Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24901
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:25.

     
     
  2. #24902
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Twisted selällään

    ɐnlnɐʇɐɯɐɐu ᴉʇɥoʞ ɐunddᴉᴉduʎssʎd ʎʎʇuääʞ ᴉsʞǝʇ uᴉʞäɯäʇ-,säɯʇääs ɐɐɯnɐl ɐɐʌɐɐʇsɐʌ ʇnllo ällääʇ loo nᴉǝ uɐʞsoʞ 'unnddoluoʞᴉᴉʌ snʇᴉoɾɐ ∀ƎԀ∀ɹ O˥o

    'uɐɐᴉʞlǝs ᴉʇsɐʌɐʇʇnʇsǝlonɥ onɾ ɐɐʞl∀

     
     
  3. #24903
    Mullakin varmaan 1 promille mut ei selkene Twistedin kirjoitukset.Pitäiskö ottaa pari lisää jos sit aukenis?

     
     
  4. #24904
    Auto, siinä on aina valituksen aihe.
    Tällä kertaa virtalukossa tuli kääntömäärä täyteen. Joutu hinurin tilaa viikolla.
    Avainta käänsin virtalukossa, naps kuulu. Ja avain pyörii kun puolukka jossain.
    Noh, kulutus osiahan ne vain on, mut marmoritiskin summaa jännitetään.


     
     
  5. #24905
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Auto, siinä on aina valituksen aihe.
    Tämä.
    Kytkin pitänyt toisessa autossa kaaheeta mekkalaa jo pari päivää, ei varmaan kauaa kestä kunnes hajoaa lopullisesti. Taas pitäisi kiikuttaa pajalle roppakaupalla euroja.
    "Not a bad life really"

     
     
  6. #24906
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Omituinen ongelma stereoissa (integroitu). Kun käynnistää auton, niin vasemmat kajarit on mykkiä. Kun vähän lisää volumea, niin kajarit tulee mukaan ja sit voi taas hiljentää ja toimii normisti?? Ärsyttää tuokin jonkun verran
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #24907
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Omituinen ongelma stereoissa (integroitu). Kun käynnistää auton, niin vasemmat kajarit on mykkiä. Kun vähän lisää volumea, niin kajarit tulee mukaan ja sit voi taas hiljentää ja toimii normisti?? Ärsyttää tuokin jonkun verran
    Kontaktihäiriö piuhoissa/plugeissa. Aika yleinen homma..

     
     
  8. #24908
    Se on häiriö virransyötössä/kulussa, kontaktihäiriö vain siihen osallistuvissa kohteissa. Käytännössä virranjakelun hoitaa virtalukko Nämä on helppo mitata eri osa-alueilla. Laturitkaan eivät ole pääsääntöisesti rikki, vika on joko komponenteissa tai virtalukossa.

     
     
  9. #24909
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kontaktihäiriö piuhoissa/plugeissa. Aika yleinen homma..
    Tai sitten kondensaattorivika.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Laturitkaan eivät ole pääsääntöisesti rikki, vika on joko komponenteissa tai virtalukossa.
    Niin tuota... Jos laturi tai muu laite ei toimi, se on rikki. Kun laitteeseen vaihdetaan viallinen osa, se toimii.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  10. #24910
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Oli kyllä legendaarinen soitto Terveystalolta. Meillä firman kautta joutuu käymään kolmen vuoden välein terveystarkastuksessa ilmeisesti jonkin vakuutuksen takia. Viimeks käytiin Viisarissa, joka nykyään on Terveystalo. Noh, kuitenkin käyntiin liittyi verikoe ja spirometria, joka on pakollista painajille. Tänään "lääkäri" soitti ja ilmoitti että sillä on hyviä ja huonoja uutisia. Aloitetaan sitten huonoista vaikka? Sulla on tarve aloittaa verenpaine ja kolesteroli lääkitys. Aijaa? Entäs hyvät uutiset? Sulla ei ole astmaa... Hetken siinä mietin että mitähän vittua, kunnes varmistin että ne soitti oikealle henkilölle. Kyllä kuulemma. Hiukan tossa pulssi nousi, mutta sain kuitenkin aika asiallisesti sanottua että "Vittu ihan oikeesti? Te meinaatte mulle noi lääkkeet antaa YHDEN AINOAN testin perusteella vai? Ette vittu voi olla tosissanne!!!" Akka siinä änkytti jotain, ja meni ihan hiljaiseksi kun kysyin että onko ne ollenkaan katsonut mun "asiakastietoja" ennen noita huikeita diagnooseja? Ei osannut sanoa tohon mitään. Lopuksi totesin että mulla todellakin on astma ja siihen jatkuva lääkitys, ja tämä perkeleen asia kysyttiin kahteen kertaan ja kirjattiin molemmilla kerroilla ylös. Sanoin niille että tää oli mun osaltani tässä, ja tunkekaa mun tiedot vaikka perseeseenne. Hyvää päivänjatkoa vitun puoskarit. Mulla on joku lääkärikammo, ja verenpaine on aina tapissa lääkärissä. Tämäkin tieto olisi mun asiakastiedoissa, mutta mitäpä suotta. Tärkeintä on tunkea reseptilääkkeitä niin että tukka lähtee. Täytyy kyllä joku valitus tästä touhusta tehdä jos jaksais. Sitäpaitsi vastaanoton ämmä oli niin vitun epäasiallinen ettei paremmasta väliä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #24911
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Oli kyllä legendaarinen soitto Terveystalolta. Meillä firman kautta joutuu käymään kolmen vuoden välein terveystarkastuksessa ilmeisesti jonkin vakuutuksen takia. Viimeks käytiin Viisarissa, joka nykyään on Terveystalo. Noh, kuitenkin käyntiin liittyi verikoe ja spirometria, joka on pakollista painajille. Tänään "lääkäri" soitti ja ilmoitti että sillä on hyviä ja huonoja uutisia. Aloitetaan sitten huonoista vaikka? Sulla on tarve aloittaa verenpaine ja kolesteroli lääkitys. Aijaa? Entäs hyvät uutiset? Sulla ei ole astmaa... Hetken siinä mietin että mitähän vittua, kunnes varmistin että ne soitti oikealle henkilölle. Kyllä kuulemma. Hiukan tossa pulssi nousi, mutta sain kuitenkin aika asiallisesti sanottua että "Vittu ihan oikeesti? Te meinaatte mulle noi lääkkeet antaa YHDEN AINOAN testin perusteella vai? Ette vittu voi olla tosissanne!!!" Akka siinä änkytti jotain, ja meni ihan hiljaiseksi kun kysyin että onko ne ollenkaan katsonut mun "asiakastietoja" ennen noita huikeita diagnooseja? Ei osannut sanoa tohon mitään. Lopuksi totesin että mulla todellakin on astma ja siihen jatkuva lääkitys, ja tämä perkeleen asia kysyttiin kahteen kertaan ja kirjattiin molemmilla kerroilla ylös. Sanoin niille että tää oli mun osaltani tässä, ja tunkekaa mun tiedot vaikka perseeseenne. Hyvää päivänjatkoa vitun puoskarit. Mulla on joku lääkärikammo, ja verenpaine on aina tapissa lääkärissä. Tämäkin tieto olisi mun asiakastiedoissa, mutta mitäpä suotta. Tärkeintä on tunkea reseptilääkkeitä niin että tukka lähtee. Täytyy kyllä joku valitus tästä touhusta tehdä jos jaksais. Sitäpaitsi vastaanoton ämmä oli niin vitun epäasiallinen ettei paremmasta väliä.
    Samasta yhtiöstä ne miullekki tarjos kolesteroli ja verenpainelääkettä pari kk sit. Totesin vaan et verenpaine ei parane ennen ku työpaikka vaihtuu ja kolesteroli on perheessä kaikilla korkea. Jopa urheiluhullulla sedällä on lääkitys kolesteroliin. Laput kyl kirjoitti mut en aio hakea. Vähän muutin kyl ruokavaliota kasvispainotteisemmaks.

     
     
  12. #24912
    Jotakuinkin kaikilla nousee verenpaine lääkärissä, valkotakki-ilmiö. Ei sillä perusteella pidäkään mitään lääkitystä aloittaa. Vähän pidemmaltä ajalta pitäis niitä mittauksia olla ja mielellään itse otettuja. Hyvä ettet lähtenyt tuohon älyttömyyteen, Teppa. Toisaalta hyvä että astma on niin hyvällä tolalla että sulla ei ole sitä

     
     
  13. #24913
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Jotakuinkin kaikilla nousee verenpaine lääkärissä, valkotakki-ilmiö. Ei sillä perusteella pidäkään mitään lääkitystä aloittaa. Vähän pidemmaltä ajalta pitäis niitä mittauksia olla ja mielellään itse otettuja. Hyvä ettet lähtenyt tuohon älyttömyyteen, Teppa. Toisaalta hyvä että astma on niin hyvällä tolalla että sulla ei ole sitä
    Ihan kiva että niitten mielestä mulla ei ole astmaa. Kuulokoe pitäs vielä siellä tehdä, empä taida. Saattaa paljastua joku syöpä tai hengitystieinfektio.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #24914
    Verenpainelääkkeet, ja varsinkin kolesterolilääkkeet, ovat tuottoisaa bisnestä lääkefirmoille. Miksi niitä lääkärit sitten usein liian heppoisin perustein määräävät, sen voi jokainen päätellä itse...
    Netistä löytyy asian tiimoilta paljonkin tarinaa.

    Todelliseen tarpeeseen lääkkeet ovat hyvä, sen sijaan mutu tms. syystä määrättynä eivät.
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #24915
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ihan kiva että niitten mielestä mulla ei ole astmaa. Kuulokoe pitäs vielä siellä tehdä, empä taida. Saattaa paljastua joku syöpä tai hengitystieinfektio.
    Nyt on IHAN PAKKO vetäistä tähän: sulla voi olla keuhkoahtautuma!*

    Onhan noi sydän- ja verisuonitaudit suomalaisten hiljaisia tappajia. Kyllä niitä kannattaa yrittää hoitaa, vaikka se on vaikea sanoa, tuleeko infarkti, ohitusleikkaus tai sydämen vajaatoiminta 10 tai 30 vuoden päästä tai ei ikinä. Etenkin kolesterolilääkkeistä on myös aika paljon huuhaata liikkeellä. Mutta kyllä järkevän lääkärin pitäisi katsoa kokonaiskuvaa ja pidemmän ajan tilannetta. Tuo työterveys tahtoo vaan nykyään olla kuin terveyskeskus: isketään mahdollisimman nopeasti lääkkeet kouraan, koska muu hoito tai sen yrittäminen nyt vaan on kalliimpaa ja hankalampaa.

    *Edit. Kuulostaa niin kamalalta että selvennys paikallaan. Joskus muinoin saattoi olla täällä pientä tunteiden kuumenemista joillain liittyen hengitystievaivoihin ja muihin kysymyksiin. Täällä oli onneksi paikalka yksi tohtori, joka korjasi virheluulot tehokkaasti.
    Viimeksi muokannut SVK; 23.01.18 kello 17:36. Syy: Disclosure

     
     
  16. #24916
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Pyykkikoneen poistopumppu päätti sanoa työsuhteensa irti.

    Eipä siinä muuten mitään - helppo homma vaihtaa (luultavasti hoituu iteltäkin alle tunnissa) ja uus pumppu 35€, mutta kun on duunivaatteet märkänä koneessa ja tarttis huomenna niitä päälle.

     
     
  17. #24917
    Stressi päänsärky tai mitä nyt onkaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa. Lähes joka yö muutaman viikon aikana herätty noin viisi sekuntia kestävään erittäin vihlovaan päänsärkyyn sydämen lyödessä. Tämä jatkuu kunnes nukahdan tai nousen ylös punkasta niin se loppuu. Aamulla sitä on myös esiintynyt jonkun verran ja on aina pakko nousta vaikka tekisi vielä mieli nukkua. On nyt kokeiltu popsia vitamiineja ja venytelty mutta ei näytä auttavan. Googlaamalla löytyy kasvaimista niskajumeihin asti asiasta. En kyllä mitään diagnooseja niiden perusteella ala tekemään. Toisaalta se kummastuttaa, että vihlontaa ei ole esiintynyt hereillä sohvalla makoillessa eikä ainakaan vielä päivän mittaan seistessä/kävellessä yms.
    Toinen asia joka vituttaa on vasomotorinen nuha. Aina kun astun pakkaseen niin nokka alkaa heti vuotamaan ja limaa valuu kurkkuun ja sitten alkaa yskittää. Saa räkiä viiden minuutin välein. Vielä jos olisi kavereita ympärillä tulisi teiniajat mieleen.

     
     
  18. #24918
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja spatial Näytä viesti
    Stressi päänsärky tai mitä nyt onkaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa. Lähes joka yö muutaman viikon aikana herätty noin viisi sekuntia kestävään erittäin vihlovaan päänsärkyyn sydämen lyödessä. Tämä jatkuu kunnes nukahdan tai nousen ylös punkasta niin se loppuu. Aamulla sitä on myös esiintynyt jonkun verran ja on aina pakko nousta vaikka tekisi vielä mieli nukkua. On nyt kokeiltu popsia vitamiineja ja venytelty mutta ei näytä auttavan. Googlaamalla löytyy kasvaimista niskajumeihin asti asiasta. En kyllä mitään diagnooseja niiden perusteella ala tekemään. Toisaalta se kummastuttaa, että vihlontaa ei ole esiintynyt hereillä sohvalla makoillessa eikä ainakaan vielä päivän mittaan seistessä/kävellessä yms.
    Toinen asia joka vituttaa on vasomotorinen nuha. Aina kun astun pakkaseen niin nokka alkaa heti vuotamaan ja limaa valuu kurkkuun ja sitten alkaa yskittää. Saa räkiä viiden minuutin välein. Vielä jos olisi kavereita ympärillä tulisi teiniajat mieleen.
    Juotko miten paljon vettä päivässä?

     
     
  19. #24919
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Juotko miten paljon vettä päivässä?
    Pyrin juomaan vettä ainakin kolme litraa päivässä. Välillä tulee kyllä varmaan juotua enemmänkin, kun tuosta puolen litran pullosta menee vedet ykköselläkin niin helposti.

     
     
  20. #24920
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja spatial Näytä viesti
    Stressi päänsärky tai mitä nyt onkaan alkaa vituttamaan pikkuhiljaa. Lähes joka yö muutaman viikon aikana herätty noin viisi sekuntia kestävään erittäin vihlovaan päänsärkyyn sydämen lyödessä. Tämä jatkuu kunnes nukahdan tai nousen ylös punkasta niin se loppuu. Aamulla sitä on myös esiintynyt jonkun verran ja on aina pakko nousta vaikka tekisi vielä mieli nukkua. On nyt kokeiltu popsia vitamiineja ja venytelty mutta ei näytä auttavan. Googlaamalla löytyy kasvaimista niskajumeihin asti asiasta. En kyllä mitään diagnooseja niiden perusteella ala tekemään. Toisaalta se kummastuttaa, että vihlontaa ei ole esiintynyt hereillä sohvalla makoillessa eikä ainakaan vielä päivän mittaan seistessä/kävellessä yms.
    Itsellä sama niska/pääkipu. Tyyny auttanut omalla kohdalla. 10 vuotta kärsinyt tuosta, löytyi hyvä tyyny ja loppui säryt. Nyt kun tyyny kuoli pari kk sitten niin taas sama ongelma. Uuden samanlaisen tyynyn hinta hirvittää mut edellinen kesti 5 vuotta.

    Sohvalla makoillessa ei itselläkään ongelmaa, varmaa koska sohvatyyny tukee niskaa ja hartioita.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •