Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #25301
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ei vaan kuva autosta paikassa ja kilpi näkyvillä niinhän lappuliisatkin nykyään tekee (?)
    Juu ja kunnallisella puolella se riittää, ts. auton omistaja on vastuussa pysäköinnistä, vaikka ei itse ajaisikaan, mutta yksityisten parkkifirmojen piti ainakin aikasemmin kohdistaa sakot "sopimuksen tehneelle osapuolelle" ts. sille, joka auton parkkeeraamalla "hyväksyi ehdot".

     
     
  2. #25302
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:45.

     
     
  3. #25303
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Viikko on päivää vaille paketissa.

    Raskasta ollut. Yhdeltä päänaukojalta (henk koht solvauksia), teki mieli repiä pää irti siina ja nyt. Sain pidettyä malttini.
    Kuulostaa niin tutulta joskus saan vanhemmilta miehiltä haista paskaa ja muita solvauksia, enhän mä mitään naisena tiedä ja koska tänne tulee ammattilainen töihin?
    Yksi kyseli jopa pillukarvojen väriä
    Näitä onneksi tulee harvoin, mutta pilaa päivän ja joskus koko viikon jos oikein haukkuvat ja huutavat vittua koko ajan.
    Onneksi oon topakka ja sanon suorat sanat..joskus vaan hymyilen ja selitän miten asiat on, tähän mennessä olen saanut miehet aisoihin, mutta päivystys hommiin en ala.Keravalla on muutama hiton levoton paikka ja mun psyyke ei kestäis öisiä viikonloppu keikkoja kännisten ukkojen seurassa

     
     
  4. #25304
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:45.

     
     
  5. #25305
    ^ Ihmiset on ihan hulluja. Minua alkaa vituttamaan kun kuulenkin em. kaltaisia juttuja. Itse on oppinut, että toisille ihmisille ollaan vähintään asiallisia kunnes tilanne muuta vaatii.

     
     
  6. #25306
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:46.

     
     
  7. #25307
    Kävin työhöntuloterveystarkastuksessa, joka on täysi muodollisuus. Terkkari oli muuten ok mutta alkoi lätisemään höyryttelystä. Toinen kerta jo, kun terkkari on "vain kiinnostunut" asiasta ja seuraavaksi pitääkin olla puolustelemassa, että ei kaikki nuoret aloita höyryä ja joo voi näissäkin olla riskejä ja ei, ei vielä tiedetä kymmenien vuosien vaikutuksia, joita tosin voisi olla vaikea tällaisella ex-tupakoitsijalla erottaa tupakan vaikutuksista. Kuulemma niissä aineissakin voi olla mitä vaan kun niitä netistä tilataan (totesin kyllä että ei muuten tilata lain mukaan ). Ylipäätään miksi mun pitäisi vielä vuonna 2018 alkaa valistaa jotain terkkaria ja edes keskustella asiasta minuuttia kauemmin. Haluan vähintään saman kohtelun kuin tupakoija, eli hillityn nuhtelun terveyshaitoista ja sitten voitaisiin jo siirtyä eteenpäin, please.

     
     
  8. #25308
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Taas joku pahoitti mielensä fasessa, kun sanoin keekkiä Suomen paskimmaksi laulajaksi siellä muija tuli oikein tunteella päälle jos näin voi sanoa.Mikä hitto ihmisiä vaivaa?
    Enää ei saisi mielipidettä sanoa ollenkaan mistään...

     
     
  9. #25309
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Nyt eletään mielensäpahoittajien vuosikymmentä. Pois vaan facen pinnallisesta ja narsistisesta ympäristöstä. Välttämällä kuumentuneita väittelyitä säätyy verenpaineongelmilta.

    Cheek ei ole edes artisti vaan tuote. Muovinen kuin mikä.

     
     
  10. #25310
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Öh joo olen miettinyt poistumista sieltä, mutta toisaalta mulla on siellä paljon vanhoja koulukavereita keiden kanssa vaihdellaan paljon kuulumisia sitä kautta.Toki soitellaankin joskus, mutta harvemmin kuulun myös pariin ryhmään nivelrikon takia joten siinäkin syy pysymiseen.Eikä mun tarvii jokaista vinkujaa siellä katella

     
     
  11. #25311
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:46.

     
     
  12. #25312
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä oon ollu jo pitkän aikaa kyllästynyt facebookkiin. Mutta siellä on joitain niin viihdyttäviä ryhmiä etten malta poistua, pitää olla jotain luettavaa vaikka niistä saaki syövän. Esim. Rento feministiryhmä on ihan legendaarinen huaaaaaaaa Feissarimokat ? Vain valkoinen on rasisti ja siellä on meno jatkuvasti tälläistä

     
     
  13. #25313
    Alkukesällä ei ongelmia punkkien kanssa, nyt saanut parin viikon ajan lähes päivittäin nyppiä noita paskiaisia irti koirista.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #25314
    V*ttu nyt v*tuttaa!!!Meinasin lähtee päivällä prätkällä asioille ja muutenkin lenkille mut eipähän ollu enää millä lähtee.Eilen se vielä oli tien poskessa,jos joku havaitsee tollasen:NM-851zzr600_06.jpgmut ei noin siistin niin pistä yv.Jonkunlainen palkkio tiedossa.
    Viimeksi muokannut hamis22; 29.08.18 kello 18:27.

     
     
  15. #25315
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ymmärrän vihaan yli kaiken varkaita!

     
     
  16. #25316
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:46.

     
     
  17. #25317
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Elisa päätti muuttaa mun 3g mobiilinetin 4g:ksi, vaikkei olis tarvetta. Hinta nousee 7€/kk, pikkuraha mut turhaan joutuu maksamaan lisää
    Seuraavaksi kai sit kännykkäliittymäkin pakotetaan 4g:ksi ja hinta nousee sit siinäkin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #25318
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    V*ttu nyt v*tuttaa!!!Meinasin lähtee päivällä prätkällä asioille ja muutenkin lenkille mut eipähän ollu enää millä lähtee.Eilen se vielä oli tien poskessa,jos joku havaitsee tollasen:NM-851zzr600_06.jpgmut ei noin siistin niin pistä yv.Jonkunlainen palkkio tiedossa.
    Aamulla näin Maskussa hyvin pitkälle samantapaisen. Rekkari ei kyl täsmännyt.... Enkä muutenkaan ehtinyt tarkemmin syynätä kun olin menossa kahville ja prätkä oli just lähdössä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #25319
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Emäntä päätti sitten kokeilla pysyykö auton avain katolla ajaessa. Ei pysynyt. Uusi avain 400 Escobaria. Olis nekin rahat voinu sijoittaa vaikka kaljaan.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #25320
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Emäntä päätti sitten kokeilla pysyykö auton avain katolla ajaessa. Ei pysynyt. Uusi avain 400 Escobaria. Olis nekin rahat voinu sijoittaa vaikka kaljaan.
    Ihan perseestä noi avaimien hinnat nykyään
    Kateprosentti on varmaan kova.
    Viimeksi muokannut arskaxx; 07.09.18 kello 16:55.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •