Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #25421
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853


    Tämäkö?

     
     
  2. #25422
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Hah, tehtiin tänään Pörrin kans pizzaa ja olin että ei taaaas kun kuulin tuon ekaa kertaa tänä vuonna telkasta, en sanonu muutaku että HEJSSAN HOPPSAN HOMOPETTERI ja kyssi sano vaan että "ajattelin ihan samaa" Ei varmaan oo vahingossa tehty tosta mainoksesta niin ärsyttävää.

    Mut ei tuo vielä mitään siihen viime talviseen Fazerin suklaamainokseen! EI VOI LAITTAA SUKLAASEEN EI VOI LAITTAA SUKLAAAASEEN *kabuum* Se soi mun päässä tuntikaupalla ja sit ku se unohtu se tuli taas telkasta, ja joka paikassa valitettiin siitä mainoksesta ja joku valitti Fazerille mihin ne vastas lataamalla faceen 10h version siitä Mutta tuo valkosuklaa-laku-vadelma suklaa eli Copenhagen on maailman paras suklaalevy! En olis varmaan maistanu sitä ellei toi mainos olis aivopessy mua


     
     
  3. #25423
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 19:42.

     
     
  4. #25424
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hah, tehtiin tänään Pörrin kans pizzaa ja olin että ei taaaas kun kuulin tuon ekaa kertaa tänä vuonna telkasta, en sanonu muutaku että HEJSSAN HOPPSAN HOMOPETTERI ja kyssi sano vaan että "ajattelin ihan samaa" Ei varmaan oo vahingossa tehty tosta mainoksesta niin ärsyttävää.

    Mut ei tuo vielä mitään siihen viime talviseen Fazerin suklaamainokseen! EI VOI LAITTAA SUKLAASEEN EI VOI LAITTAA SUKLAAAASEEN *kabuum* Se soi mun päässä tuntikaupalla ja sit ku se unohtu se tuli taas telkasta, ja joka paikassa valitettiin siitä mainoksesta ja joku valitti Fazerille mihin ne vastas lataamalla faceen 10h version siitä Mutta tuo valkosuklaa-laku-vadelma suklaa eli Copenhagen on maailman paras suklaalevy! En olis varmaan maistanu sitä ellei toi mainos olis aivopessy mua

    https://www.youtube.com/watch?v=ArKvpqNco5U
    Ai vittu olin jo unohtanut tän..mietin silloin miten hitossa näin iso brändi voi tehdä tollasta PASKAA!!

     
     
  5. #25425
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei aloiteta "Ei voi laittaa suklaaseen" . Hälläväliä/työselkkaus aikoina LAITETTIIN. Yök.

    No, eipä siinä mitään, EUlla on direktiivi kuinka monta rotan karvaa saa ananasmehussa olla. Jos ette halua viemärijätettä juoda, suositan muita makuja.
    Turhaa miettiä tuommoisia Maidossakin on paskaa mutta älä mieti sitäkään liikaa jos käytät maitotuotteita No mitä ne sit laitto suklaaseen ja millon



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ai vittu olin jo unohtanut tän..mietin silloin miten hitossa näin iso brändi voi tehdä tollasta PASKAA!!
    Se raivostutti sillon, mut sit tajusin että niiden mainoskampanja on ihan loistava kun se herättää tunteita

     
     
  6. #25426
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Itse lopetin telkkarin katselun jo digisiirtymän aikoihin eli tosi kauan aikaa sitten, en vaan pystynyt katsomaan yhtään mainosta enään ilman että olisi alkanut aivoissa keittämään ja silloinhan alkoi ne tosi teeveet pyörimään oikein urakalla ja se oli myös yksi syy.

     
     
  7. #25427
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 26.04.19 kello 10:17.

     
     
  8. #25428
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sama. Telkkari on näyttönä. Irti antennipistokkeesta, joka on reikä helvettiin. Hyvin pärjännyt nyt 14 vuotta.
    Täällä telkkarin kautta ainoastaan Netflix, ja formulat tietysti. Muuta en ole katsonut moneen vuoteen, pääsyynä tolkuton mainosten määrä.

    E. Eikä tuolta telkkarista mitään katsomisen arvoista tulekaan, hömppäsarjat jne. ei vaan kiinnosta.
    Viimeksi muokannut Pottula; 01.12.18 kello 23:53.
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #25429
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 26.04.19 kello 10:17.

     
     
  10. #25430
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Yli 10 000 lediä oli jo lokakuun lopulla. Kuulemma tavoittelee 20 000 rajaa ennen joulua...
    Tässä on... 33 000 Euroo joulukoristeisiin :O
    https://www.iltalehti.fi/iltvhulluma...e-80d34d4ee636

     
     
  11. #25431
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sama. Telkkari on näyttönä. Irti antennipistokkeesta, joka on reikä helvettiin. Hyvin pärjännyt nyt 14 vuotta.
    Minulla on ollu telkkari kylmillään jo 2-3 vuotta, on vielä putkisellainen joten turha sitä on lämmittääkään Pari vuotta asuin systerin kanssa , sillä oli telkkari auki vaikkei se sitä kattonu siis "taustameluna?" mutta ei se mua haitannu kun olin omassa huoneessani tietokoneen kimpus ja sillä näkee esim Netfixin ihan hyvin . Tuosta antennipistokkeesta - mulla tulee siitä netti, siis kaapelimodeemi! tällä hetkellä 200 meganen, aikaisemmin oli 350 mutta menin vaihtaan, nyt nurkassa seisoo käyttämätön DNAn TV-Hubi ehkä se TV on jossain vaiheessa hommattava

     
     
  12. #25432
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Edelleen jotkut puupäät jaksavat väittää, että eihän suomessa mitään natseja ole...



    Helvetti mitä ihmissaastaa.

     
     
  13. #25433
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Edelleen jotkut puupäät jaksavat väittää, että eihän suomessa mitään natseja ole...

    https://hs.mediadelivery.fi/img/1920...091c678a44.jpg

    Helvetti mitä ihmissaastaa.
    Laitetaan samaan kategoriaan, kuin Leninin patsaalle kumartavat. Vihervassurit ei vaan oo vielä sitä ymmärtäny, että hommaavat näillä äänekkäillä vastamiekkareilla huomattavasti parempaa näkyvyyttä, kuin mitä muuten saavat. Vähän kuin lapsen kasvatusta, hiljenee se kitinä, kun ei kiinnitä siihe huomiota.

     
     
  14. #25434
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Burger King
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #25435
    Auton ylläpidon kalleus.
    Taas tuli yllättävää remppaa, lasku nelinumeroinen, eikä ala edes ykkösellä...
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #25436
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kusipää persereikä autoilija!! Oltiin valoristeyksissä, jossa minä valoilla vasemmalle ja hän oikealle.Tyyppi päättikin mennä vasemmalle, kiilasi ja ohitti mut hienosti keskellä risteystä hitto, kun olis ollut kytät paikalla!

     
     
  17. #25437
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Auton ylläpidon kalleus.
    Taas tuli yllättävää remppaa, lasku nelinumeroinen, eikä ala edes ykkösellä...
    Ihanan kallista. Mitä tapahtu?

     
     
  18. #25438
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kusipää persereikä autoilija!! Oltiin valoristeyksissä, jossa minä valoilla vasemmalle ja hän oikealle.Tyyppi päättikin mennä vasemmalle, kiilasi ja ohitti mut hienosti keskellä risteystä hitto, kun olis ollut kytät paikalla!
    Mä voin kuvitella, repeskö raivo? Joku joskus kaahas mun edestä ässän pihasta kun ruudusta olin just lähdössä. Ensin ajattelin että olipa tyypillä kiire...meni pari sekkaa ja sekosin täysin. Painoin sen perään Teboilin valoihin annoin torvea ja heilutin nyrkkiä ikkunan ulkopuolella. Äijä oli punaisissa mun edessä, enkä kerinnyt kuin hiukan raottamaan autoni ovea, niin se pamautti päin punaisia autovirran sekaan. Todellinen sekopää...tosin oli ehkä parempi että pakeni paikalta.

     
     
  19. #25439
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 00:35.

     
     
  20. #25440
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kusipää persereikä autoilija!! Oltiin valoristeyksissä, jossa minä valoilla vasemmalle ja hän oikealle.Tyyppi päättikin mennä vasemmalle, kiilasi ja ohitti mut hienosti keskellä risteystä hitto, kun olis ollut kytät paikalla!
    Olikohan venäläinen?? Siellä tuntuu olevan tapana kääntyä keskikaistalta oikealle ja sit taas oikealta kaistalta vasemmalle...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •