulanssin
    Joskus jopa sammutan koko toosan jos oikein vituttaa, koska minulla on oikeus

     
     
  16. #25456
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Joskus aika lailla ärsyttää kun lapsilla on kännykät äänettömällä. Tosin soittavat aika nopeasti takaisin. Sitä tulee miettineeksi, että nämä pienehköt ärsytykset vaan höystää tätä arkea. Ja näitä riittää. Taidan olla loppujen lopuksi aika ärsyttävän tasanen ihminen. Perhana. Ettei oikeesti ärsytä. Masentaa ja surettaa kyllä. Mitä täällä maailmassa ihmiset tekee toisilleen.

     
     
  17. #25457
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aina nämä RTA:n ruuvien kannat menee pyöreiksi setuppeja tehdessä! Onko jostain saatavilla kunnollisia ruuveja jotka eivät ole mitään pehmometallia? Ja miten sen koon tietää sanoa jos jossain olisikin myytävänä kunnollisia ruuveja..? Hmm. Ehkä niihin ruuveihin sopiva meisselikin olisi hyvä saada samalla ostettua jos saisi. Vaan mistä?

     
     
  18. #25458
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    just tuo joo, Nuo kuusiokoloruuvit on vihonviimeisiä. Saa kieli keskellä suuta kiristellä että nytkö se nösähtää umpipyöreeksi. Jos jossain on perinteinen mikä se nyt on ristipää niin kiitokset jumalille.

     
     
  19. #25459
    Kannattaa hommata kunnon työkalut, niin kyllä nuo kuusiokoloruuvitkin kestää. Sillä yleensä mukana tulevalla avaimella harvoin tekee mitään muuta, kuin pyöristelee ruuvien kantoja.

    Joku tuollainen halpa kuusioruuvisarja ajaa asiansa paljon paremmin, noita vastaavia myydään monessakin kaupassa.

    https://www.biltema.fi/tyokalut/kasi...kpl-2000041165
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #25460
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Näyttää pätevältä. Kiitti vinkistä!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •